پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۶:۲۸
کد مطلب: 8674
۰

سه دانش آموز دختر کشته شدند / پيام تسليت وزير

بر اثر سانحه اتومبیل سه دانش آموز مشهدی راهیان نور به رحمت ایزدی پیوستند.

به گزارش میگنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بر اثر واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر مشهدی در هنگام عزيمت به مناطق عملياتي دفاع مقدس متأسفانه ۳ دانش آموز کشته و ۱۵ نفر ديگر مجروح شدند.

محمدتقي فخريان مديرکل آموزش و پرورش خراسان رضوي که ديروز پس از اطلاع از حادثه به محل عزيمت کرده بود درباره چگونگی این حادثه تاسف بار گفت: اتوبوس حامل دانش آموزان دبيرستان هاي مريم و تکتم ناحيه ۲ مشهد در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه در محور بروجرد- خرم آباد واژگون شد و با کمال تاسف ۳ نفر از دختران دانش آموز به نام هاي مهتاب بخشي، فاطمه کفشچين و فاطمه طهماسبي جان خود را از دست دادند و ۱۵ نفر ديگر مجروح شدند که برخي مجروحان به طور سرپايي مداوا شدند و برخي نيز بلافاصله به بيمارستان شهيد چمران در بروجرد انتقال داده شدند و تحت درمان قرار گرفتند


وي افزود: ۱۶ نفر ديگر از دانش آموزان نيز در سلامت کامل هستند که همراه با دانش آموزاني که از بيمارستان مرخص شدند در خانه معلم شهر بروجرد اسکان يافتند. فخريان گفت: اين دانش آموزان جزو چهارمين کاروان اعزامي به مناطق عملياتي بودند و به محض وقوع حادثه مديرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مديرکل آموزش و پرورش لرستان و معاون پرورشي وي و مسئولاني از وزارت آموزش و پرورش در محل حادثه حضور يافتند و تلاش مي کنيم که دانش آموزان را از بروجرد به مشهد بازگردانيم.

وي اظهار داشت: سعي ما بر اين است که دانش آموزان را در اسرع وقت با هواپيما و با پرواز چارتر به مشهد بازگردانيم فخريان درباره انتقال پيکر هاي دانش آموزان کشته شده نيز گفت: بنده براي همين در شهرستان محل حادثه حضور يافتم تا کار انتقال پيکر ها تسريع شود. کارشناسان راهنمايي و رانندگي علت حادثه را ناتواني راننده در کنترل وسيله نقليه عنوان کرده اند.


لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر سه دانش آموز صبح  دوشنبه 17 بهمن راس ساعت 8:30 از محل مهدیه  خیابان امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.


پيام تسليت وزير آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت سه نوگل دانش آموز مشهدي در سفر راهيان نور

وزير آموزش و پرورش در پيامي درگذشت 3 نوگل دانش آموز مشهدي را در سفر راهيان نور به بازماندگان آنان تسليت گفت.

به گزارش میگنا به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش،  دكتر حميد رضا حاجي بابايي وزير آموزش و پرورش در پيامي درگذشت  دانش آموزان  فاطمه كفشچين ، فاطمه طهماسبي ، مهتاب بخشي را به بازماندگان آنان تسليت گفت. متن پيام وزير آموزش و پرورش بدين شرح است:

انا لله و انا اليه راجعون

سلام و درود بر شهيداني كه براي هميشه حقيقت را بر جهانيان آشكار كرده و نام جاويد خود را بر لوح سفيد حقيقت با خون نوشتند قطعا فرهنگ ايثار و شهادت اينگونه نيست كه در گذر زمان دچار فراموشي شود . دانش آموزان حقيقت خواه و آرمان خواه و شهادت طلبي كه به تاسي از مولاي خود حضرت سيد الشهدا (ع)عاشقانه فرهنگ ايثار و شهادت را جستجو مي كنند در نزد حضرت حق اجري عظيم دارند.

خبر حادثه جانسوز و پرواز سه گل نوشكوفته عزيزمان در سفر راهيان نور باعث تاثر قراوان اينجانب گرديد.

اينجانب اين حادثه ناگورا را به خانواده معزز دانش آموزان  فاطمه كفشچين ، فاطمه طهماسبي ، مهتاب بخشي تسليت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم جايگاه اين عزيزان را در بهشت برين با شهداي  عزيز قرار دهد.

حميد رضا حاجي بابايي

وزير آموزش و پرورش  
- واژگونی اتوبوس در بروجرد 26 کشته و مجروح برجای گذاشت - جزئیات تصادف اتوبوس دانش‌آموزی
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.