جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۰:۵۹
کد مطلب: 9557
۰

آغاز پخش برنامه آموزش مدام پزشکان عمومی در شبکه آموزش سیما از امشب

 
اولین برنامه آموزش مداوم پزشکان عمومی که به صورت تلویزیونی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهیه شده است، در ساعت 21 روز جمعه 19 اسفندماه از شبکه آموزش صداو سیما پخش می شود.
به گزارش مهر، دکتر امیر مازیار نیائی - مشاور آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اعلام این خبر افزود: دانشگاه با همکاری شبکه آموزش سیما برای تولید 96 برنامه تفاهم نامه منعقد کرده است که 81 برنامه ضبط آن انجام شده است.

وی افزود: سؤالات مربوطه نیز در سایت آموزش دانشگاه قرار گرفته و علاوه بر آن تالار گفتگو برای پزشکان جهت آموزش در سایت آموزشی دانشگاه ایجاد شده است.

نیائی گفت: بیش از 2 سال است که برنامه‌های مجازی باز‌آموزی برای پزشکان در سایت آموزش دانشگاه ارائه می‌شود و مشمولان می توانند از طریق ایمیل سامانه مدیریت آموزش این دانشگاه به تبادل سوالات خود بپردازند.

مشاور آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خاطرنشان کرد: در مراحل اولیه، چنین برنامه‌های آموزشی مدون برای پزشکان عمومی که در مناطق دور دست قرار دارند در نظر گرفته شده و در مرحله بعدی با توجه به تجربیات و اصلاح برنامه‌های گذشته در نظر داریم تا چنین برنامه‌های آموزش مدون برای دیگر گروه‌های پزشکی تهیه شود.

بر اساس قانون آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور، به منظور ارتقای سطح دانش و مهارتهای شغلی جامعه پزشکی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون نسبت به آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور(پزشک ، دندانپزشک ، دکتر داروساز، دکترای حرفه ای و متخصصان علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی و دکترای علوم بهداشتی) با همکاری سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و برگزاری و ارزشیابی آموزش مداوم جامعه پزشکی، در طول هر پنج سال اقدام کند.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .