جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۷:۵۷
کد مطلب: 9052
۰

اجرای طرح استفاده از پوشش ایرانی ـ اسلامی در دستگاه‌های دولتی از فروردین


استاندار تهران با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی پوشش اداری باید مبتنی بر پذیرش اجتماعی افراد باشد، گفت: پوشش طراحی شده برای خانم‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری تهران از فروردین‌ماه اجرا می شود.

به گزارش مهر، مرتضی تمدن در مراسم رونمایی از لباس فرم زنان شاغل استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی تهران با تاکید بر ضرورت اهمیت تجلی فرهنگ در روش‌ها و آثار زندگی گفت: طرح تحول اجتماعی از گام‌های موثری است که برای توسعه فرهنگ در کشور به تصویب رسیده است.

به گفته وی، اجرای ساماندهی پوشش اداری کارکنان دولت به صورت طرح ملی از استان تهران آغاز شده و در ادامه به تمام دستگاه‌های اجرایی دولت در سراسر کشور منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی به عنوان حرکت اصلی اقدامات دولت خدمتگزار است اظهارکرد: طرح تحول اقتصادی، اداری و اجتماعی براساس توجه اصلی دولت در جهت اصالت دادن و تکریم مردم در این عرصه انجام شده است.

استاندار تهران همچنین با اعلام اجرای پوشش طراحی شده برای خانم‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری تهران از فروردین‌ماه گفت: این موضوع با همکاری دستگاه‌های مدیریتی از اواخر فروردین محقق می‌شود.

تمدن با اعلام اینکه طراحی لباس فرم مناسب برای آقایان شاغل هم در دستور کار قرار دارد، افزود: این موضوع مطالبه‌ای از طرف کارکنان دولت بود تا پوشش مناسب با محیط کار و شرایط اداری که جنبه فرهنگی داشته باشد و دارای ویژگی‌های ایرانی ـ اسلامی باشد برای آنان تامین شود.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیادی که برای رسیدن به الگوی ایرانی و اسلامی پوشش مشاغل دولتی انجام شده است ، عنوان کرد: در این زمینه دولت کمک‌های مالی انجام می‌دهد اما به طور مشخص تامین هزینه‌ها از سوی کارکنان دولت مدنظر است.

تمدن در ادامه با بیان اینکه استفاده از این پوشش‌ها الزامی و اجباری نیست، گفت: اما از این جهت که هر فرد متناسب با محیط کار خود باید لباسی را پیش‌بینی کند طراحی این الگوها در انتخاب پوشش مناسب به افراد کمک می‌کند و حتی اگر بودجه‌ای برای تامین پوشش مناسب تامین نشود در نهایت فرد متناسب با محیط کاری خود لباسی را تهیه می‌کند.

وی با بیان اینکه پیچیدن یک نسخه یکسان برای تمام ادارات اشتباه است، گفت: ویژگی دوم این پوششها قابلیت انطباق آنان با زمان و تنوعشان از حیث توجه به سلایق و شرایط هر شغل است.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
نمی توانی به عقب برگردی و شروع را عوض کنی، ولی می توانی از جایی که هستی آغاز کنی و پایان را عوض کنی...