کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان استخدام دانشجویان تربیت معلم به تعویق افتاد

2 اسفند 1390 ساعت 9:45


مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره استخدام سه هزار و 900 دانشجوی تربیت معلم که قرار بود تا پایان امسال استخدام شوند، گفت: زمان استخدام این افراد در آموزش و پرورش در سال 91 صورت می گیرد.
جعفر بابایی در گفتگو با مهر با بیان اینکه دانشجویان تربیت معلم در شرف استخدام هستند، افزود: هم اکنون از آموزش و پرورش استانها خواسته ایم که اسامی افرادی که مشمول این قانون می شوند را اعلام کنند تا آمار درستی را به تفکیک استان ها داشته باشیم.

حدود چهار هزار دانشجوی تربیت معلم در رشته های مختلف تحصیلی که با هدف استخدام در آموزش و پرورش تربیت شده بودند، در دو سال گذشته با مشکلات متعددی روبرو شده بودند و آموزش و پرورش عنوان می کرد که توانایی به کارگیری آنها را ندارد که در ابتدای دیماه سال جاری رئیس جمهور دستور بررسی موضوع استخدام آنها را داد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: این گروه در استانهای مختلف کشور استخدام می شوند و محدود به استان خاصی نیست اما اولویت با مناطق محروم و نیازمند کشور است.

بابایی افزود: بعید می دانم که احکام استخدامی این افراد تا پایان امسال صادر شود و به سال آینده کشیده خواهد شد. از استانها خواسته ایم آمار را به تفکیک اعلام کنند و جریان استخدام طولانی شد به این دلیل است که نمی خواهیم از کس حقی ضایع شود.


کد مطلب: 9113

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9113/زمان-استخدام-دانشجویان-تربیت-معلم-تعویق-افتاد

میگنا
  https://www.migna.ir