کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان اعلام نتایج رشته های نیمه ‌متمرکز کنکور کاردانی به کارشناسی

17 بهمن 1390 ساعت 6:12


  مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های نیمه متمرکز کنکور کاردانی به کارشناسی سال 90 خبر داد و گفت: نتایج این نهایی آزمون روز سه شنبه 25 بهمن منتشر می شود.
حسین توکلی در گفتگو با مهر، افزود: اسامی پذیرفته ‌شدگان رشته های نیمه متمرکز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مقطع کاردانی به کارشناسی سه شنبه 25 بهمن ماه از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

وی افزود: جزئیات ثبت‌نام در این دوره ها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  اعلام می شود و پذیرفته‌شدگان باید بر اساس ضوابط مندرج در اطلاعیه جهت ثبت‌نام خود اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: اطلاعیه زمان و مکان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی این آزمون در هفته نامه پیک سنجش روز دوشنبه 24 بهمن هم درج می شود و کلیه پذیرفته ‌شدگان لازم است بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در اطلاعیه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت ‌نام در تاریخهای اعلام شده به مؤسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم) به دوره کارشناسی ناپیوسته پنجشنبه 7 مرداد 90 در 66 شهرستان و با رقابت 372 هزار و 929 نفر برگزار شد.



کد مطلب: 8673

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/8673/زمان-اعلام-نتایج-رشته-های-نیمه-متمرکز-کنکور-کاردانی-کارشناسی

میگنا
  https://www.migna.ir