جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ / ۲۰:۱۱
کد مطلب: 5605
۰

'مدرک کارشناسی' و 'خدمت بالای ۳۰ سال' دلایل بازنشستگی برخی اساتید دانشگاه شریف

 نماینده مردم گچساران مدرک کارشناسی و سابقه خدمت بالای ۳۰ سال را دو دلیل اصلی بازنشستگی برخی اساتید دانشگاه شریف عنوان کرد.
 قدرت‌‌الله حسینی‌پور نماینده مردم گچساران در گفت‌وگو با فارس، با حمایت از آئین‌نامه جدید وزارت علوم درباره بازنشستگی اعضای هیئت علمی، گفت: اخیراً جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف که در جایگاه مربی بودند بازنشسته شدند که این بازنشستگی اعتراض عده‌ای را به همراه داشت درحالی که عده زیادی از این افراد دارای مدرک کارشناسی بودند. این نماینده مجلس درباره بازنشستگی این اعضای هیئت علمی گفت: عده‌ای از این اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف که بازنشسته شده‌اند دارای مدرک کارشناسی و سابقه خدمت حدود ۳۵ سال بودند. حسینی‌پور این روند بازنشستگی را طبیعی خواند و استفاده کردن از پتانسیل اساتید جوان و دارای مدارک دکترا را از دیگر اهداف این کار عنوان کرد و افزود: البته وزارت علوم سن تدریس اساتید با درجه استادی را افزایش داده است و این نشان می‌دهد که هدف اصلی افزایش کیفیت تدریس در دانشگاه‌های مادر و بزرگ کشور است. نماینده گچساران با حمایت از آئین‌نامه وزارت علوم درباره بازنشستگی اعضای هیئت علمی بهره‌گیری از نیروهای جدید و جوان را علاوه بر انگیزه آن‌ها افزایش سطح علمی دانست و گفت: ‌البته در ماجرای بازنشستگی اساتید دانشگاه صنعتی شریف بسیاری ابراز نگرانی کردند که البته با جایگزینی اعضای جدیدی جبران خواهد شد. حسینی‌پور در ادامه اظهار داشت: البته عده‌ای از این افراد با توجه به مدرک و جایگاه آن‌ها بالای ۳۰ سال خدمت کرده بودند که طبق آئین‌نامه قبلی هم بازنشسته می‌شدند.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "