پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۹
کد مطلب: 50934
۲
خواهر زاده رییس جمهور آمریکا:

ترامپ مانند دوران کودکی به دنبال جلب توجه است

انتشار خاطرات محرمانه ترامپ
ترامپ مانند دوران کودکی به دنبال جلب توجه است
 به گزارش نیویورک تایمز، مری برادر زاده ترامپ، رییس جمهور آمریکا را یک فرد آسیب روانی دیده و شکنجه روانی شده از سوی پدر جامعه ستیزش خواند و نوشت دونالد ترامپ رفتار تدافعی از خشم و عدم اعتماد برای سرپوش گذاشتن بر روی بیماری مزمن عدم احساس امنیت خود پیدا کرده است.
 
کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد دنیا را ساخت» نوشته مری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ، تصویر آشنای رهبری دمدمی مزاج و خودشیفته به خوانندگان عرضه می کند. اما خانم ترامپ که خود روانشناس بالینی نیز هست پدر رییس جمهور، پدر بزرگ خودش را نیز سیاه به تصویر می کشد.

مری ترامپ می نویسد: از همان ابتدا منافع شخصی اولویت های «فرد ترامپ» پدر دونالد ترامپ را جهت دهی می کرد. توجه او به فرزندانش، بازتابی از نیازهای خودش بود نه نیازهای آنها، عشق برای او هیچ معنایی نداشت و او نمی توانست با مشکلات آنان همدردی کند، او فقط فرمان برداری محض را توقع داشت، این ویژگی بارز یک جامعه ستیز است.

«فرد ترامپ» از پسر بزرگترش فرد جونیور انتظار داشت یک آدم کش باشد! نوع والایی تحسین که خود رییس جمهور بیشتر وقت ها در مورد افرادی که مورد احترام او هستند به کار برده است. به کمک «فرد ترامپ» رقابتی میان پسر بزرگش و رییس جمهور آینده به وجود آمد که ده ها سال ادامه داشت، در نهایت دونالد ترامپ پیروز شد و برادرش در سن 42 سالگی از دنیا رفت.

مری ترامپ می نویسد: فضای تفرقه ای که پدر بزرگم در خانواده ترامپ به وجود آورد دریایی است که دونالد ترامپ همیشه در آن شنا کرده است و تفرقه به قیمت خسارت دیگران همچنان برای او منفعت
زا است.

 
کتاب خیلی زیاد و همیشه ناکافی بعد از رای قاضی نیویورکی مبنی بر اینکه انتشارات «سیمون و شوستر» محدود به قرارداد حفظ اسراری که خانم مری ترامپ امضا کرده نیستند، قرار است سه شنبه آینده منتشر شود. برادر رییس جمهور «رابرت ترامپ» برای جلوگیری از انتشار این کتاب به دادگاه شکایتی مبنی بر نقض قرارداد عدم افشای اسرار توسط برادر زاده اش مری ترامپ، ارائه کرده بود. در حالی دادگاه آمریکا، جمعه آینده را زمانی برای تفهیم اتهام به خانم مری ترامپ تعیین کرده است که انتشارات «سیمون و شوستر» هزاران نسخه از این کتاب را پخش و عملا این دادخواهی را بی فایده کرده اند.

در میان افشاگری های جدید کتاب، خانم مری ادعا می کند دونالد ترامپ به شخصی پول داده تا به جای او امتحان ورودی دانشگاه بدهد و می نویسد: در آن روزها که چهره نگاری و نضارت های الکترونیکی وجود نداشت، انجام این کار آسان تر بود. دونالد که هیچ وقت پول کم نداشت به دوستش پول خوبی داد.

مری ترامپ می گوید: هدف از این تقلب این بود که به آقای ترامپ کمک کند تا از مدرسه اقتصاد دانشگاه پنسیلوانیا مدرک کارشناسی بگیرد که دست آخر وقتی وارد دانشگاه فوردهام شد این مدرک را گرفت. چه مقدار این دوست به او کمک کرده مشخص نیست. سوابق تحصیلی آقای ترامپ هرگز در دسترس عموم قرار نگرفته است. در فوریه 2019، وکیل شخصی سابق ترامپ مایکل دی کوهان شهادت داد که ترامپ از او خواسته این مدارس و دانشگاه ها را تهدید کند که اگر سوابق تحصیلی او افشا شود، آنها را به دادگاه خواهد کشاند.

 
مری ترامپ همچنین توصیف می کند که چگونه در شبی که پدرش به خاطر سکته قلبی مرگبار در
بیمارستان بستری شد، عموی او به سینما رفت.

 
او پدر بزرگش را به عنوان یک شخص بدنام و خسیس به تصویر می کشد و می گوید: عموی او نیز این صفت را به ارث برده است. فرد ترامپ علاقه ای به پرداخت مالیات نداشت و صرف نظر از واقعیات و بدون توجه به نظرات مخالف پی در پی فرزندانش همه چیز را مثبت به تصویر می کشید. مادر رییس جمهور از مشکلات جسمی رنج می برد و بیشتر اوقات مریض بود.

او شیوه کنار آمدن عموی خود، دونالد ترامپ با سخت گیری های بیش از حد پدرش با پرورش شیوه دفاعی قدرتمند ولی ابتدایی در خود بیان می کند. خصومت روز افزون نسبت به دیگران، بی تفاوتی نسبت به غیبت مادر و بی توجهی های پدر را نمایان گر این حالت تدافعی می داند.

این کتاب با رفتن نویسنده به کاخ سفید در آوریل 2017 برای شرکت در جشن تولد عمه های او شروع می شود. او می نویسد که دیدن عموی خود در دفتر بیضی شکلش در میان مقامات، او را به یاد عادت پدر بزرگش که ملاقات کننده هایش را مجبور به ایستادن در مقابل خود می کرد، انداخت.

او همچنین از گفتگوهایی که با عمه اش ماریان، قاضی بازنشته و خواهر بزرگ رییس جمهور، که دونالد ترامپ را در مبارزات انتخاباتی دلقک خطاب کرد، نوشت: او از خاطرات پدر تو برای اهداف سیاسی سوء استفاده می کند و این گناه است، مخصوصا وقتی فردی باید ستاره خانواده می بود.

او عموی خود را به عنوان یک فرد بی انظباطی به خاطر دارد که تصور می کند می تواند از عواقب اشتباه های خود شانه خالی کند. یک انسان نامرتب که هر چه مادرش او را تهدید می کرد حاضر به مرتب کردن ریخت و پاش هایش نمی شد.

برای خانم ترامپ عمویش هنوز همان کودکی است که به دنبال جلب توجه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...