شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۵:۰۵
کد مطلب: 9306
۲۲
۴۷۵

اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه فرهنگیان قرار است از مهر سال آینده با پذیرش 25 هزار دانشجو راه را برای ادامه تحصیل فرهنگیان باز کند، اما برخی کارشناسان با توجه به پیشینه ضعیف آموزش و پرورش در مراکز تربیت معلم، از واگذاری بار آموزش عالی بر دوش این وزارتخانه ابراز نگرانی می‌کنند، این در حالی است که مسوولان این دانشگاه بر جذب اولین گروه دانشجو مصرند و از شرایط ورود به این دانشگاه خبر می‌دهند.

با این که مراکز تربیت معلم وابسته به آموزش و پرورش از امکانات آموزشی و رفاهی برخوردار نیستند، دانشگاه فرهنگیان وابسته به همین وزارتخانه از پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی و حتی دکتری سخن می‌گوید.


گذشته از برخی نگرانی‌ها نسبت به آینده این دانشگاه که به گفته برخی مسوولان آموزش و پرورش باید در سال‌های آینده به پاسخ آن رسید، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، 70 مرکز تربیت معلم که تاکنون به جذب و تربیت دانشجو در دوره کاردانی مشغول بوده است ، به دانشگاه فرهنگیان ارتقا داده شد و قرار است طی 3 مرحله، به جذب دانشجو در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری بپردازند.


براساس اعلام این شورا، سازمان مرکزی این دانشگاه در تهران است و در هر استان نیز 2 پردیس خواهران و برادران که از ساماندهی 112 مرکز تربیت معلم فعلی شکل می‌گیرد، ایجاد خواهد شد. رئیس‌جمهور و یکی از معاونان وی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و تحقیقات و یکی از معاونان وی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اعضای هیات امنای این دانشگاه هستند.


رئیس دانشگاه ویژه فرهنگیان نیز به پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش و موافقت وزیر علوم و هیات ‌امنای این دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود و پس از تایید این شورا، حکم وی توسط وزیر آموزش و پرورش برای مدت 4 سال صادر می‌شود.

 سرپرست دانشگاه پیامبراعظم (ص) با اشاره به جزئیات اساسنامه این دانشگاه که از یکم اسفندماه جاری از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد گفت: پذیرفته شدگان نهایی باید تعهد دهند که پس اتمام دوران تحصیل، دو برابر این مدت در آموزش و پرورش خدمت کنند.


شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان
بنا بر این خبر، قبولی در آزمون سراسری سال 91 دانشگاه‌ها، راه ورود به دانشگاه فرهنگیان است. اسدالله اسدی‌گرمارودی سرپرست مجتمع عالی پیامبر اعظم(ص)، که بزودی نامش به دانشگاه فرهنگیان تغییر می‌کند، از رفع مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدرک معادل خبر داد و به خبرگزاری‌ها گفت: با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقرر شده است که پس از این تمامی فرهنگیان می‌توانند در آزمون‌های سراسری وزارت علوم شرکت کنند و در صورت قبولی و ادامه تحصیل و فارغ‌التحصیلی، مدرک مورد تایید وزارت علوم را بگیرند.


وی افزود: تا پیش از این دارندگان مدرک معادل فقط باید در آزمون جامع شرکت می‌کردند و در صورت قبولی اجازه ادامه تحصیل می‌یافتند، اما استدلال وزارت آموزش و پرورش این بوده است که به دلیل رشد یکباره جمعیت در دهه های، 60 و 70 و معادل تلقی شدن مدارک صادر شده برای فرهنگیان از سوی آموزش و پرورش، این افراد مشکل ادامه تحصیل داشته‌اند.


اسدی‌گرمارودی ادامه داد: بر این اساس درخواست ما از شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که فرهنگیان به جای شرکت در آزمون جامع، در کنکورهای وزارت علوم و با در نظر گرفتن شاخص‌های این آزمون‌ها شرکت کنند و در صورت قبولی که نشان‌دهنده سطح علمی آنهاست، بتوانند ادامه تحصیل دهند.


دانشجویان پسر این دانشگاه خدمت سربازی نمی‌روند
براساس گفته‌های رئیس این مجتمع، مدت زمان تحصیل کارشناسی این دانشجویان جزء سوابق کاری و بازنشستگی آنها محسوب می‌شود و دانشجویان پسر نیزنیاز به گذراندن دوره خدمت سربازی نخواهند داشت، علاوه بر آن برای فرهنگیان دیگر که 930 هزار نفر هستند، این دانشگاه در استان‌ها موظف خواهد بود که برای ارتقای توانمندی‌های آموزشی و مهارتی آنها تا سطح دکترا برنامه‌ریزی کند که این کار نیز از سال‌های آینده به طور جدی دنبال می‌شود.

به نظر می‌رسد، بازگشایی دانشگاهی جدید برای فرهنگیان و به نام آنان از سال تحصیلی جدید جدی است، اما پاسخ به نگرانی‌ها از سطح آموزش، هیات علمی، امکانات رفاهی و بویژه تاثیرگذاری مدرک دانش‌آموختگان بر بهبود عملکرد معلمان نیازمند پذیرش چند سری دانشجوست.

اسدالله اسدی گرمارودی گفت:  پذیرفته شدگان نهایی با رعایت مقررات مربوط، به‌عنوان دانشجو معلم متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش پذیرفته می‌شوند و باید پیش از ثبت نام به طور رسمی  تعهد دهند که پس از دانش‌آموختگی به میزان دو برابر مدت تحصیل خود، در محل تعیین‌شده از سوی وزارت آموزش و پرورش خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه مدت تحصیل دانشجو جزو سوابق خدمت آنان محسوب می‌شود، اظهار داشت: دارندگان مدارک معادل مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شاغل در وزارت آموزش و پرورش در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون ورودی و مصاحبه، می‌توانند در دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

سرپرست دانشگاه پیامبر اعظم ادامه داد: دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر، در صورت داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت در وزارت آموزش و پرورش، می‌توانند در آزمون مربوط شرکت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
با سلام ببخشيد من يه سوال دارم من كه ليسانس روانشناسي هستم مي تونم به صورت آزاد در دانشگاه فرهنگيان ثبت نام كنم ؟
فرشته
لام میخواستم بگم که رشته تربیت معلم بیشتر برای متاهل ها خوبه.مامجردها رشته های دیگه هم میتونیم بریم. اونا هستن که شوهر داری وبچه داری و....دارن
غزل
تا آخر عمر که نمی خوای مجرد بمونی شمام بالاخره باید این خدماتو انجام بدی
چرا ج نمیدین
faezeh
Iran, Islamic Republic of
حتما باید پیش بخونیم؟؟؟
اگه نبود چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاسین
Iran, Islamic Republic of
آی گفتی
.....؟
اصلا
اينجوريانيست....اينوجدي ميگم
باران
میخای مارو خر کنی و خودت بری سرکااااااار؟ هههههههههههه ضریب هوشیت چنده؟؟؟؟
فرشاد
سلام :اتفاقا برا مجرد ها خوبه متاهل ها برن و به زندگي شان برسند انها بايد به فكر تربيت فرزندانشان باشند نه به فكر دانشگاه تربيت معلم و خود
زینب
Iran, Islamic Republic of
بتوچه
Iran, Islamic Republic of
کاملا مخالفم کی گفته خانما باید فقط به فکر تربیت فرزندانشان باشن
افسانه
Iran, Islamic Republic of
اصلا اینطور نیست چون تحصیل برای همه هست مجرد و متاهل و بچه دار و بچه ندار نداره اگه یه شخص متاهل واقعا علاقه مند به تحصیل باشه هم میتونه تو خانواده داریش موفق باشه هم تو تحصیل
احمد
ربطی به متاهلی نداره وقتی بعد چهارسال دانشگاه رفتن می خوای بیکارنمونی باید این دانشگا تو اولویتت باشه چون بیکاری براخیلیا دردسرشده
حسین
آره
نسیم خانووووم
Iran, Islamic Republic of
سلام من نسیم هستم 16 سالمه نمیدونم چرا ناگهانی از اینجا سر دراوردم.....
مهدی
Germany
سلام میخام باشماصحبت کنم میشه؟
م
Iran, Islamic Republic of
عزیزم این شتری که در خونه همه می خوابه توهم یه روزی مثل همه ازدواج میکنی
nafas
Iran, Islamic Republic of
خخخ
نیوشا
Moldova, Republic of
الان چ ربطی داشت واقعا؟؟ فقط خواستی بگی مجردی؟؟
یاس
Iran, Islamic Republic of
سلام.تمامی رشته نی توانند در آزمون ارشد دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند؟زمان کی و از چه طریقی اعلام می شود؟نحوه ثبت نام به چه طریقی می باشد؟ممنون
سيده مريم ميرروشن دل
Iran, Islamic Republic of
من ليسانس مهندسي فناوري اطلاعات رو دارم مي خواستم بدونم آيا ميتونم ارشد رو در دانشگاه فرهنگيان بخونم..؟اصلا امكانش هست؟ خواهش ميكنم تشرايطشو توضيح بديد
عبداله جعفری
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید من مدرک کاردانی راازدانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرفتم میتونم کارشناسی رادرآزمون دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم
شقایق
Iran, Islamic Republic of
سال 94 برای دانشگاه فرهنگیان ثبتنام داره یا نه
سمانه
سلام من ليسانس مديريت بازرگاني دارم ميتونم ارشد تربيت معلم بخونم يا بايد دوباره كارشناسي تربيت معلم رو بخونم لطفا جواب بديد؟
Iran, Islamic Republic of
نه
سیما
با سلام من در سال 81و82 برای دانشگاه تربیت معلم شیراز مجاز شدم ولی برای مصاحبه ردم کردن . سال بعدشم ردم کردند شوهرمم فرهنگیه میخواستم بدونم هیچ شانسی برام هست یانه
سیما
Iran, Islamic Republic of
میشه ازت ی سوال کنم
سارا
سلام من لیسانس مهندسی صنایع دارم میخواستم بپرسم میتونم واسه ارشد تربیت معلم بخونم؟
اره میشه
فاطمه
سلام خسته نباشید
خوشحالم با لیسانس صنایع میتونیم ارشد تربیت معلم بخونیم
ولی شرایط سنی نداره؟من متولد نیمه اول 68 هستم.
لطفا درباره نحوه ثبت نامش توضیح میدید؟
متشکرم
باقری
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هر گزنباید این اتفاق بیافتد کسی که 6 سال درس تخصصی خوانده با کسی که 2 سال خوانده برابر است آنهایی که ارشد غیر مرتبط می خونن در حقیقت کاردانی آن رشته هستند نه ارشد!!!!
مجید
سلام، من لیسانس علوم اجتماعی دارم. چطور میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم.
علمشاهی
سلام من لیسانس حسابداری دارم میتونم واسه ارشد تودانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟
سميرا
كسي كه ديپلم كشاورزي داره چه طور ميتونه وارد دانشگاه فرهنگيان شود.اياكسي كه ليسانس علوم تربيتي گرايش پيش دبستان ودبستان داره ميتونه ارشد به دانشگاه تربيت مدرس بره
سحر
باسلام من لیسانس نرم افزارکامپیوتر هستم چگونه میتوانم وارد دانشگاه فرهنگیان شوم ؟ وآیا چگونه میتوانم به استخدام آموزش وپرورش دربیایم ؟
مریم احمدیان
Iran, Islamic Republic of
باسلام من لیسانس معماری هستم از دانشگاه ازاد می خواستم بدونم چطوری می تونم ارشد رادردانشگاه فرهنگیان بخونم.
شیلان
Iran, Islamic Republic of
سلام من کارشناسی آموزش ابتدایی از دانشگاه آزاد هستم میخواستم بدونم می تونم برای ارشد در دانشگاه فرهنگیان بخونم در ضمن من معلم نیستم
Iran, Islamic Republic of
شرط سنی داره .
Iran, Islamic Republic of
سلام من سی و هشت سالمه ولیسانس علوم اجتماعی دارم.چطوری می تونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم وبعدش استخدام آموزش پرورش بشم
Iran, Islamic Republic of
رشته های مقطع دکتری دانشگاه فرهنگیان کی معلوم می شود.و ثبت نام آن در چه زمانی است؟با آزمون دکترای سراسری؟
سلام من فرهنگی هستم که درسال 86ازتربیت معلم قبول شده و امسال لیسانسم را تمام کردم!می خواستم بدونم شرایط شرکت یاثبت نام در دانشگاه فرهنگیان در مقطع ارشد چگونه است؟
سلام من فرهنگی هستم که درسال85 قبول شده و لیسانسم را تمام کردم!می خواستم بدونم شرایط شرکت یاثبت نام در دانشگاه فرهنگیان در مقطع ارشد چگونه است؟
مریم
با سلام.من لیسانس تلریخ هستم و سال 89 در آموزش وپرورش استخدام شد ه ام.میخواستم بدونم چگونه میتوانم یرای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه فرهنگیان بشوم واز طریق این دانشگاه ادامه تحصیل بدهم چون گویا کسانی که مدرک معادل دارند فقط حق استفاده از این دانشگاه را دارند وبرای بقیه هنوز فکری نشده.از طرف دیگر چرا کسانی که مدرک لسیانس یا فوق دارند نمیتوانند در به این دانشگاه راه یابند و به عنوان معلم خدمت کنند واین امکان فقط برای کسانی که تازه دارند از دبیرستان فارغ التحصیل میشوند فراهم شده ولی همانطور که خود در جریان هستیدحدود 10سال گذشته مراکز تربیت معلم حضور فعالی نداشته که خیلی از افراد بتوانند در کنکور سراسری از تعهد دبیری یا تربیت معلم استفاده کنند .لطفاٌفکری هم به حال این نسل سوخته که از اینجا رانده واز آنجا مانده شده اند بکنیدچون برای یک نسل تمام امکانات فراهم میشود با تغییر یک وزیر یک نسل باید بسوزد واز همه چیز محروم شود.با تشکر از شما
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
واقعن موافقم باهاتون... من هم مشکلم مثل شماست...
Iran, Islamic Republic of
سلام من از دانش اموختگان مرکزتربیت معلم زاهدان هستم که دورههای کاردانی و کارشناسی را در این مرکز گزرانده ام و باید بگویم از پایین ترین سطح علمی برخوردار است که اکثر مدرسان این مرکز از فرهنگیان دارای مدرک فوق لیسانس هستند و از لحاظ علمی هم پایینتر از متوسط و معتقدم اگر با همین شرایط ادامه پیدا کند و بخواهددر مقاطع دیگر دانشجو بپذیرد باید به حال نظام اموزشی کشور گریست .
Iran, Islamic Republic of
ما باید خودمون بار علمی خودمونو ببریم بالا
Iran, Islamic Republic of
فرزندان فرهنگي بازنشسته فراموش نشوند
واقعا
آیا کاردنی قراردادی میتواند از سال آینده در دانشگاه فرهنگیان شرکت نماید؟
سلام ببخشیدمن لیسانس حسابداری دارم میتونم درآزمون دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟
افشا
خیلی خنده دارم اخه تربیت معلم رشته حسابداری رو میخواد چکار مگه اموزش و پرورش چند تا حساب دار می خواد
عزیزم مدارس فنی حرفه ای معلم نمی خواد؟
ایا معلمین حق التدریس که چند سال سابقه کار دارن شرایط شرکت در این ازمون رو دارن؟
سلام.من کاردانی نرم افزاردارم.آیامیتوانم درآزمون فرهنگیان شرکت کنم؟(درضمن من معلم نیستم)
فرهنگي
سلام من خودم معلمم حقم وظيفه ام اين كه درس ودرقبالش حقوق ميگير كسب مجورم نكرده اين شغل انتخاب كنم خودم عشق به معلم داشتم ولي اين طور نبايد باشد كه هركه خودش فرهنگي است بايد حتما بچه اش هم سهميه داشته باشه آموزش پرورش موروثي نيست ماهم وارث اون نيستيم كه سهميه اي بشه بنظر من عدالت بايد رعايت هر وقت تمام اداره جات سهميه اي شد پس بچه هاي باباي كشاورز يا كارگر بايد چه كنند مگر اينها بچه ايراني نيستند كجا برند عادلانه ترين راه گرفتن امتحان بدون سهميه است فكر نكنيد نمغير فرهنگيم خدا شاهد فرهنگيم ولي اين رو نمي پسندم همه جوانان ما گناه دارند شغل مي خوان نبايد تنها به فكر خود بود اين خود غرور محض ناحقي است
رويا
Iran, Islamic Republic of
بابا ايول دمت گرم هميشه مواظب اين خوبي هايي كه داري باش
sh
خدایی حرفت حرف نداشت
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم تو باید به جای معلم رئیس آموز و پرورش باسی
شیما
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا حرف دل همه را زدین ولی افسوس که فایده نداره ؟
شیما
Iran, Islamic Republic of
سلام من دانشجوی علم تربیتی دبستان و پیش دبستانم می خونم ولی وقتی کار برامون نیست وقتی پارتی نداریم دلمونا به چی خوش کنیم 2ترم دیگه لیسانس میگیرم وبا معدل کم اخه من این مدرکا چیکار کنم کم اوردم حسابی
Iran, Islamic Republic of
باسلام به فرهنگی عزیز ،همکارمحترم به خاطر همین رعایت حقوق دیگران ، رعایت عدالت ، روزی حلال ،مناعت طبعمون است که هیچ دولتی فکری به حال ماقشر زحمت کش نمیکنه !!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا من دوست داشتم برم به این رشته
بنبادی
United States
سلام ممنون گه از سوز دل ما حرف زدی من عاشق این حرفه ام ولی اینگار ایرانی نیستم چون پدرم گارگر است
zahra
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما موافقم
Iran, Islamic Republic of
سلام من سال 84 ازضمن خدمت فرهنگیان مدرک معادل کارشناسی گرفتم.تکلیف ادامه تحصیل ما چه میشود؟
با سلام لیسانس در رشته های دیگر میتوانند در دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل دهند؟
محمد
با سلام من لیسانس فیزیک از دانشگاه امام خمینی قزوین هستم میتونم کارشناسی ارشد تو دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم؟
مرجان
United Kingdom
سلام من لیسانس تربیت بدنی دارم می تونم برای ادامه تحصیل برای ارشددر دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم ؟ وچیکار باید بکنم؟
سما
Iran, Islamic Republic of
بند 7 شرایط ورود به دانشگاه تربیت معلم:
کسانی که به هر نحوی قبلا مدرک کاردانی و کارشناسی (پیوسته یا ناپیوسته) و بالاتر از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی، پیام نور، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی و … به صورت معادل یا غیرمعادل دریافت نموده اند مجاز به انتخاب هیچیک از رشته های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نمی باشند وضعیت تحصیلات قبلی آنان در هر زمان محرز (مراحل بررسی صلاحیت ها و مصاحبه، بدو ورود و یا در طول تحصیل) شود قبولی آنان کان لم یکن شده و از ادامه تحصیل آنان جلوگیری خواهد شود. تبصره: دارندگان مدرک کاردانی پیوسته از آموزشکده های فنی و حرفه ای مجاز به شرکت و انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی می باشند.
Iran, Islamic Republic of
جواب بدین
من محصل چهارم دبیرستان هستمم و علاقه زیادی به معلمی دارم لتفا من رو راهنمایی کنید
یه دوست
Iran, Islamic Republic of
حتما معلم خوبی میشی مخصوصا با این املای خوبت (لتفا)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما شدیم مگه چه گلی زدن به سرمون؟؟
سلاممن مدرک کارشناسی فیزیک دارم.امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای من در این دانشگاه وجود داره؟ممنون
فروزان
Iran, Islamic Republic of
سلام.من لیسانس فیزیک هسته ایی دارم ایا میتونم در دانشگاه فرهنگیان کارشناسی ارشد بخونم؟برای ثبت نام باید از کجا شروع کنیم؟چه شرایطی داره؟
سلام به دانش اموزان سال چهارم پایین شهردرقبولی کنکور رسیدگی کنید باسپاس
United States
با سلام و خسته نباشید.با توجه به ظرفیت های محدود اموزشکده های فنی و حرفه ای در سال های 86 و87 بنده در دوره ی روزانه قبول شدم و الان مدرکمو گرفتم.تقاضامندم در دانشگاه فرهنگیان(پردیس)از فوق دیپلم های آموزشکده های فنی حرفه ای ورودی داشته باشیم.با تشکروارزوی موفقیت روز افزون برای کشورمون
United States
سلام آیا من که مدرک فنی از آموزشکده های فنی دارم می توانم در آزمون دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟ایا شرط سنی و شرط معدل داره؟اگه میشه جواب ها رو همینجا برای همه بزارید با تشکر
United States
سلام تو رو خدا این یه دانشگاه رو دیگه سهمیه بندی نکنید ب خدا با بای منم جبهه رفته ولی فقط جلوی گلوله نرفته فرزندان فرهنگیا مگه خونشون از ما رنگین تره که میخان بهشون سهمیه بدن. بزارید این یکی بدون سهمیه باشه تا ما هم قبول بشیم. با تشکر
ناشناس
ان شالله که اینطور نباشه
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام استان چهادمحال بختیاری دردانشگاه فرهنگیان چند سهمیه دارد لطفا تو همین سایت بگذارید
United States
با سلام.من لیسانس ریاضی هستم چند سال منتظر استخدام اموزش و پرورش موندم اما خبری نشد.میتونم در ازمون راسری شرکت کنم و در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم؟.
سلام لطفا بفرمایید چطور در مقطع کارشناسی ارشد می توان ثبت نام کرد زمان آزمون کی است منابع آزمون و سایر جزییات را مشخص نمایید متشکرم
Iran, Islamic Republic of
کاش این دانشگاه یه سهمیه خیلی زیاد واسه بچه های فرهنگی داشته باشه اخه معلمای بدبخت همیشه کمترین حقوق داشتن همه ی ارگان هامیتونن یکی از بچه هاشون جای خودشون برن ولی اموزش پرورش چی؟ان از بانکا ا از مخابرات ان از اداره برق ان از بچه های جانبازان حالا ما بچه فرهنگیا به نظر شما نباید یه سهمیه داشته باشیم حقمون نیست؟
نیایش
France
نه حقتون نیست
میرزامحمد
چرااتفاقا حقش به شما هم هیچ ربطی نداره
فهمیدی یا نه حقش حقش حقش.... بازم داد میزنم حقش حقش
آرین
زیادی حرف میزنیا
ناشناس
اصلاحقتون نیست ازفضل پدرتوراچه حاصل
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام باهات موافقم ما بچه های فرهنگی هیچ سهمیه ای نداشتیم تا حالا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این دیگه خدایی حقمونه
مرجان
Iran, Islamic Republic of
به نظر من حقتون یعنی سهمیه کلا حق نیستا یعنی چی مثلا پدر ما در میاد واسه کنکور درس میخونیم بعذ اونی که از ما ضعیف تر به خاطر سهمیه میره بهترین دانشگاها ولی اینجا ایرانه به نظر من شمام باید سهمیه داشتین
افسانه
Romania
بله واقعا خیلیارومیشناسم ک نودونه هزار کشوری بودن به خاطر سهمیه جانبازیو این حرفا رتبشون سه رقمی شده واومدن داشگاه فرهنگیان درحالی که افراد ی ک معدلشون ودرسشون از ایناخوبتر بود قبول نشدن واقعا انصاف نیست.درسته ک جانبازاهم سختی کشیدن ولی نباید جواب زحماتشون ازاین طریق داده بشه .راه های بهتر وعادلانه تری هم هست .
Iran, Islamic Republic of
من بانظرتون موافقم باید یه سهمیه هم برای بچه های فرهنگیان بزارن فرهنگیان برای این جامعه زحمت کشیدن
بی انصافی بگید حقشون نیس
مرتضی....
اونایی ک میگن حقشون نیست ماست خوردن.اتفاقا حقشونه چون لیاقتشو دارن...منم یه بچه فرهنگیم که 3 ساله آموزش و پرورش حق التدریسیم.....دعا کنید دکتر روحانی مساعدت کنه و جذب شیم.....
زهرا
سلام.من مامانم فرهنگیه.باید یه سهمیه ای واسه ماباشه.این همه زحمت میکشن فرهنگیا.کو گوش شنوا و چشم بینا.
سحر
Iran, Islamic Republic of
مگه بابابت زحمتشون حقوق نگرفتید کزت جون
Romania
مامانت زحمت کشیده پولشو گرفته به تو چه ربطی داره.لابد بچه های کارگرا هم باید کارگر بشن نه؟این بی عدالتی تاکی میخواد ادامه داشته باشه!!؟؟؟؟؟؟
نه نیست!!!پس ما از کجا برا خودمون سهمیه پیدا کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شورشو در اوردن
............
دمت گرم اتفاقا حقمونه خوبشم حقمونه............ححححححححححححققققققققققققممممموووووووووننننننننننننننننهههههه
Iran, Islamic Republic of
اصلا حقتون نیست نه فقط تو آموزش و پرورش بلکه هیچ جای دیگه نباید این جوری باشه اگه پدرومادرتون زحمت می کشن و خدمت میکنن خوب حقوقشون رو میگیرن مفدی که کار نمی کنن به قول اون آقا مگه معلمی موروثیه اگه هم بخواد همه چی (مهندسی و پزشکی و...)این طوری باشه که همه کارگرا تاآخر نوه هاشون باید کارگر باشن وهرچی درس بخونن اللکی باشه
در جستجوی عدالت
United States
چی میگی تو اگه معلم ها حقوق کمی میگیرند تو فکری هم به حال گارگرهای بدبخت تر از معلم ها بکن ما میگم از اساس غلطه که به این و آن سهمیه می دن تو می گی چرا به ما نمی دن چقدر همه شما ها که با سهمیه به جایی رسیدین پرو هستین ولی ما با تلاشهامون دستمون به جایی جز خدا بند نیست ما که اون دنیا یقه همه شما را که بی عدالتی در حق امثال من کردید را میگیرم
فارغ التحصیلان کارشناسی تربیت معلم می تونن بدون کنکور با شرط معدل در دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل دهند.
با سلاممن مدرک کارشناسی هنر دارم برای کارشناسی ارشد میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم یا اینکه برای کنکور 92 میتونم کارشناسی فرهنگیان بدم و شرایط سنی نداره؟
Iran, Islamic Republic of
باسلام. من دوره ی کاردانی و کارشناسی ام رو در مرکز تربیت معلم بجنورد تمام کردم و برای دوره ی فوق لیسانس ها در دانشگاه فردوسی مشهد با رتبه ی یک رقمی قبول شدم . به نظر من لازم نیست این همه هزینه برای دانشگاه فرهنگیان هزینه کنید . معلم های با استعدادی که بتونن بدون هیچ سهمیه ای در بهترین دانشگاه های ایران قبول بشن کم نیستند. ولی بعد از قبولی تازه مشکلاتشون با آموزش و پرورش شروع میشه چون آموزش و پرورش حداقل در منطقه ی ما(خراسان رضوی-سرخس) به هیچ عنوان اجازه ی ادامه تحصیل به خصوص در مقاطع تکمیلی رو به معلمها مخصوصاً معلمان ابتدایی رو نمیده.و مسئولین محترم بسیار تاًکید دارند تا معلمها در حد دیپلم و فوق دیپلم باقی بمانند. از یه طرف جلو ادامه تحصیلو میگیرن و از طرف دیگه دانشگاه میسازن! من که نمیفهمم!حتماً این دانشگاه مخصوص مسئولین محترمی است که سواد درست و حسابی ندارن و با پارتی بازی میخوان مدرک الکی بگیرن!
یه فرهنگی
دقیقا با این حرف شما موافقم منم 15 سال سابقه کار دارم دبیر هستم وفعلا دارم ادامه تحصیل میدم واسه ارشد به نظر من اموزش و پرورش هیچ ارزشی واسه علم قائل نیست هموندیپلم واسش کافیه
سهمیه ها را از خود فرهنگیان بردارید تا در شرایط علمی برابیر همه بتوانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند. گیرم پدرتوبود فاضل از فضل پدر ترا چه حاصل . اما این شعر برعکس شده است . پدر بیچاره رفت و یا کمی تا قسمتی خراش و .... حالا باید نسل اندرنسل از سهمیه ها استفاده کنند. من بیچاره 23ماه سرباز بودم آنهم در خط مقدم و کمی هم جلوتر اما تیر غیب به من نخورد و برای خراش های سطحی هم نخواستم امتیازی کسب کنم حالا هم خودم و هم فرزندانم باید ضرر آن را بدهیم و بخدا حالا پشیمانم که چرا دنبال امتیازات حقی خودم نرفتم . البته الان امتیاز و سهمیه مطرح است آنوقت اینها ارزشی نداشت چون امتیاز وحساب نمی شد. کاش برمی گشتیم به هملان دوران دهه ی60.
مروئه
پدرمنم شرایط شماروداره ومنم شرایط بچه های شما.ولی...
مادرم 25ساله معلمه کلاس اولیاس!یه جورایی مادرموباهزاران بچه سهیم بودم.وقتی ازوزارت دفاع تاآب وفاضلاب برای بچه هاشی کارمنداسهمیه وارزش قائلندچرامافرهنگیاهمیشه توحسرتش باشیم؟شماخودتون پشیمونیدکه خدای نکرده بلایی سرتون نیومده ومیگیدای کاش ولی مافرهنگیامثل همیشه مظلوم واقع میشیم.البته من به امیدخداخودم سعیمومیکنموبه خداتوکل میکنم ولی بدونیدمامثل همه ی بچه های هم سنمون بزرگ نشدیم وبه نسبت بیشتربااین فضاآشناییم.بنظرم حتی واسه تشکراتفاقی نمیفته حتی یه نفرم ازبچه های فرهنگیااین شانسوداشته باشه
سلام منم بامهنوش موافقم هراداره اين اجازه روبه كارمنداش داده كه بعدازبازنشستگي يكي ازفرزنداشوجايگذين كنه الاآموزش وپرورش حالابه نظرشمااين حق معلمانيست به نظرمن حقشونه
سارانی
طرحش رفته مجلس.اگه نماینده هامون توانش رو داشته باشن تصویب میشه
باسلام و خسته نباشید لطف کنید زمان ثبت نام در آزمون پذیرش دانشجودرمقطع کارشناسی ارشدوشرایط لازم را هم قید بفرمایید آیا شرط سنی هم دارد؟
United States
در جواب اون دسته از عزیزایی که همیشه معلم ها رو دست کم می گیرن عرض می کنم: من فرهنگی هستم و سعی می کنم خودم و حرفه ام رو دست کم نگیرم. دانشگاه فرهنگیان اگر قراره سهمیه داشته باشه، باید برای فرهنگی باشه، همه ادارات هرکاری که می تونن برای پرسنلشون انجام میدن، این یه سهمیه هم مال ما، دوستان عزیز اگر جبهه رفتن لطف کردن، ماهم رفتیم و خیلی های دیگه هم رفتن، ربطی نداره، این همه سهمیه دادن مگه بر و بچه های فرهنگی بخیل بودن؟ خجالت بکشید...، حقوق کم مال معلم! اعصاب خراب مال معلم، کثافت کاری بچه های مردم مال معلم! چیزای خوبش مال بقیه؟ روتون میشه؟
ناشناس
واقعابرای تومعلم متاسفم احتمالاتوهم باپارتی بازی فرهنگیان قبول شدی کلمه فرهنگی روخودت نزارتوبروشرم کن
مهسا
پس اونی که باباش کارگر بوده تازه خدا نخواسته که بیشتر عمر کنه که حالا من شدم یه بچه کارگر یتیم باید چه سهمیه ای بگیرم هاااااااااااااااااااااااااا شما چرا باید خونتون از من که با بدبختی درس خوندم حالا شدم یه لیسانسه بیکار که باید برا نون شب برم کارگری رنگین تر باشه بسه دیگه چقدر به فکر همه قشر باشید جز بدبختایی مثل من . هرچند که هیچکس گوشش به این چیزا بدهکار نیست .شما به فکر سهمیه برای شرایط بهتر من به فکر نون برا گرسنگی شب
نگین
واقعابرای کشورم متاسفم که اسم فرهنگی رو روی ادمای خودخواه و منفعت طلبی مثل ایشون گذاشته که از فرهنگی بودن فقط دنبال سهمیه هستن!
مهسا باهات موافقم.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
دوست من مگه بقیه کارا اینطور نیس؟خوب اگه این طوریه و بقیه در رفاه و اسایش هستن من باست یه شغل غیر معلمی سراغ دارم بیا یه بیل کلنگ بهت بدم ک راحت تر زندگی کنی دادا
سلام من ليسانس ابتدايي ام آزمون معادل رو هم قبول شدم ميخوام بدونم دانشگاه فرهنگيان كه انشا الله در آينده نزديك در مقطع ارشد دانشجو پذيرش كند سهميه ايي براي ما قائل مي شود ؟
United States
بچه های فرهنگی سهمیه ای دارن؟من مامان بابام فرهنگی هستن
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن از فضل پدر تو را چه حاصل . مثل ما آدمای عادی بشین درس بخون دنبال سهمیه هم نباش .
یعنی چی....................
ستایش
France
فرهنگیان دیگه شورش رو دراوردن.بچه هاشون هم دنبال سهمیه میگردن
Iran, Islamic Republic of
بابا حالا این ارگان واسه اولین بار ی سهمیه ای به خانواده های فرهنگی داده ها !!!!!!!!!!!!!!!!!اینم نمیبینید
محمد
همه جا حقمون رو خوردین حالا با سهمیه فرهنگیان مخالفی
یه لحظه انصاف دداشته باش واقعا که
سلام ببخشید شما کی به نظرات جواب میدهید-----------------قرار نیست در این پایگاه ما به همه ظرات پاسخ بدهیم . ما نظرات را منعکس می کنیم چه مخالف و چه موافق تا مسئولین امر اقدام به پاسخگویی نمایند .
لطفا زشته های پذیرش ارشد را ذکر کنیدآیا دانشگاه ساری ارشد می پدیرد چه رشته هایی
دانشگاه فرهنگیان رشته های علوم پایه داره یا رشته های مهندسی هم داره بجنورد دانشگاه فرهنگیان داره آیا با 21000 دانشگاه فرهنگیان قبول میتونم بشم یا نه؟
سلام دانشگاه فرهنگیان فقط علوم پایهداره یا مهنسی هم داره با 21000منطقه 2 هم میشه قبول شد بجنورد هم دانشگاه فرهنگیان داره؟
نمیدونم
سلام.من رتبه ام2500هستش.درچه رشته های دردذراین دانشگاه قبول میشوم.تروخداجواب بدید
اصلا-من 5000 شدم قبول نشدم تو که 17000 شدی
Iran, Islamic Republic of
سلام رتبم در کنکور سراسر در منطقه 3 ،17 هزار شده .آیا می تونم در دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم سابق) استان لرستان شهرستان الیگودرز قبول شم.
سعید سلطانی
سلام دوستان- من با رتبه 6000 منطقه 3 مجاز به انتخاب رشته دانشگاه رهنگیان شدم. اما با توجه به اینکه معدل دیپلمم 10.5 هست آیه امکان قبولی در این دانشگاه را دارم؟

------------------
معدل شما کمه و باید بالای 15 باشه
سلامچطور در انتخاب رشته دانشگاه تربیت معلم رو بزنم تا در این دانشگاه تحصیل کنم؟
United States
با سلام وخسته نباشید. یه سوال داشتم من رتبم67000 شده سنمم 33 سالمه می خواستم. ببینم میتونم با این شرایط علاقه مندی تربیت معلم. خریداری کنم.ایا قبول مشم--خیر
سلامبا رتبه ي 2994 ميتونم تربيت معلم اردبيل قبول شم؟
سلام من رتبم 16000شده تربیت معلم هم مجاز شدم تو انتخاب رشته چجوری بایدعمل کنم لطفا راهنماییم کنید.
Iran, Islamic Republic of
سلام من رتبم 17000شده تربیت معلم هم مجاز شدم تو انتخاب رشته چجوری بایدعمل کنم لطفا راهنماییم کنید.آیا می تونم تربیت معلم استان لرستان شهرستان الیگودرز قبول شم.
Iran, Islamic Republic of
با رتبه 42هزار میتونم تربیت معلم مشهد قبول بشم؟
زهرا
با سلام من می خوام آزمون کاردانی به کارشناسی آموزش ابتدایی شرکت کنم اما منابع اون برام مبهمه یعنی نام نویسنده ی کتابها . لطفا به من کمک کنید
Iran, Islamic Republic of
با رتبه 42هزار میتونم تربیت معلم مشهد قبول بشم؟کاش این دانشگاه یه سهمیه خیلی زیاد واسه بچه های فرهنگی داشته باشه اخه معلمای بدبخت همیشه کمترین حقوق داشتن همه ی ارگان هامیتونن یکی از بچه هاشون جای خودشون برن ولی اموزش پرورش چی؟ان از بانکا ا از مخابرات ان از اداره برق ان از بچه های جانبازان حالا ما بچه فرهنگیا به نظر شما نباید یه سهمیه داشته باشیم حقمون نیست؟جواب:کمتون نیست ایتهمه امتیاز دارین؟70%امتاز دارین بازم سیر نمیشین؟ماها که هیچی نداریم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه حقوقش کمه سختی زیاد دار واسه چی میخوای معلم بشی
Fateme
Iran, Islamic Republic of
از سر بیکاری!!!!!
United States
با سلام من با رتبه ی 3200 زبان دبیری زبان تربیت معلم اصفهان قبول می شوم؟ با تشکر
سلام.با رتبه ی 19800 منطقه ی 2 دانشگاه فرهنگیان قبول میشوم؟با تشکر
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب من سال اولی ام رتبه ام 43937.من می تونم دانشگاه فرهنگیان روزانه دبیری زیست قبول بشم ؟ باتشکر
فرا مرز
داشگاه فرهنگیان باید جایگاه والایی داشته باشد چرا این رتبه های خیلی بالا قبول بشند نیاید کسانی وارد این دانشکاه خیلی مهم بشند چون رسالت این دانشگاه تعلیم وتربیت است وباید از افراد خبره استفاده بشه
تو دانشگاه ما کسانی وارد این دانشگاه شدند که لیاقت این شغل را ندارند باید برای این دانشگاه محدودیت تراز علمی ومهمتر از آن گزینش خیلی قوی ای بشه
شهید رجایی میگه :معلمی عشق است نه شغل .اما من چیزی دیگر در این دانشگاه میبینم .چرا یکی که توانایی این شغل را ندارد و رتبه بالایی دارد وارد این دانشگاه بشود نباید این طور عمل کنند .
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه به آدم ا ارزش زیادی میذارن به خصوص فرهنگیان من 2 سال از پام نور فارغ التحصیل شدم بابامم فرهنگیه هم جانبازه هیچ جا هم استخدام نشدم الانم مجبورا دارم تو پیش دبستانی غیر دولتی تدریس می کنم رشته ام هم علوم تربیتی چند بخشی که همه جا لازمه ولی متاسفانه بی کارم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
باسلام من امسال كنكور دادم و رتبم حدودا 15هزار ميشه با اين رتبه ميتونم تربيت معلم كرج يا تهران يا حتي قزوين بخونم ؟لطفا زودتر ج بدين-باتشكر
زهره
Iran, Islamic Republic of
فكر نمي كنم بتوني قبول بشي
11111111
Iran, Islamic Republic of
چجوری رتبه تو دیدی منم امسال کنکور دادم ولی نمیدونم از کجا رتبمو پیدا کنم
Iran, Islamic Republic of
سلام تو رو خدا این یه دانشگاه رو دیگه سهمیه بندی نکنید ب خدا با بای منم جبهه رفته ولی فقط جلوی گلوله نرفته فرزندان فرهنگیا مگه خونشون از ما رنگین تره که میخان بهشون سهمیه بدن. بزارید این یکی بدون سهمیه باشه تا ما هم قبول بشیم. با تشکرجواب حرف زیادی میزنی هاااااااااااا
دمت گرم خوب گفتی
سلام من رتبه35000منطقه2رودارم میتونم تودانشکاه فرهنکیان (تربیت معلم)ارومیه استان اذربایجان غربی قبول شم؟
سلام من امسال کنکوری بودم و یه سوال در مورد دانشگاه فرهنگیان دارم.میخاستم بدونم که مزایایی مثل حقوق و سنوات که برای دانشجویان دانشگاه شهید رجایی درنظر گرفته شده برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هم در نظر گرفته شده؟؟؟؟؟؟اگه جوابو زودتر بهم بگید ممنون میشم
م
دوست عزیز من هم سوال شما را دارم منتظر جوابم
من 18 سالمه و معدل کلمم 15.5 هست و در دانشگاه فرهنگیان با رتبه 57000مجاز شده ام آیا میتوانم در دانشگاه فرهنگیان در رشته دبیری ابتدایی انتخاب رشته کنم ؟
شبنم
Iran, Islamic Republic of
شما بااین رتبه داشگاه فرهنگیان قبول شدین؟ اخه من با 13هزار قبول نشدم وکلی ناراحت شدم اینکه چراقبول نشدم.
جواد
Iran, Islamic Republic of
سلام من کاردانی عمرانم میتونم تو تربیت معلم شرکت کنم رشتم فنی حرفه ای بودد
سلام منم کاملابانظرمهنوش وعسل ومهرداد موافقم
من باسینه پوچ موافقم
باسلام دانشکاه فرهنکیان واسه فرزندان فرهنکی سهمیه داره؟ممنون میشم اکه جواب بدین.
سلام با نمره کل 5922 تحت هیچ شرایطی نمیشه تربیت معلم قبول شد؟حتما باید بالای 6000 باشه؟
نسیم
Iran, Islamic Republic of
چرا؟
اخه من رتبم 2 هزاره یعنی قبول نمیشم
عججججببببببببببببببببببببب!!!!
سلام. با رتبه 7702 منطقه 2 میتونم تربیت معلم قبول بشم.
زهره
Iran, Islamic Republic of
بله حتما مي توني
رها جان گل گفتی،کاملا موافقم ،وقتی دبیری ارشد یا دکتری قبول میشه و میخواد ادامه تحصیل بده،کادر اداره او را به عنوان متخلف و قانون شکن میشناسه. آموزش و پرورش ایران لیاقتش یک مشت معلم دیپلم بیسواد دستمال کش است من هم با هزار مکافات کارشناسی و ارشد را بعد از استخدام خواندم اما افسوس که آموزش پرورش اصلاارزشی نمیده . البته فکر نکنم اقایان مسئول محترم هم در این دانشگاه ها ادامه تحصیل بدن.وقتی کسی با مدرک لیسانس آقا بالا سر و رئیس ارشد ها ودکتراها میشه و با بی لیاقتیش افراد شایسته را هم له میکنه تا نکنه بی لیاقتیش را بفهمن. نیازی به ادامه تحصیل ندارند.شاید قصد دارن با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس در مقاطع ارشد ودکترا تدریس کنند. آخه بعضی هاشون با دکتر کردان د ردانشگاه آکسفورد هم کلاس بودن.
نمیشه شرایط سنی رو یه کم عقب بندازن
سلام بنده ترم اخر کارشناسی علوم قران وحدیث هستم و جزو استعدادهای درخشان و نفر اول معدل با معدل 19 هستم و در حال حاضر در ترم آخر هستم آیا امکان ادامه تحصیل در دوره ارشد با معدل و بدون کنکور در دانشگاه شما دارم؟ تشکر
Iran, Islamic Republic of
سلام.من دانشجوی ورودی دوره روزانه اقتصاد در سال 90 هستم میخام تربیت شرکت کنم چیکار کنم؟میتونم شرکت کنم یا باید 3 سال صبر کنم تا درسم تموم بشه؟!مرسی.
باسلام:به نظرمن این حق بچه های فرهنگی که سهمیه شامل حالشون بشه این دور از انصافه که خیلی ها سهمیه ی درست و حسابی دارن ولی فرهنگی های مهربون و دلسوز"که واقعآبهشون ظلم شده ومیشه"چرابایدنداشته باشن؟؟؟؟من مطمئنم که حقشونه
ناشناس
خوب بلدی مظلوم نمایی کنی هیچم بهشون ظلم نشده راحت ترین شغل دنیارودارن چراهمیشه هرچی امتیازبایدبرای فرهنگیان راحت طلب باشه ظلم به مظلوم اگرهمچین سهمیه ای بدن بهشون
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خانم یا اقای ناشناس به تو یاد ندادن حرف می خوای بزنی اول بهش فکر کنی !!!!! یعنی چی راحت طلب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلیم حقمونه !!! یادت باشه این درسی که خوندی مدیون همین فرهنگیانی !!!!!!!!!! تو اصلا لایق این شغل نیستی با زبون بی ادبت
شادی
Iran, Islamic Republic of
بی خود .فک نکن هرچی تو اخبار اعلام میکنن صحت داره من خودم بچه فرهنگیم دنبال دانشگاه فرهنگیانم نمیرم به دردسرش نمی ارزه .تو هم اول آنا بعدش بانا
بهرام
اگه فکر می کنن بهشون ظلم شده از کارشون استعفا بدن یکی دیگه بره والا راحت زیر کولر میشینن و از رو کتاب درس میدن ظلم کجا بوده بابا به نظرمن حق بچه هاشون نیست سهمیه داشته باشن کم خودشونو بهشون رسیدن حالا نوبت بچه هاشون پس بچه کارگر بد بخت چی می شی تو افتاب تو سوز سرما کار می کنه
یه دانش اموز علاقه مند به معلمی
به نظر من اگه هیچ کس سهمیه نگیره بهتره هر کی واسه ی خودش به قول دوستان از فضل بدر تورا چه حاصل گیریماکه بابات...چه ربطی به من داره ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اون وقت اگه سهمیه ای بشه به من که هیچ سهمیه ای ندارم وشب و روز دارم درس میخونم معلم بشم ظلم نشده
اصلا هیچ جا نباید سهمیه ای باشه
نسیم
Iran, Islamic Republic of
بجز سهمیه منطقه ای
سلام،من ورودی91 تربیت معلم تهرانم_واحد کرج-که سه چاهار ماهه اسمش شده دانشگاه خوارزمی،بچه فرهنگیم هستم خواستم صدای مظلومیت بچه های دانشگاهمونو برسونم ماکه تربیت معلم قبول شدیم هیچ خبری از استخدام و مزایای دیگه نبود در حالی که اگه استخدامی باشه حق ماست که دانشجوهای تربیت معلم تهرانیم مثلا. خواهشا یه فکری به حال ماها بکنید وگرنه که خدا بالا سره دیگه...
سلام من ورودی90 تربیت معلم تهرانم واحد کرج،من بدون هیچ شرایط خاص این دانشگاه قبول شدم .اسمشم امسال کردن دانشگاه خوارزمی، حالا امسال جناب آموزش پرورش تصمیم گرفته نیرو با مزایای کاملا خاص برداره یعنی استخدام رسمی،خواهشا بگین این مزایا شامل ماهم میشه!چون ماهم تربیت معلمیم مثلا...اگه نه که خیلی...!خواهشا جواب منو بدید
باسلام می خواستم خواهش سهمیه ها را بردارید اگر قرار باشه هر ارگانی سهمیه داشته باشه گروهی که محروم هستن چه باید بکنند ایا این عدالت در جامعه اسلامی است باید همه برابر باشد انی که امتیاز و رتبه بالای داره قبول بشه
سلام . چرا اینجا هیشکی جواب مارو نمیده ؟؟؟؟؟؟؟سوال خیلی از دوستان سوال ما هم هست ، خوب جواب بدید لطفا ...من امسال درسم تموم شده ، ورودیه 87 کارشناسی زیست از دانشگاه چمران هستم . میخوام بدونم پس تکلیف من و دوستانی که شرایط من رو دارندچی میشه ؟؟؟ ما میتونیم تو ازمون سراسیری سال 92 واسه این دانشگاه کنکور بدیم ؟؟ در ضمن من سابقه کار ندارم تازه فارغ التحصیل شدم .جواااااااااااب بدین لطفا--------------خیر ...
نسیم
Iran, Islamic Republic of
رده سنی داره .
فک کنم زیر 22 سال
با سلام.من متعهد خدمت بودم در مقطع كارشناسي و الان 2 سال درسم تموم شده و سابقه خدمت دارم.ايا براي ورود به دانشگاه فرهنگيان در مقطع ارشد، بايد در ازمون ارشد سراسري شركت كنم؟زشته هاي ارشد؟ايا هنگام تحصيل بايد كار كنيم يا مامور به تحصيل ميشويم؟ با تشكر
پس حالا ما باید چه خاکی تو سرمون بریزیم ؟:(:(:(
با سلام می خواستم بدونم حداقل رتبه در کنکور سراسری برای شرکت در دانشگاه فرهنگیان چقدر باید باشد ؟ با تشکر.
سلام .من همونیم که زیست چمران خوندم ورودیه 87 . اخه ما به کی باید درد دلمونو بگیم ؟؟؟؟صدای ما به جایی هم مگه میرسه ؟؟؟؟؟؟؟اصن اینجا رو واسه چی گذاشتین که مردم نظر بدن ؟؟کی هی ببینیم بی فایده ستو بیشتر زجرمون بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره ؟پس ما باید چی کار کنیم ؟؟؟ به قران خدا نمیگذره ازتون .سال 87 واسه کنکور ما بیشتر از 1میلیون و چهارصد هزار نفر بیشتر از 3000 تومن واسه ورودیه دانشگاه های تربیت معلم گرفتین ، ولی اخرش موقع انتخاب رشته اعلام شد که اون سال تربیت معلمی در کار نیست و دیگه هیچ پولی هم به ما برگردونده نشد !!! اخه این پولا حروم نیست . خودتون حساب کنین با این پولا از هر نفر چند میلیارد تومن پول جمع میشه ؟؟ این پولا میره تو جیب کی اخه ؟؟؟؟؟؟؟بخدا قسم این اخر اخر حروم خوریه ..حالا این پولا هیچ . ایا واقعا منی که از ورودیه 87 ام و 4 سال درس خوندم تو یه رشته ی علوم پایه حق ندارم یه جوری تو این دانشگاه فرهنگیان راه پیدا کنم ؟؟؟ پس ما باید چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟کجایین مسئولین ؟؟؟ شماهایی که واژه ی مسئول بودن رو بردین زیر سوال . ما باید چی کااااار کنیم ؟؟؟
سلام من لیسانس علوم تربیتی هستم 6 ساله تو مدارس غیر انتفاعی نیرو آزادم میخواستم بدونم آیا میتونم توی دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل بدم منظورم فوق لیسانسه . اگه میتونم از چه راهی باید اقدام کنم لطفا چواب منو بدید
با سلام، زمان ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان در رشته ابتدایی چه زمانی است؟
با سلام .ببخشید من یه سوال دارم/عدالت اسلامی .سهمیه فرهنگیان.ادعای اسلامی بودن.محرومیت.تبعیض. ربتشون به هم چیه؟
آخه مرد حساب تو با چه رویی میای سوالتو مطرح میکنی با 57000
United States
با سلام دانشگاه فرهنگیان در کنکور 92 در بخش داوطلبین ازاد دانشجو می پذیرد؟
Iran, Islamic Republic of
سلام،من ورودی91 تربیت معلم تهرانم_واحد کرج-که سه چاهار ماهه اسمش شده دانشگاه خوارزمی،بچه فرهنگیم هستم خواستم صدای مظلومیت بچه های دانشگاهمونو برسونم ماکه تربیت معلم قبول شدیم هیچ خبری از استخدام و مزایای دیگه نبود در حالی که اگه استخدامی باشه حق ماست که دانشجوهای تربیت معلم تهرانیم مثلا. خواهشا یه فکری به حال ماها بکنید وگرنه که خدا بالا سره دیگه... میشه بگی رتبه ات چند بود؟
با سلام من دانشجوی رشته علوم قران وحدیث در دانشگاه فردوسی هستم می توانم درکارشناسی ارشد فرهنگیان شرکت کنم؟
سلام.من با 5602منطقه2قبول میشم
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام وخسته نباشی . بنده دانشجوی ترم دوم رشته ژئومورفولوژی با معدل الف هستم و خواهان ادامه تحصیل دررشته تربیت معلم می باشم . از شما خواهشمندم مرا راهنمایی کنید. با سپاس فراوان.
Iran, Islamic Republic of
کاش در تربیت معلم سهمیه در نظر گرفته نمی شود تامعلم باسواد وارد جامعه شود وحق ما محرومان زیر با نمی رفت
Iran, Islamic Republic of
سلام من هم رتبه ام خوب شده بود هم فرزند فرهنكي وجانباز هستم به همه ي سوال هاي مصاحبه هم بدرستي جواب دادم از كزينش بالاترين امتياز در شهر داشتم ولي قبول نشدم ماهم خدايي داريم
باسلام دانشجوی سال اولی هستم و رتبه ام 36000 شده ودانشگاه تربیت معلم مجاز شدم ایا میتونم دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم سابق قبول شم لطفا راهنماییم کنید
باسلام دانشجوی سال اول بارتبه ی 36000 هستم دانشگاه تربیت معلم مجاز شدم ایا من میتونم دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم سابق قبول شم لطفا راهنماییم کنید
انرژی مثبت
اگه انتخاب الویت باشه اوکی قبولی
سلام دانش آموز دوره پیش دانشگاهی دو درس ریاضی وزیست افتاده ام ودر مرکز تربیت معلم پذیرفته شدم حالا باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
Iran, Islamic Republic of
سلام من کارشناس ارشد هستم سالی که من امتحان کنکور دادم رتبه ام عالی شد اما آن سال تربیت معلم ودبیری نخواستند .ومن بیکارم ولی امسال همه با رتبه 20 هزار وبالاتر تربیت معلم ودبیری قبول میشن پس تکلیف بیچاره هایی مثل من چی میشه این انصاف نیست.خدایی هم هست
سلام من امسال دانشگاه فرهنگیان قبول شدم می خواستم بدونم سال ایند میتونم کنکور تجربی بدم رشتم انسانی بود
ووووووووووواااااااااااااااااااييييييييييييييي من گيج شدم از بس تواينترنت گشتم ميشه بگيدواسه ثبت نام دانشگاه فرهگيان چه مداركي بايد ببريم
Iran, Islamic Republic of
سلام و درودببخشيد من امسال ميخوام پيش دانشگاهي بخونم (رشته ي رياضي ) براي ورود به دانشگاه تربيت معلم ويژه ي فرهنگيان بايد چيكار كنم ؟؟چه شرايطي داره .
ووووووووووواااااااااااااااااااييييييييييييييي من گيج شدم از بس تواينترنت گشتم ميشه بگيدواسه ثبت نام دانشگاه فرهگيان چه مداركي بايد ببريمباسلام شش قطعه عکس سه درچهار-اصل وکپی شناسنامه وکارت ملی وهمچنین اصل وکپی دوره ی پیش دانشگاهی وگواهی موقت دیپلم
سلام من امسال دانشگاه فرهنگیان قبول شدم می خواستم بدونم سال ایند میتونم کنکور تجربی بدم رشتم انسانی بودمتاسفانه خیر چون این دوره روزانه محسوب می شود
سلام و درودببخشيد من امسال ميخوام پيش دانشگاهي بخونم (رشته ي رياضي ) براي ورود به دانشگاه تربيت معلم ويژه ي فرهنگيان بايد چيكار كنم ؟؟چه شرايطي داره .سلام و درودببخشيد من امسال ميخوام پيش دانشگاهي بخونم (رشته ي رياضي ) براي ورود به دانشگاه تربيت معلم ويژه ي فرهنگيان بايد چيكار كنم ؟؟چه شرايطي داره .با سلام از طریق کنکور سراسری وداشتن صلاحیت عمومی واختصاصی مثل داشتن معدلکل 14 به بالاو...
با سلام من امسال سال سوم رشته فنی هستم میخواستم ببینم میتوانم به دانشگاه فرهنگییان راه پیدا کنم و در رشته زبان انگلیسی مشغول به تحصیل شوم باید چیکار کنم؟ چه شرایطی داره؟ لطفا مرا راهنمایی کنید.
سلام من داراي مدرك كارشناسي هستم ميخاستم بدونم برامقطع ارشدتربيت معلم نيروميگيره؟واگربخام دوباره كارشناسي شركت كنم تاريخ تولدم بيشترباشه آياتبصره اي وجودداره من كه قبلاليسانس گرفتم يعني اين مدت رامشغول تحصيل بودم بتونم شركت كنم؟
با سلام من لیسانس زبان انگلیسی هستم.4سال پیش فارغ التحصیل شدم.مخواستم ببینم می توانم در آینده در رشته کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟
با سلام من لیسانس زبان انگلیسی هستم. میخواستم ببینم می توانم در آینده در رشته کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟ یکسالی در نهضت مشغول به کار بودم درسال 84قطع همکاری کردم
Iran, Islamic Republic of
با سلام می خواستم بپرسم در کنکور سرا سری 91-92 داشگاه فر هنگیان تر بیت معلم جذب خواهد نمود
سلاماول میخوام بدونم این عقده ی تو دلم به هیج جایی میرسه یا نه!!؟؟؟؟من یه کنکور90دی هستم و خواستم از این گله کنم که ما بهترین رتبه ها رو آوردیم و درس خوندیم فقط به عشق تربیت معلم!که یه دفعه ضرتی زدن تو ذوقمون و گفتن میخوایم چهل هزارتا از اینور و انور جذب کنیمو که کردن !!دیگه بدشانسییه دیگه!!چیکار کنیم ؟؟حالا حداقل رک و پوسکنده تو رو خدا بگین که کنکور 92 دانشگاه فرهنگیان جذب میکنه یا داغشو واسه تمام عمرش میخواد بذاره رو دلم؟؟؟؟خواهش میکنم بگین تا ما زودتر قید درس دانشگاه رو بزنیم !
سلام من می خواستم بدونم رشته هنر هم دانشگاه فرهنگیان قبول میکند؟یا نه؟من امسال باید کنکور بدنم مادر هم فرهنگی هست
Iran, Islamic Republic of
با سلام.من هم ورودی 87رشته حسابداری هستم.من هم تمام سالهای دبیرستانو به عشق معلمی درس خونده بودم ولی ازسال87این مراکزجمع آوری شدند.ولی باپیگیریهای که انجام دادم متوجه شدم چون من در دوره روزانه درس خوانده ام دیگرنمیتوانم دردانشگاه فرهنگیان درمقطع کارشناسی درس بخوانم.بخدا که حلالشون نمیکنم چرا من بایدبارتبه1300نتونم استخدام بشم ولی خیلی هاحتی بارتبه های بالای30000هم وارد این مراکز شده اند.
مي خواستم بپرسم آيا در سال تحصيلي 92-91تربيت معلم پذيرش دانشجو دارد يا خير . منتظر پاسخم
nafas
باسلام من امسال با معدل کل19/30رتبه ی 25000 ونمره ی کل 7500 را اورده ام ایا امکان قبولی دردانشگاه فرهنگیان هست؟؟خواهش میکنم زودپااااسخ دهید...
Iran, Islamic Republic of
آره.تاجایی که من میدونم تا4سال وهرسال25000نفرپذیرش خواهدداشت که امسال سال اولش بود.
United States
سلام وقتتون بخیرمن لیسانس مهندسی صنایع هستم.فارغ التحصیل تیر 90.متولد تیر 68.خواستم ببینم: 1.میتونم به صورت آزاد در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم؟2.امکان داره در مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟شرایطش چیه؟3.با توجه به تاریخ تولدم و شرایط سنی میتونم تو سال 92 برای مقطع لیسانس دانشگاه فرهنگیان کنکور بدم؟متشکرم.منتظر پاسخ هستم.
United States
سلام با نمره کل 5922 تحت هیچ شرایطی نمیشه تربیت معلم قبول شد؟حتما باید بالای 6000 باشه؟امسال این قانون تراز بالای 6000 حذف کردند.فقط معدل کل باید بالای 14 باشه
United States
سلام.میخواستم حقوق دانشجوی بورسیه ورودی 91 تربیت معلم چقدره؟و از مزایای دیگه این دانشگاه؟؟؟؟
سلام من ليسانس حقوق دارم اما به عشق دبيري زبان هست كه زنده ام اون سلا كه كنكور دادم پذيرش نداشت توروخدا به من بگيد سال 92 پذيرش داره و رتبم چقدربايد باشه.التماس ميكنم جوابمو يكي بده
Iran, Islamic Republic of
سلام.هن به عشق معلمی درس خوندم لطفن به من جواب درست بدین سال 92 دانشگاه فرهنگیان بذیرش دارین با نشکر
منظور از بالاتر از 6000 هزار یعنی نهایت رتبه این باید باشه و کسایی ک رتبه هاشون خیلی خوب نباشه پذیرفته نمیشن من با 1300 منطقه 2 دبیری ادبیات قبول شدم فرهنگیان هم هیچ سهمیه ای ندارن خیالتون راحت
Iran, Islamic Republic of
[سلام.میخواستم حقوق دانشجوی ورودی 91 تربیت معلم چقدره؟و از مزایای دیگه این دانشگاه؟؟؟؟
سلام من امسال پیش داشگاهی هستم میخاستم برام شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان برام توضیح دهید سهمیه استان فارس چقدر است
سلام خسته نباشید من امسال نیمه متمرکز رشته تربیت بدنی (تربیت معلم)روزانه قبول شدم میخواستم ببینم اینقدر که میگن مصاحبه و گزینش مشکله راسته یا نه؟!!!!!!!!!!!!!واین که حرف از حقوق و مزایا میزنن چیه ایا از همون اول حقوق میدن به دانشجو؟!!!!!!!ممنون میشم اگر راهنماییم کنید....
عسل
باسلام ایا برای قبول شدن در دانشگاه تربیت معلم رشته ی تربیت بدنی باید کنکور چه رتبه ای بیاری
من بی صبرانه منتظر جوابم لطفا راهنماییم کنید...............
Iran, Islamic Republic of
با سلام می خواستم بپرسم در کنکور سرا سری 91-92 داشگاه فر هنگیان تر بیت معلم جذب خواهد نمودپاسخ سوال راازکجادریافت کنم؟
با رتبه 42هزار میتونم تربیت معلم مشهد قبول بشم؟کاش این دانشگاه یه سهمیه خیلی زیاد واسه بچه های فرهنگی داشته باشه اخه معلمای بدبخت همیشه کمترین حقوق داشتن همه ی ارگان هامیتونن یکی از بچه هاشون جای خودشون برن ولی اموزش پرورش چی؟ان از بانکا ا از مخابرات ان از اداره برق ان از بچه های جانبازان حالا ما بچه فرهنگیا به نظر شما نباید یه سهمیه داشته باشیم حقمون نیست؟جواب:کمتون نیست ایتهمه امتیاز دارین؟70%امتاز دارین بازم سیر نمیشین؟ماها که هیچی نداریم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟الحمدالله رو که نیس سنگ پایه قزوینه....سهمیه!!!!!!!
بی انصافی نکنید.همین جانبازهایی که شما عرض می کنید باعث شدن الان شما راحت زندگیتونو بکنید!
سلام.برای سال 92 دانشجو قبول میکنید؟
با سلام حتی اگر دانشگاه تربیت معلم ظرفیت کامل نشه باز هم شرط تراز 6000 باقیه؟
با سلام حتی اگر دانشگاه تربیت معلم ظرفیت کامل نشه باز هم شرط تراز 6000 باقیه؟با سلام حتی اگر دانشگاه تربیت معلم ظرفیت کامل نشه باز هم شرط تراز 6000 باقیه؟لطفا جوابش رو بدید
Iran, Islamic Republic of
سلاممیخواستم حقوق دانشجوی ورودی 91 تربیت معلم چقدره؟و از مزایای دیگه این دانشگاه؟؟
Iran, Islamic Republic of
باسلام من دانشجوی تربیت معلم خوارزمی بارتبه 3000هستم.ترم پنج.میتوانم درازمون ارشدفرهنگیان شرکت کنم چگونه؟باشرط معدل چطور؟
United States
سلام.هن به عشق معلمی درس خوندم لطفن به من جواب درست بدین سال 92 دانشگاه فرهنگیان بذیرش دارین با نشکرآره سال آيندم داره
سلام،من ورودی91 تربیت معلم تهرانم_واحد کرج-که سه چاهار ماهه اسمش شده دانشگاه خوارزمی،بچه فرهنگیم هستم خواستم صدای مظلومیت بچه های دانشگاهمونو برسونم ماکه تربیت معلم قبول شدیم هیچ خبری از استخدام و مزایای دیگه نبود در حالی که اگه استخدامی باشه حق ماست که دانشجوهای تربیت معلم تهرانیم مثلا. خواهشا یه فکری به حال ماها بکنید وگرنه که خدا بالا سره دیگه... میشه بگی رتبه ات چند بود؟شما قبل اینکه دانشگاه خوارزمی قبول بشین ( همون تربیت معلم تهران سابق) باید میدونستید که این دانشگاه الان نزدیک به 20 ساله هیچ ارتباطی با دبیری و یا دانشگاه فرهنگیان نداره. تا اونجایی هم که من میدونم اصلا دانشگاه رشته ی دبیری نداره در حال حاضر حتی 1 نمونه.قبلا هم که داشته در کنار رشته های دیگه بوده نه فقط دبیری. مثل اینکه شما دانشگاه شریف قبول بشین بعد بگید چرا تو دانشگاه فرهنگیان واسه ماها که شریف قبول شدیم هیچ سهمیه ای ندارن.
Iran, Islamic Republic of
سلام،من ورودی91 تربیت معلم تهرانم_واحد کرج-که سه چاهار ماهه اسمش شده دانشگاه خوارزمی،بچه فرهنگیم هستم خواستم صدای مظلومیت بچه های دانشگاهمونو برسونم ماکه تربیت معلم قبول شدیم هیچ خبری از استخدام و مزایای دیگه نبود در حالی که اگه استخدامی باشه حق ماست که دانشجوهای تربیت معلم تهرانیم مثلا. خواهشا یه فکری به حال ماها بکنید وگرنه که خدا بالا سره دیگه... میشه بگی رتبه ات چند بود؟حقه چیته؟؟؟ ها تا حالا رفتی تو کپر درس بخونی
با سلام من میخاستم بدونم برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شرط سنی وجود داره؟من متولد 64 هستم میتونم آزمون ورودی این دانشگاه رو شرکت کنم؟
Iran, Islamic Republic of
سلام میخواستم بدونم من میتونم با معدل 58/13 دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم البته پدرم فرهنگیه ایا من سهمیه یا امتیازی دارم
Canada
با سلام میخواستم بدانم که سال جدید 92 دانشگاه فرهنگیان تا چه رتبه ای میگیرد ؟من معدلم 95/13 شانس قبولی دارم ممنون
فرامرز
خیر چون شما ردیف استخدامی خوردید و سهمیه ی یک منطقه هستید و وقتی می خواستبد وارد تربیت معلم بشید سهمیه ی یک منطفه دیگر قرار میگیرید و ردیف استخدامی دیگری میخورید که این امکان پذیر نیست.شما بای در فکر کنکور ارشد باشید در ضمن میتونید در یک رشته دیگر در ریر مجموعه علوم انسانی امتحانم امتحان بدهید.
فرامرز (دیبری ریاضی دانشگاه فرهنگیان حضرت رسول اکرم)
مرسي
پریا
Iran, Islamic Republic of
آخه مرد حساب تو با چه رویی میای سوالتو مطرح میکنی با 57000یعنی چی؟
حامد.
سلام میخواستم بدونم ایا تربیت معلم برای سال 92 دانشجو میبذیره یا نه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
بله
فهیمه بهادر
Iran, Islamic Republic of
باسلام من فارغ التحصیل کارشناسی علوم تربیتی هستم متولد 67 میخواستم بدونم میتوانم در ازمون شرکت کنم
mostafa
تا چه رتبه ای دتنشگاه فرهنگیان دانشجو مبگیرد؟
فایزه
سلام.من دانش اموز دوم دبیرستان مدارس تیزهوشان هستم و از رشته دبیری از هر لحاظی خوشم میاد .ایا در سالی که من کنکور میدم رشته ی دبیری هست؟میتونم به راحتی قبول بشم؟ مرسی
ناهید
با سلام .خواستم بپرسم در دانشگاه تربیت معلم رشته فنی می پذیرند؟
امیر
سلام میخواهم بدونم اگه کسی فوق دیپلم رشته فنی داشته باشه اگه وارد دانشگاه فرهنگییان بشه میتونه رشته دبیری زبان انگلیسی ادامه تحصیل بده؟آیا تعداد واحدی از دانشجو با مدرک فوق دیپلم بخشیده میشود یا نه؟
زينب
سلام آخه اين چه شرطيه:كه ليسانس دانشگاههاي ديگه مي تونند وارد اين دانشگاه بشن بجز ليسانس هاي دانشگاه روزانه اين منصفانه نيست يا اصلا ليسانس هيچ دانشگاهي مجاز به ثبت نام نباشند يا همه بتونند شركت كنند.طبق كدوم منطق ليسانس آزاد و علمي كاربردي و....مجاز به ثبت نامند ولي ما كه اينقدر درس خونديم وحالا بي كاريم اين حق از مون گرفته ميشه؟
ali
سلام من هنر آموز تربیت بدنی هستم میخوام در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم پدرم معلم است من باید چ کار کنم لطفا راهنمایی کنید
شبنم
با سلام
دیپلم فنی حرفه ای گرفتم و ازدواج کردم و یک فرزند دارم . آیا میشه مثل تریبت معلم های سابق بدون کنکور وارد این دانشگاه شد و تعلیم دید . اگه جواب بله هست می شه راهنماییم کنید. ممنونم
ببخشید اگه می شه جواب منو بدید خیلی واسم مهمه
باسلام.من مدرک کاردانی کامپیوتردارم میتوانم برای تربیت معلم ازمون بدم؟جطوری؟
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید.من فوق دیپلم حسابداری هستم علاقه زیادی به رفتن دردانشگاه فرهنگیان دارم.ولی هیچ اطلاعی ازاینکه چگونه وارداین دانشگاه شوم ندارم لطفا راهنماییم کنید.
طاهره
سلام....توروخدا اگه جواب سوالمو بلدید جواب بدین خواهش میکنم.....
من میخوام برم هنرستان رشته طراحی دوخت.بعد میخوام معلم هنرستان معلم همون رشته طراحی دوخت بشم. میتونم؟
اگه میشه چجوری؟
علی
معدل به چه دردی میخوره در ثبت نام
sahar
سلام وخسته نباشید.میخواستم بدونم ثبت نام ارشدتربیت معلم درچه تاریخی میباشد؟ منتظرجواب میمانم.متشکر
ناشناس
باسلام میخواستم بگم برای قبولی در دانشگاه تربیت معلم قم چه رتبه ای مناسب است
نگین
سلام من رفتم مصاحبه علمی دانشگاه فرهنگیان از سوالات روانشناسی و اطلاعات عمومی ضعیف بودم قبول نشدم الان دانشگاه امیر کبیرم(خیلی مصاحبه اش سنگین بود)
باران
Iran, Islamic Republic of
سلام میبخشین.ولی یه سوال دانشجو های دانشگاه غیر انتفاعی میتونن معلم بشن و دانشگاه رشته خودشونم برن یانه .میشه راهنمایی کنیین ممنون
الهام
با سلام

ایا پذیرش در دانشگاه تربیت معلم شرایط سنی داره؟
شبنم
سلام می خواستم بدونم که آیا از مقطع لیسانس هم میشه تربیت معلم قبول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام
با سلام من لیسانس علوم تربیتی از دانشگاه پیام نور دارم یه سال بیکارم نه سابقه کار دارم نه تجربه کافی هر جارفتم به در بسته خوردم مدارس قبول نکردن حتی براشون مجانی کار کنم می خواستم بدونم من میتونم در این آزمون شرکت کنم شرایطش چی جوریه پذیرشش به چه نحویه اگه واقعن امکانش هست مردونگی کنید منو در جریان بزارید با تشکر
اصغر
Iran, Islamic Republic of
سلام الان ما تو ازمون ارشد مجاز شدیم چه جوری دانشگاه فرهنگیانو انتخاب کنیم تو دفتر چه 2 نیومده
لیلا عرب محمدی
سلام من دیپلم رشته گرافیک رایانه هستم میخواستم بدونم تربیت معلم دانشجو از رشته های فنی پذیرش داره؟
بهار
سلام من لیسانس ادبیات دارم ومتولد67هستم.میخواستم بدونم میتونم بازکنکوربدم وبرم تربیت معلم بخونم؟
فریبا ذوالفقاری
Latvia
سلام من فوق دیپلم مهندسی نرم افزار هستم میخواستم بپرسم چطوری میشه برا دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم ؟
ثمین
سلام من معدل کلم 14.84 یعنی قبول نمیشم؟
فرزین
من معدل کلم 99/14 است امسال هم چهارم دبیرستان بودم آیا میتونم در دانشگاههای فرهنگیان شرکت کنم؟؟؟
یگانه
متاسفانه معدل شما پایین وقبول نیستید
هاله
Iran, Islamic Republic of
سلام.من چهارم دبیرستان رشته ریاضی ام.معدل کتبی پارسالم 13 بود و معدل کل 18.40 ممکنه دانشگاه تربیت معلم قبول شم؟
محمد احمدي
با سلام و عرض خسته نباشيد:
از اينكه براي فرزندان فرهنگي سهميه گذاشتن خيلي عاليه.اگر پدر و مادر كسي 30 سال تو آموزش و پرورش زحمت بكشه اين حق بچه هاش نيست كه از سهميه استفاده كنند؟
همه ادارات و شركتها اينجور قانوني دارند ابا آموزش و پرورش.
خواهشا بيشتر به فرزندان فرهنگي اهميت بدين هر چي نباشه اونا خانواده معلمي داشتن.
.
ببخشيد يه سوال هم دارم:
پذيزش دانشجو در دانشگاه هاي فرهنگيان در 3،4 سال اخير بيشتر در چه رشته هايي است؟
(رياضي-تجربي-انساني-هنرستان يا كاردانش)
لطف جواب بدين.
Iran, Islamic Republic of
پدرومادر شما اگه کار کردن حقوقشون رو گرفتن بعد از 30 سالذ هم بازنشسته میشنو حقوق میگیرن تا آخر عمر هم تضمین اند این کمه براشون
راضیه
با سلام من لیسانس مهندسی کشاورز ی از دانشگاه چمران هستم ایامیتونم در مقطع ارشد دانشگاه فرهنگیان ادامه بدم یا حتما فرهنگی باشم تا بتونم ارشددراین دانشگاه ادامه بدم؟
مهتا
سلام من شکری هستم الان سال92 که من دانش اموز دوم راهنمای هستم ومن میواهم ببینم رشته ی تربیت معلم درچه سالی است ایا من میتونم در وقتم این رشته را بردارم
بهاره زعفری.صادره از تهران.1364
باسلام من دیپلم حسابداری دارم وچگونه میتوانم وارد دانشگاه در تهران شوم .متاهل هستم ..راهنماییم کنید.
شیرین فرهاد
سلام من کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز هستم می خوام به هر نحوی که شده معلم بشم آیا می تونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشه و از این طریق معلم بشم. چطور می تونم از این دانشگاه قبول بشم. آیا باید کنکور بدم. توروخدا اگه کسی اطلاع داره جواب بده.
مریم مرادی
با سلام میخواستم زمان و شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بدونم
این دانشگاه دانشجویان ضعیف جذب کرده است زیرا جذابیت لازم برای جذب دانشجویان قوی را ندارد اکثر این دانشجویان از مناطق خیلی محروم و دور افتاده هستند.
سحر
اگر معدلمان زیر 14 باشد میتوانیم امتحان بدهیم
ایوب
ظرفیت تربیت معلم 92 را باید بیشتر کرد.
الهام
Iran, Islamic Republic of
lمن میخوام برم دانشگاه فرهنگیان ولی نمیدونم از کجا سروع کنم لطفا راهنماییم کنید
میثم
آیا کسی با تازیخ تولد 20/آبان/1399 شرایط سنی برای ورود ب تربیت معلم را دارد؟
سمیرا
خیلی خوشمزه ای بی مزه...
مهران
اگه خدا بخاد قبول شیم از هرکاری سختیش کمتره
بهنام حسنی
سلام
من فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه تبریز هستم . میخواستم بدونم چطور می شود برای ارشد و ادامه کار وارد دانشگاه تربیت معلم شد؟و بورس شد
باران
سلام....................
لطفااااااااااااااااااااا استخدام آموزش وپرورش را موروثی نکنید... گناه ما که نه سهمیه داریم و از 10نفرخانواده همه شغل ازاد داریم چیه؟اونوقت رواست یه خانواده همشون شغل دولتی داشته باشن؟؟؟؟؟؟خودتون قضاوت کنید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
واقعاحق روگفتی عزیز
یه بچه فرهنگی
حالا خوبه هیچ سهمیه ای ندادنا!چرا ول کن قضیه نیستین؟؟؟؟بس کنید دیگه!!!! اگرم بدن یه گوشه از بدبختی و نداری های بچه فرهنگیا رو جبران نکردن......اون وقت این همه سهمیه به سپاه و ارتش وشهدا و...بقیه اداره ها میدن... هیچ کس جرات نداره جلوشونو بگیره..بازم دیواری کوتاه تر از دیوار فرهنگیا پیدا نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خودم پارسال با14 هزار قبول نشدم ولی مصاحبه رفته بودم..ولی امسال با 2000 برای مصاحبه دعوتم نشدم...حالا این به نظرتون تبعیضه؟؟؟؟؟؟
لص
اخرین رتبه برای پذیرش چنداست
خزاعی
سلام من کارشناسی حسابداری دارم میتونم دراین دانشگاه شرکت کنم چگونه
بیتا
سلام ثبت نام برا دانشگاه فرهنگیان از کی اغاز میشه واز چه رشته ها متقاضی می پذیرند؟ براثثبت نام سنم مطرح هستش از ؟ممنون میشم اگه جواب بدین.
سیما
سلام من همین امسال کنکور 92رو دادم اما نمیتونم تا اعلام نتایج صبر کنم خواهش میکنم به بگید با چه رتبه ای میشه در تربیت معلم یا فرهنگیان شرکت کرد تورو خدا جواب بدین
امیررضا حسامی
باعرض سلام به شما. اکه میشه توضیحات بیشتری در رابطه با این رشته به ما بدهید
سمیرا
کدوم رشته اقا امیررضا؟؟؟؟؟؟؟؟
ميترا
بابادلتون خوشه هامنكه پارسال اينهمه قبول شدم مصاحبم قبول شدم آخرسرنفهميديم پارتي بازي كردن چيكاركردن كه ناقبول نشديم ولي خداشاهده رتبه150000هزارقبول شد.مگه اعتراضم فايده داره خلاصه حقمونوخوردن ايشالاخداجوابشونوبده
زهرا
سلام.من که فوق دیپلم کامپیوتر دارم میتونم کنکور بدم و وارد این دانشگاه بشم؟
فروغ
Iran, Islamic Republic of
سلام.ببخشید میخواستم بدونم تا چه رتبه ای میشه تو این داشگاه قبول شد؟ من کنکور 92 رو دادم.منطقه3 استان گیلانم هستم.بنظرتون میتونم با7000 قبول شم؟راستی بابامم فرهنگیه...
farima
سلام.من امسال کنکور دادم میخام بدونم امسال تاچه رتبه ایی میگیرین.من تنها هدفم دبیری.
anis
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید میخواستم بدونم شرایط سنی فرهنگیان دقیق چقدره؟
بعدش اگه میشه بگین من ک هنوز دو سال مونده لیسانس شیمی رو از دانشگاه پیام نور بگیرم میتونم شرکت کنم؟
خواهش میکنم زود بم ج بدین
سن تا22سال است
علی
Iran, Islamic Republic of
اقا من رتبم976است اما معدلم13 است چرا من نمی تونم تو دانشگاه فرهنگیان مصاحبه بدم مگه هرکس که معدلش کمه منگله اگه براساس معدله چرا کنکور می دیم
سارانی
داداش. من سال 82 کنکور دادم و با رتبه 6000 رفتم تربیت معلم.معدلمم 16 هستش.ولی بخدا مثه شما ادعا نداریم
؟؟؟؟؟؟؟؟
با چ رتبه ای میشه دانشگاه فرهنگیان قبول شد؟
توروخدااااااااا جواب بدین؟
رتبه بالایی میخواد؟
parisa
با سلام من لیسانس حسابداری هستم ایا می تونم برا ارشداین دانشگاه شرکت کنم؟تو را خدا جواب بدین
زهرا
سلام.دختر هستم و منطقه سه .کنکور زبان دادم اگه رتبم زیر 5هزارشه ذبیری زبان میارم؟

-------------------
خير
فاطمه
سلام من متولد15/12/67هستم امسال كنكور دارم با شرايط سنيم ميتونم شركت كنم واسه دبيري يا تربيت معلم تورو خدا يكي زود جواب بده
سهیلا
سلام خسته نباشید.رتبه ی من شده 13000(کنکور 92) مامانمم فرهنگیه می خواستم بدونم امکان قبولیم هست؟؟؟خواهشا زود جواب بدید 1 هفته بیشتر وقت ندارم
مرِیم
من رشته ی هنر راکنکوردادم ونمیدانم اگرتربیت معلم راانتخاب کنم تحت نظر آموزش وپرورش هستم یا اداره ارشاد
عبدالخضرمقدم
ببخشید جریان پذیرش دانشگاه تربیت معلم سال 92 چیست اخریت رتبه مجاز باید چند باشد
مزگانن
یه سوال ؟؟؟ من رتبم 23708 شده در کنکور تربیت معلم قبول میشم؟؟؟؟؟خاهش میکنم جواب بدین
فاطمه
سلام ببخشید برای ورودبه دانشگاه فرهنگیان بایدآزمون خود دانشگاه روبدن یا نه کنکور؟
علی
Iran, Islamic Republic of
برای تربیت معلم سال92 حتما باید معدل کل 15 باشد یا معدل14را قبول می کنند
سحر
Iran, Islamic Republic of
سلام من تو آزمون قبول شدم اما معدلم پايينه ميتونم شركت كنم؟
سودابه قاسم نژاد
با سلام من لیسانس زمین شناسی دارم و در حال حاضر سال دوم ارشد هستم کی و چه زمانی میتونم در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم.
دیوسالار
سلام من میخوام بدونم اگه بخوام دبیر هنر بشم باید رتبم چند بشه؟ .ممنون از سایت خوبتون یا علی..
محمد حسن
سلام من مهندسی تکنولوژی معماری خوندم میتونم برای دانشگاه فرهنگیان امتحان بدم .
باتشکر از سایت خوبتون

---------
خير
ترانه
سلام من لیسانس فیزیک دارم و سال 86 فارغ التحصیل شدم ایا میتونم کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان دامه بدم در ضمن یکسال سابقه کار در اموزش و پرورش دارم
نگين
كي گفته معلما سخت ترين شغلو دارن!!!!برف مياد تعطيلن بارون مياد تعطيلن هوا غبار آلود ميشه تعطيلن آفتاب زياد باشه تعطيلن پنجشنبه ها تعطيل نبودن كه خدارو شكر الان اونم تعطيلن بازم ميگين شغل سختيه!!!!!!!كسايي كه اينهمه سهميه رو تو كشور ما گذاشتن حتي يه لحظه هم پيش خودشون فكر نكردن بچه هايي كه هيچ سهميه اي ندارن چه گناهي كردن!!!!بايد چيكار كنن!
علمشاهی
باسلام من متولد1367هستم ولیسانس حسابداری دارم اگه بخوام دوباره در یه رشته در دوره کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان شرکت کنمومیتونم؟شرایط سنی نداره شرکت در رشته های کارشناسی دانشگاه فرهنگیان؟لطفا پاسخ بدید ممنون میشم.....
علمشاهی
لطفا شرایط سنی رو برای شرکت در دوره ی کارشناسی بگید.متولدین از چه سالی به بعد میتونن در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند؟باتشکر
فاطمه
سلام خسته نباشید.
گفته بودید با مدرک لیسانس صنایع میتونیم ارشد دانشگاه فرهنگیان شرکت کنیم.لطفا در مورد شرایط سنیش توضیح میدید؟ و اینکه آیا آزمون جداگانه داره یا اینکه مثل مقطع لیسانس فقط باید انتخابش کنیم و تو کنکور ارشد سراسری شرکت کنیم؟لطفا زودتر جواب بدید. متشکرم.
فاطمه نادری
سلام خواهشا جواب بدید من کد رشته های دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نمودم هم مجاز شده بودم هم کارت اعتباری تهیه کردم پس چرا اسمم جزو پذیرفتگان نیست نباید حداقل در مصاحبه رد میشدم.خیلی بی انصافیه که ارزوت باشه که معلم شی حلا هم بشه این
اسدی فر
اموز ش پرورش ام سال گذشته امتحان دادم قبول شدم امسال قبول نشدم امسال میتئنم ازشرایط سال گذشته استفاده کنم
TAHEREH
سلام خسه نباشید.عذر میخوام خواستم بدونم باچه رتبه ای منطقه3 مجاز میشه برا ت.معلم.آخه خودم11هزار منطقه3آوردم وباتوجه به اینکه تیک علاقمندی اولیه رو هم زدم اما بازهم مجاز نشدم.ممنون میشم اگه جوابمو بدید.
مهدی
آخه شما بگید واس چی فرزندان فرهنگی نباید سهمیه داشته باشند مگه والدینشون 30 سال زحمت نمیکشند با حقوق و مزایا حداقل این سهمیه میتونه جبران کمبودهای آموزش و پرورش ئاسه معلو ها و کارمنداش بشه>>
Iran, Islamic Republic of
اگه زحمت کشیدن حقوقشون رو گرفتن اگه سخته و حقوقش کم شما برای چی پس می خواهید معلم بشید درضمن اونایی که شب و روز به عشق معلمی درس می خونن اونا معلمی حقشون نیست
وو
زمان ثبتنامدردانشگاه فرهنگیان فنی وحرفه ایی 92 چه زمانی میباشد؟
چرا جواب نمیدید؟لطفا جواب بدیییییییددددددددددددددد
سلام من تااول دبیرستان درس خوندم میخواستم بدونم راهی هست که شش ماهه دبیرستان راتمام کنم وبرم دانشگاه برای اینکه میخواهم هرچه زودترمدرکم رابگیرم ومشغول به کار بشم
خواهشا. جواب بدید

--------------
خير
حاج عین اله
Germany
کارگزینی وادارات شهرستان چشم تنگ وسنگ اندازی می کنند دربخشنامه ه%
زهرا
United States
سلام میشه بگیدباچه رتبه ودرصدهایی توکنکورسراسری 93دبیری زیست تهران قبول میشم؟خاهش میکنم زودبگید
دانشگاه تربیت معلم سال 93پذیرش داره؟لطفا جواب بدید
زهرا رویینتن
سلام سال 93دانشگاه فرهنگیان چقدرظرفیت داره.رتبت بایدچندباشه تا قبول بشی. توروخداجواب بدید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام. من امسال ديپلم گرفتم و معدل كل من شد 14.54ميتونم به دانشگاه فرهنگيان قبول شم اگه قبول ميشم بايد چه رتبه اي بيارم؟ لطفا جواب بدين.
مریم
نه معدلت باید بالای15 باشه
پردیس
سلام ببخشید دانشگاه فرهنگیان اصفهان رشته روانشناسی بالینی داره؟؟؟؟لطفا زود جواب بدین
زهره
سال 93دبیری پذیرش دارد
فاطمه
با سلام آرزوی توفیق. آیا دانشگاه فرهنگیان مقطع دکتری هم داره؟
اف
Romania
سلا م فکرنکنم داشته باشه چن هنوزارشدشم تازگیامطرح شده
دنيا
آيا معدل كل 13 تاثيري درقبولي تربيت معلم داره؟
balviz
واسه تربیت معلمی و دبیری حتما باید معدل کلت بالای 15 باشه
زهرا
سلام من سال آخر رشته ی کامپیوتر از هنرستان فنی هستم پدرم جانباز 25% و بسیج فعال هستم معدلم 17 است از مرند آدربایجان شرقی هستم فکر میکنم منطقه 2 هستیم میخاهم تربیت معلم دانشگاه تبریز قبول شوم چه رتبه ای نیاز دارم ، تا چه رتبه ای میتوانم در این داانشگاه قبول شوم
و همچنین دانشگاه فنی تبریز برای سخت افزار چه رتبه ای میخاهد . سال 93 کنکور میدم لطفا زود جوابم رو بدین جون مادرتون کمکم کنید
زهرا
من رشته کامپیوترم میخام بدونم میتونم کنکور تربیت بدنی بدم یا نه
نسرین
سلام من کاردانی انیمیشن دارم و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی هستم. متولد سال 71 هستم.اما دلم میخواد وارد دانشگاه تربیت معلم بشم چکار کنم ؟ خواهش میکنم جوابم رو بدید. تشکر.
اسما
سلام میخواستم بپرسم با مدرک کاردانی حسابداری چطور میتونم واسه تربیت معلم شرکت کنم اگه ممکنه راهنماییم کنید.ممنون
اسما
با سلام میخواستم بدونم با مدرک کاردانی حسابداری چطور میتونم وارد دانشگاه تربیت معلم بشم،شرایط مصاحبه چیه؟ اگه ممکنه کامل برام توضیح بدید. ممنون
نهال
من سال 93 کنکور ریاضی میدم علاقه شرفی ب معلمی دارم درسمم خوبه اماجدیدا مشاورها بهم میگن سال 93 تربیت معلم ورودی نمیگیره یکم دلسرد شدم میخوتم ببینم راست میگن اگه نمیگیرم من چیکار کنم
زهرا
میخواستم بگم ما برای اینکه در رشته دبیری زبان انگلیسی قبول بشیم از دنشگاه فرهنگیان باید چه رتبه ای قبول شیم و ضمنا حتما باید کنکور اختصاصی زبان بدیم؟
مریم
چ رتبه ای میخواد/
نادیا
سلام دوستان سهمیه چقد تاثیر داره اگه میشه زودتر ج بدین
پریسا
سلام من میخام نیمه متمرکزفرهنگیان تربیت بدنی برم ولی قدم ازاندازه استانداردکمتراست کلاناامیدم کردم یعنی نرم ازمون عملیشوندم؟؟؟زندگیم روهواست
فاطمه
سلام من هم فرهنگیان علوم تربیتی وهم تربیت بدنی نیمه متمرکز قبول شدم ولی تربیت بدنی برام الویت هست.اگه مصاحبه علوم تربیتی برم شانس تربیت بدنی روازدست میدم؟؟؟
پشت کنکور
من خیلی به معلمی علاقه دارم و دوست دارم با اخلاص کار کنم ولی در جریان امتحانات مریض شدم ومعدلم 13/70شد لطف کنید اگه میشه معدل قرار ندهید
سونیا م
Iran, Islamic Republic of
سلام من لیسانس علوم اجتماعی هستم میتونم در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم
حسین
سلام ببخشید من سال93 کنکور دارم خیلی دوس دارم بیام تربیت معلمی ولی معدل نهایم خیلی پایینه شده12 و معدل دیپلمم شده15/65

نمیدونم میتونم بیام یا نه؟؟
امیدی هس منو قبول کنن به دانشگاه فرهنگیان؟؟
احسان
اخه این چه کاریه ک شما سال 91تا رتبه 100000پذیرش دارین برای تربیت معلم اما حالا تا 6500محدود فقط خواستین دانشگاهارو پر کنین. یکی فلسفه کار اینارو واسه من بگه
هانی
من امسال علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان ارومیه قبول شدم....
میخواستم ببینم بعد کارشناسی میتونم بلافاصله ارشد شرکت کنم یا باید چند سال تدریس کنم بعد تو کنکور ارشد شرکت کنم؟؟؟؟
یکی هم اینکه تو ارشد میتونم تغییر رشته بدم از علوم تربیتی؟اگه آره به چه رشته هایی؟؟مثلن یه رشته ای که دبیرستان باشه؟؟میشه؟؟؟
میخوام ارشد تغییر رشته بدم....
یه رشته ی خوب و پردرآمد تر...
دانشگاه فرهنگیان ارشد داره؟میتونم ارشدم رو یه شهر دیگه بخونم؟؟آخه اصلن از ارومیه خوشم نمیاد...
اگه انتقالی مو بدن میخوام برم زنجان یا تبریز....
مینا
Anonymous Proxy
سلام...بله شما تو ارشد هر رشته ای بخواهید میتونید شرکت کنید..من هم رشته ام علوم تربیتی از دانشگاه تربیت معلمه... اما ارشد میخوام زبان یا فیزیک شرکت کنم چون دیپلمم ریاضی بوده...شاید برای بعضی رشته ها پیش نیاز بخوره اما هیچ محدودیتی برای انتخاب رشته مورد دلخواه وجود نداره..البته تو ارشد حتما نباید دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنید..هر دانشگاهی میتونید تحصیل کنید..چون دانشگاه فرهنگیان در مقطع ارشد و دکتری همه ی رشته ها را ندارد..من که عمرا تو ارشد دانشگاه فرهنگیان برم با این وضع رفاهیش
سولماز
باسلام من دیپلم کارودانش وفوق دیپلم از دانشگاه علمی کاربردی دارم درضمن23سال سن دارم آیامیتوانم درآزمون دانشگاه فرهنگیان سال93شرکت کنم؟
منا
نمیدونید برای سال 93 چه رتبه ای رو مشخص کردن ؟!؟
برای پذیرش معدل نهایی باید چند باشه ؟؟؟
لطفا جواب بدید ...
مینا
Anonymous Proxy
سلام...بله فرزندان فرهنگیان هم باید به طور جداگانه سهمیه داشته باشند و استخدام صد در صد شوند. چطور فرزندان جانباز و شهدا که میدونم زحمت زیادی برای این مملکت کشیدن سهمیه جداگانه دارند.اجرشون با خدا..پدران ما هم جنگ کردند و قسمت بود که به آغوش خانواده بیان.اگه اونا هم سهمیه دارن قبول.. ما هم باید داشته باشیم یا حداقل مسئولان زحمات مارو پوچ نکنند .ما هم از همین خاک و وطنیم..
امير
سلام.آيادركنكورسال93دانشجو براي تربيت معلم پذيرش ميشه واينكه چرا اثري از اون توي فرم ثبت نام نيس؟
اره راست میگه منم ندیدم یعنی امسالپذیرش ندارن
اقایاسر
سلام گفتن دفترچه مخصوص تو راهه.....
کنکوری
سلام من معدل کتبیم18.39وکلم19.46هستودارم واسه تربیت معلم تلاش میکنم.حالاسال93ورودی داره یانه؟
الناز
بنظرم دوره خدمتت مردمی سازه
فاطمه
سلام
من دانشجوی کاردانی کامپیوتر در دانشگاه غیرانتفاعی کاشانی قزوین هستم میخوام کارشناسی ام را تربیت معلم شرکت کنم.ایا میتوانم؟ لطفا کمکم کنید خیلی وقت پیگیر این موضوع هستم.
نرگس
Germany
با سلام.چرا متولدین70/1/1نمیتوانند تربیت معلم شرکت کنند؟
بهزاد
کسی بانمره معدل سه سال14.33دررشته علوم انسانی میتواند دردانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم واردشود
فاطمه
من کاردانی حسابداری دارم.67 ی هستم .امکان داره در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنم؟توروخدا جواب بدین
الهام
Iran, Islamic Republic of
با سلام .ایا دانشگه فر هنگیان سال 93 دانشجو میپزیرد؟حد اکثر سن باید چند سال باشد؟
ی بنده خدا
United States
سلام لطفا درباره ی تربیت بدنی بیشتر بگید.اینکه آزمون عملی جطور برگزار میشه؟؟؟؟؟؟
بنام عدالت
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه فرهنگیان مصداق واقعی بی عدالتی است"آخه یه نفری که با دیپلم معلم شده چرا باید فرزندش که از خودش هم بی سواد تر هست و مدرک پیش دانشگاهیش را هم با معدل ده ونیم گرفته توی این دانشگاه قبول بشه آیا این حقوقی که میگیره حلال است؟؟؟؟
کی گفته فرهنگیان سهمیه دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فرهنگیای اصلا سهمیه ندارن پس در مورد چیزی که نمی دونین اظار نظر نکنین
نازی
lمن حدود چهارسال است که درمدرسه غیردولتی تدریس می کنم اما رسمی نیستم ومیخواهم دردانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل دهم برای کارشناسی ارشد اما نمیدونم چطوری واردشوم؟
سید کمال الدین صدری
با سلام من یک فرهنگی هستم که امسال در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری شرکت کردم و مجاز به انتخاب رشته هستم .خواستم بدانم چگونه می توان در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کرد . ممنونم صدری از شیراز
من کارشناسی زیست شناسی پیام نور خوندم میتونم ارشد فرهنگیان شرکت کنم
وجیهه
سلام من متاهلم و رشته تربیت مغلم میخوام چ رتبه هی باید داشته باشم
اقاااااااااااااحمد
خدا کنه اینطور نباشه............هههههههه
شبنم
Iran, Islamic Republic of
من با رتبه 13هزار نتونستم تو دانشگاه فرهنگیان قبول بشم اونوقت بعضی ها اعتراض دارن چرا بارتبه66هزار قبول نشدن!!
سمیه
Iran, Islamic Republic of
سلام من لیسانس بیمه هستم میخواستم بدونم براارشدمیتونم دردانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام بچه ها تروخدا یکی جواب بده من رتبم شده8000منطقه3 ولی دانشگاه فرهنگیان غیرمجاز شدم ایا میتونم تو انتخاب رشته علوم تربیتی رو بزنم؟
مینا
Anonymous Proxy
والا من که رشتمون ریاضی بود و 10000 منطقه 2 شدیم.با معدل 18 به بالا دیپلم ..کنکور 92 الان علوم تربیتی میخونم.
اونوقت پسره سال 91 کنکور داده با رتبه 29000 اومده دبیری ریاضی میخونه...این بی عدالتی نیست...تو انتخاب رشته و به کارگیری کار با دخترا اینطور رفتار میشه ....خدایا شکرت
Iran, Islamic Republic of
آره واقعا خیلی در حق دخترا ریاضی ظلم میشه...
پدرام
Iran, Islamic Republic of
دیپلم انسانی ام چطورمیتونم بامعدل1236دانشگاه فرنگی برم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیگین چه رتبه ای برای تربیت معلم مناسب است
دلارام
Iran, Islamic Republic of
سلااااام برای تربیت معلم چه کتاب های بیشتر بخونیم.زود جواب بدین ممنون
salam
Romania
خیلی مسخره است
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
سلام
میخواستم بدونم اگر بخوام با شرط معدل و بدون کنکور در رشته کارشناسی حسابداری ادامه تحصیل بدم معدل کاردانی رو در نظر میگیرن یا ترم اخر رو؟
p
United States
سلام با چه رتبه ای میشه ارشد علوق قران دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی قبول شد؟متشکرم
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
سلام. من امسال کنکور دارم رشته ریاضی. علاقه زیادی به ورزش دارم و 12ساله کاراته کارم،میخوام بدونم برای پذیرفته شدن دانشگاه فرهنگیان رشته تربیت. بدنی باید رتبه ام چند بشه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
سیما
Iran, Islamic Republic of
من رشته معماری هستم چه جوری میتونم بیام دانشگاه فرهنگیان معلم ابتدایی بشم
امیر مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام.من سال 85 وارد دانشگاه شهید رجایی شدم و تعهد دادم.الان ارشد خواجه نصیر قیول شدم.فرم تعهد مجددی که باید بدم چیه؟
ریحانه علیزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام یه سوال داشتم من فارالتحصیل کاردانی علمی کاربردی رشته مترجمی هستم میخواستم بدونم چطوری می تونم کارشناسی رو دبیری زبان بخونم. تو را به خدا جواب بدید خیلی واسم مهمه
محدثه
Romania
سلام منم یه بچه‌ی فرهنگی ام دوستان حق دارن که میگن ماهم باید باید باید یه سهمیه ای داشته باشیم من خودم پارسال کنکور دادم رتبم5000شد اما قبول نشدم،چرا چرا چرا ما نباید سهمیه داشته باشیم.اونایی هم که میگن حقتون نیست و این حرفا بدونن که خیلی هم حقمونه وحقوقشم حلاله حلاله
شبنم
Romania
سلام میشه با رتبه50000دانشگاه فرهنگیان 94قبول شد؟؟
شیوا
Romania
سلام من معدل کلم17.46هست با رتبه یحدود50000منطقه سه میتونم دانشگاه فرهنگیان قبول شم؟؟؟؟؟؟؟لطفا زود جواب بدین
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اگه رتبه ی بهتر از شما تو منطفه تون نزده باشن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
رشتتون چیه
نسیم
Iran, Islamic Republic of
من قوق دیپلم ادبیات ایا دانشگاه لرستان پذیرش دارد
ملیکا
Romania
درسته که میگن فقط کسانی میتونن برن دانشگاه فرهنگیان که والدینشون فرهنگی هستن وکسانی که پدر مادرشون فرهنگی نیستن نمیتونن وارد دانشگاه فرهنگیان بشن من از مشاوره مدرسه پرسیدم بهم گفت نمیتونم واقعا نمیتونم برم :-(!!!!!!
سجاد
Romania
چرند گفته
زهرا
Iran, Islamic Republic of
اگرفقط شرط معدل نباشدمیشوددردانشگاه فرنگیان پذیرش شد؟
فایزه
Iran, Islamic Republic of
سلام با رتبه 25هزار میشه تربیت معلم قبول شد ؟؟؟؟؟رشتم تجربیه
فایزه
Iran, Islamic Republic of
سلام با رتبه25000 میشه تربیت معلم قبول شد؟؟؟؟؟ رشتم تجربیه
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام امسال کنکور دادم می خوام بدونم اگه برم دانشگاه شهید رجایی بعدش معلم میشم یا میتونم مهندسم بشم اصلا میشه ادامه تحصیلم بدی
فاطمه م
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان. اگر برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 2برابر ظرفیت یعنی برای 1نفر 2نفر صدا کنن حتما از بین این 2نفر انتخاب میکنن یا اگه قبول نشون نفرات دیگر رو برای مصاحبه دعوت میکنن
سهیلا
Romania
باسلام.من ترم چهار کاردانی در رشته ی شبکه (کامپیوتر) در دانشگاه علمی کاربردی هستم میخواستم بدونم چجوری میتونم به دانشگاه فرهنگیان برم ؟و اینکه حتما باید با کنکور وارد شد؟
........
Romania
سلام میخواستم بدونم شرط قبول دانشجو برای تربیت معلم چه جوری.ممنون زود جواب بدبد
qadir samim
United States
با سلام و احترامات خدمت شما ! یکی از دوستان صمیمی من میخواد در دانشگاه فردوسی مشهد تحصیل داشنه باشه لطفا شرایط پذیریش دانشجو افغانی را به من ارسال بدارید ممنون شما
qadir samim
United States
با سلام من منتظر جواب هستم
sar
Iran, Islamic Republic of
سلام مقطع کاردانی دانشگاه فرهنگیان (اموزش وپرورش ابتدایی)مصاحبه داره
مریم تناور
United Kingdom
سلام ، از هر کسی که نظرم رو میخونه التماس میکنم که ساده ازش نگذره و ج بده آخه یه مشکلی پیش اومده ، من ایلام زندگی میکنم و میخوام کنکور ادبیات بدم و دانشگاه فرهنگیان تهرانو بزنم ، به نظرتون میشه استانی دیگه رو انتخاب کرد یا باید حتما و حتما برم دانشگاه فرهنگیان استان خودمون ؟
نازی ی
Iran, Islamic Republic of
من دیپلم طراحی دوخت دارم میتونم تو دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام .ببخشید من امسال دیپلممو میگیرم میخواستم شرایط ورو ب دانشگاه تربیت معلم برا من صدق میکنه؟؟شرایطتشو لطف کنید
محبوبه
Germany
من لیسانس روانشناسی دارم ایا میتونم ارشد را در دانشگاه فر هنگیان بخونم وتاریخ وشرایط ثبت نام لطفا بگید
بهزاد 19
Iran, Islamic Republic of
سلام_______________بخدا اصن گیج شدم ینی شرایط قبولی و پذیرش اینقد سخته اخه
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
بله مشاور مدرسه میشی
Iran, Islamic Republic of
من پیش دانشگاهی هستم نمیدانم باید بعد کنکور هنگام انتخاب رشته ثبت نام کنم یا قبل آن
Iran, Islamic Republic of
سلام.قبل کنکور باید ثبت نام کنید
Iran, Islamic Republic of
توروخدا جواب بدید من فقط دانشگاه سراسری زدم یعنی بعد کنکور برای تربیت معلم میتوانم بروم یا دیگر فرصتی ندارم وباید همین حالا ثبت نام میکردم
Iran, Islamic Republic of
سلام...باید ثبت نام دانشگاه فرهنگیان رو جدا انجام می دادید
م
Iran, Islamic Republic of
چی دارید واسه خودتون میگید .... همچین چیزی نیس .. بعد اینکه جواب کنکور سراسری که اومد ....اگه مجازشده باشید مینویسه ...هیچ نیازی به ثبت نام بجز ثبت نام کنکور سراسری 95 نیست... بعد اینکه اگه مجاز شدید ....ی مبلغیو به حساب فرهنگیان وارد میکنید ...بعدش با مدارکی که خودشون معمولا توسایت سنجش یا فرهنگیان میزنن و مکانی که باید بریدم تو سایتشون میگن...با مدارک میرید ...مصاحبه اولیه انجام میدید...بعدش اگه قبول شدید مصاحبه رو ...میرید برای مصاحبه تخصوصی و براساس رتبه لازمه شمارو قبول میکنن ..... هیچ نیازی به ثبت نام دیه نیس اگه بود تو هنگام ثبت نام کنکور 95 ی گزینه ای هم برای فرهنگیان داشت....ولی امسال هم مثه پارساله بعد اینکه رتبتون بیاد همه چی مشخص میشه...
Iran, Islamic Republic of
من در رشته تربیت بدنی تحصیل میکنم میخواستم ببینم میتوانم در دانشگاه های تربیت معلم ادامه تحصیل دهم و معلم رشته خودم شوم . با تشکر از شما
فرشید
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
بنده کارشناسی فناوری اطلاعات دارم و سربازی هم نرفتم می خواستم ببینم شرایط ورود به دانشگاه فرهتگیان چه جوری است؟
با تشکر
زری بانو
Romania
سلام
من لیسانس صنایع غذایی دارم که دوره. لیسانس را در اموزشگاه غیرانتفاعی گرفته ام.خیلی علاقمندم معلم شوم ایا میتونم در دانشگاه تربیت معلم شرکت کنم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون
م.
Iran, Islamic Republic of
سلام.شرایط سنی داره.
ع
Iran, Islamic Republic of
سلام من فوق دیپلم معماری دارم وبرای کارشناسی میخوام تربیت معلم بخونم یعنی دراینده بتونم هنرستان تدریس کنم الان من باید دقیقا چی کار کنم ؟؟؟؟ایا دانشگاش فرق داره با علوم تربیتی؟؟
معلم
Iran, Islamic Republic of
سلام. فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان یا همون تربیت معلم هستم.شخصی که معماری خونده. باید شرایط سنی تون بخوره کنکور صفر بدید یا مثل نیروهای آزاد از بیرون جذب بشید. فعلا برا هنرستان برنامه ندارن و دارن رو رشته های نظری کار میکنن
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام
خواهشا جواب بدین.من رتبه کنکورم ۳۱۷۰۰شده دانشگاه فرهنگیان قبول میشم یانه نوشته مجاز به انتخاب رشته هستم ولی نمیدونم براساس ظرفیت قبول میشم یانه؟سوال دیگه اینه که پیراپزشکیه دولتی قبول نمیشم ولی رشته ای هست که بازار کار داشته باشه وادامه دادنش فایده داشته باشه ؟درضمن دختر هستم باشهر دور هم مشکل دارم رفسنجانی هستم.کمک کنید لطفا
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام من رتبه منطقه یکم 5340 شده به نظرتون میتونم دانشگاه فرهنگیان قبول شم؟؟لطفا دقیق جواب بدین
بارین
Iran, Islamic Republic of
بله حتما
مرجان
Russian Federation
سلام خوب پس حتما منم میتونم رتبم 1400
سحر
Iran, Islamic Republic of
سلام بچه ها...من دیپلم حسابداری دارم الان.تازه تموم شدم یعنی....میخاسم بپرسم واسه تربیت معلمی ثبت نام کنم باید چیکار کنم؟؟؟کنکور میخاد؟؟چی میخاددد؟؟لطفا لطفا لطفا درست راهنماییم کنید.بدجور گیر افتادم.ممنون
علی
Europe
من در مصاحبه با صداقت به سوالات پاسخ دادم و به همین دلیل قبول نشدم ، چون صداقت بازتاب نداره، متاسفم واسه همچین جامعه ای
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سلام من فوق دیپلم تربیت بدنی هستم چطور میتونم ارشدو تو دانشگاه فرهنگیان بخونم.با تشکر
zohreh
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان.میشه لطف نید یکی منو راهنمایی کنه؟من فوق دیپلم رشته کامپیوتر نرم افزار دارم..حالا میخوام از طریق همین رشته وارد آموزش و پرورش بشم...میخوام بدونم از چه طریق میشه وارد این رشته بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
marziyeh
Iran, Islamic Republic of
سلام من دانشجو ترم ١ گرافیکم دانشگاه دولتی روزانه میخواستم بدونم میتونم سال بد کنکور تربیت معلم بدم هم گرافیک بخونم هم تربیت معلم میشهتوروخدا جواب بدین زود ؟
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
با سلام من مدرک دیپلم دارم ایا میتونم در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم ؟؟
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
با سلام من دیپلم کامپیوتر دارم میتونم بدون کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم؟؟(اگه همه ی شرایط رو داشته باشم)
زهره
Iran, Islamic Republic of
منم همین سوال و داشتم ومیخواستم ببینم باید از کجا شروع کنم واسه ثبت نام اگه برم خود دانشگاه بهم جواب میدن
Shida
Iran, Islamic Republic of
سلام..لطفاً لطفاً جواب بدید.. من معدل دیپلمم بالای 15 هستش ولی دوسال دیگه که لازمه نه.ممکنه قبول شم بقیه شرایط رو هم دارم.. خاهشا جواب بدید 😞
مریم
Iran, Islamic Republic of
من سوال دارم عایا میشه دانشجو پیام نور بیاد تربیت معلم درساشم تطابق بده
فاطیما
Romania
سلام من 38 ساله و دیپلم هستم اگه بخوام ادامه تحصیل بدم میتونم معلم شم ؟
محدثه
Germany
سلام. من دانشجوی کارشناسی حسابداری ام و در حال حاضر در حال تحصیل هستم ایا میتونم کنکور دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟
Iran, Islamic Republic of
با دیپلم حسابداری میتونم شرکت کنم؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام چه کاری آنها امسال تربیت معلم بگیرند تا همه در رفاهمه باشند چقدر بحث میکنید
الهه
Iran, Islamic Republic of
سلام من دانشجوی کارشناسی رشته ریاضیات و کاربرد ها هستم میخواستم ببینم میتونم به دانشگاه فرهنگیان انتقال یا مهمان بگیرم؟ممنون میشم اگه جواب بدید
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام من برادرم رتبه 13000 منطقه 3 رو گرفته ولی برای دانشگاه فرهنگیان مجاز نشده می خواستم بدونم میتونه توی انتخاب رشته دانشگاه های فرهنگیان هم بزنه/
ما توی شهر کوچکی از شهرکرد زندگی می کنیم
مریم
Romania
سلام. من دیپلم فنی کامپیوتر دارم
میخواستم بدونم چطوری میتونم تو دانشگاه فرهنگیان برم.
علاقه دارم معلم بشم.
لطفا کمکم کنید.
maryam
Iran, Islamic Republic of
سلام.من رشتم کامپیوتره وتازه میخوام برای کنکور بخونم.میخواستم ببینم شما اطلاعی دارین که ایا من میتونم در دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم یانه؟اگه جواب مثبته چجوری؟!
Valerian
Russian Federation
سلام
من کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی در پیام نور خوندم می تونم ارشد علوم تربیتی در دانشگاه فرهنگیان بخونم ؟اگه امکانش هست توضیح بدید کجا و کی باید ثبت نامش رو انجام بدم
ممنون از پاسخگویی تون
نرگس
Iran, Islamic Republic of
سلام.برای ورود به دانشگاه فرهنگیان حتما باید فوق بخونیم؟؟؟؟خواهشا زودتر جواب بدین
زهرا
Iran, Islamic Republic of
به نام خدایی که یادش ارام بخش دل هاست. باسلام من این در خواست را با امید فراوان ازشما دارم خواهشا پیگیری کنید من یکی از متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستم و از روی اجبار یا کمبود شغل به این رشته رو نیاوردم بلکه واقعا به معلم شدن علاقه دارم من خود از یک خانواده فرهنگی هستم و از لحاظ علمی و مصاحبه در حد عالی هستم و خود را به عنوان یکی از بهترین معلمان اینده تضمین میکنم من هم اکنون میتوانستم یکی از بهترین دانشجو معلمان این جامعه باشم ولی سالی که با امید وعشق به این شغل کنکور دادم دبیری زبان را برداشته بودند در حالی که از همه لحاظ علمی و مصاحبه خود را اماده میدانستم .
حال از شما میخواهم با توجه به تغییر نظام اموزشی و تغییر در سبک کنکور در سال های اینده شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان را تغییر داده و سن ورود به این دانشگاه را برای کنکور 97به 24سال افزایش دهید خواهش میکنم با این اقدام خیر خواهانه به جوانان سرزمین ایران عزیزمان رحم کنید و با این اقدام فرصت بیشتری در اختیارمان قرار دهید به امید فردایی عالی برای فرزندان این جامعه و ایران همیشه جاودان با سپاس فراوان.
با سلام
با سلام خواهش میکنم شرایط سنی رو تغییر برین
زهرا
Iran, Islamic Republic of
من كارداني ناپيوسته حسابداري از دانشكده دولتي دارم . فرزند فرهنگي هم هستم . ميتونم رشته ي خودم رو در مقطع ليسانس دانشگاه فرهنگيان بخونم ؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خداقوت فراوان با سلام به نظر شما چرا در جامعه ما برای رسیدن به اهدافمان با محدودیت و موانعی روبه رو هستیم؟ مثل شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان خواهشا ان را به 24 سال افزایش دهید
Iran, Islamic Republic of
با سلام خواهش مند است برای معلم شدن جوانان با انگیزه و توانا ارزش قائل شده شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان را هموارتر کرده شرط سنی را به 24 سال افزایش دهید با تشکر
m
Iran, Islamic Republic of
سلام
کاردانی رو نرم افزار خوندم میتونم برا ادامه تحصیل برم تربیت معلم؟
زهرااشرفی
Iran, Islamic Republic of
سلام.ببخشید میش منا راهنمایی کنید.،من ارشدپژوهش دارم..برای دکترا چه رشته ای می تونم شرکت کنم...
Reyhaneh
Iran, Islamic Republic of
ببخشید من دیپلم حسابداری دارم ،میتونم تربیت معلم بخونم؟
homa
Iran, Islamic Republic of
سلام . من معدل كل ديپلمم ١٤.٥٤ هست ، ميگم براي قبولي در دانشگاه فرهنگيان بايد حداقل ١٥ باشه . ميخواستم بدونم اگه رتبه خوبي بيارم شانس دارم كه قبول شم ! لطفا جواب بديد خيلي ميترسم نشه
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید من سوالی داشتم ک آیا میشه کسی ک مدرک کارشناسی گرافیک داره به صورت آزاد در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کند !؟
Iran, Islamic Republic of
سلام من رتبم ۱۴۰۰ هنر ۹۸شده تربیت معلم هنر مجاز شدم میخاستم ببینم بااین رتبه تربیت معلم قبول میشم؟و اگر بشم معلم چه رشته ای میشم
Iran, Islamic Republic of
ببخشید من مادرم از کشور افقانستان ولی پدرم ایرانی میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم
United Arab Emirates
سلام توروخدا جواب بدین میخواستم بدونم اگه تراز فرهنگیان بیارم و مصاحبه هم قبول بشم و هبچ مشکلی هم نباشه ..ممکنه بخاطر تتو گیر بدن؟من رو مچ دستم یه تتو تا بی نهایت کوچولو دارم بهش گیر میدن؟
Iran, Islamic Republic of
بله ردت مي كنند . يا برو تتو رو پاكش كن يا دستكش بزن . چون تتويي ها 99درصدشون بي نماز هستن و براي وضو گرفتن لاك و تتو مشكل داره
رقیه
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا اگه امکانش هست جواب من رو بدید
من تازه از دانشگاه دولتی و روزانه فارغ التحصیل شدم و کارشناسی رشته صنایع شیمیایی رو دارم میخواستم بدونم و متولد 1377/9/1هستم میخواستم بدونم آیا امکانش هست تو کنکور فرهنگیان 1400شرکت کنم و اگر میشه کنکور چ رشته ای باید بدم ممنونم میشم جوابم رو بدید
Iran, Islamic Republic of
این پست برای سال 1390 هست . عه لابد خیلی از کامنت گذاران الان فوت شدن .
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی