شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۷
کد مطلب: 27525
۰
معاون تحقیقات گوگل مدعی شد

بی‌نیازی دانش‌آموزان آینده از رفتن مدرسه

بی‌نیازی دانش‌آموزان آینده از رفتن مدرسه
به گزارش ایسنا، به باور وی، این موضوع می‌تواند به آینده‌ای ختم شود که در آن دانش‌آموزان برای داشتن تحصیلات رسمی نیازی به مدرسه‌رفتن نداشته باشند. اسپکتور در «نشست ایده‌های تغییردهنده جهان» در نیویورک اعلام کرد، حتی برنامه‌های نرم‌افزاری ساده می‌توانند تحصیل را ارتقا بخشند.

وی در این میان به برنامه‌های نرم‌افزاری مانند Duolingo اشاره کرد که از طریق بازی، به کاربران زبان آموزش می‌دهند. اسپکتور گفت که معلمان خصوصی مصنوعی و هوشمند می‌توانند گام بعدی برای ارتقا سطوح تحصیلی برای دانش‌آموزان باشند.

وی همچنین مدعی شد، بازی‌های ویدیویی را می‌توان برای برطرف‌کردن کسالت ناشی از درس‌خواندن نیز به کار برد و محیط‌هایی خلق کرد که در آن یادگیری هیجان‌انگیز باشد. او افزود: ما رابط‌های کاربردی بسیار مهیجی داریم که کاربران روزانه ساعت‌ها در محیط آن‌ها بازی می‌کنند و می‌توان با چنین فناوری‌هایی به دانش‌آموزان آموزش داد.
اسپکتور اعلام کرد، شبکه‌های اجتماعی را همچنین می‌توان برای افزایش سطوح اجتماعی دانش‌آموزان به کار برد و به آن‌ها در برقراری آسان‌تر ارتباط با یکدیگر کمک کرد. وی در پایان مدعی شد این فناوری‌ها در مجموع می‌توانند نیاز به مدارس را رفع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .