پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۴:۲۳
کد مطلب: 23163
۲
۱

عکس/ ابتکار چینی‌‌برای دانش‌آموزها

اینجا مدرسه ابتدایی در منطقه ووهان است و این روش در بین دانش آموزان استان هابی در مرکز چین آزمایش شده و هدف این است که نگذارند دانش آموزان جلوتر از حد معمول به نوشته ها نزدیک شوند.
19 مدرسه این روش را پیش گرفته و به زودی در سایر مدارس نیز اجرا خواهد شد. /598
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

United States
اگه ایران این میله ها گذاشته بشه باید یکی هم مواظب این بشه که بچه ها خودشون رو و دیگران رو با این میله ها اسیب نزنن اخه بچه ها زنگ تفریح بالای میزها هستند
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.