شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ / ۱۹:۰۴
کد مطلب: 7003
۰

حذف نمره منفی از امتحانات پایان ترم پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با اشاره به حذف نمره منفی در سئوالات پایان ترم جاری این دانشگاه گفت: سئوالات پایان ترم جاری دانشگاه پیام نور نمره منفی ندارد.
عبدالله معتمدی در گفتگو با مهر گفت: سئوالات پایان ترم دانشگاه پیام نور در ترم جاری نمره منفی نخواهد داشت. وی درباره علت تاثیر نمره منفی در سئوالات پایان ترم دانشگاه پیام نور، تاکید کرد: کاهش شانس انتخاب تصادفی گزینه های پاسخ در پایان ترمها، علت لحاظ کردن نمره منفی در امتحانات است و این نمره بیشتر در آزمونهای رقابتی توجیه دارد. معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: راههای دیگری از جمله افزایش تعداد سئوالات برای جلوگیری از انتخاب تصادفی گزینه ها استفاده می شود. معتمدی درباره علت استفاده از نمره منفی در امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور، گفت: آزمونهای دانشگاه پیام نور، سراسری است و در هر ترم 4 هزار سئوال طراحی می شود که سیاستگذاری در این سئوالات مهم است. وی خاطرنشان کرد: استادان سایر دانشگاهها طراح سئوالات درسی هستند که آموزش می دهند و استفاده از نمره منفی بستگی به سلیقه استاد دارد. این مقام مسئول دانشگاه پیام نور از شخصی سازی سئوالات پایان ترم در دانشگاه پیام نور خبر داد و اضافه کرد: طی سه ماه گذشته شخصی سازی سئوالات پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت پایلوت در چهار استان انجام شد که نتایج خوبی به همراه داشت. معتمدی ابراز امیدواری کرد که گسترش شخصی سازی سئوالات پایان ترم واحدهای پیام نور در استانهای دیگر هم انجام شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن