چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ / ۰۹:۱۴
کد مطلب: 6922
۰

جزئیات حادثه درگذشت 5 معلم هرمزگانی/ فرار راننده قاچاقچی

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به جزئیات حادثه درگذشت 5 تن از معلمان این استان، گفت: راننده خودروی قاچاقچیان، از صحنه حادثه فرار کرده است.
 احمد آخوندی، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جزئیات حادثه درگذشت پنج تن از معلمان شهرستان میناب در روز گذشته اظهار داشت: این افراد از معلمان مقطع ابتدایی بودند که روز گذشته پس از چند روز تعطیلی، هنگامی که از میناب عازم محل کار خود در روستای گرکان در فاصله 40 کیلومتری شهرستان میناب بودند، در میانه راه با یک دستگاه خودروی وانت که متعلق به قاچاقیان سوخت بوده است، تصادف کرده‌اند و هر پنج نفر آنان جان باختند. وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ خودروی مربوط به قاچاقچیان، عامل حادثه بوده و راننده آن نیز متواری شده است. آخوندی ادامه داد: این معلمان در مدرسه ابتدایی «زید بن حارثه» در روستای گرکان میناب مشغول به تدریس بودند و هر روز فاصله 40 کیلومتری میناب تا گرکان را رفت و آمد می‌کردند. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به فرار راننده خودروی سوخت قاچاق از محل حادثه، گفت: آموزش و پرورش از طریق فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان موضوع را پیگیری می‌کند تا هر چه سریع‌تر مقصر حادثه دستگیر شده و مراجع قضایی نظر خود را در این رابطه اعلام کنند. وی اضافه کرد: مراسم تشییع پیکرهای این معلمان جان‌باخته، صبح امروز در شهرستان میناب برگزار شد. به گزارش «توانا»، در اسفندماه سال گذشته نیز 5 تن از معلمان یکی از مدارس روستایی آذربایجان شرقی، در مسیر عزیمت از شهرستان هشترود به روستای محل خدمت، بر اثر تصادف با یک دستگاه کامیون در دم جان باختند.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد هرگز رهایتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت.