جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ / ۰۶:۲۸
کد مطلب: 5742
۰

ثبت نام کنکورهای فراگیر دوباره تمدید شد/ خرید کارت اعتباری اینترنتی نیست

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به تمدید ثبت نام در دو آزمون فراگیر این دانشگاه گفت: با مساعدت اداره کل پست ثبت نام در دو آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور تا فردا تمدید شد.
به گزارش میگنا، محمد هادی امین ناجی در گفتگو با مهر، گفت: زمان خرید دفترچه راهنمای آزمون و کارت اعتباری دو کنکور فراگیر پیام نور با مساعدت اداره کل پست و سازمان سنجش آموزش کشور تا پایان وقت اداری فردا یکشنبه 15 آبان ماه از دفاتر پستی سراسر کشور تمدید شد. همچنین داوطلبان تا ساعت 24 فردا فرصت دارند در دو آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور ثبت نام کنند. وی در پاسخ به پرسش مهر درباره علت اینترنتی نبودن خرید کارت اعتباری این دو آزمون فراگیر پیام نور، تاکید کرد: سازمان سنجش آموزش کشور نتوانسته بود با مراکز شتاب بانکی کشور هماهنگی لازم را برای اینترنتی کردن خرید کارت اعتباری این دو آزمون انجام دهد. اما در تلاش هستیم برای سال آینده این امکان را فراهم کنیم. به گزارش مهر، ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در 90 رشته و 789 رشته محل صورت می گیرد ضمن اینکه امسال 14 رشته به این مقطع اضافه شده است. ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد 11 هزار و 240 نفر است که این رقم در سال گذشته 7 هزار و 50 نفر بود.
 
دانشگاه پیام نور اعلام کرد با توجه به اینکه همیشه در مقطع کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور ظرفیت بیش از تقاضا بوده بنابراین مشکلی از نظر پذیرش وجود ندارد، اما حد نصاب ها و رشته محل ها در این پذیرش لحاظ می شود و اگر داوطلبان انتخابهای درستی داشته باشند می توانند پذیرش شوند و ادامه تحصیل دهند.
 
آزمون دوره های فراگیر پیام نور 23 دی ماه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی