پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲۲ مهر ۱۳۹۰ / ۰۶:۰۷
کد مطلب: 5361
۰
۴

آموزش ساخت وبلاگ / شما هم بسادگی صاحب وبلاگ شوید!

آموزش ساخت وبلاگ / شما هم بسادگی صاحب وبلاگ شوید!
اين روزها سايت هاي زيادي هستند که شما دوستان مي توانيد در آن بصورت رايگان وبلاگ نويسي کنيد.  در اين آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساختن وبلاگ در يکي از بزرگ‌ترين سايت‌هايي که خدمات وبلاگ را ارائه مي‌دهند آشنا کنم.
براي ساخت وبلاگ، مراحلي را که در اين آموزش گفته شده است به ترتيب انجام دهيد:
- ابتدا وارد سايت بلاگفا شويد . اگر آدرس آن را نمي‌دانيد از طريق لينک زير اين کار را انجام دهيد:
www.Blogfa.com
-
عضویت در سایت بلاگفا:
اولین قدم برای داشتن وبلاگ عضویت در سایت بلاگفاست. برای این کار روی گزینه ایجاد وبلاگ جدید کلیک کنید. با این کار فرم ثبت نام برای شما باز میشه. که حاوی فیلدهایی است.
ـ استفاده از حروف فارسی در شناسه کاربری مجاز نیست.
ـ عنوان وبلاگ شما معرف شخصیت و طرز فکر شماست. در انتخاب آن دقت کنید.
ـ کلمه عبور یا همون Password نسبت به حروف کوچک و بزرگ حساس است.
ـ در نوشتن آدرس پست الکترونیکتان (ایمیل) دقت کنید. چون بعد از ارسال فرم عضویت نامه ای به ایمیلتون ارسال میشه تا Password و سایر اطلاعات وارده برای شما ارسال شود. و فیلدهای دیگر را هم بنا به در خواست بلاگفا پر کنید و پس از قبول شرایط سرویس دهی روی دکمه قبول قوانین سایت و ایجاد وبلاگ کلیک کنید.
- اکنون وارد صفحه‌اي مي‌شويد که فيلدهایي (خانه‌هاي سفيد رنگ و خالي که براي وارد کردن و نوشتن اطلاعات شما درون آنهاست) قرار داده شده است که شما بايد آنها را به دقت تکميل نماييد.
- همان گونه که مشاهده مي‌کنيد اولين فيلد، فيلد نام کاربري مي‌باشد
 
 
نام کاربري، هم به عنوان اسم وبلاگ شما و هم به عنوان نام کاربري برای ورود به کنترل‌پنل شما لحاظ مي‌شود پس در انتخاب آن دقت کنيد چون انتخاب يک نام مناسب و مرتبط با فعاليت وبلاگ شما مي‌تواند نقش بسيار موثري در پا گرفتن وبلاگ شما داشته باشد.
- اين نام کاربري تنها مي‌تواند شامل حروف انگليسي و عدد باشد و حروف فارسي را پشتيباني نمي‌کند.

- توجه نماييد که اين نام ديگر قابل تغيير نمي‌باشد

- پس از تکميل فرم، آدرس وبلاگ شما به اين صورت خواهد بود http://username.blogfa.com
- فيلد شماره دو، کلمه عبور مي‌باشد که به عنوان کلمه عبور وبلاگ شما در نظر گرفته مي‌شود در انتخاب آن دقت کنيد که نه آنقدر ساده باشد که هر کسي قادر به پيدا کردن آن باشد و نه آنقدر طولاني و سخت که خودتان هم يادتان نماند.
بهتر است که کلمه عبورتان تلفيقي از حروف ( لاتين ) و عدد باشد تا امنيت آن بيشتر شود و بيشتر از 8 کاراکتر باشد براي مثال کلمه‌هاي عبور زير را هرگز استفاده نکنيد :
123456789
987654321
1234
abcd و غيره فيلد بعدي هم همان طور که از اسمش مشخص می‌باشد بايد کلمه عبور را دوباره وارد کنيد دقيقا همان کلمه‌اي را تايپ کنيد که در فيلد قبلي تايپ کرديد، دقت کنيد که کلمه عبور به کوچک يا بزرگ بودن حروف حساس مي‌باشد. در ضمن کلمه عبور مي‌تواند شامل اين کاراکتر ها نيز باشد : _ ( ) ^ % $ # @ ! = + \ \ / . , [ ] )  
- فيلد بعدي عنوان وبلاگتان مي‌باشد که در بالای مرورگر و بالای سايتتان نمايش داده مي‌شود. باز هم سعي کنيد اسمي را انتخاب نماييد که به فعاليت وبلاگ شما نزديک‌تر باشد. این نام برای موتورهای جستجو خیلی مهم است. نسبت به آن می‌فهمند که موضوع وبلاگ شما چیست...
- نوبت به فيلد بعدي يعني نام نويسنده مي‌رسد که نام خودتان يا نام کسي که براي او داريد وبلاگ مي‌سازيد را وارد نماييد. اين اسم مي تواند اسم واقعي شما يا اسم مستعار شما باشد تصميم آن به عهده شما مي‌باشد.
 - بعد از نام نويسنده در فيلد بعدي بايد شرح مختصر و کوتاهي را از وبلاگ خود بنويسيد که از اين عبارات موتورهاي جست و جو گر استفاده مي‌کنند تا بفهمند که کلمات جست و جو شده و خواسته شده از آنها در وبلاگ شما وجود دارند و به وبلاگ شما مرتب هستند يا نه پس به دقت آنها را پر کنيد و سعي کنيد واقعا کلمات يا عباراتي را در آن بنويسيد که در وبلاگ شما موجود باشد . سعي کنيد اين فيلد را با کلمات پر نماييد و کلمات را با کاما از يکديگر جدا نماييد تا جملات طولاني اين طوري نتيجه بهتري مي‌گيريد مثلا: ساخت وبلاگ ، بلاگفا ، آموزش ساخت ، آموزش تا اينکه بنويسيد: آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا  - در اين قسمت بايد ايميل خصوصي خود را وارد نماييد که به هيچ عنوان به کاربران وبلاگ نشان داده نخواهد شد و پس از ثبت نام ايميلي به آن فرستاده مي شود که در آن از طرف مديريت بلاگفا به خاطر ثبت نام در بلاگفا از شما قدر داني می شود و نام کاربري و کلمه عبورتان به آن فرستاده مي شود تا اگر آنها را فراموش کردید نام کاربري و کلمه عبورتان را داشته باشید پس حتما ايميل خود را در اين قسمت وارد نماييد و از ايميلي که به آن فرستاده مي شود به خوبي نگه داري کنيد چون اگر نام کاربري و کلمه عبورتان را افراد ديگري بدانند مي توانند وارد قسمت مديريت وبلاگ شما شوند و از طرف شما پست هاي نا مربوط ارسال کنند و حتي کلمه عبورتان را تغيير دهند و ديگر شما به وبلاگتان دسترسي نخواهيد داشت
 - در اين فيلد يعني "ايميل نويسنده" ايميلي را بايد وارد نماييد که کاربران توسط آن مي‌توانند با شما در ارتباط باشند و به تمامي کاربران نمايش داده مي‌شود.
