امتیاز مثبت
۱۰
 
 
چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟
کد مطلب: 10615
تاریخ انتشار : جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۹
 
خوشبختانه در جامعه‌ی ما به‌دلیل فرهنگ و آداب و رسوم غنی و اصیل ایرانی، تعداد زنانی که به شوهران خود خیانت می‌کنند، بسیار اندک است. در زیر برخی از دلائل خیانت زنان را می‌خوانید.
چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟
خیانت، زیان‌آورترین عمل در یک ارتباط است که نه تنها منجر به صدمه‌های غیرقابل جبران به طرفین می‌شود، بلکه اعتماد و اطمینان کسی که مورد خیانت قرار گرفته شده را نیز نسبت به افراد دیگر از بین خواهد برد. به‌طور معمول نارضایتی از مسائل گوناگون در یک رابطه باعث خیانت می‌شود، ولی در کل هیچ عذری برای این عمل نکوهیده پذیرفته نیست و باید از آن دوری نمود.
خوشبختانه در جامعه‌ی ما به‌دلیل فرهنگ و آداب و رسوم غنی و اصیل ایرانی، تعداد زنانی که به شوهران خود خیانت می‌کنند، بسیار اندک است. در زیر برخی از دلائل خیانت زنان را می‌خوانید.
 
معمولاً تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت می کنند بیشتر است. ولی تحقیقات اخیر نشان می دهد که در سال های اخیر تعداد زنان خیانتکار نسبت به قبل بیشتر شده است.

موسسه Coffee and Company بریتانیا در یکی از پژوهش های خود نشان داد که از ۳۰۰۰ شرکت کننده، ۲۰ درصد زنان به خیانت به همسران خود اعتراف کرده اند. اما چرا زنان به شوهران خود خیانت می کنند؟ در اینجا به ۱۰ مورد اشاره می کنیم که شاید بعضی از آنها شما را متعجب کنند.

● انتقام جویی
گاهی بی وفایی یک زن از حس انتقام جویی او ناشی می شود. گاهی زنان بر خلاف میل باطنی خود به شوهر خود خیانت می کنند تا به او بفهمانند حس مورد خیانت قرار گرفتن چه قدر دردناک است. و جالب اینکه در خیلی از موارد این حربه زنان جواب می دهد. دکتر بنی وِیل می گوید " مردها به اندازه زنان احساساتی نیستند بنابراین در اکثر مواقع درد و رنج ناشی از خیانت همسر را درک نمی کنند، مگر اینکه خودشان طعم آن را بچشند." زنان با این کار در واقع می خواهند شرایطی برابر با شوهر خود داشته باشند چون احساس می کنند آنچه تا به حال به آن پایبند بوده اند دیگر اعتبارو ارزشی ندارد.

● بی تفاوتی همسر
گاهی بی وفایی زنان از احساس نادیده گرفته شدن یا بی تفاوتی همسر نسبت به مسائل و مشکلات ناشی می شود. روث هوستون، کارشناس و موسس سایت معتبر infidelityAdvice.com، می گوید " اکثر زنان ابتدا سعی می کنند به همسرشان بفهمانند که مشکلی وجود دارد و چیزی آنها را ناراحت کرده است. اما اگر شوهر متوجه این اشارات غیرمستقیم نشود، به همسر خود بی اعتنایی کند یا گلایه های او را جدی نگیرد، زن به خیانت روی می آورد چون احساس می کند راه دیگری نمانده است."

● احساس ناامنی و خلاء عاطفی
زنان نیاز دارند که دوست داشته شوند و مورد تحسین و قدردانی قرار گیرند. مییرز، کارشناس خانواده، می گوید " خیانت معمولاً زمانی اتفاق می افتد که زنی احساس کند آن طور که باید و شاید مورد علاقه و توجه همسرش قرار نمی گیرد و همسرش قدر او را نمی داند. معمولاً زنان به سمت مردهایی دیگر جذب می شوند چون از زبان آنها تعریف ها و تحسین هایی را می شنوند که از زبان شوهر خود نمی شنوند." زنان دوست دارند همیشه به چشم همسرشان خاص و فوق العاده باشند و تشنگی و عشق او را احساس کنند.

● بازگشت به روابط قبلی

میرز می گوید " بازگشت به روابط قبلی راهی آسان برای یافتن کسی است که بتواند کمبودهای زندگی زنان را برای مدتی کوتاه جبران کند. البته این راه حل بسیار مقطعی است و نمی تواند تاثیر ماندگاری داشته باشد. البته آنچه زنان می خواهند شخص قبلی نیست بلکه یا احساساتی است که در رابطه قبلی تجربه کرده اند و یا دیدی است که در آن زمان نسبت به خود داشته اند." به عقیده ویل " بازگشت به روابط گذشته باعث می شود زنان احساس جوانی، سرزندگی و جذابیت کنند. "

● رابطه طولانی و یکنواخت
اکثر زوج هایی که برای مدت طولانی با هم زندگی کرده اند، کم کم احساس می کنند آن حرارت و عشق روزهای اول را ندارند. بومن، کارشناس خانواده، می گوید " روزهای اول یک رابطه زمانی هستند که احساس می کنید انتخاب شده اید و مورد توجه و علاقه هستید. اما در مورد روابط طولانی قضیه کاملاً متفاوت است چون دیگر هورمون هایی که در اوایل رابطه با دیدن طرف مقابل در بدنتان ترشح می شد کمتر شده اند." البته این مشکل اجتناب ناپذیر نیست و تکنیک هایی برای مبارزه با احساس یکنواختی و تولید دوباره هورمون ها وجود دارد. مثلاً می توانید هر روز همسر خود را به مدت ۲۰ ثانیه در آغوش بگیرید و حرف های عاشقانه بزنید. ویل می گوید " نکته جالب اینکه عدم وجود اختلاف و مشاجره همیشه نشان خوبی نیست. دعوا و جدل گاهی عشق ما را بیشتر می کند. آمار نشان می دهد زوج هایی که همیشه رابطه ای آرام و بدون تنش دارند بیشتر در معرض خطر خیانت و بی وفایی هستند."

● ترس از خیانت شوهر
بسیاری از زنان خیانت و بی وفایی را جزئی جدایی ناپذیر از شخصیت مردان می دانند و به همین دلیل همیشه دچار استرس و ترس هستند، حتی اگر شوهرشان واقعاً به آنها خیانت نکند. گاهی بی وفایی و شروع یک رابطه مخفیانه راهی است برای کاهش این اضطراب.

● روابط زناشویی سرد و یکنواخت
زوج هایی که برای مدت طولانی در کنار هم زندگی کرده اند معمولاً از یکنواختی و سردی روابط جنسی شکایت می کنند. در پژوهشی که در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت، ۸۱ درصد از زنان می گفتند روابط زناشوییشان سرد و قابل پیش بینی شده و دیگر جذابیتی ندارد. مِیِر می گوید " گاهی زنان برای ایجاد تنوع و تجربه های جدید مرتکب خیانت و بی وفایی می شوند."

● نبود نقاط مشترک
اگر زنی احساس کند که دیگر دغدغه یا علاقه مشترکی با شوهر خود ندارد، ممکن است به طرف کس دیگری جلب شود که این دغدغه ها و علایق را دارد. اکثر زوج ها در روزهای اول آشنایی احساس می کنند کسی را پیدا کرده اند که مثل آنها فکر می کند و با آنها همدل و همفکر است. اما در بسیاری از موارد بعد از چند سال این احساس از بین می رود. هوستون می گوید " بعضی از زنان برای مبارزه با احساس تنهایی و خلاء به بی وفایی روی می آورند. "

● بیماری
زنانی که به بیماری ها خطرناک مانند سرطان سینه مبتلا می شوند، ممکن است ناگهان دیدی متفاوت به زندگی پیدا کنند، همه قسمت های زندگی خود را از اول مرور کنند و به مرگ و نیستی بیشتر فکر کنند.
بومن می گوید " بدتر اینکه این زنان ممکن است احساس کنند درست زمانی که بیش از همیشه به شوهرانشان نیاز داشته اند تنها مانده اند و دیگر مورد توجه شوهرانشان نیستند. احساسات این زنان آسیب پذیر می شود و برای جبران این کمبودها و احساسات منفی به خیانت روی می آورند. این احتمال هم وجود دارد که احساس کنند زمان زیادی برایشان باقی نمانده و باید از زمانی که دارند بیشترین استفاده را بکنند. "

● جلب توجه و ماجراجویی
ویل عقیده دارد " زنان ممکن است احساس کنند که کسی قدر آنها را نمی داند. آنها همه زمان خود را به کارهای خانه اختصاص می دهند، کارهای خانه را انجام می دهند، از بچه ها مراقبت می کنند... حتی بسیاری از آنها بیرون از خانه هم کار می کنند. آنها می خواهند مورد احترام قرار بگیرند و ارزش زحمت هایشان شناخته شود." هوستون می گوید " زنان همچنین به دنبال کمی هیجان و سرگرمی در زندگی هستند . بسیاری از این زنان تنها به کمی محبت و توجه نیاز دارند. زنی که در زندگی زناشویی خود از شادی و هیجان و تنوع کافی برخوردار باشد و رابطه ای گرم و صمیمی با شوهر خود داشته باشد هرگز خیانت نمی کند."

اما یک مطلب مرتبط دیگر:

(( خیانت زن و مرد متاهل به همدیگر))

ده دلیل خیانت زنان


۱ـ ماجراجوئی و حسادت:
به‌نظر می‌رسد پست‌ترین دلیل برای انجام خیانت، حس ماجراجوئی و برانگیخته شدن احساس‌ها بر اثر حسادت نسبت به شوهران زنان دیگر می‌باشد. این نوع انگیزه‌ها به طور معمول در زنانی که به نوعی دارای مشکل‌ها و کمبودهای روانی در زندگی می‌باشند، دیده شده و خوشبختانه دارای تعداد بسیار اندک است.

۲ـ ارضاء نشدن جنسی:
مشکل برطرف نشدن نیاز جنسی هم از جمله مواردی است که گاهی توسل به پدیده‌ی نکوهیده‌ی خیانت را در برخی زنان موجب می‌شود. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، بسیاری از مشکل‌ها و کمبودهای جنسی چه در مردان و چه در زنان به‌راحتی قابل درمان می‌باشد.

۳ـ پول و وضعیت اقتصادی:
با کمال تأسف، برخی از زنان به‌دلیل این که شوهر آنها دارای وضعیت مالی خوبی نیست و به مقدار کافی به آنها پول پرداخت نمی‌کند، فقط و فقط به‌خاطر پول (و نه عشق) برآورده شدن نیازهای مادی خود، سمت دیگری کشیده می‌شوند که این بسیار جلوه‌ی زشت و ناپسندی دارد چرا که با کمی همدلی و تلاش می‌توان به‌راحتی به خواسته‌های معقول مادی زندگی دست یافت.

۴ـ مورد غفلت واقع شدن:
او احساس می‌کند کسی که دوست داشت تمام وقت خو را با او بگذراند، اکنون بیشتر وقتش را در محل کار و با همکاران و دوستان خود صرف می‌کند، احسا تنهائی می‌کند چرا که هرگاه همسر خود را می‌طلبد با پاسخ منفی مواجه می‌شود، به‌خاطر آن‌چه که انجام داده، مورد تحسین قرار نمی‌گیرد، احساس کمبود می‌نماید چون شوهرش حتی انتظارهای کوچکش را هم برآورده نمی‌کند.

۵ ـ عدم توجه و بی‌اهمیتی توسط شوهر:
تنها چیزی که می‌توان با اطمینان کامل بیان‌ کرد، این است که همه‌ی زنان، تشنه و عاشق تعریف و تمجید توسط شوهرشان هستند، به‌خصوص هنگامی‌که تغییری در آنها به‌وجود آید. اگر او موهای بلند و بلوند خود را کوتاه و تیره نموده و توسط شوهرش مورد توجه و تعریف قرار نگرفت. باید انتظار داشت فرد دیگری زحمت این کار را بکشد!

۶ـ دیدگاه اشتباه:
برخی مردان متأسفانه به همسر خود فقط به‌عنوان یک ”شریک جنسی“ نگاه می‌کنند و از ارزش‌های دیگر زندگی مطلع نیستند که این امر موجب می‌شود به امور دیگر نپرداخته و مسیر اصلی زندگی را منحرف می‌سازند و در نتیجه سرشکستگی و پوچ‌گرائی را برای همسر خود به ارمغان خواهند آورد که این نیز فکر ”نادرست“ خیانت را در او برای جبران کمبودهای زندگیش و به‌دست آوردن آن‌چه که شوهرش از او دریغ نموده، تقویت خواهد کرد.

۷ ـ تغییرهای شدید شخصیتی و رفتاری شوهر:
او دیگر مانند گذشته، مهربان و با محبت نیست، زود عصبانی می‌شود، به هر دلیل نزاع به راه می‌اندازد، کمتر صحبت می‌کند، بهانه‌جوئی می‌کند، ایراد می‌گیرد، به ظاهرش اهمیت نمی‌دهد، به همسرش اهمیت نمی‌دهد، دیگر از حرف‌های عاشقانه‌اش خبری نیست و همه‌چیز به یک‌باره تغییر کرده است.

۸ـ ابراز علاقه‌ی بیشتر توسط دیگری:
اگر فیلم ”بی‌وفا“ را دیده باشید، متوجه خواهید شد که زنان به‌طور معمول وقتی مورد وسوسه و اغوای شخص دیگری قرار می‌گیرند، ممکن است دچار انحراف شوند، او پشیمان شود و دوباره برگردد اما به‌ چه قیمتی؟ آیا ارزش آن را دارد؟

۹ـ خیانت شوهر:
اگرچه همه‌ی زنان برای انتقام‌جوئی از همسرشان به آنها خیانت نمی‌کنند، ولی بیشتر احساس می‌کنند حال که مورد خیانت قرار گرفته‌اند، آنها نیز مجاز به مقابله به مثل می‌باشند. برخی تصور می‌کنند باید طعم تلخ داروئی که به‌ آنها خورانده شده را به شوهرانشان بخورانند تا متوجه اشتباه خود و آن‌چه که بر سر همسرشان آمده، بشوند.

۱۰ ـ فاسد اخلاقی
فساد اخلاقی و عدم داشتن پاکدامنی برخی از زنان باعث می‌شود این عمل ناپسند انجام گیرد.


- نتیجه
خیانت به هر صورتی‌که باشد و به هر دلیلی که انجام گرفته باشد، ناپسند و منفور است و تنها یک نتیجه در بر خواهد داشت: شرمندگی و پشيماني
کلمات کليدی: خیانت،متاهل،فساد اخلاقي
Share/Save/Bookmark
 
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۱۳ ۱۹:۴۰:۰۳
این امر واقعا زیاد شده (خیانت)و باید به صورت جدی رسیدگی شه.ممنون (6251)
 
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۳:۴۵:۵۴
آی گفتی (35127)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۳:۵۲:۲۸
خلق لهم ازواجا
بنا به این آیه مورد خطاب مرد هاست که زوج ها رو(زن) برای مردا آفریده شدن به همین خاطر باید به حرف شوهراشون گوش بدن
حق خیانت به هیچ کودوم بلکه جایز نیست حرام است ولی دو یا سه تا زن گرفتن خیانت نیست (35129)
 
افسرده
۱۳۹۳-۰۴-۰۲ ۱۰:۵۲:۲۲
.... مردی که چندزنه باشه همینه که همیشه مردا باید پولدار نشن چون عوضی میشن (37961)
 
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۵ ۰۰:۳۳:۳۵
چرا خیانت نیس هست تو قران اومده اگه میتونید عدالت رورعایت کنید چندتازن بگیریدبعدهم گفته نمیتونیداما شمااقایون فقط ازجمله ی اولش سواستفاده میکنید (41678)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۷:۴۹:۰۲
چون خودت خیانتکاری هم چی حرفی میزنی (42817)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۳ ۱۷:۳۰:۵۲
حرفتو درمورد دویاسه تازن گرفتن قبول اصلاندارم خودت بایدازتعدادمثبت ومنفی هایی که دادن بفهمی دوما همونقدرکه زن بایدبه حرف شوهرش گوش بده شوهرهم همونقدربایدبه حرف زنش باشه .اسیری گرفتی شما؟یادردوره ی قاجاربه سرمیبری؟راستشوبگو (48418)
 
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۱۹:۵۹:۱۱
ميدونم مغز نداري كه بفهمي واسه همينه برعكس تفسير ميكني ، مردايي مثل تو حرف از قران ميزنن اما شيطان درون قلب و مغزشونه (49431)
 
الف. ب.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۷:۰۶:۵۴
چرا وقتی حتی نمی دانیم در 10-15 سال بعد چگونه آدمی هستیم و چگونه آدمی هست، به هم تعهد زندگی مشترک برای همه عمر را می دهیم؟! این اشتباه است مثل بعضی کشورها مثلا برای 7 سال متعهد شویم و اگر بعد از این مدت باز هم زندگی مشترک را می خواستیم ادامه می دهیم و اگر نه که خود به خود فصل می شویم. بدون نگرانی و ناتوانی از طرح چنین مطلبی.این خیلی عقلانی تر است. (41193)
 
United Kingdom
۱۳۹۳-۰۸-۳۰ ۱۷:۵۲:۰۳
هموطن چرا تند میری سراغ غرب مگه تو دین و قانون خودمون نداریم
ازدواج موقت قانونی است که قرنها است از تصویب اون در قرآن میگذره شما اگه نمی تونی به خانمت قول بدی تا 10 یا 15 سال دیگه بهش وفادار میمونی 7 ساله صیغه اش کن (44880)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۴ ۱۱:۲۸:۲۵
جمع کن بساطت رو... (47464)
 
گریه کن
Romania
۱۳۹۳-۱۰-۰۲ ۱۳:۵۵:۲۲
باشه منتظر بودن شما بهشون بگید. این دنیا همه چیزش خوب میشد اگه کلا آدمیزاد وجود نداشت. این دنیا تمومه هممون این رو میدونیم فقط زدیم کوچه علی چپ. (46042)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۴ ۱۱:۳۰:۴۸
زديم کوچه عمر چپ...نه على چپ (47465)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۴ ۱۱:۳۳:۴۷
از مکافات عمل غافل مشو...خدا همه رو عاقبت بخير کنه.. (47466)
 
۱۳۹۱-۰۲-۱۷ ۱۲:۵۳:۳۴
زنا اگه آدم بودن خيانت نميكردن..خاك توسرشون (6365)
 
سا را
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۱۰:۳۰:۰۲
اگرمردها ازمردبودن فقط اسمش رونداشتن بهشون خیانت نمیشد مردها ی ایرانی یا معتاد یاچشم چران یا مشکل روانی دارد یا زن صفت هستند (49281)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۱۸ ۰۹:۰۸:۱۷
خاک برسر خودتون کنن شما ادم باشید تا ماهم خیانت نکنیم (6388)
 
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۰۴:۰۴:۳۶
بیشعور میدونی خیانت زن به مرد چقدر وقیح تر از خیانت مرد به زنه ؟؟؟؟؟؟ متاسفانه شما زنای ناقص العقل تفاوتهای ذاتی رو درک نمیکنین !!!!
یه ذره فکر کن : چرا تعداد زنا بیشتر از مرداس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (41130)
 
پرنیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۱ ۰۲:۱۸:۲۹
مودب باش مردیکه بی فرهنگ (41498)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۱ ۰۲:۳۹:۳۶
ناقص العقل خودتی عوضی باادمایی عین تو باید بازبون فحش حرف زد به عبارتی زبون خودتون (42044)
 
مریم
United States
۱۳۹۳-۰۹-۱۰ ۲۲:۳۶:۳۸
برو گمشو ... شما همتون اینه همین. آدم بشو نیستین (45248)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۰۲ ۰۳:۵۶:۵۴
منم داقونم زنم خوبه اما من از بس دوروبرم ادمای خراب بودن فکرمو خراب کردن لطفا یه راهی بدید بدجور هم دیگه رو ئوس داریم .نمیدونم واقعا ازدوست داشتن زیاد اینجوری شدم یا بخاطر ادمای دورو برم (49678)
 
فریده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۰۲ ۲۲:۳۶:۴۶
بیشعور تو هم میدونی خیانت مرد به همون اندازه خیانت زن وقیحه؟؟متاسفانه شمامردای هردمبیل و بی بندوبار خودتون رومجاز به انجام هرکاری میدونین!!!!همش هم به دلیل فرهنگ غلط مردسالاریه که پروشدین (46065)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۱۷ ۱۸:۳۹:۳۱
خیانت از هر طرف که باشه وقیح است اما عاطفه و احساس زنان با مردان فرق می کنه زنان خیانتکار نمی توانند با شوهر و بچه هایشان محبت کنند و زندگی لجن می شود (48099)
 
a
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۶:۳۴:۲۳
هرزه اید دیگه،اگر هرزه نباشید هیچ وقت خبانت نمیکنید (41949)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۱۹ ۱۳:۳۳:۴۷
برو بابا خدا زنها رو هم آدم حساب نمیکنه.هر بلای سرتون بیاد حقتونه (6431)
 
طهورا
۱۳۹۲-۰۹-۰۹ ۱۲:۵۳:۴۹
شما مردا رو نباید آدم حساب کرد چی از خودت دیدی که این قدر به خودت مطمئنی بی شرم (27503)
 
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۰۰:۳۸:۰۸
اقای به ظاهر محترم حرف دهنتو بفهم حالا خوبه که بیشتر خیانتها ازطرف شما مرداست چون ازبس سستید شما پیش خدا ارزش دارین بسه (41448)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۰۱:۱۶:۳۲
قابل توجه
درهرخيانتي دو نفر نقش دارند مرد وزن
پس اينقدربه هم ديگه توهين نكنيد (46852)
 
Romania
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۲۳:۲۲:۰۰
اولا منظوراین خانم خیانت مردای متاهل بود دوما برو اول به مردابگوتوهین نکنن اگه توجه داشته باشی اول اوناهستن که هرچی دلشون میخوادمیگن (46951)
 
فریده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۰۲ ۲۲:۴۴:۴۶
ولش کنین بابا این اقاعقده ایه ازسوزدلش نمیدونه چی بنویسه بدبخت (46067)
 
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۰۱:۳۶:۵۶
این اقایونی که مثل ایشون با لحن تحقیر در مورد خانم ها صحبت میکنن احتمالا مادر پاکدامنی داشتن. (48224)
 
sara
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۱۰:۴۲:۰۷
با وجود ایذو هزارمریضی والله مرد میخواد بری خیانت (49282)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۱:۵۰:۴۵
خخخخخخخ.ای بابا خواهرای گلم این ادم اصلا ارزش ناراحتی نداره تقصیری که نداره فقط پدرومادرش وقت نکردن تربیتش کنن.شما ببخشیدش غلط کرد (49588)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۲۰ ۰۸:۵۵:۰۰
خیانت زن از خیانت شوهره- مردا وفا داشته باشن تا وفا ببینن (6451)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۲۴:۲۸
از هر دست بگیری از همون دست پس میدی
هر مردی خیانت بکنه زنش هم خیانت خواهد کرد بق این قانون نانوشته (40862)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۲۰ ۰۸:۵۵:۴۳
مرد اگه مثه آدم با زنش زندگی کنه زن نمیره با مرد دیگه ای ازش انتقام بگیره (6452)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۵:۴۱:۱۸
مرد هرچه کثافت باشه زن نباید خیانت کنه (32466)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۱۰ ۱۸:۲۱:۰۴
چرا کی گفته مردا هر غلطی دلشون خواست باید انجام بدن ولی زن نه (39815)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۰۷ ۰۰:۵۹:۴۱
زن هم هرچقدروقیح باشه مرد حق خیانت نداره (42897)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۷ ۲۰:۳۰:۴۶
خیانت در حالتی بده چه برای زن چه برای مرد اما نظر قران این نیست که شما اقایون مجاز هستید هرزهگی کنید قران این عمل را گونه ای جهاد میداند که زن و شوهر باید اماده این جهاد باشند تا جلوی فهشا و بیبندوباری گرفته بشه عزیزم نه برای اینکه کانون زندگی که انقدر برای حفظش سفارش شده از هم بین بره بهتره برای اول خودمون بعد برای دیگران احترام قایل باشیم و به اشرف مخلوقات از روی کج خلقی بی احترامی نکنیم موید باشید (44803)
 
United States
۱۳۹۱-۰۲-۲۱ ۱۱:۲۲:۲۶
این روزها خیانت زن بیشتر به خاطر خود کلمه خیانت است که باب شده است قبلا حرف زدن در مورد آن شرم آور بود ولی الان...پس سعی کنیم از به زبان آوردن بعضی کلمات به شکل علنی جلوگیری کنیم چون خدا می دونه که از هین آزادی های گفتار چه فاجعه هایی بوجود اومد. (6489)
 
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۱۲:۳۲:۵۲
واقعا از اینکه میبینم مردم کشورم به ای مسایل جدی اینجور نگاه میکنن شرمنده میشم و متاسف (6517)
 
United States
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۱۶:۴۰:۳۶
مردایی که به زنهای متاهل ابراز علاقه می کنند چرا فکر نمی کنند شاید برای خانوم خودشونم..... (6523)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۲۵ ۲۰:۲۷:۴۴
2#رضا حتمن نیازهای زنهاشون را نمیتونن ارضا کنند (6618)
 
۱۳۹۱-۰۲-۲۸ ۰۷:۲۷:۰۰
زنهابا تمام کمبودهای شوهرشون میسازن و مثل یه حامی همیشه در کنار مرد هستن ولی مردی که با یک نگاه سست میشه رو باید چیکار کرد. (6678)
 
۱۳۹۱-۰۲-۲۸ ۱۱:۳۱:۲۶
هي بدك نبود (6685)
 
۱۳۹۱-۰۲-۲۸ ۱۷:۲۸:۲۳
اون آقایی که گفته خدا زنها رو آدم هم حساب نمیکنه اگه واقعا راست میگه دلیل قانع کننده بیاره وگرنه دروغ محض گفته!!!!!!!!واقعا متاسفم برای طرز تفکرش خداوند حضرت فاطمه زهرا(س) را بانوی دو عالم میدونه خیلی از زنها هستن که مانند حضرت زهرا پاک و وفادارن... (6697)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۳-۰۲ ۰۴:۴۰:۳۳
هرکس هرکاری میکنه دلیلی براخودش داره شرایطی براخودش داره . کفش هرکس باکفش کس دیگه فرق داره . فهمیدنش سخت نیست . (6784)
 
۱۳۹۱-۰۳-۳۰ ۱۴:۵۲:۳۳
According to the Journal of Medical and Biological Engineering: “Heel lifts are in a position to right the leg-length discrepancies (LLDs) and relieve limp gaits of patients with unilateral developmental dysplasia with the hip (DDH). 4 unilateral DDH patients had been treated for leg-length equalization employing Shoe lifts . We evaluated gait parameters along with the efficiency in the Shoe lifts . (7303)
 
معین
۱۳۹۲-۰۸-۲۰ ۰۸:۳۶:۵۵
من کاملا با این نظر موافقم :) (27008)
 
مادر بزرگ 80ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۶ ۱۴:۲۸:۴۰
میمردی فارسی می نوشتی! نمی گی من سوات انگلیسی ندارم ننه (39311)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۸ ۱۲:۰۴:۵۲
Controversial And Grueling Procedure Lengthens Limbs, Risks Everyday Lives Imagine, if you will, a surgeon breaking your leg bones in four places, then attaching a steel scaffold frame to the outside of your limbs with metal pins jutting into your bones. Shoe lifts clearly adjustable shoe lifts (8997)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۷-۰۴ ۱۲:۰۱:۱۳
هرکاری که باکیفیت انجام نشه وصرفاًرفع مسولیت باشه خیانته(درهمه ابعادزندگی)، حالا شاید بهتر باشه که خودمون رو محدود به خیانت های جنسی نکنیم که از اصل قضیه دور بیفتیم، من فکر میکنم که از کیفیت استقبال کردن وبه سمتش حرکت کردن دوای دردمون (12717)
 
S
۱۳۹۲-۰۵-۲۸ ۰۱:۰۴:۴۹
به نظرمن اين خطايه هردوشونه هم زنان هم مردان (23950)
 
جعفر
۱۳۹۲-۰۷-۲۲ ۱۹:۲۵:۱۲
باید به این موضوع رسیدگی بشه و دلیل اصلیش روابط قبل از ازدواج و شدن عادت برای دختران و وابسته شدن به پسری که قبل ازدواج با اون رابطه داشتن (26059)
 
نور
۱۳۹۲-۰۸-۰۸ ۱۵:۲۹:۵۷
بانظرتون کاملا موافقم بیخود نیست که دردین مبین اسلام روابط زن ومرد دارای محدودیته بایداز اهل بیت سرمشق بگیریم چه زن باشیم وچه مرد (26656)
 
salar
Russian Federation
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۰۲:۲۰:۵۴
اصلا چه كاريه كه ادم زن بگيره بره جون بكنه خرج زندگيشو بده اخرش هم سركار خانم خيانت كنه كلي هم مهريه از ادم تيغ بزنه!!! به نظر من ادم عاقل فقط صيغه مي كنه كه نه مسولييت داره نه خطر خيانت ديدن.تازه خرجش هم قابل مقايسه با ازدواج دائمي نيست.والا ! (28691)
 
سمیرا
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۰۰:۱۴:۰۸
بی تعارف.شما حاضری خواهر یا دخترت صیغه یه مرد دیگه شن (33466)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۰۷:۲۴:۱۹
صیغه بهتر از زنا هست (41328)
 
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۱۰ ۱۶:۵۰:۲۲
منم موافقم (47795)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۸ ۲۲:۵۰:۵۶
در قران فرموده وقتی بین زن و شوهر دعوا می شود مرد عدالت را اجرا نمی کند.خانم محترم ایات قبل و بعد را نیز بخوان. نباید قران بازیچه خواسته های شما زنان شود. شما به جای استنادبه قران بهتر است بگویید که بعضی از ما زنان با تعدد ازدواج مخالفیم. اون کسی که گفته صیغه بده، بگه که فرق صیغه با ازدواج دایم که یک ماه بعد طلاقه، چیه؟ (49403)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۲۰ ۱۷:۲۴:۱۵
ادم درازدواج داعم نمیدونه که یک ماه بعدمیخواد طلاق بگیره.اما اگه ادم نیتش این باشه که به طورموقت صیغه ی یه نفربشه فرق داره (49451)
 
سرورته
۱۳۹۳-۰۳-۰۲ ۰۰:۴۱:۵۰
واقعا كه سالاري !!!!!!!! (35174)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۹:۱۲:۴۰
اونی که ب ناموس دیگران تجاوز میکنه ! نباید ناراحت بشه که به ناموسش تجاوز میکنن (40963)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۱۷:۲۷:۰۴
بسيار زشته اين مثال ولي بدان لذت محبت يك همسر دائمي كه با عشق و با تمام وجود خودش را براي همسر و خانواده وقف ميكنه ، نميشه با همسر موقت بدست اورد. (39664)
 
میثم12
۱۳۹۲-۱۱-۰۱ ۲۱:۴۳:۱۵
دخترا و پسرایی که قصد ازدواج دارید.تو رو خدا اگه دیدگاه تعهد به همسر تو وجودتون نیست .ازدواج نکنید (29246)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۱-۱۴ ۱۳:۵۶:۲۴
زن یا مرد نباید خیانت کنند اکه تامین نمیشن برن طلاق بگیرن با کس دیگه ای باشن هم زنان هم مردا تنوع طلب شدن بیشتر دلیل ها که برا خیانتشون میارن توجیه خودشون برا سرکوب وجدانشون جون میدونن کارشو اشتباهه (30094)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۸:۰۱:۳۶
کسی که بخواد باطلاق بره باکسی دیگه باشه هیچ فرقی با اون کسی که در حین زندگی خیانت می کنه نداره (42818)
 
۱۳۹۲-۱۱-۲۱ ۲۱:۵۰:۳۷
چون من برزخ را دیدم بدترین عذاب را خدا به خائنان میده نمی دونم چرا به این راحتی مردم اون طرف را نادیده می گیرن دنیا دنیای کارماست خیانت کنی اگه زنتم خیانت نکنه به خواهرت یا بچه ات خیانت میکنن یه قانونه محضه (30488)
 
مرد مجرد
۱۳۹۲-۱۱-۳۰ ۰۸:۳۳:۲۶
این زنا اگه صبر ایوب و گنج قارون و خوشگلی یوزارسیف براشون محیا کنی بازم خیانت میکنن ... باور کنین (30864)
 
Ati
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۰۱ ۰۴:۵۷:۳۵
مث اینکه اول مطلب یادتون رفته خیانت زنا در مقابل مردا هیچ هیچ میفهمید این مردان که اگر زلیخا هم داشته باشن بازم خیانت میکنن اینو من تو خانواده دورم دیدم دختره اینقد خوشگل بود ادم شرم میکرد نگاهش کنه اون وقت شوهرش صبحو شب با اینو اون بود دختره هم نمیتونه دوم بیاره خود کشی میکنه اون وقت تو ی نامه مینویسه به شوهرش کاری نداشته باشنو برای شوهرش مینویسه به ارزو هات برسی فقط روزی ی بار بیا سر قبرم کاش به جای خیانت زنا که یک هزارم مردانیس واسه خیانت مردا مقاله بنویسن . . . (39508)
 
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۴ ۱۹:۰۲:۵۶
والا ب خدا منم جای اون پسر بودم همین بودم. وقتی یه زن انقدر مادی گراست و انققدر شخصیت وابسته ای داره ک میگه روزی 1 باار بیا سر قبرم اصلا نمیتونه واسه شوهرش لذتی ایجاد کنه (42281)
 
فری
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۱۸:۲۰:۱۹
هر کسی زنا رو اون جوری میبینه که مادر خواهرش خودش هست دلم واقعا برات سوخت پسر بیچاره (48510)
 
نیازی
۱۳۹۲-۱۲-۱۱ ۱۴:۲۷:۰۸
دختر هاره پدرش به شوی میدهد اکثری آنهابه شوهرش راضی نیست پدرش به زور مید هد به این خاطر زنها به شوهرش خیانت میکند به خاطریکه دلش نیسته به دل شو نکرده (31315)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۲ ۲۱:۳۶:۴۹
آره بنظر من هر انسانی برای زندگیش حق انتخاب داره ولی دلیل خیانت نمیشه میتونه ازش جدا بشه (32247)
 
الی
۱۳۹۳-۰۱-۱۳ ۲۰:۰۲:۳۰
به نظر من خدا همه ادما رو ازاد گذاشته هم زن و هه مرد ، هر کدوم خودشون باید شعور و معرفت داشته باشن خیانت نکنن که ما زنا داریم و متاسفانه اقایون این صفت رو ذره ای بو نکردن ممنون (32268)
 
سمانه
۱۳۹۳-۰۱-۱۶ ۱۹:۳۶:۲۱
15روزه ازدواج کردم هنوزم با دوست پسر قبلیم رابطه دارم نمیتونم فراموشش کنم کمکم کنین


------------------
هرگونه وسایل ارتباطی که اون پسره از شما در اختیار داره مثل تلفن-ایمیل و... را تغییر بدهید تا برای همیشه از دسترس ایشان خارج شوید . با یک مشاور مجرب خانواده هم حضورا صحبت کنید تا خیانتکار نباشید که چوب خدا صدا نداره (32421)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۰۱:۵۳:۵۶
بابا جک میگه اگه بخواد میتونه (32446)
 
Chenar
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۸:۵۸:۱۱
نه خيرم اين حقيقت داره كه وقتي عاشقه يكي باشي تو دنيا،وقتيم ازدواج كني نميتوني فراموشش كني،اين خيلي سخته انقدسخته كه هيچ كس نميتونه بفهمه ودرك كنه،دوست پسروميتوني اما كسي كه بهت قوله ازدواج داده رونميتوني فراموش كني،اصلا هيچ وقت به هيچ عنوان،حتي ميدوني كه بي ارزشه ولي باز دلت باهاشه. (32486)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۶ ۰۸:۱۱:۲۷
متاسفم.از خدا کمک بخواه بگو دستتو بگیره (42401)
 
مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۰۱ ۰۳:۲۱:۵۰
زنی که شوهر داره و با مردی دیگه میخوابه،از دید اون مرد همیشه یک خیانتکار و خائن هستش و بیشتر از شوهرش اون مرد از این زن متنفر میشه، البته ممکنه که برای استفاده جنسی به دروغ عاشقانه هایی رو تحویلش بده (46004)
 
مغزه متفکر
Romania
۱۳۹۳-۱۰-۰۲ ۰۷:۱۶:۳۲
واقعا خاک توسرت دیدین برادرهای گلم دخترکه بی شرف میگه ازدواج کردم اونم ۱۵روز میگه هنوز bf دارم لعنت بر هرچی دختره خیانتکار.پس چرا ازدواج کردی بی حیا پسرها اصن ازدواج نکنین بذارین به کثافت کاریاشون برسن تا بمیرن عینه سگ (46036)
 
فریده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۰۴ ۰۳:۵۲:۰۸
مغزمتفکرمن ازکارای اینا دفاع اصلانمیکنم ولی اگه یه مرداین حرفوزده بود همینطوراتیش میگرفتی یامیگفتی حتمازنش براش کم گزاشته؟خیلی جالبه چون دقیقامن هم ازترس خیانت مردازازدواج میترسم!!خیانت مردچندبرابرخیانت زنه ولی برای شمامرداقبول این موضوع سخته وخودتون روبه کوچه علی چپ میزنین (46090)
 
خسته
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۹:۱۸:۴۵
من مردی هستم که به گفته تعداد قابل توجهی از خانمها,آرزوی یک خانم اهل زندگی و صداقت هستم.شکر خدا دستم به دهانم میرسد و تحصیلاتم کم نیست.در منزل محترمانه و ملایم رفتار میکنم,فرزندم همیشه طالب حضورم در خانه است ولی همسرم همواره سعی میکند به دیگران بفهماند که من آدمی که اونها فکر میکنن نیستم.خدا بهتر میدونه چه موقعیتهایی رو حتی با بی مهریها و تحقیرهای همسرم کنار زدم.من نفهمیدم بعضی از خانمها از زندگی چی میخوان و خوشبختی رو چطور میبینن؟همسر من اهل خیانت نیست ولی از خونه فراریم کرده و انگیزهء بسیاری از حرکتهای به نفع مادیات و روان خانواده رو ازم گرفته.مثلا نوروز علیرغم نیاز روحی خود و خانواده و امکان سفر تفریحی,منزل ماندیم. به نسخه های متداول هم تا حد امکان عمل کردم ولی نشد, به نظر شما اشکال کجاست؟ (32489)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۱۰:۱۸:۵۷
شما خیلی یکطرفه می ری قاضی. که خیلی راضی هستی.یه کم فکر کن که چرا خانمت اینجوری شده (34088)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۳-۰۲ ۰۰:۴۵:۵۴
منم دقيقا شرايطم مثل شماست ، منم موندم كه چي كار بادي ميكردم كه نكردم/ (35175)
 
یک مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۳:۱۵
شما فکر کن چکار باید بکنی که نکردی .واقعا بشین با خانمت صحبت کن زبان خوب هر زن سرکشی را رام میکنه براش گل بخر بهش محبت کن اگر جواب نداد بی محلش کن تا براش این سوائل پیش بیاد چرا رفتارت عوض شده از محبت خارها گل شود (38980)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۰۲ ۱۹:۱۲:۵۶
زنهایی که احمقند با هیچی درست نمیشن، نه حرف نه هدیه، نه عشق، فقط باید بمیرن (49691)
 
nafi3e
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۲۱:۱۵:۱۰
وقتی میخواین زن بگیرین فقط به مدل دماغش نگاه میکنین. فکر نمیکنین دختری که برای شما لبندی میکنه این اخلاقشه.

بعد دخترای خوب املن. (33659)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۰۱:۰۳:۰۱
هیچ پستی پستتر از ان نیست که زن احساس کند مردش خیانتکار است اگر زنی خیانتکار و هرزه نباشد مرد چطوری خیانت کند ؟این حرفها را بوجود اورده اند که خا نواده ها را نابود و زن و مرد را دشمن هم قرار دهند و ازدواج را سخت کردند تا فحشا گسترش یابد (34155)
 
یکی مثل خودت
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۰۲:۵۴:۲۱
شوهرت بهت توجه نمیکنه؟ پول نداری؟ از شوهرت لذت نمیبری؟ ؟؟؟؟؟؟ اینا شد دلیل!!؟ خاک دو عالم تو سرت چرا خود فروشی میکنی؟ یه زن خراب مثل طاعون ، اگه جلوشو نگیری کل جامعه رو نابود میکنه (34157)
 
امید
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۰۳:۳۴:۰۸
شما رو به فاطمه زهرا(ع) قسمتون میدم به خودتون بیاین ، اون دنیایی هم هست ، جوابش رو میخوای چی بدی؟ بهش فک کردی؟ (34158)
 
ع
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۰۳:۲۷:۵۶
زنان موجودی هستن که قدرت تشخیص محبت شوهر را ندارن فقط بفک خانواده خودشان هستن و خانواده مرد را نمی بینن و بی محبتی می کنند مثل زنان از فامیل اسکندر (34389)
 
م
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۰۳:۳۱:۳۰
خدا زن را برای ارامش قرار داده چه خوب بود که چند زن داری هم درایران رسم میشد تازنان بفهمن که دوستی و وفای هر زن بیشتر باشه مرد به طرف اون میره درایران تک همسری مد هست و این عمل زنان را بیحیا و پررو کرده و سرخود شدن (34390)
 
يه مرد معلم
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۰۹:۳۹:۴۸
دلت خوشه ها . چقدر هم زنان با اون توقعات و زبان گزنده شون مايه آرامشن . ببين زن آرامش نمياره بلكه پول زياد هست كه آرامش مياره . چون 100 آمد 90 هم پيش ماست!! من و شما با اين وضعيت اقتصادي كه داريم قدرت و صلاحيت نگهداري دو تا گوسفند هم نداريم چه برسه چن زن . كمي خودشيفته هستي بنظرم . ديدگاهتو نسبت به دنيا عوض كن (34391)
 
یک مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۷:۵۹
افرین به جوابت . (38982)
 
هستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۲۱ ۰۰:۲۱:۰۵
خانم مادرحرف ایشون افرین داره؟این اقا داره زن رو باگوسفند مقایسه میکنه!واقعا بعضی مردا چرا اینطورین؟گویا خیلی خودشونو دست بالا میگیرن من همه نظراتو خوندم اون ازجناب سینا که زن رو ناقص العقل خطاب میکنه یکی میگه خدازنهارو ادم حساب نمیکنه یکی شبیه اقای انسان که ازحرف زدنش شخصیت خودشو نشون میده البته عیبی نداره امیدوارم یه روزی هم خدا جواب این توهین هایی رو که به مامیکنن روبده معلوم نیس پیش خودشون چه فکری میکنن که اینقدرپرو شدن انگارباورندارن گزشت اون زمانی که زن رو تحقیرمیکردن (43342)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۶ ۲۱:۰۶:۳۷
من به عنوان یه دخترمیگم حاضرم تااخرعمرم ازدواج نکنم وتنها باشم تااینکه بامردایی که افکارتورودارن ازدواج کنم اگه برعکس مردا زنا اجازه داشتن چندتاشوهر داشتن انقدربلبل زبونی نمیکردین انقدرکه ازپرتوقعی زنا حرف میزنی یکم از بداخلاقی مردا هم بگو خدایا شراینجور مردا رو ازسرما کم کن (42433)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۸ ۰۴:۱۵:۰۸
ضمنا من به شخصه برای مردای چندزنه تره هم خرد نمیکنم میخوام صدسال سیاه طرفم نیان اینجور مردا کی باشن که مابخوایم برای جلب توجهشون تلاش کنیم یکم دیدتو عوض کن (42503)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۹-۲۰ ۰۹:۴۱:۱۰
اشتبا بهت امتیاز دادم حرومت باشه ایشاا (45604)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۹-۲۰ ۲۳:۲۷:۱۲
اینو به اقای م گفتم که بهش امتیاز دادما وگرنه هستی واین خانم بینام لایک دارن واقعا (45635)
 
ملکی
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۴:۱۳:۳۵
خیلی خوب بود این مطالب (34409)
 
ابوالفضل
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۱۷:۲۴:۲۴
خیانت معنا ندارد.چرا کسی راکه دوستش دارید حاضر

هستید ناراحتش کنید (34771)
 
Germany
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۲:۵۵:۰۷
چرا مردها نسبت به زنشو بی اهمیتن خوب معلومه که زنه هم به طرف جنس مخالف کشیده میشه (35121)
 
Germany
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۲:۵۵:۰۷
چرا مردها نسبت به زنشو بی اهمیتن خوب معلومه که زنه هم به طرف جنس مخالف کشیده میشه (35122)
 
United States
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۴:۰۰:۰۸
فکر نمی کنید طلاق بهتر از خیانت است ؟ (35370)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۶ ۰۸:۱۶:۰۹
بله (42402)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۸:۰۹:۲۹
چرا فکر میکنید با طلاق درست میشه کسی که فکرش خراب باشه بااین طلاق بگیره با یکی دیگه باشه هم باز خیانت میکنه ادم مریض تا درمان نشه درست نمیشه (42819)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۱۷:۲۴:۱۵
نه عزیزم چون طلاق هم عامل خیانت میتونه باشه چون اکثرزنان درحین طلاق گول مردهارو میخورن وچون فرد رو کسی میدونن که حرفهاشونو گوش میده و تائیدمیکنه بهش اعتماد میکنن وچون عاطفی هم هستن بازم درحین طلاق بازم خیانت میشه (49824)
 
سارا
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۱:۵۵
زندگیمو با تمام مشکلاتش پذیرفتم.شوهرمو دوست دارم.به هوسبازیاش عادت نمیکنم ولی تحمل میکنم.هربلای سرم بیاد مقصرش اونه. (35458)
 
زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۸ ۱۶:۰۳:۰۱
منم عاشق شوهرم بودم روزی که خبردار شدم بازن گرفتنش شوکه شدم ولی بخاطر زندگیم هرگز بروش نیاوردم که چقدر دلم شکست ولی الان دیگه عاشقش نیستم فقط بخاطر بچه هام سکوت میکنم تازه خودم میبرمش پیش اون زن شاید خجالت بکشه چون دوست ندارم بازم پنهانی اینکارو کنه اولین بار سخت بود ولی الان برام عادی شده. اگر بخاطر نگاه نادرست مردم نسبت به زن مطلقه بد نبود جدا میشدم چون توان مالی خوبی داشتم ولی بخاطر اینده بچه هام باید تحمل کنم حالا بیان بگن زنا خیانت مکنن من ازلحاظ زیبای کم ندارم مهربانم هستم لیسانسم دارم پس چرا همسرم بهم خیانت کرد ؟چون اینم مثل باباش هوسبازه (38991)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۸:۵۴:۴۵
شما که میدونستین باباش خیانت کاره ، هوس بازه میتونستین بهش جواب رد بدین (40960)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۴ ۰۳:۰۶:۲۸
اگر در چهارچوب دستورات الهی عمل کرده گناهی نیست فرهنگ عده ای از ما مردم شرق به حدی نیست که با هر مسئله راخت ومنطقی نگاه کنیم مطمئن باشید ارزش شما نزد او بیشتر خواهد شد وشرمنده میشود و این دوران هم نیز میگذرد (47462)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۱:۲۸:۳۷
دستورات الهی باازاردادن مخالفه کاری که شوهراین خانم کرد حق الناسه وخداحق الناسو نمیبخشه خوب همه چیزوبه نفع خودتون تفسیرمیکنین (47564)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۱:۳۱:۳۲
شما بیش از حد فذاکاری ولطفا به جای اینکه فداکاری کنی برو فکر حل مشکل باش (49197)
 
میثم26
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۱۵:۲۳:۴۶
من 7ساله عاشق 1دختریم و تا حالا حاضرم قسم بخورمو دستمو رو قران بزارم که بهش خیانت نکردم ولی اون طرز فکرش اینه که ادم تو دوره دوستی باید ازاد باشه و خیانتم بکنه و این کارم میکنه.حالا بنظرتون پسرا بامعرفتن یا دخترا؟اینکه 1دختر به تعهدش پایبند نباشه دلیلش پسر نیس،دلیلش فقط خودشه،دوس داری هرزگی کنه،فقط با این حرفا میخواد خودشو،وجدانشو اروم کنه همین (35591)
 
روانی از دست خائنا!
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۰۷:۳۷:۰۹
مطالب خیلی خوبی بود هم مرد هم زن خیانت میکنن و پست ترین صفت انسان خیانته! خوشا بسعادت کسی که بش فکرم نمیکنه، با خدای خود عهد بسته ام 500 بار هم درد خیانت رو بکشم و زهرش نیشم بزنه خیانت نمیکنم حتی پای کوچکترین تعهد چه ازدواج چه دوستی با پسر چه دوستی با دختر و هر عهد دیگه ای، چه دوستی چه ازدواج، کابوسم خیانته تنها خیانت ازم یه وحشی میسازه و بدم میکنه، کاش یکی پیدا بشه در این باره فکرش و وجودش مثل من باشه برا من باشه، دس رو هرکی گذاشتم خیانت کرد، دوروبریام میگن چون دس رو خوشکل گذاشتی مشتری زیاد داره، خب خودم چهرم خوبه! موندم توش بخدا از لحاظ رفتار و تامین کردن و اهمیتی که میدم هم همه دوروبریام تعجب میکنن، بدبختی خیلیم تیزم زود مچشو میگیرم! بخدا افسرده شدم کمک؟؟؟؟!!!!!! (35965)
 
لادن.م
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۲۳:۰۶:۵۹
اگه واقعا راست میگی که نادری والا....//// (36927)
 
ارمین
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۷:۰۵:۲۲
lمنم همدرد شما هستم تا حالا خیانت نکردم اما صدتا دیدم چراشا نمیدونم (37905)
 
l
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۸:۵۸:۴۰
من تا حالا با کسی دوس نبودم / ولی با خیانتهایی که ادم میبینه از طرف زنها بدبین میشه (40961)
 
کرم روزگار
Romania
۱۳۹۳-۱۰-۰۲ ۰۷:۲۱:۵۵
داداش دوس دختر هیچوقت زن نمیشه برا تو اگه زن میخوای به مامانو بابات بگو کوچولو (46037)
 
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۱۷:۴۴:۵۷
مطالب خوبی را اشاره کرده بودی استفاده کردیم .موفق باشید (36890)
 
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۲۳:۰۲:۵۷
من که به شخصه مردی رو ندیدم که بتونه و خیانت نکنه!!! (36924)
 
لادن. م
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۲۳:۰۴:۳۱
به نظر من مرد خوب اون مردیه که تا حالا لو نرفته!!!!! (36925)
 
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۳ ۰۲:۵۸:۵۹
عاشق تیکه کلامتم مرسی (38641)
 
راز
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۳۰:۴۶
با سلام
در مورد دلايل خيانت زنان متاسفانه كامل صحبت نكرده ايد .
خواهشا بگذاريد تا همه بخوانند و فيلترش نكنيد .
در اين جامعه و جوامع ديگر فقط زنان خيانت نميكنند بلكه مردان دو برابر زنان خيانت مي كنند . چرا كه پايه و اساس خيانت را مردان پايه ريزي مي كنند . حال مي پرسيد چطور :
اول اينكه : مردان به دليل حس تنوع طلبي بيش از حدشان ممكن است از همسر خويش خسته شده و دست به خيانت بزنند بعد به نظر شما زن تا چه حد مي توتند ببيند و تحمل كند ؟
پس زن هم بجاي خويشتنداري دست به انتقامي مشابه ميزند و.... (37198)
 
راز
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۴۶:۰۶
با سلام
خواهشا دوستان به راحتي ديگران را قضاوت نكنند .
هيچكس نمي داند چه چيزي پيش آمده كه خيانت صورت گرفته . هرچند منفور و ناپسند است اما اگر خودت در شرايطش باشي شايد نه ؛ مطمئنا بدتر از فرد خائن خواهي كرد . (37200)
 
ارسین
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۶:۵۵:۴۹
هر کسی طرف مقابلشا دوست نداره راحت طلاق بگیره و به طرف مورد نظرش برسه خیانت نکنه (37903)
 
راز
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۴۸:۲۴
شما نوشته ايد مشكلات جنسي قابل درمانند اما اينطور نيست .
فردي كه با دارو درمان مي شود كه تا پايان عمرش نسبت به آن دارو جواب نمي دهد بلكه بدنش مقاوم مي شود .
در شهر ما ناتوان جنسي در مردان خيلي زياد است كه قابل درمان هم نيستند . (37201)
 
اشتباه
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۰۳:۱۰:۵۶
بسم الله الرحمن الرحیم.. انسان جایز الخطاست ممکنه اشتباهی مرتکب بشه همیشه شانس مجددی هست تو زندگی چه زن باشه چه مرد, امیدوارم که هرکی این اشتباه رو کرده دوباره تکرار نکنه من کسایی رو میشناسم که خیانت کردن و الان زندگیشون از قبل بهتر شده چون قدر اون بخشش که از خدا و همسرش گرفته میدونه. ان شاء الله که همه ی مشکلات درست بشه الاهی آمین. (37474)
 
حمید
United States
۱۳۹۳-۰۴-۰۸ ۲۲:۴۷:۱۹
مرد0ایینه ی زن است (38403)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۱ ۲۱:۱۴:۱۵
مرد مرد باشه زن خیانت نمیکنه (38594)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۱۰ ۱۸:۲۴:۳۹
آفرین کاملا با نظرت موافقم (39817)
 
asal
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۲ ۰۲:۱۲:۳۵
خيلي بي انصافي
اگه زنا خيانت ميكنند حداقل برا كارشون دليل قانع كننده دارن اما مردا چي كه تنها دليلشون ارضا نشدن جنسيه
قضاوت با خودتون (38603)
 
بی توهرگز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۳ ۲۱:۴۷:۲۰
هرگز یک مرد به یک زن متاهل متحرش نمیشه مگر اینکه خود زن یک نقطه ظعفی رو نشون بده (38686)
 
mary
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۴ ۱۳:۰۲:۳۹
سلام.میخواستم بگم ما جنس خودمونو بهنتر میشناسیم.اگه زنی خیانت میکنه فقط دلیلش هرزگیشه.کسی هم ک یبار خیانت کنه دیگه نمیتونه دست از این کار بکشه.هرچقد ی مرد بدباشه زن نباید ی همچین کاری بکنه.ممنون از مطالب خوبتون. (38715)
 
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۱۶ ۰۲:۴۶:۲۶
با سلام
من بعد از مطالعه کامل مقاله کامل بالا اضافه میکنم برخلاف نظر نویسنده عزیز خیانت زن به شوهر در ایران بی نهایت زیاده .
با تشکر (38825)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۱۷:۴۰:۰۵
کاملأ موافقم (49831)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۱۷:۴۳:۴۲
خوب بود ولی کامل نبود اگرمن این مقاله رو مینوشتم حداقل بیست درصد خیانت کم میشد تعریف ازخود نباشه ولی شما اصل مطلبو نمی نویسید چرا؟ (49832)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۲ ۱۴:۵۳:۰۲
خیانت حرام است یعنی همان زنا دیگه به لطف ماهواره و شبکه های gem tv و farsi 1 لعنتی که خدا بگم چیکارشون کنه دختر ها و پسر های جوان رو به اشتباه می اندازند مخصوصا دختر ها چون بیشتر در خانه هستند باور کنید اگر زنی خودش را فقط برای شوهرش آرایش کند و بیرون خونه با حجاب و با حیا باشد و زره ای زیبایی خود را به نامحرم نچشناد مرد ها خیانت نمی کنند زنها که هرگز نباید خیانت کنند اصلا معنایی نداره زنها باید از مردشان مواظبت کنند اگر میل جنسی پایین دارد خوب تقویتش کنید غذا ورزش دارو اگر چشم هایش زیادی می چرخه خوب با زیبا کردن خودتان چشمانش را مال خود کنید نه این که با او دعوا کنید که چرا چشم چران هست خودتان باید زیباتر باشید بدانید انسان فقط و فقط یکبار عاشق میشود امکان ندارد یک نفر عاشق 2 نفر شود عشق وقتی بوجود آمد دیگر از بین نمی رود فقط فراموش میشود پس جلوی از بین رفتن آن را نگیرید جلوی فراموش شدن آنرا بگیرید شما زنها همگی با هم توافق کنید که خودتان رو فقط برای شوهرتان بیارایید تا دیگر هیچ زنی چشمان شوهرتان رو ندزدد اگر دیگران نمی کنند که میکنند شما لاقل اینجور باش خواهرم تا تو نماز نخونی و حجاب و حیا نداشته باشی و با دوستان شوهرت مهربان تر از شوهرت باشی اصلا انتظار غیرت و وفاداری نداشته باش در ضمن یاد خدا فراموش نشه (39158)
 
جروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۳ ۱۶:۳۱:۴۴
باسلام به نظر من خیانت خیانته چه از طرف مرد چه از طرف زن .ولی باز بخوای حساب کنی مرد هرچقدر کثیف باشه زن حق نداره خیانت کنه ... (39209)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۵ ۱۲:۴۵:۰۵
به نظر من اول باید تو.انتخاب همسر دقت کرد دوم. مرد وزن هردو حیا داشته باشند مرد باید غیرت داشته باشه که کمربندش فقط رو ناموس خودش بازکنه تا کسی کمربند روناموسش باز نکنه وزن دارای شرم و حیا و عفت وپاکدامنیه اگر کوچکترین لکه اینرو دامنش بیفته اون دیگه قابل تحمل و زندگی نیست بقول پدر بزرگم.اگر هوسه یکی بسه اونم حلال همسره درکل زن باید بیشتر خودشو نگه داره مرد ذات نداره درست ولی چرا زن بخواد نادانی کنه و خیانت کنه اون باید دامن خودشو پاک نگه داره اون دنیا میخواد بگه چون شوهرم خیانت کرد من گناه کردم و زنا کردم؟؟؟ (39261)
 
زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۲۰:۲۹
اقا احسان من دو مطلبی را که نوشته بودید خواندم از کلام مودبانه شما سپاس گزارم شما با بابیان مودبان خوب خانم ها رو نصیحت کردین امیدوارم تمام مردها این کونه با خوانمها بر خورد کنن (39884)
 
هستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۲۴ ۱۴:۱۳:۱۱
بله درست میگی ولی بازبخوای حساب کنی زن هم هرچی باشه مرد حق نداره خیانت کنه (43452)
 
انسان
۱۳۹۳-۰۴-۲۶ ۱۰:۲۴:۵۷
با سلام خدمت دوستان عزیز یه ضرب المثله مردی که خیانت کنه از زن کمتره زنی که خیانت کنه از سگ کمتره به نظر من زنها باید حیای بیشتری داشته باشن چون یه زن خوبو تو فرهنگ ما با حجب وحیای بیشتر میشناسند منظورم تنها فرهنگ اسلامی نیست فرهنگ ایرانی هم از یادگارهای کورش کبیر این مسیله رو تایید میکنه هر کس چه مرد چه زن باید ارزش وجود و تعهدشو نسبت به خودش خدای خودش و همسرش وجامعه خودش بفهمه و اگر این درکو نداشته باشه پس نباید اسمشو انسان گذاشت چون مثل یه حیوان داره زندگی میکنه من دعا میکنم هیچ کس در دام شیطان نیفته که زندگی آخرتش رو که حدومرزی نداره نابود کنه (39304)
 
الهه
United States
۱۳۹۳-۰۵-۲۴ ۲۲:۳۳:۴۳
خیلی ممنون واقعا.یعنی زن انقد پسته که اگر مردی خیانت کنه از زن پست تر میشه؟؟؟؟؟؟؟
مگه زن پسته؟؟؟تعداد زنایی که خیانت میکنن یک هزارم مردایی که خیانت میکنن هم نیستن....واقعا این حرفه؟مردی که خیانت می کنه از زن و زنی که خیانت میکنه از سگ پست تره؟یعنی زنا در برابر مردا مثل سگا در برابر زنان؟شما اگر بلد نیستی نظر بدی لطفا نظر نده.وقتی نمی تونیم دوکلام درست و بدون بی حرمتی با هم صحبت کنیم می خواهم مشکلات جامعه رو رفع و رجوع کنیم؟ (40770)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۷:۱۲:۰۲
اغلب مشکل اینجاست که طلاق عاطفی سالها قبل اتفاق افتاده ولی طلاق و جدایی در عمل اتفاق نیفتاده تا هر یک به سراغ خواسته خود بروند. (41194)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۶ ۰۸:۲۳:۴۵
مردایی مثل توان ک این جامعه رو ب فساد کشوندن. زن حرمت داره بیتربیت کثیف (42404)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۶ ۱۷:۴۴:۵۸
با سلام واحترام به نظر نویسنده ،2 دلیل عمده ذکر نشده است .1 - ضعف شدید وکمرنگ شدن اعتقادات اسلامی ومذهبی 2 - تا ثیر تدریجی رعایت نکردن حلال وحرام مثلا تماشای فیلمهای مبتذل که فکر وذهن را تشویق به فساد میکند. (39317)
 
سامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۱۷ ۰۲:۵۷:۳۶
آخ قربونت برم که انقد دانایی آره داش راس گفتی (40217)
 
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۲۰ ۱۲:۰۲:۴۶
لعنت بر زنهای خیانتکار که باعث شدن جوونی مثل من از زن گرفته مثل چی بترسه،لعنت بر همتون (40442)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۲۱ ۱۷:۲۵:۱۷
همیشه خیانت از طرف این زنهای کثافته (40564)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۵ ۰۰:۴۸:۵۰
هووووی تند نرین مردای هرزه ده برابرزنا هستن لعنت به اونا (41679)
 
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۲:۵۱:۲۱
و همچنین لعنت به مردها ی هوسباز که باعث میشن زن انقدر احساس نا امنی کنه که دست به همچین کاری بزنه (41019)
 
الهه
United States
۱۳۹۳-۰۵-۲۴ ۲۲:۲۴:۱۴
زن و شوهر آینه ی هم دیگن این نیست که خوبی کنی(البته خوبی کردن هم باید به اندازه داشته باشه)خیانت ببینی یا خیانت کنی خوبی ببینی
خوبی کنی خوبی می بینی خیانت کنی خیانت میبینی.توجه کنی توجه می بینی بی توجهی کنی بی توجهی میبینی (40767)
 
سیران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۳:۰۸:۵۵
۲ساله ازدواج کردم .از وقتی که ازدواج کردم شوهرم پی دوس دختر و هوس بازی بوده منم تازه فهمیدم مث یه آدم نشستم باهاش حرف زدم که چرا اینکارو کرده هیچ جوابی نداره!نمیدونم چیکار کنم دیگه اصلا بهش اعتماد ندارم نمیتونم ترکشم کنم دوسش دارم.موندم این وسط که چیکار کنم آخیه کمی هم نداره که بگم جبران میکنم این کارو نکنه (41022)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۱۷:۲۷:۱۳
شایدنمیدونه که شما از خیانتش خبر دارید بهش بگید احتمالا درست بشه اگه بچه دار هم بشید کلی تاثیر داره ولی شمامواظب خودتون باشید (49825)
 
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۲:۴۷:۵۰
اگه زن از طرف شوهرش همه جوره ساپورت بشه چه از نظر عاطفی چه جنسی و چه مادی امکان نداره خیانت. کنه تمام خیانت ها ی زن بخاطر رفتارهای شوهرشه (41018)
 
ماهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۳۱ ۰۴:۱۴:۲۸
سلام خیلی از نظرهای بچه هارو خوندم .
اما متعاقد نشدم . چرا که ادم چه زن باشه و چه مرد باشه میخاد بعد از ازدواج باشه یا قبلش بستگی به تربیت و اداب خانواده ش داره بعدش به خود ادم
بخصوص مردها باید خیلی خودشون حفظ کن ، البته ما کاری نیستم خدا باید حفظمون کنه،
با این پوشش های زننده نگاه های ناخواسته از سمت مردان به دخترهای می افته که جرقه های فساد تو دل مردان میندازه و از همونجا شروع میشه.
دوستم برام تعریف میکرد می گفت من مترجم زبان روسی هستم با روس ها میرفتیم بیرون تو بازار ایران این مترجم هم با هشون بود دخترها پوشش های زننده به تن داشتن ، یارو روسی میگفت ما اونجا تو روسیه زنان بی حجابن هیچ پوششی ندارن تحریک نمیشیم اما اینجا با اینکه نصف پوشش دارن خیلی تحریک میشم لباس های زننده ای دارن
...
نتیجه : خواهر عزیز پوشش خود را حفظ کنیم نا محرمان در کمینن (41068)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۷:۱۷:۰۸
اتفاقا ما هم می رویم بازار روسیه تحریک می شویم . این تا حدی به عادت بستگی داره (41195)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۶ ۰۸:۱۹:۰۹
رفتارتونو با زناتون درست کنین .زن رو ب چشم گاو نبینید ک فقط شکمشو سیر کنید (42403)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۸:۵۶:۰۷
مشکل و پیش زمینه اصلی "طلاق عاطفی" زن و مردها است. (41201)
 
زهره.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۱۹:۳۴
به نظر من خيانت مردان و زنان بر مي گرده به ايمان انسان. اگر ايمان قوي داشته باشي در هرصورت دامن خودت به گناه آلوده نميكني زيرا ترسي از خدا داري كه جلوي كارت و مي گيره حتي اگر در زندگي زناشويي ناراضي باشي و شوهرت و يا زنت بهت خيانت كرده باشه و بدترين آدم باشه ولي باز توكلت به خداست و نمي زاره تو هم به گناه آلوده بشي. من اينو در زندگي درك كردم. شوهرم به زنان در و همسايه چشم چراني مي كنه با اينكه موقعيت اينگونه كارها در محل كارم مي باشد به هيچ وجه تلافي نكردم. ترس از خدا (41370)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۰۳:۰۲:۰۵
ایشالا با حضرت زهرا محشور بشی (41404)
 
تک ستاره بیکس بدبخت
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۲۳:۳۲:۵۱
افرین به خداقسم که لایق بهترینی قول میدم خوشبخت میشی اگر زنی مثل تو داشتم بخدا خودمو جلوش قربونی میکردم اخه من خارج ازکشور کارمیکنم و دوساله ازدواج کردم زنم فکرمیکنه من انجا هرکاری میکنم ولی به والاه نگاهشون هم نمیکنم چندوقت پیش به خیانتش پی بردم دارم طلاقش میدم زن من هیچ مشکلی نداشت ودوستش داشتم حقوق خیلی بالایی میگیرم که همشو تعلق داده بودم بهش ازبابت خانه وماشین و خلاصه همه چیزتامین بود ولی خیانت کرد باچهارپسر ارتباط داشت از پرینت حطش فهمیدم الان هم میگه تو اون وراب خوش بودی ماهم ادمیم بااینکه کمرم بشکنه اگرحتی به زنی به قصد ارتباط نگاه کرده باشم با اینکه عین اب خوردن میتونستم ولی اینکاره نبودم زندگیمو نابود کرد البته من فقط زنمو از دست دادم ولی اون همه چیزو از دست داد دنبال مهریه است ولی کاری کردم که بدهکارهم شد حالابره واسه هزارتومان به هزارنفر التماس کنه خداشاهده که از زنها متنفرشدم ولی باخوندن مطلب شمأ فهمیدم که زنانی مثل شماهم هستن اگربازم ازدواج کنم میخوام با یک زن بیوه که ازهمسرش خیانت دیده باشه ازدواج کنم خداشاهده سرتاپاشو طلا میگیرم فقط اگر خدا ترس باشه امیدوار همسرتون زود سرش به سنگ بخوره و جواهری مثل شمارأ ازدست نده تورو خدابرام دعا کنیدتا همسری مثل شما نصیبم بشه (49840)
 
Europe
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۱۵:۵۰:۴۲
کاش خداوندشیطان رادرهمان سجده نبردن نابودمیکردتاکسی وسوسه نمیشدوحال این روزهای زشت را به چشمم نمیدیدیم (41418)
 
افاق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۲ ۱۴:۳۹:۱۴
در روستای من مردی به یک زن متاهل ابراز علاقه کرد وخواستار رابطه با او شد.شوهر زن وبرادر آن خانم سر مرد را بریدن (41557)
 
زهره.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۷ ۱۷:۱۹:۲۰
دقيقا به همان دلايلي كه مردها به زنها خيانت مي كنند. (41834)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۱۸ ۰۴:۵۳:۰۱
همه چیز انتقام نیست من شخصا از این کار متنفرم ولی هم تحمل اینکه سرم بیاد هم ندارم
دیدگاتون رو عوض کن زرتشت میگه کسی که رفت بزار بره هیچ وقت الوده این دنیا نشید
خیانت کثیف ترین کار چه مرد چه زن خیلی ها رو دیدم چوبشو خوردن دوستان عزیز (41867)
 
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۲۸ ۰۳:۰۳:۰۵
سلام به همه دوستان
نظرات همه دوستان قابل احترامه ولی بیایید یه کم منطقی تر وعلمی تر دراین مورد برخورد کنیم ایا زمانی که خیانت به هر دلیل اتفاق میفتد از طرف هر کسی فکر نمیکند که بیشترین صدمه رو همون فرد خاعن میبنه در جوامع مدرن خیانت مشکل جدی به حساب نمیاد دلیلش هم حس تنوع طلبی انسانه حالا منو تو که تو جامعای زندگی میکنیم که همیشه در خفقان ومحدودیت بوده ایم فکر نمیکنید یه کم تند میریم واقایون خانومها و بلعکس هم دیگه را متهم میکنیم درسته مردها زودتر از زنها خیانت میکنن ولی ایا اگه زنی پاسخ مثبت نده مرد میتونه خیانت کنه.نتیجه این افکار پلید رو کنار کذاشته و زندگی را ادامه بدیم با تمام چیزهایی که توش میتونه اتفاق بیفته چون ضعیفتر ازان هستیم که بتونیم جلوی اتفاق افتادن بعضی از چیزهارو بگیریم ,به خود ااااااا. (42498)
 
میهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۵:۵۷:۴۴
به نظر من مهمترین علت خیانت زن و شوهر به همدیگر. فراموش کردن خدا و بعد از اون هوس رانی است
ما باید از زندگی حضرت علی و حضرت زهرا س
الگو بگیریم! (42946)
 
ناناجون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۰۴:۰۲:۳۳
خوب پیش میاد دیگه (43007)
 
fatemeh
Kuwait
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۰۱:۱۹:۰۸
اگر مرد با زنش همنونطور كه با دوست دخترش رفتار ميكنه رفتار كنه زنش هيچ وقت بش خيانت نميكنه (43546)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۱۷:۳۷:۴۵
تنهاراه مقابله باخیانت سه کلمه اس اول حجاب دوم ادب سوم متانت (49829)
 
پریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۱:۲۴:۳۴
سلام به نظر من ذات 99 درصد مردا همینه که بعد ازدواج خیانت میکنن و کاریش نمیشه کرد من موردها میشناسم که با اینکه زنانشون زیبا تحصیلکرده و کامل بودن ولی شوهرا همینکه یه جنس مخالف میبینن دل و دین و ایمان و دامنشان عز دست میرود اینم از اجدادامون بابا شمپانزه ها به ارث بردیم و کاریشم نمیشه کرد که نمیشه کرد (43591)
 
مسعود کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۸:۱۷:۴۶
به نظر من خیانت هر زنی از بی عرضه بودن خوده مرده نه چیزه دیگه.اگه یه مرد بلده باشه چطور زندگیشو اداره کنه و همیشه زندگیش یکنواخت نباشه و برا همسرش وقت بزاره هیچوقت با همچین مسائلی رو به رو نخواهیم شد مطمئنن.بلاخره زن هم آدمه و نیاز داره به مهر و محبت چرا ما فقط زن رو به چشم یک موجودی که فقط برای لذت جنسی مردان درست شده نگاه میکنیم.من یه مرد فمینیسمی نیستم ولی همیشه تابع حقوق زنان که در قرآن از کمالات و شان زن صحبت شده با آنان رفتار کردم و هیچ وقت زن یا مرد بودن طرف مقابلم برام فرقی نداشته و برای هردو یک احترام خاصی قائلم چرا که همین مردانی شما مبینید در جامع و حتی خوده شما مردهای که حرف های برعلیه زنان میزنید تا به حال فکر کرده اید که شما زادیه همین زنان هستید.پس کسی با ناموس خودش اینجور حرف نمیزنه چرا که ما خون ها داده ایم برایه همین ناموس که الان شما دارید راحت و مثه آب خوردن بهشون بی احترامی میکنید.سپاسگذار از همه شما سروران گرامی (43618)
 
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۴:۴۸:۱۳
عالی بود مسعود جان واقعا هم همینطوره % (43681)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۰۵:۳۴:۴۳
اقا اشکان واقامسعود انقدراینجا به ماتوهین کردن الان یکم سخته باورکنم شمامرد باشین !قصدجسارت ندارم البتهاگه واقعا مرد هستین انشاا خداحفظتون کنه به شمامرد واقعی میگن (43835)
 
عسل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۱۲:۳۹:۱۲
اولش بگم که متاسفم اما دوسال ازدواج کردم همسرم عاشقانه دوستم داره اما خودم عاشق یکی دیگه ام که اونم دیوونه وار دوسم داره اما تحت هیچ شرایطی خیانت نکردم فقط یه حس عاشقانه شدید بینمون ایجاد شده و این بهم ثابت شده بارها خواستم از همسرم جدا شم اما به هیچ وجه قبول نمیکنه خییییلی دلم واسه همسرم میسوزه نمیدونم چیکار کنم... (43840)
 
یه پسر خوب:-)
Romania
۱۳۹۳-۱۰-۰۲ ۰۷:۲۹:۵۰
تو اگه واقعا عاشق بودی و اگه از عاشقی چیزی حالیت شه هیچوقت اینو نمیگفتی تو ذاتت خرابه عزیزم نه دل سوز برا شوهرت بری گمشی براش بهتره شوهرتم مثه خودته دیگه بی ارزش اگه نبود این ننگه تورو این بی حیاییتو تحمل نمیکرد که (46038)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۰۲:۵۹:۴۳
کی گفته خیانت زنها تو ایران خیلی کمه ؟؟؟؟

اتفاقآ خیانت تو زنها چندین برابر مردهاست. (43953)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۱۷ ۲۰:۰۳:۳۶
دقیقا
تا کی درووووغ
همه میبینیم و میدونیم که چقدر خیانت زنها زیاد شده (44423)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۰۹ ۰۳:۰۴:۰۱
خدا هیچ بنده شو اسیر زن هوس بازنکنه .ماانسان هستیم نه حیوان به خدا بعضی از حیونا تااخر عمر به جفتشون وفادارن.واقعا میتونیم از حیون هم پستر باشیم تو همه زندگیا مشکلات هس به جای توکل به خدا تیشه به ریشه خودت میزنی.خداازت نگزره (44035)
 
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۱۰ ۱۶:۳۲:۴۵
وهمچنین خداهیچ زنی وخصوصادخترهای دم بخت رواسیرمردهای هوسباز نکنه که بااراده ی سستشون همسرشونوداغون میکنن (44090)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۰۳:۱۹:۴۵
خیلی دوست دارم انگیزه منفی دهنده هابه این نظرو بدونم!یعنی دخترابرن باپسرای هوسبازازدواج کنن؟هرکی منفی داده خداخیرش بده چون به خاطرش من نصف روزرو خندیدم!خدایا این شادی روازمن نگیر (44533)
 
ایدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۰۴ ۰۴:۰۷:۰۰
ازتعدادمنفی هاقشنگ معلومه بیشترخواننده هامردهستن هرچی دلشون میخوادبارمون میکنن اماتامایه حرفی میزنیم هزارتامنفی بهمون میدن اینم ازمنطقشون (46091)
 
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۱۴ ۰۲:۰۹:۴۶
من خودم چند وقت پیش با خانمی آشنا شدم که میگفت مطلقه است بعدا فهمیدم شوهر دار و سریع ولش کردم ولی بازم اون بیحیال نمی شد
بد دوره زمونه ای شده (44232)
 
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۱۵ ۱۴:۰۴:۳۲
بنظرم هر چندم زن کمبود جتسی داشته باشه نباید خیانت کنه قیامت خودتونو به
لذت لحظه ای نفروشید صبور باشید تا خدا اجر صبرتونو بده (44311)
 
مهدی
United Kingdom
۱۳۹۳-۰۸-۱۹ ۱۱:۳۷:۰۹
چقدر حرف از خیانت می زنید یکم به زندگی کردنتون برسید (44487)
 
رهگذر تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۲ ۰۱:۰۰:۱۵
چ زندگی هان درست زن ها تا وقتی مجرد هستن عین هندونه هستن کسی نمیتونه بفهمه چ جور هستش داخلش وقتی ازدواج میکنند خودشون نشون میدن البته خانم ها تنوع طلب هستن ومرد که اگر کنترل کنند خودشون رو باعث میشه تا زنا به هم نو خودش خیانت نکنه اگر اونیکه خیانت کنه چ زن چ مرد انسان باشه طرف شو درک کنه خیانت نمیکنه افسوس هرکس بفکر خودش هستش افسوس پسر به پسر دخترب دختر خیانت میکنه ‏ نکنید نکنید نکنید خونه کسی رو خراب نکنید بله رو دوطرف میگن پس چرا خیانت دوست گلم زندگی منو هم نوع خودم پاچوندش (44609)
 
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۲ ۰۹:۲۴:۱۰
خیانت خیانت است چه زن باشه چه مرد.اگه زنی خیانت کرد و یا مردی خیانت کرد مطمئن باشید جوابش را خواهد گرفت. اقا و خانم خیانت اتیش جامعه دین خانواده اینده فرزندانمان ...... است (44610)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۵ ۰۰:۰۰:۲۰
منم خودم این مشکل رو دارم یکی رو آورد م تو زندگیم بعد خودم انداختمش بیرون ولی نمیتونم فکرش رو از ذهنم بیرون کنم کمککککککک فکر میکردم آدم با ایمان متدینم ولی ... همیشه خدا هم به شوهرم مشکوکم (44705)
 
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۲ ۲۱:۲۸:۴۰
منم معتقدم خیانت مردان خیلی بیشتر از خیانت زنه چون مردها فکر می کنند این تنها زن هست که باید برای خودش ارزش قائل باشه برای خودمون یک خورده ارزش قائل باشیم برای انسان بودنمون ما اشرف مخلوقاتیم بی خیال این حرفا که تو قران گفته می تونیم 4 تا زن بگیریم قلب انسان فقط جای یک نفره (44637)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۷ ۱۳:۱۷:۲۰
خدایا به همه ارامش بده (44785)
 
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۹-۰۱ ۰۰:۵۰:۰۷
خواهر محترم شما راست میگین منهم با نظر شما موافقم زن ومرد باید مثل روز های اول زندگی به هم عشق بورزند وخیانت نکنند حالا این زن ومرد بچه هم داشته باشند اونهم دختر به نظر شما ایا دراین میان خیانتی صورت بگیرد ویکی بفهمد برای اون دختر خواستگار میاد یا نه گناه اون چیه (44900)
 
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۷ ۱۱:۴۳:۵۶
من خودم کسی هستم که شوهرم پنج سال بهم خیانت کرد ولی حتی یک لحظه فکر نکردم خودمو بفروشم تا اونو ادب کنم و اون هم با دست و پای شکسته ارومو بی صدا سر افکنده برگشت حالا من سرورم تو خونه راضی هستم و همه چیز برام مهیاست دخترم ارزششو داشت (44783)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۰۲ ۱۹:۱۵:۴۵
خدا بهتون خیر بده (49692)
 
زهره
United States
۱۳۹۳-۰۹-۰۲ ۱۳:۱۱:۲۴
به نظرمن مقصرخانمها هستن هرچه قدوشوهرشون بی محلی کنن نباید خیانت کند چون بدترین گناه خیانته من خودم خیلی به شوهرم احترام میزارم اگرگرسنه باشم اگر توبدترین شرایت زندگی کنم هیچ وقت به شوهرم خیانت نمیکنم ادم اگر فکراون دنیاش باشه این کارهانمیکنه اینم خیانت به شوهربدترین گناه (44944)
 
زهره غ ازبوشهر
United States
۱۳۹۳-۰۹-۰۲ ۱۳:۱۷:۰۸
به نظرمن مقصرخانمها هستن هرچه قدوشوهرشون بی محلی کنن نباید خیانت کند چون بدترین گناه خیانته من خودم خیلی به شوهرم احترام میزارم اگرگرسنه باشم اگر توبدترین شرایت زندگی کنم هیچ وقت به شوهرم خیانت نمیکنم ادم اگر فکراون دنیاش باشه این کارهانمیکنه اینم خیانت به شوهربدترین گناه (44945)
 
سید
France
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۰۸:۲۷:۵۹
عدم برنامه ریزی بر اوقات فاغت در جامعه توسط مسئولان و زندگی مکانیزه و از همه مهمتر اعتقادات رو به تحلیل رفته از مهمترین عوامل ازدیاد این پدیده شوم در جامعه است (45109)
 
United States
۱۳۹۳-۰۹-۰۷ ۲۳:۰۹:۴۸
سلام-به نظر من يك شخص متاهل بايد به زندگي مشترك متعهد باشه - تاكيد مي كنم متعهد باشه (45134)
 
ميم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۹-۰۸ ۱۳:۳۴:۳۸
ظاهرا كه اكثر نظردهندگان مقاله را درست مطالعه نكرده اند . قضاوت ديگران بدون داشتن مطالعه تحقيق آگاهي تخصص و فحش و فضاحت دادن را همه بلد هستند . به جاي اظهار نظر درباره زندگي ديگران كه هيچ اطلاعي از آن نداريم ، هر كدام از ما كه جامعه را تشكيل مي دهيم زنگ خطر را شنيده و به بررسي زندگي خودمان بپردازيم . با بالا بردن آگاهي در باره نيازهاي زن و مرد و افزايش مهارت هاي ارتباطي در جهت زندگي بهتر ،صميمي تر و سلامت روح و روان خود و افراد خانواده امان گام برداريم . (45147)
 
تبسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۹-۱۸ ۲۲:۵۲:۵۴
من‌متاهلم شوهرم اونی نیست که میخواستم عاشق کس دیگه ای بودم هیچوقت نتونستم فراموشش کنم بعد از ۱۵ سال که از زندگیه مشترکمون میگذره هنوزم که هنوزه نتونستم عشق اولمو فراموش کنم هر روز بیشتر از روز گذشته اذیت میشم چهار سالی میشه که شب و روزم شده اشک نمیدونم چکار کنم ازشوهرم متنفرم وهر چه این حس تنفر بیشتر میشه حس دوستداشتن به عشقم بیشتر شما بگید چکار کنم موندم سردوراهی دوهفته ای میشه که با عشقم رابطه ای در حد پیام دادن دارم اون ازم میخواد که به زندگیم برگردم میگه دوستم داره ولی چون هردو متاهلیم یه دیواری بینمون کشیده شده که حتی نمیتونیم دست همو بگیریم (45550)
 
عاشق مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۹-۱۹ ۲۰:۱۳:۴۹
سلام من هم مثل شما درگیر عشق اولم شدم خیلی خیلی سخته برام. ما هر دو فرزند داریم ولی هردویمان از همسر شانس نیاوردیم ونمی توانیم هم از هم جدا شیم .ماندم با بی ابرویی چه کنیم چون یه روزی بر ملائ میشه ودیگر شرفی برایه هردویمان نمی ماند (45584)
 
Romania
۱۳۹۳-۰۹-۲۰ ۱۳:۲۸:۱۳
خانم محترم من هم مانندشمامتاهلم
بنظرمن جلوضرر راهرجابگیری منفعته ومنفعت شما درجدایی از شوهرتان وملحق شدن به عشقتونه الکی عمرتون را هدر ندین سعی کنیداینده راخودتون بسازید نه اینکه مطیع ان ,باورکن خیلی دوست دارم به شما کمک کنم (45612)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۹-۲۱ ۲۳:۵۶:۰۹
خیانت به خودت، گناه نکن ، برو با یه مشاور صحبت کن، تو مسئول زندگی خودتی و اگه همسرت رو به هر دلیلی برنجنی ، خدا ازت نمیگذره، تو را به خاطر خدا گناه نکن ... تو رو به خاطر همون عشق قدیمی که میگی درگیر گناه نشو... (45670)
 
یه مرد
Romania
۱۳۹۳-۱۰-۰۲ ۰۷:۳۷:۳۷
واقعا که هرزه هستید مرده شور ببره شمارو بی حیا بی حیا لعنت خدا برتو (46039)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۱۷:۲۹:۳۹
به جای نفرین برتاریکی یک شمع روشن کن کاش میتونستم بیشترکمکت کنم (49826)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۴ ۱۱:۳۶:۱۱
خدارو در نظر بگير... (47467)
 
مهسا
Romania
۱۳۹۳-۰۹-۲۳ ۰۲:۰۰:۳۲
من بیستوهشت سالمه سه ساله ازدواج کردم مدتیه بایه نفر اشناشدم دست از سرم برنمیداره مثه سایه باهامه میگه اگه بیای بامن…شوهرمم مردی نبودکه میخواستم (45714)
 
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۱۹:۲۰
به هیچ وجه گول این جو ر آدمی رو نخور. یک کفتار که در پوست میش هست. وقتی به خودش جرئت میده یک زندگی رو تا نابودی پیش ببره مطمئن باش اگه به هم هم برسید به شما هم خیانت میکنه. توکلت به خدا باشه و از او بخواه که تو را حفظ کنه. گول ما مردا رو نخورید. شما خانم ها احساسی هستید و مردها از این موضوع سوئاستفاده میکنن (46281)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۲۳:۳۷:۵۹
من باکسی کاری ندارم که تهمتوغیبت بشه ولی خانمهای متشخص محترم تورو خدا زیاد بانامحرم حتی رابطه لفظی زیادهم نداشته باشید اگرلازم شدبامردی حرف بزنید اصلا نخندید و با جدیت باهاش حرف بزنید مردا زود تحریک میشن (49841)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۹-۲۵ ۰۰:۳۹:۱۲
اگه می خواستم بعد از 4سال هنوز هم می تونستم طرف رو دنبالم بکشونم.تا اینکه علی اقا پیدا شد.درسته 30ساله هستم ولی پسر حقم ه .اون طرف 2تا بچه داشت.گفتمش بای عاشق.این خیانت ه؟ (45809)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۰۶ ۰۱:۳۲:۵۵
فقط میخوام بگم همسرتونو به قتل برسونید وجونشو بگیرید ولی خیانت نکنید نکنید ترا خدا نکنید بقیه اش مزخرفه (46165)
 
سودابه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۱۸ ۱۵:۰۸:۳۲
شما چرا انقد باهم دعوا میکنید؟؟؟؟؟؟
این ی چیز عادییه ک چه زن چه شوهر وقتی تشکیل خانواده و زندگی دادن باید بهش پایبند باشن حالا اگه یکیشون ی اشتباهی بکنه طرف مقابل میتونه ببخشدش و دنبال دلیل این کار بگرده یا میتونه نبخشه
....
ولی اینکه چون یکیشون خیانت کرده طرفش بره خیانت کنه اشتباه خیلی ام اشتباه ضایعیه
و اینم بگم ک خیانت ربطی ب زن یا مرد بودن نداره حودتونم خوب مبدوند همه ی آدما جایز الخطا هستند و شهوت هم دارند....هییچ ربطی ام ب مرد یا زن بودنشون ندارههه.....
میدونم همه ی حدفای منو خودتون میدونستید ولی بعضضضیا ی جوری حرف زدن ک احساس کردم گفتنن دوباره ی این حرفا لازمه..... (46716)
 
خسرو
United States
۱۳۹۳-۱۰-۲۶ ۰۲:۵۸:۱۹
سلام الان خیلی خیانت زیادشده حالاهردلیلی داره نبایدانجام دادچون باهردست بدی باهمون دست پست گرفته میشه (47081)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۶ ۰۷:۲۲:۲۰
سلام با نظر شما موافقم به غیر از اینکه انسان ممکن الخطا است نه جایزالخطا ، چرا که اگر جایزالخطا باشد دیگر مجازات او در این دنیا و در آخرت موجبی نداشت (48535)
 
محمد4
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۰۲ ۰۴:۱۳:۳۳
گل گفتی عزیزم (49682)
 
Spain
۱۳۹۳-۱۰-۲۹ ۲۰:۴۸:۴۱
ای گفتی (47281)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۳ ۱۳:۵۵:۵۷
خیانت هرگز باصبر وهمدلی می توان خیلی ازمشکلات زندگی راحل نمود (47431)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۳ ۱۸:۰۱:۱۴
خیانت هرگز باصبر وهمدلی می توان خیلی ازمشکلات زندگی راحل نمود (47438)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۸:۳۱:۰۵
با سلام زندگي معمولا خيلي پيچيده است و دلايل خيانتها زياده ،من بيست ساله ازدواج كردم و يك دختر 17 ساله دارم بصورت اتفاقي متوجه خيانت همسرم شدم من خودم تو اين بيست سال اصلا خيانتي نداشتم و همسرمو كاملا دوست داشتم و همه جوره از نظر عاطفي و مالي هم تامينش كردم وقتي ازش پرسيدم علت خيانتشو ،به من گفت هركس همسر تو باشه خيانت مي كنه تو يك آدم ملايم و خوش اخلاق هستي و در زندگي همه جوره براي خونوادت مايه مي ذاري تو اين جامعه به تو ميگن پپه،شوت،من چرا از امكانات تو براي خوش گذراني هام استفاده نكنم من كه بوق و امل و شوت نيستم ،خلاصه برام اين طرز فكر هم عجيب و غريبه ،پس اگر يك همسر چه زن يا مرد خوب باشه طرف مقابل بايد بهش خيانت كنه؟ (47540)
 
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۰۰:۲۶:۰۲
چرا همه ما مردا و شما خانوما همش می خوایم تقصیرارو گردن هم بندازیم اولا به خود نگاه کنیم بعدا به دیگران یعنی هر کاری جلوی آدم سبز بشه کاری یه که از قبل انجام داده اگه الان می بینی همسرت بهت خیانت کرده اولین مقصر خودتی که یا همسرتو خوب نمی شناسی یا با کارهای قبلی که به همسرت کردی اون رو به اینکار آورده (به غیر از شهوت پرستا که اون مسئلشون فرق می کنه ) اما بهتره اول به خودم نگاه کنیم و خودمونو محکوم کنیم تا ... (47642)
 
غلام رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۴:۳۳:۱۲
اول سلام متاسفانه تو کشور ما هیچ کس دوست دختر خودش رو واسه زندگی نمیگیره و با دوست دختر یکی دیگه ازدواج میکنه و میگه زن من دست هیچکس بهش نخورده و متاسفانه ملاک دوستی تو ایران اکثرا خواسته های جنسیه و بین زن و مرد هیچ فرقی وجود نداره (47570)
 
United Kingdom
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۷:۳۹:۴۴
شوهرم اصلا بهم محل نمیذاره، جدا میخوابه و تا صبح چت میکنه و خودشو ارضا میکنه. هزار و یه جور فیلم غیر اخلاقز هم داره، خیلی سعی کردم که زندگیمو درست کنم اما نشد. میگفت میخوام آزاد باشم، دلم میخواد، یا به تو مربوط نیست. ما فقط تو یه خونه ایم وگرنه حتی خرجم رو هم خودم میدم، ولی اونقدر درامد ندارم که بتونم خونه بگیرم و جدا شم، خانواده ای هم ندارم. یهویی وسط تمام این شرایط عاشق شدم، وحشتناک...سه ساله...ولی نه به طرفم گفتم و نه به روش اووردم، فقط تو رویا و شبهایی تنهاییه من خیالش حضور داره. هر کاری میکنم از ذهنم نمیره، حتی محل کارم رو هم عوض کردم اما از فکرم نمیره، چکار کنم؟ (47674)
 
United States
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۸:۵۳:۵۴
اسمم عسل من یکی دوست دارم یه روز جواب تلفنمو میده میگه دوستت دارم بعد ی روز هفته حتی گوشیشو هم خاموش میکنه فکرکنم اینم خیانت میکنه ولی من دوسش دارم (47675)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۴:۰۰:۰۲
اگر زنان فاسد را دولتم کد بزنه دیگه هیچ زندگی ویران نمی شه هیچ بچه ای بی سرپرست نمی شه زنان شوهر خیلی راحت دارن زندگی ها رو خراب می کنن من خودم یک زنم اگر زن نجابت داشته باشه خود فروشی نمی کنه یا این محبتی که ازش حرف می زنین چه ارزشی داره که چنین بدست می یاد دولت من چنان به این زنان رو داده که خیلی راحت با این که شوهر دار بازم دار فساد می کنه (47719)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۱۳:۰۷:۱۱
با سلام. من خودم زن هستم. شوهرم هم چند بار با دیگران رابطه در حدود مختلف برقرار کرده. ولی من با اینکه از زیبایی چیزی کم ندارم و در موقعیتی هستم که می توانم با افراد مختلفی آشنا شوم ولی هیچگاه به خودم اجازه کار کثیفی مثل خیانت را نمیدهم. حتی باور کنید در همین حدی هم که دارم می نویسم و جمله اش را می گویم حالم را بد می کند ولی لازم دانستم مطالبی را بگویم. زنی که رو به فساد می آورد فقط به شوهرش خیانت نکرده، به خدا خیانت کرده و به خودش و خانواده اش خیانت کرده. من نمی دانم این زنها وقتی در آینه به خودشان نگاه می کنند چه حسی دارند؟؟ یا موقع خواب در خانه شوهرشان؟؟؟ وقتی شوهرت بی وفایی می کند قلبت می شکند خیلی زیاد ولی من ترجیح می دهم بمیریم تا اینکه وقتی به درون خودم نگاه می کنم یک حیوان کثیف ببینم و جلوی خودم شرمنده باشم. ترجیح می دهم قلبم شکسته ولی سرم بلند باشد. ای کاش همه مردها به همسرانشان عاشقانه وفادار بودند و یا اگر واقعا واقعا نمی توانستند، از طریق شرعی و با ایجاد کمترین آسیب به خانواده به ارضا می رسیدند. ولی با تمام اینها من یک زن هستم و میدانم یک زن می تواند و می تواند پاک بماند و حتی اگر بعضی مردم و متاسفانه بیشتر برخی همجنسان خودم کسی مثل مرا بوق، احمق، بی عرضه یا امثال آن بدانند، این ناراحتم می کند ولی تحمل این حرفها برایم راحت تر است تا اینکه جلوی خودم از خودم خجالت بکشم (47757)
 
مهرداد
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۱۰ ۱۶:۵۴:۲۰
خانمای ایرانی واقعا دوست داشتنی وباوفان.شما کار درستی انجام دادین که مثل شوهرتا عمل نکردید.من شماروستایش میکنم (47797)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۰۳:۳۱:۲۰
متاسفم شما واقعا حیف بودین.ولی ایکاش مردایه کم ازوفاداری شمارو داشته باشن فعلاکه اوناتاتقی به توقی میخوره یااینکه یه روزهمسرشون حوصله نداره به فکرازدواج مجدد میفتن و تنهاحرفشون اینه:خلاف شرع نکردیم.حرف من به این اقایون اینه:شرع موافق شکنجه روحیه؟شمااگه اینطورمیخوای بایدشب خواستگاری بگی وهمه اینها بهانه هست شمااصلامعنای تعهدرو نمیدونی. (47819)
 
غریبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۱۰ ۰۲:۴۶:۱۶
بگویید چطور تحمل میشه کرد؟وقتی زن ت بگه 7ساله از بدن ت هیچ لذتی نبردم.45سال دارم.زنم47سال.بیشعور میگه بیا بریم توافقی ط...بده.دختر اول م عروس شده.اخرین دخترم داره کنکور می خواند.فکرم شب و روز درگیره.شهرستانم ادرس دکتر خوب بدید.دارم دیونه میشم (47784)
 
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۰۰:۴۶:۰۴
خیانت کارپست کثیف!صیغه کن هوس باز! جات ته جهنم باشه ان شاالله.
من و شوهرم چهارساله ازدواج کردیم و یه گل پسرم داریم. همم خیلی دوست داریم .زندگی یعنی این. (47849)
 
مهرشاد
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۰۲:۱۷:۵۲
باسلام به همگی دوستان.
من زنم بعداز ازدواجمون بایک پسر رابطه داشت.من این موضوع روبعدازبررسی موبایلش فهمیدم,بعضی روزاساعتهاباهم تلفنی صحبت میکردن اما بااینکه می دونست من ازقضیه شون مطلع هستم بازم به من دروغ میگفت.حتی چندبارباهم...زنم خونه عشقش رفته اینوازلابلای مکالمه هاشون که یواشکی گوش میدادم فهمیدم.اماچون دوسش داشتم کاری نکردم .لطفامنو راهنمایی کنیدذهنمو خیلی مشغول کرده (47915)
 
amir
Germany
۱۳۹۳-۱۱-۱۴ ۱۹:۵۷:۱۳
من موندم ببینم شما که میگید امار مردان خیانت کار بیشتر از زنان است.یس این مردا با کی رابظه برقرار میکنند. (48001)
 
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۱۶ ۰۹:۱۸:۵۵
خیانت مردای متاهل نسبت به زنای متاهل بیشتره.به جمله دقت کنیدلطفا (48055)
 
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۰۱:۳۹:۳۸
کلا چه زن چه مرد هر کی که خیانت میکنه بیمار روانیه باید بره بخوابه دکتر یه ده تا شوک بهش بده بلکه ادم بشه. (48225)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۱۷:۳۵:۰۴
قبول دارم حرف حق چراوایاوزیرا...نداره (49828)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۱ ۱۸:۳۴:۱۵
سلام هم وطنان عزیز و گرامی زن و مرد هردو کامل کننده همدیگر هستند باید احترام هم را رعایت کنند نه زن ونه مرد هیچ کدام حق خیانت ندارند لاکن تعددزوجات با انعقاد عقد زوجیت اعم از دائم و موقت خیانت محسوب نمی شود و اگر یکی از آنها خیانت کند دلیل موجهی برای خیانت طرف دیگر نیست (48323)
 
Ati
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۲ ۱۶:۱۷:۰۸
سلام من الان یک ساله نامزد کردم اما شوهرم خیلی بهم بی محبتی میکنه وچندماهه بایکی اشناشدم ک خیلی دوستم داره حالا میخوام خیانت نکنم ازش طلاق بگیرم بنظرتون چکارکنم (48360)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۴ ۱۹:۰۰:۴۵
خواهر عزیزم خیانت راه حل نیست آدم آبروی خودشو پیش خدا ميبره اگر امکان اصلاح اون هست سعی در اصلاح اون بفرما واگر قابل اصلاح نیست بعنوان راه حل آخر بهشون بگيد ما د وتا انسان عاقل و بالغ هستیم با مراجعه به دادگستری وبا تقدیم دادخواست طلاق توافقی از هم جدا بشیم (48460)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۴ ۱۹:۴۸:۰۵
ضمنا خواهر گرامی یادم رفت بگم هرچه سریعتر به دوستيت با اون طرف خاتمه بده موفق باشید انشاالله (48465)
 
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۲۴ ۲۰:۲۳:۲۸
ببین اقای محترم شایدخودخانمه موافقت کنه که شوهرش تعددزوجات به قول شما داشته باشه که این بحثش جداس اما نگیدکه اینکارخیانت نیست که خندم میگیره ازدواج یعنی چی اقای محترم؟پیونددوتاروح ودرشادی وسختی کنارهم بودن!قرارنیست زنی که باهزارامیدوارزو میره خونه بخت وعمرشو به پای شوهرش میزاره بعدیه مدت شوهرش بره با یه نفردیگه بریزه روهم!!!حالاچه صیغه چه داعم!!!! (48466)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۰۸:۰۵:۰۴
سلام صبح بخیر منظور از عدالت ، عدالت نسبی است نه عدالت کامل (48481)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۱۵:۲۳:۰۹
سلام عدالت منظور در قرآن کریم عدالت نسبی است نه عدالت کامل چون یکسری از کارها از عهده بشر خارج است مانند اینکه اگر یکی از آنها زیباتر باشد طبعا کشش مرد به طرف زن زیباتر است چون انسان طبعا به دنبال زیبایی است خداوند فرموده اگر می ترسید عدالت را که عدالت نسبی است رعایت نکنید پس یک همسر انتخاب کنید والا2 یا3 یا4 همسر باتوجه به توانایی خودتان در زمینه های مختلف و رعایت عدالت نسبی انتخاب کنید اگر بگوئیم تعدد زوجات با انعقاد عقد زوجیت اعم از دائم و موقت خیانت محسوب می شود.خدا با توجه به علم بی انتهایش میداند چون تعداد زنها بیشتر از مردان است به منظور جلوگیری از فساد در بین زنهایی که به هر علت شوهر خود را از دست داده‌اند پس تعددزوجات را مجاز اعلام می کند (48499)
 
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۱۸:۱۰:۱۲
شاید یه زمانی تعداد پسراازدخترا بیشترشد!!!!بعدشم برادر عزیز اگه فرضکنیم خدا هم به زنان اجازه تعدد زوجات میداد دقت کنیدگفتم فرض کنید!!!!دراین صورت مردا هم طاقت چنین چیزی نداشتن!فعلاکه مافعلا لقب حسودگرفتیم ولی تواینترنت مکان هایی رو که چندشوهری رونشون میدادازکامنت های اقایون معلوم بودهیچ کس چنین چیزی رودوست نداره چه زن وچه مرد!!اگه یه لحظه حرام بودنش روکناربزاریم ازلحاظ قلبی ودرونی هیچ کس نمیتونه همسرش روباکسی قسمت کنه تاکیدمیکنم چه زنباشه چه مرد!! (48509)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۱۹:۴۶:۴۲
سلام خواهر عزیزم مسئله احساسی بودن نیست مسئله بیان حکم خداست اگر خداوند هم چند شوهر ی را مجاز میدانست همه مردان باید تسلیم امر خدا می شدند چونخدا صاحب حکمت و علم است شما الان دارید با مسئله احساسی برخورد می کنید ، ا ولاي سوره نور خداوند نفرموده نمی توانید ، فرموده ، اگر می ترسید عدالت را رعایت نکنید یعنی تشخیص ترس ازعدم رعایت عدالت با رعایت عدالت را که نسبی است بعهده خود مردان گذاشته است (48517)
 
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۱۸:۳۱:۵۶
اگه تعداد دخترا ازپسرا بیشترشده باشه من یکی ازسهم ازدواج خودم میگزرم تا خواستگارم بره بابقیه دخترای بیوه ومجرد ازدواج کنه اینوجدی میگم اهل شعاردادنم نیستم فقط برادرچیزدیگری که میخواستم بگم اینه که منظورعدالت کامله نه نسبی اگه نسبی بودهیچ وقت خداوند نمیفرمودن نمیتونیدرعایت کنینچیز دیگری که میخواستم بگم اینه که چون چندشوهری خیلی خیلی کمترازچندزنیه شما اقایون درک نمیکنیدونخواهیدکردچه قدرسخته وهمیشه میفرمایید زنها حسودن و....اما یه لحظه تصورنمیفرمایین که اگه چندشوهری حرام نبودوحلال بودقطعا خودتون هم چین چیزی روقبول نداشتین بنابرروایات چیزی روکه برای خودتون نمیپسندیدبرای دیگران هم نپسندید (48512)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۱۹:۵۲:۵۹
ضمنا من نگفتم تعداد دختران بیشتر از پسران است من گفتم تعداد زنان از مردان بیشتر است شما خودتون می تونید برادران یا خواهران خودتون را که خداوند حفظشان فرماید به یک اندازه دوست داشته باشيد (48518)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۷ ۰۲:۰۹:۲۲
بیاین فرض کنیم همین الان بیان به من بگن یاباید زن دوم مردی بشم یاتا اخرعمرم مجردبمونم من قطعا اولی روانتخاب نمیکنم خداروشکرایمانم به اندازه ای هست که بااین راهی که انتخاب کردم هیچ وقت به گناه نخواهم افتادوهمونطور که گفتم خواستگارم روتشویق میکنم بره بازنای بیوه ومطلقه ازدواج کنه (48600)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۶ ۰۷:۱۲:۲۸
سلام صبح بخیر خواهر گرامی شما دارید بطور احساسی با مسئله برخورد می کنید خدا فرموده اگر می ترسید عدالت را رعایت نکنید پس یک همسر انتخاب کنید ویعنی اگه نمی ترسید که عدالت را رعایت نکنید پس چند همسری برای شما مجاز است (48534)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۷ ۰۰:۴۳:۴۰
درسوره ی نسا هست که :اگرمیتوانیدعدالت رورعایت کنیددوتا سه تا وچهارتاهمسراختیارکنیدهرچندکه نمیتوانید عدالت رورعایت کنید!!!همونطورکه گفتم این ایه برای زمانیه که اعراب چندتاچندتازن میگرفتن اون زمان خدامیفرمودبهتراست به یک همسربسنده کنیدالان که جای خودداره (48597)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۷ ۰۲:۲۷:۰۴
درادامه ی حرفی که شما زدین خدافرموده:هرچندکه نمیتوانید عدالترو رعایت کنید!!وقتی خودخدا میگه نمیتونید رعایت کنیدیعنی چه به قول شما نسبی باشه چه به قول من عدالت ازهمه جهت (48602)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۹ ۰۱:۰۲:۱۳
خدا نفرموده نمی توانید عدالت را رعایت کنید فرموده اگر می ترسید عدالت را رعایت نکنید این با نمی توانید عدالت را رعایت کنید فرق دارد یعنی تشخیص رعایت عدالت با عدم رعایت عدالت به عهده خود مردان است (48732)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۱ ۲۲:۱۸:۳۹
درایه ١٢٩سوره ی نسا عدالت محال شمرده شده (48840)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۶:۴۷:۳۹
سلام همه آیه را باهم بخوانید و به شأن نزول آیات و احادیث و تفاسیر مربوط به آیه مذکور توجه فرمائید این آیه منافاتی با تعددزوجات ندارد بلکه نحوه برخورد مرد با همسران دیگرش را گوشزد می کند امام جعفر صادق علیه السلام فرموده‌اند منظور عدالت در محبت و علاقه قلبی است چونکه امکان ندارد مرد همسرانش را به اندازه دوست داشته باشد (48870)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۳ ۰۰:۰۴:۳۱
خب برادرمن همین محبت قلبی یک اندازه چون امکان نداره برای همین میگم حالا الان ممکنه شما بازم بفرمایینم احساسی برخورد میکنم اقای طباطبایی ظاهرا نه من امکان داره ازنظرم برگردم نه شما اصلا کسی که عقیده ی محکمی داشته باشه هیچ وقت ازنظرش برنمیگرده ظاهرا اگه من وشماتایکسال هم بحث کنیم فکرنکنم فایده ای داشته باشه (48888)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۴ ۲۱:۱۶:۲۰
سلام خواهر گرامی قصد من تغییر نظر حضرتعالی نیست من فقط دارم چيزيو که باید وجودداشته باشه بیان می کنم منظور از عدالت اینه که هرچه مرد برای یکی از همسرانش انجام دهد برای دیگری نیز انجام دهد اعم از ، تهیه منزل ، خرید مایحتاج زندگی ، برآوردن سایر نیاز هایی که برای ادامه زندگی ضروری است ، شدت و ضعف در دوست داشتن همسران برای ادامه زندگی ضروری نیست (48961)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۵ ۱۸:۳۶:۴۰
دقیقا اختلاف اصلی من وشما اینجاست.میدونم شما قصدنداریدنظرم روعوض کنیدمنظورم این بودکه به نتیجه نمیرسه الان چندین ساله بین طرفداران تک همسری چندهمسری این صحبت هاوجودداره وهیچ توفیری نکرده (48983)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۴۷:۲۳
سلام شب بخیر خب وقتی خدا چيزيو به استناد آیه شریفه لا يکلف الله نفسا الا وسعها از بنده اش نخواسته چه اصراری بر رعایت اون از طرف بنده گان خدا هست عدالت در تهیه منزل و پوشاک و برطرف کردن نیازهای ضروری زندگی است نه در دوست داشتن ، چون امکان دوست داشتن همسران متعدد به یک اندازه وجود ندارد و خداوند هم مستندا به آیه شریفه فوق به یک اندازه دوست داشتن همسران متعدد را از بندگان خود نخواسته (49157)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۰۷ ۰۰:۳۵:۴۵
سلام دقیقا به همین خاطرهم که وسع بنده به عدالت نمیرسه پس نیازی هم نیست که چندتازن بگیره .نظرشما محترم اما من متاسفانه مخالفم عدالت اگه تامین مایحتاج باشه ماهم که الان سرکارمیریم پس نیازی نیست یک اقابالاسرماباشه منظورعدالت ازهمه جهته ضمنا خداوند تاکیدنکرده برچندهمسری اتفاقا من میگم برعکس تاکیدبه تک همسری شده درقران.اگه منظور تامین مایحتاج بودخداوندنمیفرمود نمیتوانید.سال نومبارک (49784)
 
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۲۴ ۲۰:۳۲:۰۷
اون زمانی که اعراب میرفتن ده تا ده تا زن میگرفتن خدا که این وضعو دید اومد تو قران فرمود که اگه میتونید عدالت رو برقرار کنید مجازب ه گرفتن چهارزن هستید هرچندکه نمیتونید و بهتر است به یک همسر بسنده کنید!!!اقای محترم شما فکرکن اون زمان خداوند میگفت به یک همسر بسنده کنید!!چه برسه به الان!!!حالا اگه شما بازمیخوای خودتو به اون راه بزنی من حرفی ندارم (48467)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۶ ۲۳:۵۱:۴۴
برادر عزیزمن اصلا احساسی برخوردنمیکنم اگه من احساسی باشم توفامیل ما چرا همه مردهای مابا اینی که شما میفرمایین مخالف هستند؟؟ازطرفی همونطور که توکامنت های بالاگفتم تواینترنت مکان های چندشوهری رونشون میدادن ازکامنت های اقایون معلوم بودچنین چیزی رونمیپسندندشایدالان شمابگین معلومه که نمیپسندندچون اینکارحرامه ولی معلوم بودجداازحرام بودنش خودشون دوست داشتن همسرشون برای خودشون باشه درواقع به قول شما اقایون حسودی مازن ها حسودی نیست درواقع همون غیرتیه که شمابه خانمتوندارین! (48595)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۸ ۰۵:۳۷:۵۵
سلام صبح بخیر ما داریم بحث می کنیم دعوا که نداریم شما چطور به خودتون اجازه میدین یه مرد را بی غيرت خطاب کنین این کاملا غیرمنطقیه بحث حکم خداست اگر صادر شود دیگر کسی اختیاری از خودش نداره من کاملا نسبت به خانمم غیرت دارم و مضافا اینکه اصل پایبندی به این حکم خدا در مورد تعددزوجات ، و باور داشتن آنست خداوند که انجام آنرا الزامی نکرده با عرض معذرت به علت توهینی که به من کردید ادامه بحث را مصلحت نمی بینم خداوند شما را حفظ کند انشاالله (48653)
 
Romania
۱۳۹۳-۱۱-۲۸ ۱۹:۵۶:۲۶
سوتفاهم شده برادر من نوشتم غیرت به خانمتون دارین نگفتم ندارین سرهم نوشته شده بود شما فکرکردین نوشتم ندارین غلط املایی بوده شرمنده من هیچ وقت چنین جسارتی نمیکنم (48701)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۴ ۰۶:۳۴:۲۴
سلام صبح بخیر خواهر گرامی شما من معذرت خواهی کرده بودم نمی دانم چرا نشان داده نشد قبل از اینکه شما این متنو بنویسید من معذرت خواهی کرده بودم انشاالله که مرا خواهيد بخشید چرا که درست متوجه جمله و کلام شما نشدم و آنوقت کلام شما را حمل بر توهین کردم خداوند شما و خانواده محترم را حفظ کند التماس دعا (48933)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۷ ۰۲:۴۶:۱۳
شما گفتیداگه چندشوهری مجازبود مرداهم بایدتسلیم امرخدامیشدن شمارونمیدونم اما همونطورکه دربالاگفتم مکان هایی که چندشوهری رونشون میداد ازکامنت های اقایون معلوم بودچه خبره یکی که ایشاا خداحفظش کنه درکل وجودهم چین چیزی رومنکرشده بودضمنادرهمین ایران خودمون من که دیدم مردای متاهل حتی به خواستگارهای قبلی همسرشون که ازاقوامشونه حساسیت به خرج میدن باعلم به اینکه اونادیگه سرشون به زندگی خودشون گرم بود.یکی دوموردهم نبود!!اونوقت به نظرشما اینا حاضربه چندهمسری زنشون میشن؟تاکیدمیکنم امثال این اقایونی که میگم کم نیستن (48603)
 
سوده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۳ ۱۰:۵۹:۲۷
خیانت یعنی تیر خلاص وسط مغز انسان خائن،که این عمل رفته رفته اورابه جنون میکشاند یعنی مرگ تدریجی ،برای یک لحظه هوس زودگذریک عمرعذاب ...پس سعی کنیم مشکلاتمان رابا تفکرات درست پشت سربگذاریم،ازنظرمن زنان راحتتر میتوانند هوای نفس خودراکنترل کنند پس اگر زن نخواهد هیچ مردی نمیتواند اورا ازراه بدر کند. (48383)
 
منا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۶ ۰۹:۲۵:۱۳
امید وارم خدا به مردانی که به چند همسری معتقدند فرزند دختری عنایت کند تا مفهون حرفاشونو اون موقع درک کنن (48541)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۶ ۲۰:۰۳:۳۰
سلام خواهر گرامی من خودم یه دختر سه ساله دارم مسئله بیان حکم خداست چه دختر داشته باشم چه نداشته باشم مسئله اینه که اگر من به دختر مردم که همسر منه ظلم نکنم بهش سخت گیری نکنم خداهم نميذاره کسی به دخترمن ظلم کنه خدا خیرت بده که دعای خیرمیکنی به به چه نعمتی بهترازدخترکه خدا بوسیله اون يکيو از گناه کردن حفظ میکنه وبا سهل گیری درامرازدواج ثواب اون به باباش هم می رسه خواهر گرامی ماسوراخ دعا راگم کرده ایم (48580)
 
نازنین فراحی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۳۰ ۱۳:۵۸:۰۹
با سلام دوست من شما همه دلایل خیانت و گفتید اما راهکارهای مقابله با خیانت و نگفتید این که حالا باید در مقابل همه ی مشکلاتی ک منجر ب خیانا می شود چ باید کرد؟ (48785)
 
طباطبائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۱ ۱۵:۴۰:۲۴
سلام به نظر من دو درجلوگیری از خیانت تأثیر دارد1- عامل درونی 2 - عامل بیرونی (48829)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۷:۵۷:۴۷
سلام صبح بخیر و شادی انشاالله در ادامه بحث عامل درونی به دو شکل متجلی می شود 1- بی اعتقادی به مسائل دینی و مذهبی که به صورت بی حجابی یا بدحجابی نمایان می شود2- ضعف در اعتقاد دینی و مذهبی که به دو شکل متجلی می شود الف ، بعضی اوقات خود شخص اعتقاد پیدا کرده که با عدم مطالعه وبه علت رفتار بعضی کم کم اعتقادش ضعیف می شود ب ، اینکه اعتقادش را از دیگران مثل پدر ومادر گرفته چون پشتوانه استدلالی برای آن ندارد با اندک صحبتی ازسوی افراد مغرض جذب آنها شده کم کم اعتقادش را از دست می دهد همین است که قرآن انسان با به تفکر و تعقل فرا می خواند 2. - عامل بیرونی هم از چند منظر می تواند مورد مطالعه قرار گیرد 1- وظایفی که شخص خودش دارد 2 وظایفی که حکومت نهادهای حکومتی به عهده دارند3- وظایفی که پدر ومادر و شوهر به عهده دارند 4- وظایفی که علما و روحانیون وساير اقشار جامعه به عهده دارند که بحث تفصیلی در مورد هرکدام از آنها از حوصله این محل خارج می باشد (48847)
 
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۳ ۰۹:۴۰:۴۲
حالم از هر چی زنه هرزه خیانتکاره بهم میخوره.یه مشت هرزه کثیفن وگرنه کسی که شوهر داره چرا باید بره با کسی دیگه. (48895)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۰۳:۳۲:۴۹
به همون دلیلی که بعضی اقایون یه خانم تمام وکمال دارن که زندگیشو به پاش میریزه بااین حال میرن سراغ یه نفردیگه.حالاچه شرعی چه غیرشرعی (49409)
 
متین
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۶ ۱۶:۱۵:۰۸
من که قید زن گرفتنو زدم،الان دختر خوب وجود نداره دیگه.مجرد بمونی بهتره (49773)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۸ ۱۷:۳۳:۰۰
کاملأ فرمایش شما متین هستش (49827)
 
نعمت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۰۰:۰۹:۰۹
واقعا براتون متاسفم همین کارا رو میکنید که باعث میشه بهم خیانت کنید یعنی چه این حرفا ؟؟
با حرفا روابطتو خراب میکنید.
اعتماد و ازبین میبرید. (49269)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۱۵:۰۹:۵۳
با سلام عزیزان نمیشود گفت کی بیشتر خیانت میکنه هرکسی چیزی یا اتفاقی رو در اطرافش میبینه و اونو به کلیت تعمیم میده که درس نیس.خیانت دلایل گوناگونی دارد و چه برای زن و چه برای مرد جایز نیست تحت هیچ شرایطی. (49424)
 

هیچگاه نمی توانید یک اشتباه را دو بار مرتکب شوید چرا که بار دوم دیگر آن یک اشتباه نیست بلکه یک "انتخاب" است.