پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۱:۲۵
کد مطلب: 9005
۱
۲۶

اساتید واجد شرایط مراکز تربیت معلم "عضو هیئت علمی" می‌شوند

  سرپرست مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) با اشاره به راه‌اندازی «دانشگاه ویژه فرهنگیان» از سال آینده گفت: برای اساتید و کارکنان واجد شرایط مراکز تربیت معلم مانند سایر دانشگاه‌ها فرصتی فراهم می‌شود تا با ارائه مدارک، به «عضو هیئت علمی» تبدیل وضعیت پیدا کنند.

اسدالله اسدی گرمارودی، سرپرست مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) در گفت‌وگو با فارس در رابطه با جزئیات تغییر وضعیت اساتید مراکز تربیت معلم به «عضو هیئت علمی» با توجه به تشکیل دانشگاه ویژه فرهنگیان اظهار داشت: در اساسنامه دانشگاه ویژه فرهنگیان، تمام مراکز تربیت معلم در قالب این دانشگاه ساماندهی خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مطرح در این زمینه، ساماندهی نیروهای انسانی موجود در مراکز تربیت معلم اعم از اساتید و عوامل اجرایی است که در این رابطه، برای واجدین شرایطی که در مراکز تربیت معلم مشغول به تدریس یا کار هستند، مانند سایر دانشگاه‌ها فرصتی را فراهم می‌کنیم تا با ارائه مدارک و رعایت ضوابط مدنظر وزارت علوم و نیز ضوابط آموزش و پرورش به تکمیل کادر هیئت‌ علمی خود بپردازند.

اسدی گرمارودی افزود: درباره رتبه‌بندی اعضای هیئت علمی دانشگاه ویژه فرهنگیان نیز تابع ضوابط وزارت علوم هستیم و علاوه بر آن، برای خودمان نیز ضوابط و ملاک‌های خاصی با توجه به شرایط تربیت معلم داریم.

سرپرست مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) خاطرنشان کرد: آنچه که در رابطه با موضوع ارتقاء نیروی انسانی مراکز تربیت معلم صورت می‌گیرد، براساس مفاد اساسنامه دانشگاه ویژه فرهنگیان خواهد بود و در این رابطه هماهنگی با ضوابط وزارت علوم نیز ضروری است.

وی اظهار داشت:‌ تمام مقدمات کار را در دست پیگیری داریم و 23 گام را تا راه‌اندازی دانشگاه ویژه فرهنگیان طراحی کرده‌ایم که یکی از آنها تأمین، تکمیل و ارتقاء نیروی انسانی فعلی مراکز تربیت معلم در قالب دانشگاه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

آيا معلمين شاغل در آموزش و پرورش با مدرك فوق ليسانس هم مي توانند در مراكز تربيت معلم هيئت علمي شوند؟------------------------در صورت نیاز به رشته های خاص حتما
Iran, Islamic Republic of
شرایط لازم برای عضو هیت علمی شدن در مراکز تربیت معلم(دانشگاه فرهنگیان)چیست؟
United States
با سلامدانشجوی دکتری هستم رشته آموزش زبان انگلیسی و امتحان جامع را گذرانده در حال انجام پایان نامه و دبیر آموزش و پرورش.به لطف دوستان تا به حال در مراکز تربیت معلم تدریس نداشته ام ولی در مراکز آموزش عالی و ضمن خدمت 16 سال سابقه تدریس داشته ام و دو سال سابقه اعزام جهت تدریس در مدارس. خارج کشور. چطور می توانم به عنوان هیات علمی وارد دانشگاه فرهنگیان بشوم؟
Iran, Islamic Republic of
تا کی این آقایانی که مثل ....چسبیدن به مراکز تربیت معلم به فرهنگیانی که مثل بنده ده سالی است با مدرک دکتری از دانشگاه دولتی دارم در دانشگاه ازاد درس میدم مجال کار تو این دانشگاه میدن. بعد هم میگن دانشگاه فرهنگیان هیات علمی کم داره. خوب یه عده ای مافیا تشکیل دادن نمی ذارن افراد با شرایط عالی وارد بشند مبادا موقعیت اونها به خطر بیفته.
Iran, Islamic Republic of
اینجانب دبیرآموزش وپرورش باسابقه9سال کارودانشجوی کارشناسی ارشددررشته جامعه شناسی ترم3 دردانشگاه دولتی هستم ایاجزواجدین شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان هستم؟ومیشه لطف کنین شرایط جذب هیئت علمی شدن دانشگاه فرهنگیان چیه؟
United States
من هم مثل دوستان دارای مدرک دکتری دولتی و رتبه اول و دارای مقالات isi هستم و رسمی اموزش پرورش نمیدونم بالاخره اموزش پرورش می خواد از ما ها استفاده بهتری بکنه یا همچنان باید در دبیرستانها سر گردان باشیم و کار رو به از ما بهترون بدن
Iran, Islamic Republic of
دكتري هستم -كارمند رسمي وزارت آموزش و پرورش -سابقه تدريس در دانشگاه ازاد و دولتي دارم ....چرا براي ما تو دانشگاه فرهنگيان جا نيست ؟اين آقايون و خانومايي كه مدرك دكتري يه شبه و بعضا قلابي از دانشگاه هاي باكو و تاجيكستان و دارغوزآباد و ....مي گيرن و با يه سفارش هيات علمي تو اين دانشگاه مي شن ...به عواقب فكر مي كنند ...بي سواد پروري تا كي ؟ آقاي وزير لطفا چاره اي بيانديشيد!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا مزخره، دانشگاه تاسیس کردن ولی اصلان معلوم نیست چه جوری می خوان هیات علمی جذب کنند. رفتم دانشگاه فرهنگیان می گم اقای محترم شیمی 4 گرایش داره شما که رشته شیمی تاسیس کردین باید حد اقل 4 هیات علمی شیمی در 4 گرایش مختلف جذب کنید که باعث شه همه معلمین با مدرک دکتری جذب بشن و هم اینکه مثل بقیهدانشگاه های دولتی کلاس شان پر بار بشه. در جواب میگه یه نفر دکتری شیمی کافیه. وای به حال دانشجوی شیمی که می هواد از این د انشگاه فارغ التحصیل بشه.
Iran, Islamic Republic of
ایا مزایای اساتید این دانشگاه با اساتید سایر دانشگاه ها یکی هست یا فرق می کنه؟
Russian Federation
با سلام اینجانب فرهنگی استان خوزستان با سابقه 15 ساله هستم در کرج نیز 2سال سابقه تدریس دارم و در حال حاضر دانشجوی دکترا در رشته تکنولوؤی آموزشیم مرا را هنمایی نماییدبا تشکر فراوان
سلاماينجانب آرش يارمحمدي 20 سالي است كه دبيرآموزش و پرورش ميباشم واكنون دانشجوي دوره دكتري دانشگاه تهران هستم لطفا جهت هيئت علمي شدن در دانشگاه فرهنگيان من را راهنمايي كنيد ممنون
شهره
باسلام به نطر من هیچ گزینه ایی بهتر ازمعلمان اموزش وپرورش باسابقه ودارای مدرک دکترا نیست برای جدب هیت علمی در دانشگاه فرهنگیان اما ایتکه اقایون بخواهند از این فرصت بهره گیرند تا کارمندان را هیت علمی کنند یا پارتی بازی کنند اینطور نمیشود باز بیسواد پروری و یک ارگان ونطام غیر قابل اعتماد بوجود می اورند سعی کنید از معلمان با تجربه وبا مدرک دکترا استفاده کنید تا اموزش به بهترین وجه صورت گیرد این توقع به جا ومعقولی است.
Russian Federation
با سلام فرهنگی باسابقه15 سال می باشم که در حال تحصیل دررشته تکنولوژی آموزشی مقطع دکتراهستم خواستم ببینم چگونه می شود جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شوم . با شکر فراوان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای kargar Ali که مدرک دکترا از دانشگاه دولتی دارید و در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس می کنید و الان متقاضی هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان هستید؛ آیا میدانید که خود شما،با توجه به معلم و شاغل بودنتان،در حق افراد بیکاری که از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک گرفته اند، اجحاف کرده و جای آنها را اشغال کرده اید. پس این به اون در. . .!
Tajikistan
از لحن کلام و توهینی که به تمامی کسانی که با رنج دوری از خانواده و مشکلات فراوان در کشورهای دیگر درس می خوانند سابقه فرهنگی شما کاملا پیداست.نمیدونم شما با این ادبیات از کجا مدرک گرفته ایید.لازم به یادآوری است که تاجیکستان یا دارغوزآباد به تعبیر شمادر همه جای دنیا دارای اعتبار است اما مدرک شما....
Iran, Islamic Republic of
اگر دانشگاه فرهنگیان فوق بگیره بهتره.
Iran, Islamic Republic of
تنها جایی که خیلی از فارغ التحصیلهای دانشگاه آزاد و پیام نور بود اموزش و پرورش بود که به این ترتیب اونم هم دیگه وجود ندارد. بهتر نیست دانشگاه فرهنگیان به جای اینکه خرج مضاعفی رو روی دوش دولت بزاره از همین افراد ازمون بگیره و با دوره های تخصصی امادشون کنه.
salam pas chera farakhane jazbe heyat elmi nmidid?
Iran, Islamic Republic of
اين آقايون و خانومايي كه مدرك دكتري يه شبه و بعضا قلابي از دانشگاه هاي باكو و تاجيكستان و دارغوزآباد و ....مي گيرن و با يه سفارش هيات علمي تو اين دانشگاه مي شن ...به عواقب فكر مي كنند ...بي سواد پروري تا كي ؟ آقاي وزير لطفا چاره اي بيانديشيد
Iran, Islamic Republic of
با سلام دبیر آموزش و پرورش با 20 سال سابقه خدمت و دانشجوی دکتری جغرافیا دانشگاه خوارزمی هستم لطفا در خصوص چگونگی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان راهنمائی کنید. ظاهرا سیکل و دکتر آموزش و پرورش زیاد فرقی باهم ندارند وقتش یه فکری اساسی بکنن. با سپاس
فرهنگيان عزيز با سلام خيلي با هم بحث و جدل نكنيد اعضا هييت علمي قبلا از اطراف وزير و روساي ادارات جذب شدند جالبه اينو نمي دونستيد اگر فراخواني را براي جذب شما عزيزان ديديد بايد تعجب كنيد البته همين هم كاملا فرماليته است چون باندبازي در اين سازمان اجازه جذب شما حضار را نخواهد داد
United States
در تربيت معلم شهر ما با مدرك دكتري دبيران سهميه رشته رو ميگيرند امابه جاي استفاده از اين عزيزان افراد ديگه با مدرك فوق ليسانس را براي تدريس دعوت مي كنند.
منهم دانشجوی دکتری تربیت مدرس و دبیر رسمی آموزش و پرورشم امتحان جامع هم گذروندم.لطفا اگه کسی می دونه در دروازه دانشگاه فرهنگیان کجاست منم راهنمایی کنه!!!ما که گشتیم نبود!نگرد نیست!!!
علی نظر صیدی
با سلام تکلیف ما که معلم هستم و در دکتری دانشگاه آزاد دارم تحصیل می کنم چیست از ما هم در دانشگاه فرهنگیان استفاده می شود یا خیر ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
من دبیر اموزش و پرورش و مدرک دکتری از دانشگاه تهران دارم.تا کی باید در دبیرستان ها درس بدهیم.
چرا از ما استفاده نمی کنید.
ان وقت فوق لیسانس های مراکز تربیت معلم را جذب می کنید.
دبیر
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورش چرا نتایج فراخوان جذب را اعلام نمی کنید.
شهریور شد .فکر کنم این اقایان یک حرفی زدند و حالا گیر کردند.
من دوبار در فراخوان دانشگاه فرهنگیان شرکت کردم.
ولی هنوز هیچ خبری نشده است.
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
ميزان هوش، با توانايى تغيير كردن، اندازه گيرى ميشود. آلبرت انشتين