پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ / ۰۸:۲۷
کد مطلب: 5681
۰

جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور برای پذیرش 4 هزارنفر/ پذیرش در روزانه و شبانه

معاون اجرایی سازمان سنجش از اجرای تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در کنکور 90 برای دوره های روزانه و شبانه خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش در این مرحله حدود چهار هزار و 100 نفر است که در 40 مرکز آموزش عالی پذیرفته می شوند.
دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با مهر افزود: جزئیات تکمیل ظرفیت این رشته ها دوشنبه 16 آبان تحصیلی کنکور 90 منتشر می شود. وی افزود: این مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 90 برای دوره های روزانه و شبانه در 40 موسسه و مرکز آموزش عالی است که از این تعداد 17 مرکز آموزش عالی جدیدالتاسیس هستند. معاون سازمان سنجش اضافه کرد: افراد و داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شده و یا پذیرفته نشده قرار گرفته اند می توانند در تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنند. ظرفیت این مرحله حدود چهار هزار و 100 نفر است. وی تاکید کرد: دوره های پذیرش در این مرحله، دوره های روزانه و شبانه است و این دوره ها غیر از دوره های پیام نور، مجازی و غیرانتفاعی است. طباطبایی اضافه کرد: جزئیات مراحل اجرایی تکمیل ظرفیت از روز دوشنبه 16 آبان اعلام می شود و داوطلبان در روزهای آتی می توانند انتخاب رشته کنند. وی یادآور شد: در اطلاعیه سنجش، رشته‌های تحصیلی جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای شماره 2 و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در دوره‌های روزانه و شبانه آزمون سراسری 90 اعلام می شود. معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبان می‌توانند در محدوده زمانی که در اطلاعیه سازمان سنجش مشخص خواهد شد از طریق سایت اینترنتی این سازمان به نشانی: WWW.Sanjesh.org با توجه به مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "