معلم بازنشسته 72 ساله شيرازي؛ دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه پيامنور
دانشجوي72 ساله دانشگاه پيام نور شيراز همچنان با انگيزه به فعاليت در تمامي زمينهها مشغول است.
به گزارش ايسنا ، "حسين سلطاني مقدم" دانشجوي ورودي سال 90 كارشناسي ارشد رشته رياضي محض شاخه آناليز دانشگاه پيام نور شيراز است كه با 72 سال سن همچنان از علاقهاش به ادامه تحصيل و انجام فعاليتهاي ديگر خبر ميدهد و به مدت 50 سال است كه در حال تدريس ميباشد، كه 38 سال آن را به صورت خدمت رسمي در آموزش و پرورش استان فارس و مابقي را در مراكز غير دولتي مشغول به تدريس بوده است.
سلطاني مقدم در سال 1342 از دانشسراي عالي تهران ليسانس رياضي گرفته و جزء دانشجويان نمونه و برتر دانشگاه محسوب مي شد كه در اين خصوص بورسيه كشور فرانسه را نيز كسب نموده ولي به علت مشكلات مالي قادر به ادامه تحصيل نشد و همين امر باعث شده كه وي تا مدرك كارشناسي بيشتر ادامه تحصيل ندهد.
سلطاني مقدم، مدرس كلاسهاي آمادگي كنكور انجمن رياضي استان است و مدتي نيز تدريس رياضي را به صورت پخش زنده از شبكه صدا و سيما داشته است و در زمان تدريس نيز تاليفات بسياري از خود بر جاي گذاشته كه به گفته وي اولين تاليفش در سال 1349 به نام راهنماي حساب بوده كه از طرف كانون تربيت منتشر شده است .
سلطاني مقدم نقش دانشگاه پيام نور در هموار كردن ادامه تحصيل جوانان را بسيار موثر دانست و انگيزه اصلي خود را از ادامه تحصيل، تشويق و ايجاد انگيزه در جوانان به درس خواندن و ادامه تحصيل نام برد و فراگيري علم و دانش و كسب موفقيت را در هر زماني به جوانان توصيه كرد.
سلطاني مقدم در سال 1342 از دانشسراي عالي تهران ليسانس رياضي گرفته و جزء دانشجويان نمونه و برتر دانشگاه محسوب مي شد كه در اين خصوص بورسيه كشور فرانسه را نيز كسب نموده ولي به علت مشكلات مالي قادر به ادامه تحصيل نشد و همين امر باعث شده كه وي تا مدرك كارشناسي بيشتر ادامه تحصيل ندهد.
سلطاني مقدم، مدرس كلاسهاي آمادگي كنكور انجمن رياضي استان است و مدتي نيز تدريس رياضي را به صورت پخش زنده از شبكه صدا و سيما داشته است و در زمان تدريس نيز تاليفات بسياري از خود بر جاي گذاشته كه به گفته وي اولين تاليفش در سال 1349 به نام راهنماي حساب بوده كه از طرف كانون تربيت منتشر شده است .
سلطاني مقدم نقش دانشگاه پيام نور در هموار كردن ادامه تحصيل جوانان را بسيار موثر دانست و انگيزه اصلي خود را از ادامه تحصيل، تشويق و ايجاد انگيزه در جوانان به درس خواندن و ادامه تحصيل نام برد و فراگيري علم و دانش و كسب موفقيت را در هر زماني به جوانان توصيه كرد.