پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ / ۲۳:۴۰
کد مطلب: 34108
۴
۲
دکتر آناهیتا خدابخش کولایی - مشاور، مدرس دانشگاه

خیانت به همسر

خیانت به همسر

باید در نظر داشته باشید این رابطه بسیار خصوصی است و حتی مطمئن نیستید صیغهای هم صورت گرفته باشد و همینطور امکان دارد این رابطه گذرا باشد و دو طرف پس از رویارویی با مشکلات این روابط پنهانی، بعد از مدتی از رابطه بیرون بیایند. اما اگر ماجرای میان این دو همکار از طریق شما افشا شود ممکن است زندگی آن مرد، همسر و فرزندانش متزلزل شود. پس بهتر است ابتدا به آن دختر جوان که همکار و دوستتان است از خطرات این نوع روابط بگویید. به او بگویید ادامه پیدا کردن این ماجرا میتواند باعث خیانت یک مرد به تعهدی شود که به همسرش داده است. ضمناً دیر یا زود ممکن است همکاران دیگر مثل شما از این رابطه باخبر شوند و آن وقت موقعیت شغلی هر دو آنها و اعتبار و آبرویشان تهدید خواهد شد.

نظر من این است که دربارهی این ماجرا چیزی به همسر آن مرد نگویید. چون در این صورت ممکن است زندگی یک خانواده از هم پاشیده شود.

پس مرحلهی اول صحبت کردن با آن دختر است و بعد گفتوگو با همکار آقایتان. اگر آنقدر صمیمی هستید که میتوانید دوستانه به او بگویید وقت و فکر و انرژیای که صرف این رابطهی پنهانی میکند تا چه حد میتواند به زندگی خانوادگیاش لطمه وارد کند. اگر هم نمیتوانید مستقیماً اینها را به او بگویید از طریق ایمیل یا نامه یا به هر شکل غیرمستقیم دیگر، تهدیدهای این نوع روابط را برای آقا یادآوری کنید.

در ضمن فراموش نکنید ممکن است افشا کردن این قبیل مسائل در محیط کار برای خود شما هم مشکلاتی ایجاد کند و موقعیت شغلی یا رابطهی شما با همکارانتان را تحت تأثیر قرار دهد. به هر حال آنچه مسلم است این است که با افشای این رابطه مشکلات خانوادگی این آقا بدتر خواهد شد حتی ممکن است  زندگی زناشویی او به طلاق بینجامد در حالیکه اگر صبر کنید احتمال بسیاری وجود دارد رابطهی او با دختر جوان بهزودی و به خاطر مشکلاتی که پنهانکاری، استرس، سردرگمی، دروغپردازیهای مربوط به این روابط پس پرده و احساس گناه ایجاد میکند تمام شود.

پس جز با این دو نفر با هیچکس دیگر و بهویژه با همسر آقا از این موضوع حرفی نزنید و شما باعث به هم خوردن زندگی آنها نشوید.
-

مرجع : سپیده دانایی
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

صابر زمانی
United States
سلام خانم دکتر کولایی پدری هستم که پسر 35 ساله ام بخاطر ترک همسر و دوری کودک 3 ساله اش سر خورده از زندگی زناشویی و بعلت سادگی درونی که نسبت به جوانان امروزی دارد مغازه ای که در اختیارش بود از دست داده و راننده تاکسی شده و چون ماهیتآ راننده نیست و از ترافیک بر حذر است شبها 4 الی 8 ساعت کار میکند و برای خواب به منزلمی ایند بعد از عمیق شدن خوابشان کثرتا به حزیان گویی می افتد که من و مادرش نگران هستیم ولی نمی دانیم چه کاری و یا کجا باید رجوع کنیم لطفآ راهنمایی ام فرمایید . خوشحال میشوم اگر پاسختان به میل اینجانب ارسال شود . با تجدید احترام ص ز
فیروزه
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم دکتر عزیزمن وهمسرم به دلیل اینکه دعوا زیاد داشتیم وبه دلیل تنهایی در تلگرام باچند اقا چت کردم ومتاسفانه همسرم فهمید من ۳فرزند پسر دارمقصدخخیانت نداشتم عاشق همسر وفرزندانم هستم همسرم منو طلاق داد اما بصورت صیغه دارم زندگی میکنم باهاشون ۱۵روزه از یه خانم جوان که از خودش ۱۷سال کوچکتره خواستگاری کرده اونم راضیه باهمسرم ازدواج کنه لطفا منو راهنما یی بفرمایین چیکار کنم دارم دیوانه میشم تورو خدا اطلاع رسانی کنین خانمای دیگه هم گول دنیای مجازی رو نخورن اگه میتونین کمکم کنین
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .