سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۴
کد مطلب: 30120
۰

انجام بازی‌های ویدیوئی، با افکار

انجام بازی‌های ویدیوئی، با افکار
به گزارش ایسنا، این کلاه توسط شرکت MindMaze ارائه شده و امکان حرکت‌کردن در محیط مجازی بازی را با استفاده از افکار و حتی برقراری تعامل با بازی از طریق عواطف خاص کاربر فراهم می‌کند.

کلاه ابداعی مجهز به حسگرها و نوعی عینک‌ مجازی دارای حسگرهای عواطف است. سیستم مزبور واقعیت افزوده را با واقعیت مجازی ترکیب می‌کند.
عواطف و احساسات حس‌شده توسط کلاه در لحظه، عناصر مجازی جدید را برمی‌انگیزند و حرکات تصور شده کاربر توسط آواتار موجود در بازی اجرا می‌شوند؛ گویی این آواتار مستقیما به مغز کاربر مرتبط است؛ در این جا از ابزار دستی برای اجرای بازی استفاده نمی‌شود.
مجموعه‌ای از دوربین‌ها و حسگرهای عمق که در جلوی عینک‌ این کلاه جاسازی شده‌اند، به کاربر امکان برقراری تعامل در محیط مجازی را می‌دهند.
شرکت سازنده حدود 8.5 میلیون فرانک سوییس را برای توسعه این فناوری جمع‌آوری کرده و جزئیات کلاه جدید را در کنفرانس توسعه‌گران گیم در سان‌فرانسیسکو ارائه داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
كاغذ سفيد را هر چقدر هم تميز و زيبا باشد كسی قاب نمی‌گيرد، برای ماندگاری در ذهن‌ها بايد حرفی برای گفتن داشت