پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۵
کد مطلب: 23346
۶
۱۹
مصاحبه ای جالب با مردها

مردان دقیقا از جانِ زنان چه می خواهند؟!

مردان دقیقا از جانِ زنان چه می خواهند؟!
همه ما از مرد یا زن رویاهای خود انتظاراتی در ذهن داریم که اگر آنها را روی کاغذ بنویسیم یا چند مورد محدود را تشکیل می دهند یا کتابی می شوند، مُفصٌل! اما واقعیت این است که برخی از رفتارها و موضوعات بیشتر از همه برای ما اهمیت دارند و دوست داریم فردی که برای رابطه عاشقانه خود انتخاب می کنیم، حتما آنها را داشته باشد.

وجود این ایده‌آل‌ها در طرف مقابل حالمان را خوب می کند.
بر اساس کلیشه های رایج، ظاهر، چهره و اندام زنان برای مردان بیشتر از همه چیز مهم است و برای زنان نیز پول و ثبات مالی اهمیت دارد. اما این حرف ها به طور صدردصد صحت ندارند. واقعیت چیزی در میانه این حرف ها است.

با اینکه چهره زن برای مرد اهمیت بسیاری دارد، اما مسایل با اهمیت دیگری نیز در ذهن او به عنوان زن ایده‌آل هستند که در اولویت های نخست دسته‌بندی می شوند. برای درک بهتر این مساله به سراغ چندین مرد رفته ایم تا انتظارات خود از زن ایده‌آل را برایمان شرح دهند.



او باید جذاب باشد
 رضا 36 ساله می گوید: «ظاهر و جذابیت صورت و اندام برای من بسیار مهم است. من تصور می کنم این دیدگاه در همه مردها عمومیت دارد. در نگاه نخست، اولین چیزی که از یک زن می تواند شما را جذب کند زیبایی ظاهری او است. این مساله بسیار مهمی است. به همین دلیل است که بیشتر مردان سراغ زنان زیبارو می روند. البته منظور این نیست که همه زنان باید مدل باشند. یک زیبایی معمولی که بتواند انسان را جذب کند، کافی است.»


در همین راستا، یک مقاله علمی چاپ شده در مجله روانشناسی خانواده در آمریکا نیز موید این دیدگاه است که نخستین دلیل کشش مردان به زنان، زیبایی صورت است. در همین مقاله اشاره شده زیبایی مردان برای زنان اهمیت چندانی ندارد. من دوست دارم برای آنچه هستم مرا دوست داشته باشد، نه برای چیزی که به او می دهم

میگنا: امیر 34 ساله می گوید: «من زنی را دوست دارم که من را دوست داشته باشد نه کسی که به من نیاز داشته باشد. او باید من را برای من دوست داشته باشد. من نمی توانم زنی را دوست داشتم باشم که مرا برای موقعیت مالی، شغلی یا چهره ام دوستم دارد. این گونه زن ها در زندگی من بوده اند و من به هیچ عنوان تمایلی به ادامه رابطه با آنها نداشته ام. زنی که من را بانک خود می داند و می خواهد از من استفاده مالی کند، ارزش دوست داشتن ندارد.»

از این صحبت می توان فهمید مردها برای اصالت زن بسیار ارزش قایل هستند. زن هایی که زیبا هستند اما این اصالت در وجود آنها دیده نمی شود خیلی زود کنار گذاشته می شوند.




زنی را دوست دارم که همپای من شاد باشد و شوخی کند

اشکان 28 ساله می گوید: «من ذاتا آدم شاد و پرانرژی ای هستم و مدام در حال شوخی کردن و خندیدن. از نظر من زندگی به اندازه کافی سخت و خشن هست و لازم نیست ما هم بر بار آن بیفزاییم. زیبایی و درک زن ها برای من مهم است. اما خندیدن او از همه چیز مهم تر است. پیدا کردن زنی که بتواند همپای من به همه چیز بخندد و از کوچک ترین و ساده ترین مسایل لذت ببرد، دشوار است. ارتباط داشتن با زنی که خشک و جدی است و سخت لبخند می زند، کسل‌کننده ترین کار دنیا است. باید زندگی را آسان گرفت. این به مردها قدرت و حس خوب می دهد.»



زن باید صادق و صبور باشد
 احمد 39 ساله می گوید: «اگر 10 سال پیش این سوال را از من می پرسیدید، بدون شک می گفتم زن باید زیبا باشد. اما اکنون پس از چندین تجربه متفاوت به این نتیجه رسیده ام زن باید صبور، صادق و باحوصله باشد. هنگامی که با زنی قرار می گذارم، ظاهر و تناسب اندام او برایم مهم است اما مهم تر از آن زیبایی درونی اوست. برایم مهم است بفهمم آیا از آن دسته زن هایی است که سر مسایل کوچک و بزرگ مشاجره می کنند؟ یا کسی است که می تواند با حفظ خونسردی راهکار درست برای مشکلات بیابد؟ آیا سعی می کند در بیشتر مواقع منطقی باشد یا سریع واکنش نشان می دهد؟»
بیشتر مردان زنانی که موجب اعصاب‌خوردی نشوند و بازی های فکری با آنها راه نیندازد را بیشتر می پسندند.

 
مرجع : برترین ها
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

امیر عباس
نظری ندارم
محدثه
Iran, Islamic Republic of
خیلی ممنون عالیییی بود.
سارا
ای با با از بس دنبال زیبایی بودین خدا ما رو به این روز انداخته یه کم به جای زیبایی همدیگه رو دوس داشته باشیم فوقش صد سال عمر کنیم آخرش که میمیریم
بماند
Iran, Islamic Republic of
زندگی را باهم دور کنار هم وبکم به هم راه بیندازیم
ناصر
Iran, Islamic Republic of
زن من زیبا نیست اما خیلی مهربونه .هروقت دعوامون میشه زشتیش برام چند برابر میشه گاهی فکر میکنم کاشکی به جای مهربونیش یه کم زیبا بود. برای مرد زیبایی زن واقعا مهمه اما متاسفانه قسمت را هم نمیشه نادیده گرفت
saba
Iran, Islamic Republic of
سلام حرفت واقعا مسخره بود خیلی مرد ها هم هستند که زنشون زیباست اما اخلاق نداره آرزو دارن زشت میبود اما مهربون کلا ما آدما همیشه ناشکریم وقدر نشناس. . .
م الف
Russian Federation
دوست عزیز خودتون بلخره ایشون رو انتخاب کردید...غیر از اینه؟؟
اینو بدونید اخلاق و نجابت زن، مهمترین و ماندگارترین زینت زن محسوب میشه و شما واقعا خوش شانسید.
در مورد ظاهر خانمتون هم میشه اقداماتی انجام داد...کمی پول خرج کنید حله...البته خود خانم هم باید بیشتر به خودشون برسن. منظورم از پول خرج کردن جراحی زیبایی نبود به هیچ وجه! اما امروزه آرایشگری هم خیلی پیشرفت کرده...:) و یادتون باشه وقتی سنتون از 40 گذشت و به 50 نزدیک شدین دیگه زیبایی به نظرتون مهم نخواهد اومد.
ساناز
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم خداوند که خالق مهربونيهاست به شما بصیرت بینایی عطا کنه دوست عزیز.خانوم شما یکی از والاترین خصلتهای دنیارو داره.زیبایی ظاهر بالاخره هرچقدر هم که زیاد باشه یه روز از بین میره.فقط همون مهربونی که خانوم شما داره ماندگاره...انشالله که قدرشو بیشتر بدونين.
غزل
Iran, Islamic Republic of
خانم هر چقدر زیبا ولی نا مهربون باشه بد تره . چرا ؟ چون زیبایی تاثیرش چند ماهه اما برای زندگی نمیشه تحملش کرد .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ازنظرذاتی یه خانم مردبایدشغل پول داشته باشه چون مردتكیه كاه زنه باداشته شغل مناسب زن به مردش امیدداره كه بتونه زندكی مناسب ایده ال براش جوركنه.مردم توی ذاتشه كه زیبایی بخوادهمین جوركه ازنظرمرداخانومهانبایددنبال شغل وپول طرف باشه شمااقایون هم نبایددنبال زیبایی خانم باشید.خانمهاهم میگن اونهاروبخاطرباطنشون نمیخوایدبخاطروجودظاهریشونه میدونیدكه ظاهرم خسته كننده ویه روزتموم میشه پس بعدش خانم ول میكنیددنبال یه نفردیگه میرید
Iran, Islamic Republic of
ميتونيد كمكش كنيد زيباتر بشه مثلا تشويقش كنيد ورزش كنه هيكش خوب. شه يا با يه جراحي بيني و..زيباتر بشه نظر من اينه زشت وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
کاری نداره ی کمی خرجش کن عمل و این چیزا
زیبا میشه نصف اون دخترایی که میبینی و حسرتشو میخوری عملی ان
ادرینا
Iran, Islamic Republic of
خاک برسرمردان پس خخخ.چقدکودنن ک فقط چهره بین هستن.
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی مسخره است
غزل
Iran, Islamic Republic of
بنظر من زیبایی شرت اوله . من بینی و لب ام خیلی خیلی زیباست ولی چشمم درشت نیست اما مژه هام زیاد و پره بنظر شما نداشتن چشم درشت میتونه اثر بینی و لبم رو از بین ببره؟
Iran, Islamic Republic of
برای مردها اول جنس پوست مهمه، که نشان دهنده سلامت زنه، برو به پوستت برس بیشترش حله
یکی یدونه
Iran, Islamic Republic of
نه جونم شما باید ببینی تناسب صورتت چطوریه اگه به صورتت میاد فبها مثلا من چشمام بی نهایت درشت وپرمژه بینیمم باریک لبام متوسط خیلیم به صورتم میاد .ضمنا یه نصیحت هروقت از خودت ناراضی بودی به پایینتر از خودت نگاه کنذبعد خدارم شکر میکنی.بوس بای
رضا جون
Germany
سلام به کسی که این پیامو میخونه . دوسته من بدون که خدا نسبت به اعمال و رفتاره گذشتت دختر یا پسری رو میاره تو زندگیت تو روزه گاری که خیلیا ازدواج کردن ولی بازم چشمشون دنباله اینو اونه چه انتظاری میشه رفت واقعا میخواید خوش بخت باشید ؟ دوسته من اگه میخوای دنیارو عوض کنی سعی کن خودت عوضی نباشی این یه مطلب . مطلب بعد یه شعر میخوام براتون به یادگار بزارم امید وارم بفهمیدش..
انکه میلش در خمه ابرو بود
روبه رو بودن به از پهلو بود
روبه رو بودن نشان دشمنیست
یاره من آن است که در پهلو بود
ارزویه بهترینارو براتون دارم..
نهال
Denmark
ای خدا من نمیدونم این مردها چرا اینقدر خودخواه و ظاهر بینن کاش مردها زنهارو دک میکردند
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
خدايا،ميشه چند لحظه وقتتو بگيرم! اين دفعه چيزي ازت نمي خوام! فقط مي خوام  خيلي ساده بگم: ممنون براي همه چيز...