پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۲۱:۲۵
کد مطلب: 23200
۰

مردها را با همین عادت هایشان قبول کنید

مردها را با همین عادت هایشان قبول کنید
1.علاقه به تیم های ورزشی

مردها به ورزش و تیم های ورزشی خود علاقه بسیاری دارند به طوری که در مهمانی یا جشن های عروسی هم پیگیر اخبار برد یا باخت تیم مورد علاقه شان هستند. باخت آنها را متاثر و غمگین می کند و شما هم هر تلاشی بکنید، نمی توانید در آن لحظه موجب شادی مردتان بشوید. پس بهترین کار این است که همراه او مسابقات را تماشا کنید و همپای او از بُرد، شاد و از باخت غمگین شوید.


2. منظم بودن

شما هرگز نمی توانید به یک مرد بیاموزید ملحفه تختش را عوض کند و بشوید. یا یاد بدهید در کمد، چوب‌رختی ها همه باید یک‌دست و یکرنگ باشند. در لغت‌نامه مردان واژه تمیزی به معنای «کثیف نبودن» است و مفاهیم دیگر را نمی توانند و نمی خواهند که یاد بگیرند. بهتر است خیلی در این راستا تلاش نکنید و با آرامش زندگی خود را ادامه دهید.


3. اهمیت دادن به جوراب


مردها به کفش و لباس های خود اهمیت می دهند، اما کمتر مردی را می بینید که برای جوراب هایش ارزش قایل شود. آنها هر چه دستشان می آید می پوشند و مهم نیست رنگ یا جنس آن با لباسشان تناسب دارد یا خیر. اصلا برای خرید جوراب نو هم تلاشی نمی کنند. جز در مواردی که جوراب سوراخ یا ساییده شود، نباید از مرد انتظار داشته باشید برای خودش جوراب دیگر بخرد.

4. مامان دوستیِ آنها

فکر کنم دست گذاشتم روی مشکلی که بیشتر زن ها با مردهای خود دارند! چه خوشتان بیاید چه نیاید، مردها بسیار به مادرهای خود وابسته هستند و شما هم هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. این بد نیست که مردها مادرشان را دوست دارند اما گاهی این مساله غیرقابل تحمل می شود. شاید به عنوان زن بتوانید به صورت محدود این رابطه را کمرنگ کنید، اما در کلیت مساله تغییری ایجاد نمی شود. پس بهتر است این مساله را درک کنید و نه خود حرص بخورید و نه موجب ناراحتی مرد خود بشوید.

5. عادت های ناراحت کننده

در این مورد باید توصیه کنیم، همیشه این را در ذهن داشته باشید هیچ انسانی کامل نیست. همه ایراداتی دارند. مردها هم تقریبا همیشه یک عادت بد و ناراحت کننده دارند که زن ها نمی توانند آن را تحمل کنند. اما اگر عادت های مرد شما به خودش و شما آسیبی نمی رساند، بگذارید راحت باشد و با غر زدن های دایمی اعصاب او و خودتان را بیهوده خرد نکنید.


6. رانندگی

شما به هیچ عنوان نمی توانید عادت های رانندگی مردها را تغییر دهید پس بیهوده هم برای آن تلاش نکنید. در ماشین به او غر نزنید که باید از این مسیر می رفتی، یا چرا تند می روی؟ یا چرا از راست سبقت گرفتی؟ تا زمانی که قوانین را زیر پا نگذاشته است، سکوت کنید و بگذارید به روش خود رانندگی کند و از مسیری که خودش می خواهد برود. با این حرف ها نمی توانید او را متقاعد کنید خواسته های شما را انجام دهد.

7.مسایل خانوادگی

به عنوان یک زن باید این را بدانید و درک کنید که یک مرد ممکن است به فامیل، دوستان یا اعضای خانواده شما هیچ علاقه ای نداشته باشید اما همچنان برای آنها احترام قایل باشد و تلاش هایشان را تقدیر کند. همین احترام گذاشتن کافی است شما نمی توانید کسی را مجبور کنید دیگران را دوست داشته باشد. این مساله کاملا فردی و درونی است.


8.حرف زدن

تقریبا همه زن ها دوست دارند مردشان با آنها حرف بزند، در مورد خودش و خواسته هایش بگوید و احساساتش را با همسرش در میان بگذارد. اما این مساله مثل معجزه می ماند. مردها بیشتر با رفتار خود خواسته هایش را طلب می کنند احساساتشان را بروز می دهند و درست در نقطه مقابل زنان قرار دارند. خیلی تلاش نکنید او را به حرف بیاورید. هروقت خودش بخواهد حرف می زند. جالب است بدانید در تحقیقاتی که در سال 2013 میلادی در آمریکا صورت گرفته، مشخص شده است «پروتئین زبان» در مغز زنان بیشتر است و برای همین است که زنان به حرف زدن علاقه بیشتری دارند.
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
چه سكوتی دنیا را فرا می‌گرفت اگر هركس به اندازه عملش صحبت می‌كرد