کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت پذیرش بدون کنکور برترینهای پیام نور در کارشناسی ارشد

6 مهر 1390 ساعت 7:43


  رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از تمدید مهلت انتخاب رشته دانشجویان استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی این دانشگاه تا 7 مهر ماه خبر داد و ظرفیت پذیرش این دانشجویان را در مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرد.
محمدهادی امین ناجی در گفتگو با مهر با اشاره به تمدید تاریخ ثبت نام استعدادهای درخشان دانشگاه پیام نور تا فردا چهارشنبه 7 مهر ماه اضافه کرد: اسامی دانش آموختگانی که جزء 10 درصد برتر هر رشته پیام نور در کشور هستند روی پایگاه اینترنتی این دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir  قرار گرفته و این افراد تا فردا چهارشنبه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته مرکز مورد علاقه خود اقدام کنند. امین ناجی با بیان اینکه دانشجویان برتر کارشناسی فقط می توانند در همان رشته خود و البته بدون آزمون در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند، تاکید کرد: این دسته از دانشجویان این امکان را دارند که در مهلت تعیین شده 10 رشته مرکز را برای مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کنند. وی ظرفیت پذیرش دانشجوی بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور را نزدیک به 2 هزار و 800 نفر اعلام کرد و گفت: 10 درصد ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه به دانشجویان برتر هر رشته در کشور اختصاص یافته و
امسال نزدیک به 28 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرفته شدند. به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور، با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و مصوبات شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم مبنی بر پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز و رتبه اول کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، 10 درصد از دانشجویان برتر در هر گروه آموزشی دانشگاه پیام نور می توانند بدون شرکت در آزمون به مقطع کارشناسی ارشد راه یابند.
 


کد مطلب: 5075

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/5075/آخرین-وضعیت-پذیرش-بدون-کنکور-برترینهای-پیام-نور-کارشناسی-ارشد

میگنا
  https://www.migna.ir