سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۵
کد مطلب: 46041
۳
۲

با این مردها ازدواج نکنید

ترجمه از: هدی بانکی
با این مردها ازدواج نکنید
آیا با والدینش بدرفتاری و بی‌ادبی می‌کند؟

رفتاری که او با پدر و مادرش دارد نشان می‌دهد بعدها چه رفتاری با شما خواهد داشت. آیا از مادرش انتظار دارد مثل بچه‌ها با او رفتار کند؟ آیا با پدرش دهان به دهان می‌شود؟ پس باید انتظار همین رفتارها را چند سال بعد در زندگی‌تان داشته باشید.
 
 

آیا تا به حال شده بخاطر باورها و ارزش‌های شخصی‌تان شما را مسخره کند؟

عشق واقعی به شما این اجازه را می‌دهد که کاملا خودتان باشید. اگر پیش آمده که شما را بابت باورها، اخلاق و یا حتی عقاید سیاسی‌تان مسخره کند، پس برای شما احترام قائل نیست.

لازم نیست با تمام عقاید شما موافق باشد اما قطعا باید به آنها احترام بگذارد.

 

آیا تا به حال خیانت کرده است؟

کسی که قبلا خیانت کرده است، احتمال اینکه باز هم این کار را بکند، خیلی زیاد است و این نتیجه‌ای است که از مطالعه‌ای در دانشگاه دنور گرفته شده است. لازم نیست حتما به شما خیانت کرده باشد، داشتن سابقه‌ای از بی‌وفای و خیانت، پرچم قرمزی جدی است.
 

آیا اگر به گوشی‌اش دست بزنید اعتراض می‌کند؟

واضح است که شما نباید پیام‌های او را چک کنید، اما هر دوی شما باید در فضایی از اطمینان زندگی کنید و چیزی برای مخفی کردن از هم نداشته باشید.

اگر او گوشی شما را ببیند ناراحت خواهید شد؟
آیا اگر شما هم این کار را بکنید، او ناراحت می‌‌شود؟
اگر جواب‌تان به این سوال مثبت است، پس رابطه‌ای دارید که مناسب ازدواج نیست.
 

آیا تا به حال سرتان فریاد زده؟

سوء استفاده، انواع گوناگونی دارد. داد و فریاد زدن رفتاری مخرب است. مردی که ارزش همسر بودن را دارد، با فرد مورد علاقه‌اش اینگونه رفتار نمی‌کند.
 

آیا وقتی با او هستید، این احساس را دارید که به اندازه‌ کافی خوب نیستید؟

یک رابطه‌ سالم باید به شما انگیزه‌ بهتر شدن بدهد، نه اینکه احساس کنید خوب نیستید. حسی که شما نسبت به خودتان دارید به حرفهایی که او در مورد شما می‌زند برمی‌گردد و به نگاه او به شما بستگی دارد، اما قرار نیست بقیه‌ زندگی‌تان را با حس بدی که به خودتان دارید زندگی کنید.

 

آیا جوری لمس‌تان می‌کند که باعث آزردگی‌تان می‌شود و احساس ناراحتی می‌کنید؟

فکر نکنید که با ازدواج کردن تغییر خواهد کرد؛ اینطور نیست. سوء استفاده «هرگز» قابل قبول نیست. هر چه سریع‌تر از او دور شوید.
 
 
آیا همیشه این شما هستید که اول باید عذر خواهی کنید؟

خیلی خوب است که توانایی عذر خواهی کردن را دارید، اما اگر او قادر به عذر خواهی کردن نیست، پس شایسته‌ همسری هم نیست.

 
 

آیا وقتی مشکلی پیش می‌آید، بچه‌گانه رفتار می‌کند؟

 به عنوان یک فرد بزرگسال، او باید بتواند با مشکلاتش بالغانه رفتار کند. این برای بیشتر مردها طبیعی است که وقتی اختلاف یا مشکلی ایجاد می‌شود، کمی فاصله می‌گیرند و سکوت می‌کنند تا بتوانند قبل از حرف زدن و اقدام، فکر کنند، اما اگر فرد مقابل شما هرگز در مورد مسائلش حرف نمی‌زند و با آنها بچه‌گانه رفتار می‌کند و نه مثل یک انسان بالغ، پس هنوز برای ازدواج به اندازه‌ کافی بزرگ نشده است.

 

آیا در مورد آینده‌ خود با او نگران هستید؟

گاهی هیجان و اضطراب ازدواج می‌تواند تمام فکرتان را مشغول کند. طبیعی است که به دنبال نشانه‌هایی باشید که به شما اطمینان بدهند یک زندگی خوب و رابطه‌ای سالم و محکم با او خواهید داشت، اما اگر موضوعاتی مدام ذهن‌تان را درگیر می‌کنند و هنوز جوابی برای آنها پیدا نکرده‌اید، احتمالا مشکلی وجود دارد.
 

آیا مکررا به ترک این رابطه فکر می‌کنید؟

اگر زیاد به بهم زدن این رابطه فکر می‌کنید و نگرانی‌هایی همیشه همراه‌تان است، پس همین الان هم از این رابطه لذت نمی‌برید و حس ششم‌تان سعی دارد به شما بگوید راهی که می‌روید درست نیست.
 

آیا تا به حال آنقدر عصبانی شده که از او بترسید؟

واکنش و بروز خشم در مردها متفاوت با زنهاست و این طبیعی است. اما اگر هنگام عصبانیت، کنترلش را از دست می‌دهد علامت خوبی نیست. اگر واکنش او موقع عصبانیت شما را وحشت زده می‌کند پس لطفا همین حالا تمامش کنید!

با ازدواج کردن فقط شرایط بدتر خواهد شد و شما هم سخت‌تر خواهید توانست رابطه را تمام کنید.
 

آیا مرتبا از شما می‌خواهد در دورهمی‌ها و جمع‌های خانوادگی شرکت نکنید؟

یکی از علامت‌های اصلی کسی که کنترل کننده است این است که همیشه دوست دارد شما را از دوستان و خانواده‌تان جدا کند. اگر شما را تحت فشار می‌گذارد که روابط خود با دیگران را قطع کنید، پس بدانید که در محدوده‌ خطرناکی هستید.
 
 

آیا مرتبا می‌خواهد بداند شما کجا هستید و چه می‌کنید؟

همه‌ رابطه‌ها به اعتماد متقابل نیاز دارند. درست است که هنوز ازدواج نکرده‌اید اما اکنون در همین شرایط نیز باید بتوانید به همدیگر اعتماد کنید. اما اگر او مدام جستجو می‌کند که بداند شما در هر لحظه کجا هستید و چه می‌کنید و با چه کسی هستید، پس آدم به شدت کنترل کننده‌ای است. این هم یک زنگ خطر دیگر!
 

آیا اعضای خانواده یا دوستان صمیمی‌تان از او خوش‌شان نمی‌آید؟

خانواده و دوستان نزدیک شما دوست‌تان دارند و شما را می‌شناسند، از طرفی هم یک واقعیت تلخ این است که عشق، کور است و ممکن است شما ایرادهایی را نبینید. اگر اطرافیان نزدیک شما، این مرد را نمی‌پسندند و به چیزهایی اشاره می‌کنند به آنها گوش دهید. آنها می‌توانند چیزهایی را ببینند که شما نمی‌بینید!


آیا آنقدر به شما نیاز دارد که بدون شما نابود خواهد شد؟

شاید رمانتیک به نظر برسد، اما اگر نتواند بدون شما به زندگی‌اش ادامه دهد، پس ناتوانی‌های زیادی دارد. منطق رومئو ژولیتی به درد زندگی واقعی نمی‌خورد. شما مسئول شادی و رفع نیاز یک نفر دیگر نیستید. اگر او نمی‌داند بدون نیاز به شما چگونه شاد و راضی باشد، مطمئن باشید بعدا با شما هم شاد و راضی نخواهد بود، بله حتی با شما! هیچکس نمی‌تواند چنین مسئولیت سنگینی را قبول کند.

فراموش نکنید که هر چند ترک یک رابطه دردناک است اما طلاق و جدایی بعد از چند سال زندگی مشترک، بسیار دردناک‌تر و درد سرسازتر خواهد بود. هیچکسی کامل نیست، اما یک سری از چیزها بدون تردید در ازدواج خوشایند نیستند. این سوال‌ها به شما کمک می‌کنند از آسیب زندگی‌تان در آینده پیشگیری کنید.
مرجع : برترين ها
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
یه خصوصیت دیگه این طور مردها،دادن فحش های ....است،خاک توسرشون
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله به حق اماما این مردایی که فحش میدن خفه بشن
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد