شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ / ۰۶:۳۱
کد مطلب: 7396
۰

مرگ دختر جوان در اولين تجربه تزريق مواد

مرگ دختر جوان در اولين تجربه تزريق مواد به علت نارسايي تنفسي ناشي از تزريق بيش از اندازه باعث دستگيري مواد فروشان شد.  به گزارش مشرق، 20 شهريور سال 89 مأموران كلانتري 134 شهرك قدس از طريق مركز فوريت هاي پليسي در جريان خبر كشف جسد متعلق به زني جوان در حوالي مسير شمال به جنوب اتوبان چمران بين پل مديريت و خيابان ملاصدرا قرار گرفتند. با شناسايي هويت جسد به نام ستاره-م مشخص شد وي در مورخه 18 شهريور از خانه خارج و به منزل مراجعه نكرده و پدر و مادر ستاره نيز با مراجعه به كلانتري 134 اقدام به تشكيل پرونده با موضوع فقداني كرده اند.
پدر ستاره در اولين اظهارات خود از دوستي دخترش با پسري به هويت بهنام خبر داد و كارآگاهان موفق شدند بهنام-ز 28 ساله را در يكي از برج هاي مسكوني واقع در خيابان ملاصدرا مورد شناسايي و دستگير كنند. بهنام پس از دستگيري لب به اعتراف گشود و گفت: من به مصرف كراك اعتياد دارم و به همين علت چندين بار به همراه ستاره براي خريد مواد به حوالي اتوبان چمران مراجعه كرده بوديم تا اينكه به ستاره پيشنهاد دادم تا براي تفريح هم كه شده گاهي اوقات مصرف مواد را تجربه كند. بهنام در ادامه اعترافات خود گفت: در روز 18 شهريور 89 ستاره قصد داشت با مراجعه به حوالي منطقه ده ونك از شخصي به نام پيروز مواد تهيه كند. شناسايي پيروز-ن 38 ساله مشخص شد وي 25 ارديبهشت سال جاري به اتهام خريد و فروش مواد مخدر دستگير و در زندان قزل حصار به سر مي برد از اين رو با هماهنگي هاي لازم متهم در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. پيروز در اعترافات اوليه خود گفت: از طريق صحبت هاي يكي از دوستانم متوجه شدم فردي به نام ساشا دختري جوان را براي مصرف مواد به كلبه اي چوبي در داخل فضاي سبز حوالي ده ونك برده است، پس از چند روز كه ساشا براي خريد مواد به من مراجعه كرد در ازاي هزينه خريد يك رشته گردنبند طلاي زنانه به من داد و مدعي شد اين گردنبند متعلق به همان دختر جوان است. با اعترافات پيروز دستگيري محمود-ش معروف به ساشا در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.
با انجام تحقيقات نامحسوس ساشا كه از مجرمان سابقه دار است 13 تير 90 در حوالي ميدان فاطمي شناسايي و دستگير شد. با اعترافات ساشا مشخص شد وي به همراه دوستش به نام محمد ستاره را كه براثر تزريق مواد در حالت طبيعي قرار نداشت به كلبه اي چوبي در منطقه ده ونك منتقل كرده اند و هنگامي كه متوجه شده اند ستاره ديگر نفس نمي كشد جسد را به حوالي اتوبان چمران برده و آنجا رها كرده اند. با اعترافات ساشا محمد-ن 34 ساله نيز در زندان قم شناسايي و دستگير شد و با اعترافات او فردي ديگر به نام صبا دستگير شد. صبا كه ابتدا منكر هرگونه آشنايي و ملاقات با ستاره شده بود لب به اعتراف گشود و گفت: 18 شهريور سال 89 كه براي خريد مواد به حوالي اتوبان چمران مراجعه كرده بودم با ستاره آشنا شدم و به همراه هم براي تزريق به داخل خودروي من رفتيم و در آنجا به او پيشنهاد كردم تزريق كند و از آنجائي كه تجربه تزريق مواد را نداشت خودم مواد را به او تزريق كردم كه از وضعيت طبيعي خارج شد و از آنجايي كه ترسيده بودم به سرعت او را از ماشين پياده كرده از محل دور شدم. سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، جانشين پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به نظريه پزشكي قانوني در خصوص علت مرگ گفت: برابر اعلام نظريه پزشكي قانوني، علت اصلي مرگ نارسايي تنفسي ناشي از تزريق بيش از اندازه مواد (به ميزان 50 درصد) و عدم انجام اقدامات درماني فوري عنوان شده است؛ لذا با توجه به اعترافات متهمان پرونده در خصوص «تزريق مواد» و «عدم انتقال به مركز درماني»، متهمان با صدور قرار و جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد