جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ / ۱۱:۱۴
کد مطلب: 7991
۰
۸

پذیرش بدون کنکور دانشجو در پردیس ارس دانشگاه تهران/ جزئیات ثبت نام

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت بدون آزمون سراسری و از طریق شیوه نامه در 16 رشته و گرایش ثبت‌نام می کند.
به گزارش مهر، داوطلبان باید لیست دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را از جمله ارائه مقاله در کنفرانس های داخلی و یا خارجی، چاپ مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی و ترویجی، دریافت عنوان دانشجوی ممتاز، دریافت جایزه از جشنواره های معتبر علمی نظیر خوارزمی و غیره را در یک فایل تهیه کرده و ارائه کنند.

دانش آموختگان کارشناسی تمام رشته ها می توانند برای رشته مورد علاقه خود داوطلب شوند. داوطلبانی که در رشته غیرمرتبط با رشته کارشناسی خود پذیرفته می شوند باید دروس کمبود و پیش نیاز لازم را مطابق آیین نامه مربوط دریافت کرده و بگذارنند.

تعداد واحدهای درسی با احتساب پایان نامه برای تمام رشته های تحصیلی به استثنای رشته های مدیریت MBA برابر 32 واحد و برای رشته های مدیرت MBA برابر 54 واحد است.

مطابق اعلام دانشگاه تهران، واحدهای جبرانی کمبود و تقویتی زبان انگلیسی که ممکن است برای تمام یا گروهی از دانشجویان منظور شود اضافه بر واحدهای مذکور خواهد بود.

همچنین حداقل معدل مورد قبول دوره کارشناسی متقاضیان 12 از 20 است و پرونده کسانی که با معدل کمتر از 12 در دوره کارشناسی دانش آموخته شده باشند بررسی نخواهد شد.

مدارک معادل کارشناسی و یا عناوین مشابه برای ورود به این دوره ها قابل قبول نخواهد بود و اعلام رشته به معنی برگزاری حتمی دوره نیست.

دانشگاه تهران اعلام کرد چنانچه به دلیل عدم تکمیل ظرفیت یا هر دلیل دیگر برای رشته خاصی اعلام نتیجه نشود وجه ثبت نام اولیه به متقاضیان آن رشته عودت داده می شود.

فرایند ثبت نام که از امروز آغاز شده تا 5 بهمن ماه ادامه دارد.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
با سلاملطفا آدرس سایت این دانشگاه را به پست الکترونیکی من ایمیل کنید تا عناوین رشته های موجود وشرایط کامل ثبت نام را ببینم
Iran, Islamic Republic of
با سلاملطفا جهت آشنایی بیشتربا رشته های موجود درآن دانشگاه و چگونگی شرکت در آن و .... به پست الکترونیکی من ایمیل بدهید. با تشکر
United States
chera reshtehaie k dar an paziresh darin va shive sabte nam ra zekr nemikoninkheili kholase goftin loffan bishtar tozih dahid
Iran, Islamic Republic of
با سلام [لطفا آدرس سایت این دانشگاه( پردیس ارس دانشگاه تهران) را به پست الکترونیکی من ایمیل کنید تا عناوین رشته های موجود وشرایط کامل ثبت نام را ببینم با تشکر
Iran, Islamic Republic of
سلام.خسته نباشي.من ميخوام تو رشته توريسم ثبت نام كنم.شهريه و درس ها رو ميشه واسم ايميل كنين؟اصلا جزييات رو ننوشتين
سلام/لطفا بفرمائید که برای ترم جدید/مهر1391 هم دانشگاه پذیرش میکنه؟کی اطلاع رسانی میشه/اگه ممکنه به من خبر بدید/ادرس دانشگاه هم لطف کنید.مرسی
نسرین یوسفی
United States
اینجانب دارای لیسانس مترجمی انگلیسی و بقیه ی شرایط ......هستم برای ثبت نام امسال 93 جهت اموزش انگلیسی چه باید بکنم ؟لطفن تلفنی یا ادرسی به من بدهید .اینجا اطلاعات کامل نیست
طاهره نجمایی
Iran, Islamic Republic of
من دارای فوق لیسانس مدیریت (خدمات اجتمایی )می باشم. می خواهم بدانم آیا شما دارای رشته روانشناسی بالینی می باشید و آیا می توانم در این رشته شرکت نمایم وآیا تاریخ نگذشته است.
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد هرگز رهایتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت.