پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۶:۰۸
کد مطلب: 8462
۰

جزئیات بیمه مادام‌العمر کارکنان دولت

سهامیان مقدم خاطر نشان کرد: بیمه ایران در یک دوره ۴ ساله ۱۴ طرح ساختمانی و ۱۵ طرح در دست طراحی را اجرا کرده و توانسته در بخش توسعه ظرفیتهای مالی در برنامه پنجم، مجوز مجلس را برای افزایش سرمایه بگیرد.
مدیر عامل بیمه ایران از برنامه ریزی برای ارائه طرحهای جدید بیمه ای مانند بیمه روستائیان و طرح بیمه مسافران ورودی به ایران خبر داد و گفت: طرح بیمه مستمری مادام العمر کارکنان دولت نیز اجرا می‌شود.

به گزارش مهر، جواد سهامیان مقدم امروز در یک نشست خبری از اجرای طرح بیمه مستمری مادام العمر کارکنان دولت خبر داد و گفت: این بیمه به زودی وارد بازار خواهد شد و قبل از آن نیز به بیمه مرکزی برای تایید نهایی ارسال می شود.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این بیمه برای اولین بار به صورت آزمایشی برای کارکنان آموزش و پرورش اجرایی می‌شود، تصریح کرد: هر شخصی با توجه به سن و مدت باقیمانده تا زمان بازنشستگی و با توجه به میزان حقوق دریافتی خود، تحت پوشش بیمه مستمری عمر صعودی قرار می گیرد.

سهامیان مقدم اظهار داشت: مفهوم این بیمه این است که در صورت اجرا، این امکان برای کارکنان آموزش و پرورش به وجود می آید که با پرداخت حق بیمه کمی در طول مدت خدمت تا زمان بازنشستگی، حقوقی معادل حقوق بازنشستگی تا آخر عمر دریافت کنند.

وی با اعلام اینکه حداقل زمان لازم برای پرداخت این حق بیمه 5 سال و میزان آن تقریبا معادل حق بیمه تامین اجتماعی است، گفت: بیمه مستمری مادام العمر کارکنان پس از اجرای آزمایشی در آموزش و پرورش به سایر کارکنان دولت نیز تسری می یابد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ارائه طرح نوسانات نرخ ارز توسط بیمه ایران، افزود: بیمه ارزش مضاعف سهام و بیمه درمان نیز ارائه شده است که به زودی برای دریافت مجوز به بیمه مرکزی ارسال خواهد شد.

سهامیان مقدم خاطر نشان کرد: بیمه ایران در یک دوره 4 ساله 14 طرح ساختمانی و 15 طرح در دست طراحی را اجرا کرده و توانسته در بخش توسعه ظرفیتهای مالی در برنامه پنجم، مجوز مجلس را برای افزایش سرمایه بگیرد.

وی سود انباشته این شرکت را 200 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: در سال گذشته حدود 16 میلیون و 400 فقره بیمه نامه صادر شد که یکی از آنها بیمه طلایی فرهنگیان است، همچنین 2 هزار و 200 پرونده نیز توسط این شرکت به مبلغ 21 هزار میلیارد ریال در سال گذشته بررسی شد.

مدیرعامل بیمه ایران صدور بیمه نامه الکترونیکی، طرح بیمه روستائیان و طرح بیمه مسافران ورودی به ایران برای جلب گردشگر و پرداخت خسارت سیار را از طرح های جدیدی نام برد که این شرکت به دنبال اجرای آن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...