- در فيلد "منطقه زماني" بايد زمان خود را بر حسب GMT تنظيم نماييد که براي کاربران ايراني به طور پيش فرض تهران GMT 3:30 انتخاب شده مي‌باشد اگر تنظيم نيست آنرا تنظيم کنيد. - در فيلد "تعداد پست‌ها در صفحه نخست" همان طور که از اسم آن پيداست بايد تعداد پست‌هايي را که مي‌خواهيد در صفحه نخست وبلاگ شما نمايش داده شوند انتخاب نماييد. بهتر است تعداد آنها از 17 تا بيشتر نباشد چون باعث سنگين شدن وبلاگ شما در نتيجه دیرتر بارگذاری ( لود شدن ) مي‌شود که باعث کاهش بازديد کنندگان وبلاگتان خواهد شد.  
- در فيلد بعدي شما مي توانيد نحوه نمايش تاريخ پستها را تنظيم نماييد بدين صورت که شما وقتي پستي را به وبلاگتان ارسال مي‌کنيد خود سيستم بلاگفا تاريخ پست شدن آن مطلب به وبلاگ شما را درج مي‌نماييد که از ميان نمونه‌هاي ارائه شده مي‌توانيد به دلخواه يکي را انتخاب نماييد.
- اين فيلد همانند فيلد قبلي ساعت درج مطلب در وبلاگ شما را به طور خود کار ثبت مي‌کند و نمايش مي‌دهد. شما مي‌توانيد در اين قسمت نحوه نمايش زمان پست‌ها را به دلخواه خود تنظيم نماييد.
- فيلد بعدي که بايد تنظيم شود فيلد نحوه نمايش تاريخ آرشيو مي‌باشد که شما بايد مشخص کنيد که اين قسمت از وبلاگ شما به صورت عددي نمايش داده شود و يا به صورت حروف.
- فيلد بعدي که بايد تنظيم شود فيلد نحوه آرشيو مطالب وبلاگ مي‌باشد وقتي شما وبلاگي را ثبت مي‌کنيد سيستم بلاگفا به طور خود کار آرشيوي از مطالب شما را تهيه مي‌کند که در اين قسمت شما مي‌توانيد سيستم را تنظيم کنيد که آرشیو شما را به صورت هفتگي نمايش دهد يا ماهانه:
 - در قسمت آخر نيز 6 بند از قوانين بلاگفا درج شده است ، پس از خواندن آنها دکمه قبول قوانين سايت و ايجاد وبلاگ را کيلک نماييد تا مراحل ساخت وبلاگ شما به انتها برسد و اگر در پر کردن فيلدها اشتباهي نکرده باشيد خوش آمد گويي شما و نام وبلاگ شما به نمايش در مي‌آيد در غير اين صورت سيستم جاهايي را که شما اشتباه پر کرديد را با علامت و نوشته‌هايي فرمز رنگ جلوي همان فيلد‌ها راهنمايي مي‌کند به همين راحتي شما توانستيد يه وبلاگ بسازيد.
به شما تبريک مي گوییم شما از اين به بعد صاحب يک وبلاگ شديد و مي‌توانيد تجربيات، خاطرات و حرف‌هاي خود را با ديگران به اشتراک بگذاريد. [فراموش نکنید که همیشه به مخاطبان خود امید بدهید. مطالب خوب و علمی بنویسید نه مطالب منفی و نامیدکننده :) ]   ورود به سایت برای مدیریت وبلاگ جدید خود: حال دوباره به صفحه اصلي سايت بلاگفا برويد. در همان صفحه اول بلاگفا در قسمت سمت راست می توانید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبورتون و سپس زدن دکمه ورود وارد مدیریت بلاگتان شوید.    پی نوشت این آموزش : بسیاری از دوستان بعد از خواندن این آموزش که نحوه ایجاد وبلاگ بود خواستار آن شدند که نحوه مدیریت وبلاگ را نیز که شامل قرار دادن عکس در وبلاگ ، قرار دادن موزیک در وبلاگ ، قسمت های مختلف یک وبلاگ ، ابزار های ان و غیره ... را نیز آموزش دهیم ، به خاطر همین بر آن شدیم تا سلسه مقالات «مدیریت وبلاگ» را شروع کنیم که در آن نحوه مدیریت وبلاگ به صورت حرفه ای را به شما آموزش دهیم که در لینک زیر شما می توانید قسمت اول این سلسله آموزش ها را مشاهده نمایید :  
--------
افزودن تصویر به وبلاگ:
به علت اینکه عکسها فضای زیادی روی اینترنت اشغال می کنند بلاگفا و بقیه خدمات دهنده های وبلاگ به شما اجازه نمی دهند که روی فضای وبلاگ خود عکس ارسال کنید.
به دو صورت می توان تصویر را در صفحه وبلاگ جای داد:
1- قرار دادن تصویری دلخواه که در یک صفحه وب قرار دارد.
2- قرار دادن تصویری که روی صفحه وب هیچ سایتی نیست. توضیح روش اول: عکسهایی که می خواهید به یادداشتها یتان اضافه کنید یا روی اینترنت هستند یا روی کامپیوتر شخصی شما. اگر عکس مورد نظر روی یک سایت و یک صفحه وب باشد کافی است روی آن راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمائید. اکنون تمام عبارتی را که مقابل( Address(Url با موس به دقت انتخاب کنید. روی عبارت انتخاب شده راست کلیک کنید و گزینه Copy را انتخاب نمائید. حالا به صفحه یادداشت ها بروید. در مکان مناسب که می خواهید تصویر درج شود کلیک کنید. سپس روی گزینه افزودن تصویر کلیک کنید. پنجره ای مطابق شکل پنج باز می شود. آدرس کپی شده را در کادر آدرس تصویر Paste کنید. با این کار عکس مورد نظر به یادداشتتان افزوده می شود. برای فایلهای Animation Gif می توانید همین کار را انجام دهید. فرستادن یادداشت: لازم به توضیح است که جهت صرفه جویی در وقت و هزینه در نگارش متن های طولانی و پر حجم ابتدا متن مورد نظر را در نرم افزار Word ویا Word Pad تایپ کرده و سپس در موقع باز شدن صفحه مدیریت وبلاگ و پیغام ها ( شکل3 ) متن مورد نظرتان را از محل اصلی Copy نموده و داخل صفحه پست مطلب جدید Paste نمائید. پس از اینکه متن خود را نوشته و تصاویر و متن های خود را اضافه کردید روی ثبت مطلب و بازسازی وبلاگ کلیک کنید. اکنون وبلاگ شما آماده است و می توانید آن را مشاهده نمائید. گزینه (( مشاهده وبلاگ )): با کلیک روی این گزینه ( شکل3 ) صفحه وبلاگ شما با الگوی پیش فرض سایت به نمایش در می آید. در این صفحه بازدید کنندگان قادر هستند با کلیک روی نظر بدهید نظرشان را در رابطه با مطلب شما بیان کنند. گزینه حذف وبلاگ: جهت حذف وبلاگ با تمامی یادداشت های آن کافیست پس از ورود به وبلاگ خود روی گزینه حذف وبلاگ کلیک کنید.
انتخاب قالب: پس از اینکه یک وبلاگ برای خود ساختید می توانی به سلیقه خود یک قالب یا الگو یا Template از میان قالب های موجود در سایت انتخاب نمائید. برای این کار ابتدا روی گزینه انتخاب قالب وبلاگ کلیک کنید.
  در صفحه جدید الگو های مختلف را با نام آنها مشاهده می کنید. با کلیک روی دکمه انتخاب قالب می توانید الگوی مورد نظر را برای وبلاگ خود در نظر بگیرید. هر الگو دارای ویزگیهای خاصی است. با انتخاب الگوی جدید الگوی قبلی پاک شده و الگوی جدید جایگزین آن خواهد شد. پس از انتخاب قالب دلخواه جهت مشاهده وبلاگ خود روی گزینه مشاهده وبلاگ کلیک کنید. ویرایش قالب: برای ایجاد هر تغییری در شکل ظاهری وبلاگتان باید قالب آن را تغییر دهید. ممکن است هیچ کدام از قالب های آماده موجود نظر شمارا جلب نکند یا اینکه بخواهید لینک سایتها و وبلاگها دیگر را به وبلاگتان اضافه کنید. ( البته این امر در صورتی است که تمام سی پیوند شما که بلاگفا این امکان را برای شما قرار میدهد پر شده باشد ) و یا تغییرات دیگری در آن بدهید. تنظیمات وبلاگ: در این بخش همانطور که از نامش پیداست مربوط به تنضیمات وبلاگ از قبیل عنوان وبلاگ - نام نویسنده-شرح خلاصه - ایمیل نویسنده - ایمیل خصوصی - منطقه زمان - درباره وبلاگ و یا خودتان و.... می باشد و همچنین در این بخش می توانید تعداد پستهای نمایش داده شده در وبلاگتان را مشخص کنید. migna.ir مدیریت پیوندها: بلاگفا این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که هر کاربر می تواند سی لینک را به وبلاگ خود بدون گذاشتن کد و یا تغییر در قالب اضافه کند.   مدیریت نظرات : 

شاید بخواهید این دو آموزش تصویری را هم تماشا کنید:
1- آموزش تصویری ساخت وبلاگ در بلاگفا
Blogfa.com 2- آموزش تصویری ارسال یک پست در وبلاگ


-
 مقاله‌ی زیر به عنوان یک مکمل برای آموزش‌های بالا در نظر گرفته شده است:
وبلاگ ساختن یک کار ساده است. وارد blogfa.com یا Persianblog.ir شوید و عضویت در سایت را بزنید. در پرشین بلاگ پس از وارد شدن وارد صفحه ای می شویم که مطلبمان را درآن یادداشت می کنیم. برای فرستادن مطلب هم فرستادن یادداشت را می زنیم.
نکته مهم:
بهتر این است که مطلب یا مطلب هایمان را با گزینه ی فرستادن یادداشت وارد کنیم و در آخر از سمت راست وبلاگ در منوی پرشین بلاگ بازسازی وبلاگ را بزنیم.

بازسازی وبلاگ چیست؟
کاربرد بازسازی وبلاگ این است که شما با فرستادن یادداشت تنها آن را ثبت کرده اید و در صفحه ی وبلاگتان نمایش داده نمی شود که با گزینه ی بازسازی وبلاگ مطالب جدید و تغییرات جدید در وبلاگ نشان داده می شود. گزینه های تنظیم قلم. در صفحه ی تنظیم یادداشت گزینه های مختلفی وجود دارد که اکثر آنها شبیه Word هست و بسیار آسان. مثل Bold ، Italic یا Underline. اما گزینه هایی مثل تنظیم جدول، ایجاد عکس و یا لینک دادن وجود دارد که با آن به زودی آشنا می شویم. پس از هر بار فرستادن مطالب، آنها در پایین صفحه ثبت می شوند. در وبلاگ مطالب از پایین به بالا نمایش داده می شوند. پس قدیمی ترین آن است که پایین ترین است. در حال حاضر اکثر سایتها اینگونه هستند. جلوی هر مطلب ثبت شده سه گزینه وجود دارد:تنظیم، حذف و نظرات. تنظیم و حذف که معلومند. در تنظیم می تونانید مطلب را Edit کنیم.

دز پایان هر مطلب یک نظر بدین وجود دارد که دیگران در آن نظر می دهند. Persianblog یک خوبی عالی دارد و آن اینکه هر مطلبی که ثبت می شود در صورت وجود نظرهای جدید با آبی Bold شده اعلام می کند.
اما گزینه های سمت راست صفحه:
بازسازی وبلاگ:در قبل با آن آشنا شدیم. انتخاب قالب: هر وبلاگ یک قالب (شکل کلی) دارد که مطالب بر اساس آن کد بندی می شوند. شما می توانید به راحتی در قسمت انتخاب قالب ، قالب مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.
ویرایش قالب: برای قالب نویسی احتیاج است که یک زبان برنامه نویسی بلد باشید که برای وبلاگ زبان پایه HTML مخفف Hyper Text Markup Language به معنای زبان برنامه نویسی ابرمتن می باشد. قالبا CSS هم برای یادگیری بسیار خوب است و کار شما را راحت می کند. اما لازم است که شما این دو زبان را یاد بگیرید که حتما در اولین فرصت لینک سایتهای آموزشی را خواهم داد.

مدیریت یادداشتها و پیامها: با کلیک بر این گزینه به صفحه ی اصلی می روید. دفترچه یادداشت: معمولا به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده می شود و یادداشتها را ذخیره می کند. می شود گفت:دفترچه یادداشت یک وبلاگ نویس. WINFILE در اینجا می توانید Password تان را عوض کنید. (و گزینه های دیگر....)

تنظیمات وبلاگ: گزینه هایی همچون تعداد یادداشتها در صفحه،ای میل، نوع آرشیو و...... ثبت در فهرست کاربران:شما می توانید به راحتی وبلاگ خود را عضو کاربران کنید تا در صورتی که کسی Search کرد درون سایت پرشین بلاگ، وبلاگ شما را جزو موضوعان بیاید و وبلاگ خود را جزو یک گروه خاص قرار دهید.

آرشیو و مدیریت آرشیو: یکی از قسمتهای مهم وبلاگ آرشیو می باشد. در صورتی که آرشیو را در قسمت تنظیمات وبلاگ روی هفتگی یا ماهانه تنظیم کرده باشید این قسمت پدیدار می شود. کار بازسازی آرشیو همانند بازسازی وبلاگ است. یعنی شما با کلیک بر آن آرشیو های جدید را در معرض دیدی می گذارید. شما می توانید قالب آرشیو را هم همانند وبلاگ تغییر دهید. چون آرشیو صفحه ای جدا دارد (در پرشین بلاگ)
خروج از سایت: در واقع شما Log Out می کنید و خارج می شوید.
حذف وبلاگ: وبلاگ شما به کلی حذف می شود. وبلاگ شما: وبلاگتان را در صفحه ای جدا باز می کند.
حالا اشاره می کنیم به اینکه لینک چیست؟
حتما می دانید لینک چیست. با کلیک بر آن به صفحه ای جدید می روید . مثلا با این لینک به Pc2004 می روید. خب برای لینک دادن ابتدا متنی که می خواهید به صورت لینک در آید بلوک کنید عکس کره ی زمین که گیره زده شده بزنید و بعد آدرس را بدهید. در منوی بعدی _blank باعث می شود لینک در صفحه ای جدا باز گردد. حال با عکس آشنا می شویم. در اینترنت برای عکس به نمایش گذاشتن باید آدرس عکس را بر روی اینترنت بدهید. برای یافتن آدرس عکس روی عکس مورد نظر در اینترنت کلیک راست کرده URL عکس را کپس مس کنید. سپس در وبلاگتان عکس کوه را شده و URL عکس را کپس می کنید(URL یعنی آدرس عکس) اما اگر عکس بر روی هاردمان باشد چی؟ باید از طریق سایتهایی عکستان را Upload کنید یعنی وارد اینترنت نمایید. کافیست در گوگل سرچ کنید:Upload-File به راحتی برای شما کلی سایت می آورد. می توانید از نرم افزارهایی مخصوص این کار استفاده کنید. یک سایت Upload:Sharemation (اما من پیشنهاد می کنم در گوگل سرچ کنید.) فونت (قلم ) مناسب برای کار، Tahoma سایز 9pt است که متاسفانه به صورت نمایشی در پرشین بلاگ نیست. باید در Word مطلبتان را با Tahoma و فونت 9 (چون مبنای سایزهای Word بر مبنای pt است ) تایپ کنید و بعد در پرشین بلاگ کپی کنید. یک روش تبلیغ وبلاگ:از طریق قسمت کاربران پرشین بلاگ در وبلاگها نظر دهید و کم کم وبلاگ را گسترش دهید. چه بسا بعد از مدتی تصمیم به ساخت سایت بگیرید.
اولين و مهمترين مرحله براي ساخت وبلاگ انتخاب نام وبلاگ هست که با در نظر گرفتن موضوع وبلاگ بايد انتخاب بشه. توجه داشته باشيد نامي براي وبلاگ خود انتخاب کنيد که بعد از گذشت مدتي از اسم انتخابي خود پشيمان نشويد ،زيرا تغيير نام وبلاگ مشکلات خاص خودشو داره...   migna.ir نکته : این بخش باز هم تکمل ، بازسازی و بروزرسانی خواهد شد .
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علی
سلام . آقا یه سوال دارم که خیلی برام مهمه :

من میخوام نظرات بدون اینکه روی نظر بدهید کلیک بشه نمایش داده بشه و قسمت نظردهی هم همینطور . دقیقا مثل همین صفحه شما . یعنی قسمت ارسال نظر نمایش داده بشه در قسمت پایین صفحه . بدون اینکه نیاز باشه کلیک کنی روی گزینه نظر بدهید . یا مثلا بدون کلیک روی گزینه ۳ نظر . یا ۴ نظر . دقیقا مثل همین صفحه شما .
الان مال من باید حتما روی قسمت نظر بدهید طرف کلیک کنه تا پایین صفحه باز بشه . ممنون میشم اگر راهنماییم کنید . اگر راه داره براتون جواب رو به ایمیلم بدید .
امی رز
Iran, Islamic Republic of
سلام اموزش خوبی بود
سارا
Iran, Islamic Republic of
سلام نظر خوبیه
سرگیر پله
Iran, Islamic Republic of
سلام سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید
این آدرس سایت مااست خوشحال میشیم که به سایت ما هم سر بزنید
ممنون
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی