جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۲:۰۱
کد مطلب: 9466
۰
۹۴

خبرهای خوش برای دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد

  رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت یک هفته از امضای حکم ریاستش و تکیه بر صندلی مدیریت بزرگترین دانشگاه غیردولتی کشور، از برنامه های مدیریتی و اجرایی خود گفت و وعده یک عیدی را به خانواده هایی داد که دختران آنها دانشگاه آزادی هستند.

به گزارش مهر، فرهاد دانشجو در نخستین گفتگوی خود با خبرگزاری مهر بعد از آغاز ریاستش بر دانشگاه آزاد اسلامی، خبر از بررسی آیین نامه نقل و انتقالات، تغییر در نسبت استاد به دانشجو، تشکیل کمیته های مشورتی و بررسی وضعیت کارمندان این دانشگاه تا پایان سال جاری و ابتدای سال آینده داد.

عیدی رئیس دانشگاه آزاد به خانواده ها

وی در ادامه به بررسی آیین نامه نقل و انتقال دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: بررسی آیین نامه های دانشگاه آزاد را هم شروع کردیم تا روندی ایجاد شود که نه تنها نیاز نباشد در زمینه انتقال و جا به جاییها رئیس دانشگاه ورود یابد بلکه روند انتقال تسهیل شود.

وی در این زمینه به آسان شدن نقل و انتقال دانشجویان دختر که از خانواد های خود دور هستند، اشاره کرد و افزود: در صورتیکه دانشجویان دختر که به دور از محل سکونت خود دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، متقاضی باشند می توانند به نزدیکی محل سکونت انتقال یابند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البته تاکید کرد که انتقال به تهران فعلاً مد نظر نیست و روند جا به جاییها در اطراف تهران صورت می گیرد.

به گفته دانشجو، در زمینه انتقال تمام واحدهای دانشگاه آزاد یک سطح نیستند و بنابراین باید نگاه کرد که چگونه می توان این کار را کرد تا عدالت رعایت شود.

وی از زمان اجرایی شدن این امر خبر داد و گفت: این احتمال است که برای سال تحصیلی آینده این روند اجرا شود و امیدوارم این خبر یک عیدی برای خانواده هایی باشند که از فرزند دختر خود دور هستند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: این خانواده ها بدانند که رئیس جدید دانشگاه آزاد به فکر آنان است. البته برای دانشجویان پسر هم به فکر هستیم، هر چند سعی کردیم که تسهیلات برای خانمها بیشتر باشد، ولی برای آقایان هم سعی می کنیم که میهمانی و انتقال به یک شهر هم سطح از نظر علمی، صورت گیرد و نیازی به اینکه بوروکراسی خیلی شدیدی پیگیری شود، نباشد.

تشکیل 3 کمیته مشورتی در دانشگاه آزاد

دانشجو در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وعده ای که پیش از این درباره تشکیل 3 کمیته مشورتی دانشجویی، هیأت علمی و کارمندی در این دانشگاه داده بود، اشاره کرد و گفت: همانطوری که قول داده بودم که در روز نخست فعالیتم در دانشگاه آزاد، دستور تشکیل کمیته های مشورتی دانشجویی، کارمندی و هیأت علمی را صادر می کنم، باید بگویم که این اقدام انجام شد و این 3 کمیته در سایت دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت.

وی اظهار داشت: تمام کارمندان، دانشجویان و اعضای هیأت علمی که علاقه دارند با رئیس جدید در زمینه حل مشکلات این دانشگاه تعامل و همفکری داشته باشند، می توانند در هر کدام از این کمیته ها عضو شوند. با کمک خانواده دانشگاه آزاد مشکلات را شناسایی می کنیم و با همکاری این افراد راه حلهایی برای حل مشکلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر می گیریم.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان، کارمندان و هیأت علمیها به مدت یک ماه فرصت دارند تا در هر یک از این کمیته ها عضو شوند. پس از این مدت، دو ماه فرصت وجود دارد تا اعضای کمیته ها و همچنین مشکلات و مباحث مطرح شده سازماندهی شوند.

دانشجو تاکید کرد: این کمیته ها از اول خردادماه فعالیتهای خود را آغاز می کنند. اعتقادم این است که دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی خودشان بهترین کسانی هستند که می توانند برای حل مشکلات به آنان رجوع کرد.

وی به همه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد که صبور باشند و به رئیس جدید کمک کنند تا با کمک مسئولان قبلی و مسئولان جدید امور این دانشگاه به درستی پیش رود و با عجله کاری انجام نشود که نتوان آن را ادامه داد.

بررسی نسبت استاد به دانشجو تا پایان سال 90

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ارتقای کیفی این دانشگاه و بررسی نسبت استاد به دانشجو، گفت: تا پایان سال 90، بیشتر روی کیفت نسبت استاد به دانشجو و دانشجو به استاد در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد بحث و بررسی می شود و باید مشخص شود که شاخصهای این نسبت چه مواردی را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: در این شناخت باید به میزان تعداد استادان، دانشیاران، استادیاران و مربیان همچنین میزان ارتباط با صنعت در واحدهای مختلف توجه شود.

شناخت جدید دانشگاه آزادیها از مدیریت جدید

دانشجو همچنین تاکید کرد که بدنه دانشگاه آزاد نیاز دارد تا از مدیریت جدید خود شناخت بیشتری کسب کند که به این منظور، تاکنون دو جلسه با روسای مناطق دانشگاه برگزار و روسا هر کدام گزارشی از منطقه تحت مدیریت خود ارائه کرده اند. علاوه بر این امروز هم جلسه دیگری با روسای مناطق و معاونان دانشگاه آزاد برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد از برگزاری یک جلسه با مسئولان واحدهای علوم و تحقیقات این دانشگاه در کل کشور خبر داد که در این جلسه علاوه بر ایجاد شناخت از مدیریت جدید، هر کدام از روسا به ارائه گزارش پرداختند.

رصد وضعیت کارمندان در دانشگاه آزاد

به گفته وی یک تیم و معاون اداری مالی این دانشگاه در حال رصد فعالیت مرکزی کارمندان است.

وی گفت: اینکه گفته می شود وضعیت کارمندان دانشگاه آزاد نسبت به هم سطحان خود در خارج از دانشگاه مناسب نیست، صحت و شرایطشان با عدالت فاصله دارد. با این حال امیدوارم بعد از سال نو و در ماههای اردیبهشت و خرداد خبرهای خوشی برای کارمندان داشته باشم اما فکر می کنم سیاستهای جدید را بتوان از اول سال تحصیلی آینده عملی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
با سلام ضمن تبریک سال نو و تبریک به ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دانشجواز اینکه به فکر کارمندان دانشگاه هستند کمال تشکر را داریم از اشان همکارانشان میخواهیم تا در مورد اختلاف حقوق کارکنان دانشگاه آزاد با دولتی فکری بیندیشند نسبت به اعمال اضافه کاری و ماموریت در جا که برای اغلب کارکنان ادارات دیکر وجود دارند بررسی های لازم را معمول نمایند.از طرفی تعداد زیادی از کارکنان دانشگاه دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشند در حالیکه اغلب اساتید نیز دارای همین مدرک هستند علی رغم حضور کم در دانشگاه از حقوق و مزایای بالاتری برخوردارند.با تشکر و سپاس فراوان
United Kingdom
ریاست عالیه دانشگاه جناب آقای دکتر دانشجوبا سلام ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از بذل توجه ویژه به قشر زحمتکش و گمنام کارمندان دانشگاه تقدیر و تشکر نموده امیدواریم کماکان رسیدگی به وضعیت معیشتی و تثبیت امنیت شغلی کارمندان مورد توجه قرار گیرد. پیشاپیش ضمن عرض تبریک سال نو از خبر خوشی که در سال جدید به کارمندان خواهید داد سپاسگزاریم.زندگی من شده یک دل و صد آرزوتا که تجلی کند چهره نیکوی دوستدر شب ظلمت عزیز باز برایم بیار شعله ای ازآفتاب پرتویی از روی دوست
Iran, Islamic Republic of
من هم با نظر شما موافقم. امیدوارم که از قانون همترازی که در دانشگاههای دولتی اجرا می شود، در دانشگاه آزاد هم پیاده شود.
Iran, Islamic Republic of
باسلام وآرزوي موفقيت روزافزون به آقاي دانشجوي عزيزكه مصداق واقعي ديو چوبيرون رود فرشته درايد ميباشد وبا آمدن خود نظام استبدادي چپاولگرايانه واستثماري دانشجويان وزورمدارانه ونظام برده داري كارمندان كه با حداقل حقوق مجبور به بيگاري بودند ودرصورت درستكاري متهم وعليه شان پرونده سازي ميشد تا صذا كه نه بهتر بگويم نفسشان قطع ميشد0000 خاتمه بخشيده ودادگر وعدالتگر درپناه حق وامام زمان باشند
جناب آقاي دانشجو ضمن تبريك شما را به خدا فكري به حال ادامه تحصيل كاركنان بكنيد دعاتون مي كنيم
Latvia
با سلام و عرض تبریک به برادر ارجمند و بزرگوار جناب آقای دکتر دانشجو امیدوارم که سیاست همفکری و شورا که در دین اسلام هم تأکید زیادی به آن شده در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی عملی شود. و انشاءا... با تلاشهای شما مشکلات فراوانی که در دانشگاه برای کارمندان است برطرف شود و می توانم به جرأت بگویم که صحبت دوستمان که مصداق دیو چو بیرون رود فرشته در آید برای ما واقعیت دارد. چرا که در دانشگاه آزاد نا برابری و ناعدالتی بیداد می کند که امیدوارم روز به روز کمرنگ تر شود.
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک خدمت برادر ارجمند جناب آقای دکتر دانشجو،بسیار سپاسگزاریم از توجهات بسیار شما خصوصا" این قشر زحمتکش که بقول رئیس سابق کارکنان دانشگاه آزاد 8 برابر سایر موسسات کارمی کنند در واقع باید گفت برده کشی می کردند 3% بیمه بابت مشمول قانون تامین اجتماعی از ما کسر میشد به حساب سازمان ولیکن بدلیل نپرداختن به اداره بیمه مثل سایر کارکنان دولتی مشمول بازنشستگی قبل ازموعد نخواهیم شد.واقعا" جای تاسف است که افزایش سالی دوبار برای هیات علمی چون خودش هیات علمی بود ولی کارکنان همان یکبار که تاثیری چندان در حقوق نداشت .....امید به بهبود درآینده
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت ریاست عالیه دانشگاه چشم تمام کارمندان دانشگاه ازاد به اجرای عدالت در تمام زمینه ها مرخصی تعطیلات عید و یک ماه تابستانی ،حقوق ،اضافه کاری، تعطیلی بنج شنبه و ده ها خواسته دیگر به شما جناب اقای دانشجو دوخته شده است تو را خدا برابری و عدالت را برای ماکارمندان با دانشگاه دولتی اجرا کنید خدا به شما خیر دهد
Iran, Islamic Republic of
حقوق هيئت علمي كمتر از دولتيه!! ساعت موظفيشون هم بيشتره!!
United States
تو را خدا دست نمایندگان را از دانشگاه آزاد قطع کنید و در انتخاب روسای واحد ها مستقل عمل کنید.روسایی که توسط نمایندگان انتخاب می شوند دانشگاه را در اختیار نمایندگان و حامیان آنها می گذارند و دانشگاه به غارت می رود.
Iran, Islamic Republic of
فاصله بسیار زیاد حقوقی کارکنان دانشگاه با اعضا هیات علمی کم شود در حالی که بسیاری از کارمندان دارای مدارک تحصیلی هم سطح اعضای هیات علمی می باشند اما حقوق آنها بسیار کمتر می باشد این در حالی است که کارمند کل هفته کار می کند و حضور خود را نیز با اثر انگشت ثبت می کند اما اعضای هیات علمی نه تنها ساعات کمتری کار می کنند بلکه در تابستان هم تعطیل می باشند . حداقل در مورد مدارک هم سطح باید هماهنگی وجود داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام ضمن تبریک به جنابعالی نسبت به انتخاب شما به عنوان رییس دانشگاه ازاد خواهشی که از شما دارم دست نمایندگان مجلس را از دانشگاه کوتاه کنید نسبت به انتخاب رییس واحد در شهرهاو باند بازی
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب آقای دکتر دانشجو ریاست محترم دانشگاه آزاد امیدوارم که با ورود شما به دانشگا آزاد این همه نا عدالتی که در حق کارمند می شود برطرف شود. عدالت عدالت عدالت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تبريك خدمت جناب آقاي دكتر دانشجوآقاي دكتر شمارو بخدا قسم سر حرف انتقالي ما دانشجوهاي دختر باشيد همه ميگن فقط حرف وحديثه آقاي دكتر با عملي كردن طرح خوبتون به همه ثابت كنيد كه مردونگي و حرف مرد هنوز اعتبار دارد.من دانشجوي ارشد كه با دانشگاه قبولي محل زندگيم 12ساعت راه فاصله هست پدرم فوت كردن و بخاطر دوري راه تاكنون موفق به رفتن به دانشگاه قبول شده نشدم انتقالمون بديد به شهر محل زندگيم التماستون ميكنم
Iran, Islamic Republic of
با سلان تا بحال دو بار پيام دادم ونشون نداديد چرا حقمو ميخوريد؟
حق التدريس اساتيد دانشگاه آزاد بسيار پايين است
با تبریک به ریاست و معاونین جدید،چنانچه دیگران هم یاداوری کردند،حقوق و مزایای کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با سایر دانشگاهها تفاوت قابل ملاحظه دارد.لطفا در خواست های منطقی خود را به جدل بین استادها و کارکنان تبدیل نکنیم؟چرا که همانطوری که یک کارمند دانشگاه آزاد اسلامی حدود 60 تا 70 در صد حقوق همکار مشابه را دریافت می کند، استادان نیز علارغم موظفی 5/1 برابرشان، حدود 50 تا 60 در صد حقوق همکاران مشابه رامی گیرند.لذا همه با هم و یک صدا همترازی حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی را درخواست کنیم.
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت رياست دانشگاه از كارمندان دانشگاه ازاد هستم با 12 سال سابقهبا مدرك ليسانس تو را خدا فكري به حال حقوق و تعطيلات تابستاني ما بكنيد تفاوت ما با كارمندان دانشگاه هاي دولتي چيه عدالت را در حقوق انجام دهيد
Iran, Islamic Republic of
کارمندی از واحد گرمساربا عرض سلام خدمت ریاست جدید دانشگاه آزاد امیدوارم سال خوبی همراه با موفقیت و شادی داشته باشید درضمن از قول هایی که برای افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد داده اید ممنونم و امیدوارم که به حقیقت بپیوندد
Iran, Islamic Republic of
سلام ضمن عرض تبریک سال نو حقوق کارمندان دانشگاه ازاد نسبت به ساعت موظفیشان خیلی پایینه لطفا" فکری به حال این قشر زحمتکش بکنید . ممنون
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تبريك سال نو به محضر محترم كليه كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي و خصوصاً رياست محترم دانشگاه جناب آقاي دكتر فرهاد دانشجو .اميدوارم سالي پر از بركت و خوشي داشته باشيد .خواستم جهت اطلاع شما بگويم در واحد پايتخت معنوي ايران در مدت سي سال و اندي يك ديكتاتوري محض حكمفرماست و هيچ كس هم جرات اعتراض ندارد شما را به خاطر رضاي خدا و شادي ولي نعمتمان آقا علي ابن موسي الرضا (ع) يك تصميم جدي براي اين واحد بگيريد
Iran, Islamic Republic of
ضمناً تمام ساخت و سازهاي اين واحد فقط با نظر شخص رئيس واحد بوده و نظر كارشناساني كه از اطرافيان خودش هستند انجام ميشود و به هيچ نظر ديگري گوش نميدهد و بعد از 30 سال با اين همه در آمد دانشگاه شاهديم كه واحدهاي شهرستانهاي بسيار كوچك به مراتب خيلي بهتر و بزرگتر از اين واحدساخته شده و در يك مكان جمعند ولي واحد مشهد كلا تيكه تيكه و پراكنده بوده و بسياري از درآمد دانشگاه خرج ساختمانهايي شده كه در 50 كيلومتري مشهد تا 10 سال ديگر هم هنوز درآمدي نخواهد داشت و تمام فشار اين مخارج بيهوده بر روي شانه كارمندان زحمت كش و مظلوم اين واحد است .بيش از نيمي از كارمندان واحد از همشهريان رياست واحد و از روساي كوهسرخ كاشمر مي باشند كه يك حكومت محلي را تشكيل داده اند و....
Iran, Islamic Republic of
الان ساختماني از دانشگاه را رئيس واحد مشهد دستور داده تا تخريب كنند و بناي جديدي بسازند كه 2 سال زمان ميبرد و هزينه اي بالغ بر 10 ميليارد با تجهيزات در پي دارد كه بازگشت آن بيشتر از 10-15 سال براي دانشگاه طول خواهد كشيد و در عوض يك مجتمع كارگاهي مربوط به گروه مكانيك تخريب و در فاصله اي با 10 كيلومتر دورتر از دانشكده قرار است بنا شود هم اكنون در هر ترم نزديك به 500 دانشجو در اين مكان آموزش مي بينند كه اكثراً فارغ التحصيل مي باشند و در صورت تخريب حداقل هر دانشجو يك سال عقب خواهد افتاد چون هنوز هيچ تصميمي براي محل جديد كارگاهها انجام نشده است لذا خواهشمند است بهر شكل كه صلاح ميدانيد جلوي اين تخريب را بگيريد تا با نظر كارشناسي اين مهم انجام شود من دو فرزند دانشجو دارم كه هر كدام با اين كار يك سال از درسشان عقب مي مانند و مثل من بيش از 300 خانواده مشكل خواهند داشت .در خصوص مديريت دانشگاه هم شما را به خدا يك تصميم قاطع بگيريد تا بلكه ديكتاتوري براي هميشه از اين خطه محو شود .انشا ا...
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام وتبریک سال نو خدمت ریاست محترم دانشگاه و کلیه معاونین محترم دانشگاه آزاد اسلامی - ما کارکنان سنوات بالا ( 20 سال به بالا ) عاجزانه از شما میخواهیم مانند کلیه سازمانهای دیگر که برای این گروه افراد که در شرف بازنشستگی می باشند مزایایی مانند اضافه کاری ثابت بالا- ارتقاء پستی - کارانه ثابت ماهیانه و ........... به حقوق آنها اضافه مینمایند تا میانگین 5 سال آ خر آنها بالا باشد( برای میانگین حقوق بازنشستگی )- مانیز ملتمسانه با توجه به تیت خیر شما میخواهیم که دستور فرمائید به این امر توجه ویژه ایی گردد تامانیز همیشه با یاد و خاطره شیرین از سازمان خود یاد کنیم و دعای خیر خو دو خانواده هایمان بدرقه راه شما و کلیه مسئولین دلسوز دانشگاه باشد . با سپاس و آرزوی توفیق الهی - به امید روزهای پر برکت
Iran, Islamic Republic of
باسلام وآرزوي موفقيت روزافزون به آقاي دانشجوي عزيزكه مصداق واقعي ديو چوبيرون رود فرشته درايد ميباشد وبا آمدن خود نظام استبدادي چپاولگرايانه واستثماري دانشجويان وزورمدارانه ونظام برده داري كارمندان كه با حداقل حقوق مجبور به بيگاري بودند ودرصورت درستكاري متهم وعليه شان پرونده سازي ميشد تا صذا كه نه بهتر بگويم نفسشان قطع ميشد0000 خاتمه بخشيده ودادگر وعدالتگر درپناه حق وامام زمان باشندبا تشكر
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت شما رییس محترم ما کارشناسان ازمایشگاه با توجه به بخشنامه ای که هست موظفیمان 30ساعت است ولی مجبوریم 44ساعت کارت بزنیم درصورتی که کار ما با دانشجویان است وقتی که دانشجویان تعطیل می شوند چه لزومی دارد ما باشیم وکاری نداشته باشیم شما را به خدا فکری به حال ما کنید ودر زمانی که کلاسی نیست چرا ما باید باشیم بارها با سازمان صحبت کرده ایم ولی جوابی نشنیدیم تقاصضای عاجزانه دارم فکری به حال ماکنید ایا حق است ما که با مواد شیمیایی خطر ناک کارمیکنیم وهیچ تفاوتی بین ما ودیگر کارکنان نباشد
با عرض سلام خدمت ریاست محترم و دلسوز دانشگاه-لطفاً فکری به حال حقوق اندک پرسنل خدوم دانشگاه آزاد بکنید که در فلاکت کامل به سر می برند.با تشکر
Iran, Islamic Republic of
فکری بحال روسای دانشگاههای شهرستانها با اختیارات صددرصدی بکنید
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب آقاي دانشجو سلام وخسته نباشيد عرض مي كنم ماكارمندان دانشگاه آزاداسلامي زاهدان چشم به عدالت دوخته و منتظر تحولات حضرتعالي مي باشيم.زيرا هيچ چيز ي در سر جاي خودش نيست وبه طور سليقه اي رفتار ميگردد .(حداقل حقوق بدون دريافت اضافه كار وعدم حق كارايي و...) با تشكر فراوان
Iran, Islamic Republic of
سلام...ضمن تبريك سال نو خدمت شما،ماكارمندان منطقه شش هستيم كه در ميان كارمندان شايع شده كه پنجشنبه ها تعطيل اما ساير روزها تا ساعت 4 بايد در محل كار خود باشيم....خواستم بگم اين ساعت كار مخصوصا براي خانمها خيلي زياد و فرسايشي هست..اگه همون ساعت كار قبلي باشه براي ما بهتر هست...ممنون از شما....
Iran, Islamic Republic of
امید ان دارم با روی کار امدن شما عدالت برقرار شده و سییتم دانشگاه ازاد مانند دانشگاه دولتی شود وحداقل سال 91 به قول هایتان در مورد خبر خوب برای کارمندان فراموش نشود با سپاس
Germany
با سلام و عرض تبریک خدمت آقای دکتر دانشجو خواهشمند است در خصوص رسمی کردن کارمندان بالای 8سال سابقه کار به نحو مقتضی اقدام نمایید.با تشکر به نمایندگی از کارمندان قراردادی
اقای دانشجو سلام خواهشمند نگهبانان دانشگاه واحد بوشهر کم است چون همینکه مدرک بالا تر می گیرند قسمتهای دیگر مبرند جایگزین نمی اورند تا حالا 4 نفر بردند
Iran, Islamic Republic of
خدمتا ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی - برادر بزرگوار و دلسوز جناب آقای دکتر دانشجو - باعرض سلام و خسته نباشید ما کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از شما مسئولین محترم دلسوز میخواهیم که به مشکلات ما کارمندان بخصوص انهائیکه سوابق زیادی در دانشگاه دارند محبت نمایند و مشکلات آنها را در نظر بگیرند - همانطریکه مستحضرید اغلب واحدهای دانشگاه آزاد در بیرون از شهر ساخته شده و خود نیز زمان زیادی از وقت روزانه می برد که در راه برای رسیدن به محل کار خود باشیم که حداقل 2 ساعت وقت روزانه و چنانچه ساعت کاری به ساعت 5/3 تغییر یابد بدون در نظر گرفتن اضافه کاری ثابت 80 الی 70 ساعت که این خود مشکلات کارکنان بخصوص خانمها را هزار برابر میکند و همچنین افرادیکه در حال بازنشستگی میباشند نیز اضافه کاری خود را نیز که با توجه به حجم کاری و گذران زندگی به اضافه کاری میپرداختند را از دست میدهند خواهشمند است چنانچه دانشگاه تصمیم به تغییر ساعت کار و تعطیلی پنجشنبه ها دارد در مورد اضافه کاری ثابت و امتیازات دیگر حقوقی توجهی داشته باشد تا ما کارکنان بتوانیم با خیالی اسوده تر به زندگی خود برسیم
Iran, Islamic Republic of
خدمت ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر دانشجو- سلام علیکم - ما کلیه کارکنان دانشگاه ملتمسانه از شما میخواهیم که در موردعدم پرداخت 3 درصد بیمه به اداره تامین اجتماعی پی گیری تا ما کارکنان نیز بتوانیم از مزایایی که با پرداخت 30 درصد حق بیمه با سازمان تامین اجتماعی بتوانیم مانند دیگر سازمان ها با 20 سال سابقه و 20 روز حقوق بتوانیم از سازمان خود بازنشسته شویم و نخواهیم دربدر جاهای دیگر شویم - امید است با نیت خیری که در شما بزرگواران سراغ داریم این مشکل بزرگ نیز حل گردد - به امید آن روز .با سپاس فراوان و دعای خیر
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر دانشجو ریاست محبوب دانشگاهباسلام واحترام باتوجه بااین همه نظرات همکاران خدم خاهشمند است بهفکر انتقالی کارمندان زحمتکش هم باشید
ریاست محترم دانشگاه ازاد خسته نباشید عاجزانه ازشما در خواست میکنیم یک سری به بوعلی بزنید و پرسنل زحمتکش رااز دیکتاتوری .... و,,,, نجات دهید صبر ایوب هم که باشه دیگه هیچ کس توان نداره خدا قوت
United States
با سلام در مورد حقوق كاركنان دانشگاه آزاد با دانشگاههاي دولتي اقدام نمايد
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تاییدات الهی لطفا خبر خوش کارمندان خدوم دانشگاهکی عملی می شودواقعابه کارمندان زحمتکش باشید باتشکرازریاست محبوب خداوند اجر معنوی اطاعت بفرماید
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تبریک به ریاست محترم دانشگاه آزاد جناب آقای دانشجو خواهشمندم فکری به حال دیکتاتوری آموزشکده سما زاهدان بکنید معاون دانشگاه در حال تحصیل دکتری می باشد و از ما بیگاری می کشد برای انجام تحقیقات و تایپ و ارسال .... وقتی هم موافقت نمی کنیم با حذف کارانه و اضافه کار و .... رو به رو می شویم و باسابقه کار 7 یا 8 سال اقدامی برای رسمی شدن ما نمی کند و جدیداً فقط برای نزدیکان خود نامه رسمی و ازمایشی زده است و به فکر بقیه نمی باشد و افراد آموزشکده را طبقه بندی نموده است و رفتارش مثل شاهان و فاصله طبقاتی است . با تشکر
Iran, Islamic Republic of
اساتید دانشگاه آزاد با این میزان ساعت موظفی 15 ساعته برای استادیاران با این تورم و هزینه ها بسیار پایین است. منزلت استادی را با هر شغل معمولی مقایسه کنید اسفناک است . با مشاغل غیر معمول که فاجعه است. استاد ابزار کارش مغز و فکر و روانش است حال با این مشکلات زندگی اساتید بویژه اساتید جوان کیفیت تدریس مورد سوال قرار میگیرد . واقعا هرکسی که حقوق ما اساتید رو ازش مطلع میشه تعجب کرده و نیشخندی نثار استاد و دانشگاه میکند. 1.700 هزار تومان رو یک سلومنی در یک هفته ،یک سوپر مارکت در 1 الی 3 روز یک باقالی فروش در 10 الی 12 روز یک دندانپزشک در 1 الی 2 روز یک بوتیک در 2 الی 5 روز ، یک تاجر بیسواد در چند دقیقه و در میاورد.وای بر ما که سالیان سال هست از فریاد گلویمان زخم شد مملکتی که استادش در فقر به سر ببرد میشود همین.
ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر دانشجو تو را به خدا به فکر انتقال کارکنان باشد حداقل تبعیت از همسر انتقال بدهید زندگیهایمان در حال پاشیدن است این جند سال که اینقدر از همسرو خانه به دور بودم که از همه چیز دلسرد شدم خواهش میکنم ما را دریابید
Iran, Islamic Republic of
با سلام با آرزوی توفیق الهی ، خواهشمند است در باره بازنشستگی کارمندان متقاضی با 20 سال سابقه کار و 20 روز حقوق بخشنامه ای صادر و تمهیدات لازم فراهم شود.
Iran, Islamic Republic of
باسلام تورو خدا به دیکتاتوری حوزه پژوهش واحد پرند خاتمه دهید به خدا از دست باند دیکتاتوری تشکیل دادند،خسته شدیم توروخدا به دادمون برسید
Iran, Islamic Republic of
ما تو دانشگاه آزاد پرند از دیکتاتوری معاون پژوهشی و مدیراش خسته و ناتوان شدیم تورو خدا به دادمون برسین
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنیم برای انتقالیهامون لااقل به تبعیت از همسر فکری بکنید
باسلام.تو رو خدا انقدر با وعده های بعدو بعید مردمو سرگرم نکنید.جناب دانشجو فقط وعده میدن.همه میتونن شعار بدن.مهم اینه که هیپکس مجری اوامر ایشون نیست.کسی که زیردستاش تو دانشگاه فنی مهندسی واحد قائمشهر واسه حرفهاش تره هم خرد نمیکنن چطور میتونه مشکلات دانشجوها و خانواده هاشون رو حل کنه؟؟؟واقعا که ظلم بیداد میکنه و هیچکس جوابگو نیست.کاش یکم از روزی میترسیدیم که باید جوابگوی خدا باشیم.
Iran, Islamic Republic of
سلام آقاي دانشجو لطفا فكري به حال قانون نقل وانتقالات كارمندان دانشگاه آزاد بكنيد مخصوصا خانمها كه حداقل به تبعيت از همسر بتوانند دركنار خانواده باشند نه منتظر ازهم پاشيدن خانواده
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت آقای دکتر دانشجو و عرض ادب . جناب آقای دکتر خواهشمندیم به موردی که تاکنون بدان کمتر اشاره شده اما بسیار مهم است نیز ترتیب اثر دهید و آن ساعات کاربرای افراد سنوات بالای 20سال است . می دانید که در آموزش پرورش لیسانس ها 24 ساعت موظف همکاری دارند اما ما 44 ساعت با حقوق کمتر از آنها. ضمنا" افراد مجرب در آموزش و پرورش با 20سال سابقه 20ساعت موظفی همکاری است درحالیکه اینجا ظاهرا" تا سی سال همان 44 ساعت بشرطیکه بزور ترا در کارهای دانشگاه و آزمونها و امتحانات که حتی آموزشی هم نباشی باید حضور داشته باشی درست است که اضافه کاری شامل می شود اما زورکی که نباید به کسی اضافه کار داد تا جان تسلیم نکند دست از سرش برندارند. بخدا خسته شدیم...به دادمان برسید....
Iran, Islamic Republic of
استاد و ریاست محترم دانشگاه آزاد با سلام و عرض ادب چندین بار در این سایت مطلب نوشتم و دور از ادب هم نبود ولی نمایه نشد لطفا برای مهد کودک فرزندان کارمند هم فکری کنید شهریه مهد کودک 250هزار تومان است در حالیکه کمک هزینه دانشگاه 25 هزار تومان حداقل مکانی کوچک نزدیک هر واحد به عنوان مهد تهیه فرمایید ضمن اینکه خستگی مفرط در بین کارکنان همه را بیمار کرده لطفا بعد از ایام امتحانات و قبل از ماه مبارک رمضان چند روزی تعطیلات تابستانی اعمال فرمایید در مورد مسائل مالی حتمادانشگاه مشکلاتی دارد که تا کنون اعمال نشده اگر کارانه حذف شود و ماهی 100 هزار تومان به همه کارکنان در کنار حقوق پرداخت شود بسیار عالی است چون تمام روسای ادارات در حوزه اداری و مالی و اکثر روسای اموزش دانشکده ها 300 درصد کاررانه می گیرند و ما بقی بین بقیه تقسیم می شودبا تشکر
با سلام خدمت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامیبا توجه به اینکه ساعت کاری دانشگاه زیاد میباشد لطفا جهت نگه نداشتن کارمندان بالاجبار تا ساعت پنج توسط روسای محترم واحدها در روزهای انتخاب واحد فکری بکنید مگر انتخاب واحد اینترنتی نشده پس ماندن کارمند تا ساعت پنج چه معنی دارد جدیدا در واحد ما روزها ی اول هر مناسبتی مثل امتحانات،انتخاب واحد و ... ماباید بین هفت و ربع تا هفت و نیم کارت بزنیم در غیر اینصورت کسر کار میخوریم یا باید اگر تا هفت و چهل و پنج دقیقه برسیم مرخصی بگیریم پس تکلیف ما که بچه رو مهد میگذاریم و ساعت هفت و ربع مهد باز نیست چیه آیا این تغییر ساعت قانونی است.خواهش میکنم در مورد واحدهایی که این کار رو انجام میدن تحقیقاتی رو به عمل بیارید ما که جرات نمیکنیم اسم واحد محل خدمتمئن رو بیاریم
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای دانشجو لطفا با بازنشتگی خانمها با 20 سال سابقه کار موافقت فرمایید چون خانمها علاوه بر اشتغالشان ، باید به امور خانه نیز رسیدگی کنند 30سال برای یک زن که هم باید خانه داری و بچه داری کند زیاد است . در مورد ساعت کار در ماه مبارک رمضان اگر محبت می کردید و ساعت کاری را از ساعت 30 :7 تا 14 می گذاشتید خیلی بهتر بود چون اول صبح کارمند انرژی دارد و لی آخر ساعت از انرژی کارمند کاسته می شود .
Iran, Islamic Republic of
باسلام بخشنامه اي در تامين اجتماعي شهريار مبني بر بازنشسته شدن زنان 20سال سابقه با تمام حقوق صادر شده لطفا اين بخشنامه به ساير واحدها ابلاغ شود تا مشكل ما زنان با 20سال سابقه بر طرف شود ممنون از بزرگواري شما
Iran, Islamic Republic of
حضور محترم جناب آقای دکتر دانشجو باسلام وتشکر از آنجائیکه همیشه در همه موسسات نسل اول فنا شده هستند ما کارمندانی که از ابتدای تاسیس دانشگاه بوده وبا مشکلات ونداریهای دانشگاه همیشه ساخته ایم وواقعا زندگی وفرزندان خود را فدای کارمان کردیم اینک با بیش از 20 سال سابقه کار وتحول بزرگی که با آمدن شما در دانشگاه پیش آمده است ولی توانی هم برای ما نمانده است با مشکلات ومعضلاتی دست وپنجه نرم کردیم که کارمندان جدید هیچ کدام را نه دیدند ونه حس کردند الان که شرایط درحال بهتر شدن وتغییراست خسته راهیم از آن مقام محترم تقاضا دارم1- برای بازنشتسگی کارکنان زن با 20 سال سابقه و42 سال تصمیم خداپسندانه ای گرفته شود .2 - تدابیری اتخاذ گردد که کارمندان بعد از بازنشستگی بتوانند از مزایایی چون اسکانهای دانشگاه در ایام نوروزو.. یا تخفیف جهت شهریه فرزندانشان برای ادامه تحصیل و... استفاده کنند واین انصاف نیست کارمندی که عمر وجوانی خود را در دانشگاه با آن شرایط سخت اولیه گذاشته برای همیشه به دست فراموشی سپرده شود وبا دانشگاه کاملا با آن قطع رابطه کند پیشاپیش از توجه شما کمال تشکر را دارد .
United States
سلام.آقای دکترلطفا فکری هم به حال معلمین رسمی شاغل در مدارس سما بنمایید که باظلم روسایشان روبرو هستندودر تابستانها هم به اجبارباید دراموزشکده هاکار کنندودیگر نیرویی برای شروع سال تحصیلی برای حضور درکلاس درس برایشان باقی نمیماند.درضمن فکری هم به حال نیروهای سازمان سما بنمایید که همگی پیرهستندوافکارشان نیزبسیار کهنه است.به خصوص ریاست سازمان آقای --- که باقوانین ناعادلانه شان همکاران را به ستوه آورده اند.خواهشمندیم رسیدگی نمایید.
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض خسته نباشید در مورد انتقال کارکنان خانم به تبعیت از همسر با معیار سابقه کاری اگر امکان دارد فکری بفرمایید ضمنا در خصوص افزایش حقوق ومزایا مانند دانشگاه دولتی هم تصمیم عادلانه بگیرید با عرض تشکر دانشگاه آزاد واحد نراق
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض تبریک خدمت جناب آقای دکتر دانشجوخواهشمند است تدبیری بیاندیشد که کارانه های ای که در دست معاونت می باشد عادلانه تقسیم شود نه اینکه به یکی 8 بار در سال و کارمند دیگر در سال 2 تا 3 بار .با تشکر و آرزوی موفقیت
United States
با سلام به آقای دکتر دانشجوبابت تمام لطفی کردید از شما تشکر می کنیم هیچ یک از همکار های سما کرج از ریاست این مجموعه راضی نیستند خواهشمندیم رسیدگی کنید مرسی
آخه اين چه قانوني است كه كاركنان از ادامه تحصيل محروم هستند اين ظلم بزرگي است كه از طرف جاسبي به كاركنان تحميل شد چون تمام اطرافيانش هيت علمي بودند از طرف ديگر گرفتن پست براي كاركنان ممنوع است ولي براي هيت علمي كه حضور ندارد مشكلي ندارد
با سلام خدمت ریاست محترم دانشگاهباتوجه به ستمی که در سالهای پیش در حق ما کارمندان زحمتکش دانشگاه شده وبا انتخاب شایسته شما به عنوان ریاست دانشگاه تمام آن روزهای بد به پایان رسیده اینجانب کارمند جزء واحد میخواهم از طرف تمامی کارمندان واحد همدان از شما تشکر و قدر دانی کنم به خصوص بابت تعطیلی ماه رمضان و نیز بابت مبلغهایی که تا کنون به بهانه های مختلف به ما پرداخت کرده اید واقعا متشکریم خدا عمرتان دهد
باسلام خدمت جتاب آقای دکتر دانشجو لطفا در رابطه با تفاوت حقوق و مزایای اعضا هیات علمی دانشگاه ازاد و دولتی سریعتر اقدام بفرمائید بنده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد هستم و مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه دولتی ومقطع دکتری در دانشگاه آزاد هستم و با تمام وجود بی عدالتی که نسبت به اساتید دانشگاه آزاد به لحاظ حقوق و مزایا هست را میبینیم لطفا راه حلی ارائه بفرمایید.ممنون
United Kingdom
با سلام لطفا" در خصوص دادن وام بالا با بهره ی کم به بجه های دکترا که بورس کامل نیستند سریعتر اقدام شود
جناب آقای دکتر دانشجو ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامیبا سلام و تحیات الهیخواهشمندم در رابطه با نقل و انتقالات کارمندان به تبعیت ازهمسر مساعدتی فرمائید به خدا من و همسرم از ابتدای زندگی از سال 1387 با عنایت به داشتن یک فرزند جدا از هم زندگی میکنیم
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای دکتر دانشجو از شما بخاطر تعطیلی تابستان خیلی ممنویم لطفا قانون نقل وانتقالات کارمندان زن به تبعیت از همسر را تدوین نمایید تا کارمندان خانم امثال من با داشتن 16 سال سابقه کاری وبا 48 سال سن در رفت وآمد ودور از خانواده نباشند ورئیس واحد بگوید اصلا امکان ندارد چون در دانشگاه آزاد چیزی عوض نشده است
Iran, Islamic Republic of
سلام با عرض خسته نباشی خدمت شماآشنایی با شما ندارم ولی تعریفتان را شنیده ام ان شاله که طرفتار قانون و عدالت باشید و از بی عدالتی جلوگیر کنیدمن دانشجوی واحد عالیشهر هستم از خوابگاه ناراضیم و برخورد کلیه مسولان آن فوف العاده بد هست----------طرفدار نه طرفتار!!
Iran, Islamic Republic of
راستی پاسخ به نظرامون نمیدهی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.اگردرترم تابستان انتخاب واحد نموده و شهريه راپرداخت نكنيم وسر كلاس حضور پيدا نكنيم بعنوان بدهي به حساب مي ايد
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقاي دكتر دانشجو خواهشمند است فكري به حال دانشگاه آزاد اردكان نيز بكنيد ،اين دانشگاه در حال منحل شدن است و رئيس و روسا اصلا برايشان مهم نيست و تنها ميگويند بايد نيرو كارمند تعديل شود حتي به فكر رشته نيستند و همين چندتا رشته هم با اين رفتار بد آقايان ، دانشجو ندارد .به خدا يك رئيس منصف و خوب براي اين واحد انتخاب نمائيد
با سلام در مورد تعطيلي پنج شنبه ها در صورتي تغييرمناسبي در شرايط كاري ما كارمندان ايجاد مي شود كه ساعت كاري افزايش نيابد .در غير اينصورت اين شرايط براي كارمندان خانم وفرزندانشان غير قابل تحمل مي شود.
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت ریاست عالیه دانشگاه خواهشمند است بررسی نمایید چرا بعضی واحدها به کارکنان قراردادی هزینه مهدکودک مد دهند بعضی ها نه ضمنا درخواست دارم وام در اختیار ما بگذارید و حقوق و مزایا کارکنان را بیشترنمایید و ضمنا ساعات کاری ما خیلی زیاد می باشد آنقدر خسته می شویم که در منزل حوصله بازی و توجه به بچه را نداریم خواهشمندم بررسی نمایید باتشکر
باسلام؛اززمان تأسسیس واحدپارس آبادمغان،باتوجه به نفوذ نمایندگان مجلس شورای اسلامی،در دوره های مختلف ریاست این واحد را به یکی از افراد مورد نظر آنها واگذاردند،که این کار باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان شده، چرا که عم تعهد روسای قبلی و فعلی این دانشگاه باعث ایجاد مشکلات فراوان شده است که نیاز به بررسی و بازرسی زیادی دارد،بخصوص در دوره ریاست فعلی،اصلاً قابل بیان نیست،این روزها هم شایع شده که نماینده فعلی این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیگری رامعرفی کرده، که به نظر اکثریت اساتید ودانشجویان و کارکنان، ایشان نیز مناسب عهده داری ریاست این واحد نیستند.دکترجان شما که از اول تأکید بر اسلامی کردن واحدهای دانشگاهی دارید،بدین جهت از شما بیشتر انتظار می رود که روسای واحدهای دانشگاهی را بر اساس تعهد وایمان انتصاب کنید،که این اقدام شما دغدغه همه دلسوزان این نظام اسلامی می باشد که مطمئناًدغدغه حضرتعالی هم هست، لذا خواهشمندیم مثل"جاسبی"به نماینده گان باج ندهیدو برای همیشه دست برخی نمایندگان زیاده خواه راازانتصابهای روسای واحدهای دانشگاهی کوتاه کنید.2/6/91
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض خسته نباشيد من چندين 15سال است در قسمت فناوري اطلاعاتو امار كار مي كنم مدرك كاردانيم كامپيوتر بوده كه با تائيد سازمان ماهيانه 700000تومان حق فني مي گرفتم الان مدرك كارشناسيم را در رشته حسابداري گرفتم كه با ارائه ان حق فني بنده حذف خواهد شد از شما مقام محترم عاجزانه در خواست مي كنم دستوري فرمائيد كه حقي از ما ضايع نشود بخدا كار پر دردسري داريم كه طبقه بخشنامه به افرادي كه رشته فني دارند و متصدي اين مار هستند حق فني تعلق مي گيرد در صورتي كه رشته هاي ديگر نيز همان كار را در اين قسمت انجام مي دهند خواهشمند است دستور مساعدت فرمائيد
نميدانم بگويم تقصير آقاي دانشجوست يا سو استفاده عده اي اسلام نما از بي اطلاعي ايشان.همينطور قرار بود دانشگاه آزاد را اسلامي نماييد.اينكه يك عده اسلام نما را به بهاي پايمال كردن حقوق ديگران وارد محيط مقدس دانشگاه نماييد.اگر فقط یک مکان برای اشتغال باشد و آن هم بدون رقابت اشغال شود چگونه جای دفاعی میماند.آقای عصاران مگر عضویت هیات علمی چقدر ارزش دارد که ما بخواهیم به خاطر آن به این راحتی همه چیز را زیر پا بگذاریم. اتهاماتی که شما به افراد مجموعه دانشگاه میزدید، امروز شما را به خوبی نشان میداد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام كارمند واحد بروجرد خانم ... كارمند حراست در حدود 2دوسال است كه در قسمت اموزش مشغول به كار مي باشد لطفا مرخصي هاي اين خانم را بررسي فرماييد ايشان در طي چند سال خدمتش هر وقت دوست دارد مي ايد هر وقت دوست ندارد نمي ايد ارباب رجوع بلا تكليف و همكارها شاكي واصلا باايشان كاري ندارند به هر مسئولي شكايت مي كنيم انها مي گويند شوهرش .... پشتوانش است ما نمي توانيم كاري كنيم ايا اين روش درست است از شما تقا ضا داريم بخاطر خدا از اين بي قانوني و بي نظمي جلو گيري كنيد البته در قسمت حراست نيز روش كارش به همين گونه بوده و هست از شما تقاضاي بررسي اين مو ضوع را داريم تورا به فاطمه زهرا بي تفاوت به حق دانشجو نباشيد و پيگير اين مو ضوع باشيد
باسلام و خسته بناشی به فرشته نجات فرشته نجات عاجزانه از شما تقاضامندم که فکری به حال نقل و انتقال ما کارکنان خانم بکند اینجانب از سال 83 تاکنون با وجود فرزندم از همسر و محل زندگیم دور هستم خواهشمندم مارا به مجل سکونت و کنار همسرمان انتقال دهید تا مثل آدمها بقیه عمرمان را بگذرانیم
Iran, Islamic Republic of
ساعات کاری را خواهشا کم کنید خیلی طولانیه مخصوصا برای ما خانم هاباتشکر
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای دانشجو تو رو خدا فکری به حال انتقالی ما کارمندان خانم بکنید و تو را اونکه قبول داری یک روز کاری ما را کم کنید
United States
یعنی خاک بر سرم و لعنت بر من که دبیرستان درس نخوندم اومدم این دانشگاه آزاد که خودمو خانوادم حالا داریم از سوئ تغذیه میمیریم
بنام خداي بخشايشگرباسلام وتبريك آقاي دكتر من دقيقابيستم اسفندماه سال1390درخواست انتقالي به تبعيت همسر را به سازمان مركزي تقاضا كردم ولي همچنان مانند قبل درگير كاغذ بازي مناطق هستم از شما خواهشمندم فكري به حال ما خانمهايي كه ازدواج ميكنيم وتقاضاي انتقالي داريم بكنيد آقاي دكتر چرا من بعد از 10سال سابقه رسمي بودن امنيت شغلي ندارم ؟؟؟؟؟؟باتشكر فراوان
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی جناب آقای دکتر دانشجو با سلام احتراما ما گروهی از کارکنان واحد علوم تحقیقات می باشیم و با کارزیاد و کارایی پایین در حوزه ما کلیه روسای ادارات کارایی بالا را به خود اختصاص داده و یکسری افراد سوگلی هم کارایی خوبی را بصورت روابطی می گیرند در این پستها به دوستانشان با سابقه کاری کم داده می شود و کارکنان قدیمی هیچ ارج قربی ندارند و هردوره فقط و فقط به ما ظلم شده است و پستها به صورت چرخشی بین افراد معدودی می چرخد
سلام علیک.بخدا از اینکه تحولاتی ایجاد نمودید مخصوصأ در ماه رمضان ساعت کار مدار س سما را کم کردید افطار و سحر دعاگوی شما بودم اما بذل توجهی به عملکرد مدارس سما واحد زاهدان داشته باشید چون با آمدن آقای ابراهیم زاده(ریس منطقه) زور گویی می کند. با تشکر کارمندان دل شکسته ی مدارس سمانقل قول
Iran, Islamic Republic of
با سلام ,ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر دانشجواز اینکه به فکر کارمندان دانشگاه هستند کمال تشکر را داریم از حضرتعالی ومعاون محترمتان میخواهیم تا در مورد اختلاف حقوق کارکنان دانشگاه آزاد با دولتی فکری بیندیشند ضمنا تعداد زیادی از کارکنان دانشگاه کارشناسی و مدرک کارشناسی ارشد می باشند در حالیکه اغلب اساتید نیز دارای همین مدرک هستند علی رغم حضور کم در دانشگاه از حقوق و مزایای بسیار بالاتری برخوردارند.با تشکر و سپاس فراوان
Iran, Islamic Republic of
فاصله بسیار زیاد حقوقی کارکنان دانشگاه با اعضا هیات علمی کم شود در حالی که بسیاری از کارمندان دارای مدارک تحصیلی هم سطح اعضای هیات علمی می باشند اما حقوق آنها بسیار کمتر می باشد این در حالی است که کارمند کل هفته کار می کند و حضور خود را نیز با اثر انگشت ثبت می کند اما اعضای هیات علمی نه تنها ساعات کمتری کار می کنند بلکه در تابستان هم تعطیل می باشند . حداقل در مورد مدارک هم سطح باید هماهنگی وجود داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
از زحمات شما استاد فرزانه جناب آقای دکتر دانشجو در جهت پیگیری مشکلات و وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد از جمله تعطیلی تابستانه و ماه مبارک رمضان بسیار سپاسکزاریم عده ای از کارکنان دانشگاه آزاد سمنان-----------شما دوست عزیز کارمند مظلوم و... در این پست سه تا نظر دادی که همه رو منتشر کردیم !!
اینجانب سعید متین راد با رتبه 143در تکمیل ظرفیت مهر91 در رشته مدیریت مالی علوم تحقیقات آمل پذیرفته شده ام محل زندگی و شغلم در شهر قدس میباشد و به دلیل مشکلات شغلی و بیماری پدر و مادرم نمیتوانم به آمل بروم این در حالی است که رتبه من با آخرین فرد قبولی در شهر قدس 4 نفر اختلاف دارد.آیا در بهمن ماه دوباره تکمیل ظرفیت وجود دارد و آیا من میتوانم در آن شرکت کنم و در شهر قدس قبول شوم؟و یا آیا راه دیگری هست تا من به شهر قدس بیایم و از تحصیل باز نمانم با توجه با اینکه علی رغم مشکلات فراوانم به سختی درس خوانده ام matinradsaeed@yahoo.com
با سلامریاست محترم دانشگاه آزادجناب آقای دکتر فرهاد دانشجواینجانب از فارغ التحصیلین ممتاز دانشگاه آزاد اسلامشهر میباشم.که در زمان فارغ التحصیلی در تاریخ اسفند 84 مشمول بخشنامه جدید فارغ التحصیلین ممتاز بدون آزمون میگردیدم.ولی بابت ثبت نام در مقطع ارشد(توسط دانشگاه که اولین سال اجرا بخشنامه بوده و اطلاع فقط از طریق دانشگاه صورت میگرفت )به اینجانب اطلاعی داده نشده بود.و حتی از طرف دانشگاه قدردانی و مراسم فارغ التحصیلی هم برگزار نگردید.برای استخدام در دانشگاه آزاد مذکور هم برای کارمندی و در اختیار قرارگرفتن در بخش های سازمان اقدامی صورت نگرفت .لذا اینجانب ضمن عرض احترام از آن مقام محترم جناب آقای دانشجو درخواست دارم که در صورت امکان بتوانم برای تحصیل در مقطع ارشد از تبصره فارغ التحصیلین ممتاز حتی برای یکبار هم شده استفاده بنمایم.با سپاس فراوان-طیبه کاری(فارغ التحصیل از دانشگاه آزاداسلامی اسلامشهر)
Iran, Islamic Republic of
باسلاممن کارمند یکی از واحدهای دانشگاه ازاد می باشم که در مقطع دکترا مشغول به تحصیل می باشم لطفادر مورد تبدیل وضعیت همکارانی با وضعیت شبیه به من از کارمندی به هیات علمی حداقل پس از امتحان جامعاررسی و اعلام نظر فرمایید.
امیر
Iran, Islamic Republic of
این وعده وعیدهای پوچ و تو خالی مسئولین دانشگاه ازاد کی محقق میشود؟افزایش حقوق و امثالهم... آقای رئیس وقتی کاری نمیتونی بکنی الکی وعده نده!!!!!......
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت استاد فرزانه جناب آقاي دكتر دانشجو خواهشمندم در خصوص تفاوت حقوق خود همكاران در واحد ها بررسي شود كه چرا بعضي ها اينقد حقوق زاد ميگيرند وبعضي كمتر ( تفاوت حقوق در بين خود كارمندان و اساتيد به لحاظ سمت هاي بيجايي كه دارند بسيار است ) لطفا نظارت شود. با تشكر
دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام:ما كاركنان دانشگاه آد اسلامي واحد رشت كه با مشكلات زياد ادامه تحصيل داديم نمي توانيم در دانشگاه خودمان تدريس كنيم و وقتي به دانشگاههاي مجاور ميرويم آنقدر پارتي بازي زياد است كه اصلا مارا تحويل نمي گيرند.
محسن تولایی
با سلام و احترام
جناب اقای دانشجو از ابتدای حضور شما بسیار خوشحال شدیم اما حالا که میبینیم شما هم مثل قبلی ها هستید برای مثال خدا میداند در منطقه 4 چه خبرها است اما هنوز هیچ تغییری انجام نشده است ......
كارمند
Iran, Islamic Republic of
شماهم كه كاری نكردید وپس لطفا ببندید
كارمند دانشگاه ازاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام.
رياست محترم هنوز همسان سازي با دانشگاههاي دولتي صورت نگرفته حداقل انچه را كه دولت افزايش داده افزايش دهيد. دولت به علت تورم علاوه بر 25 درصد مبلغ ديگري را اضافه كرد اما ما هنوز همان 25 درصد كه البته ان هم به همه ايكونها نيست . با اين تورم چه كنيم . نه جاني داريم و نه ارامشي . فكري به حال كارمندان دانشگاه ازاد بكنيد
مرضیه رسولی
جناب آقای دکتر دانشجو با عرض سلام و احترام لطفا به واحد های دانشگاهی خاصه واحد تربت حیدریه تحت مدیریت خویش اعلام و ابلاغ فرمایید که تصمیمات و دستورات جناب عالی را راجع به نقل و انتقال فوری دانشجویان دختر در سال تحصیلی جدید(93_92 )به قید فوریت اقدام نمایند0 متقاضی انتقال از تربت حیدریه به مشهد با دو ترم مهمانی با تشکر
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن