چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۸:۵۲
کد مطلب: 9459
۰

ثبت نام کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

 
نام نویسی در دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت اینترنتی از امروز آغاز می شود و فرایند ثبت نام تا 22 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش مهر، متقاضیان جدید ثبت‌نام در دوره کاردانی علمی کاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان دوره‌های قبل از امروز دوشنبه 15 اسفندماه می توانند با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور، کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت‌ نام را به مبلغ 50 هزار ریال خریداری کنند.
داوطلبان پس از مطالعه دفترچه باید به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده به آدرس http://reg.uast.ac.ir مراجعه و ثبت ‌نام کنند.

این دوره شامل 12 پودمان با رویکردهای مهارتی متنوع مانند حقوق خانواده، مشاوره ‌خانواده، روانشناسی و تعلیم و تربیت کودکان، اقتصاد و برنامه‌ریزی خانواده، آداب معاشرت و همسرداری و جمعیت، بهداشت و فوریت‌های پزشکی، مجموعه‌ای جامع از مهارت‌های علمی کاربردی را در اختیار اعضاء خانواده قرار می‌دهد.

در این میان، برخی پودمان‌های اختیاری نظیر دکوراسیون و تزئینات داخلی، پرورش گلهای زینتی، آشپزی و سفره‌آرایی، کاربری کامپیوتر بر غنا و تنوع این دوره افزوده است و دانشجویان این دوره با امکان انتخاب 2 پودمان همزمان در هر پودمان تحصیلی، حداقل در 3 سال امکان کسب همه مهارت‌ها را داشته و به دریافت مدرک رسمی کاردانی علمی کاربردی پودمانی در دوره مدیریت خانواده از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی نایل می‌شوند همچنین امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را در تمامی دانشگاهها خواهند داشت.

پودمانها در قالب لوح فشرده به همراه جزوه یا کتاب قابل ارایه و شهریه ثبت ‌نام در هر یک از پودمان های آموزشی این دوره برای ورودی های نیمسال اول تحصیلی 82-1381 تا قبل از نیمسال اول تحصیلی 88-1387 مبلغ 330 هزار ریال بوده و شهریه هریک از پودمان های آموزشی این دوره برای ورودی های نیمسال اول تحصیلی 88-1387 به بعد مبلغ 363 هزار ریال اعلام شده است.

تنها شرط پذیرش در این دوره داشتن مدرک دیپلم دوره متوسطه بوده و هیچ‌گونه شرط دیگری از جمله معدل، جنسیت و سن وجود ندارد، همچنین این دوره فاقد معافیت تحصیلی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...