پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۷
کد مطلب: 52485
۰

جزییات کسر خدمت سربازان متاهل

جزییات کسر خدمت سربازان متاهل
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فتح‌الله ندرلو اظهار کرد: به استناد مصوبه فرماندهی معظم کل قوا، همه کارکنان وظیفه متاهلی که از اول آذرماه امسال به بعد در هر منطقه‌ای که خدمت کنند، از دو ماه کسر خدمت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: به ازای هر فرزند، ۳ ماه کسر خدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می‌گیرد و کماکان این کسر خدمت بدون هیچ‌گونه محدودیتی از نظر تعداد فرزند قابل استفاده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان یادآور شد: کسر خدمت سربازی شامل کارکنان وظیفه حین خدمت بوده که به ازای هر ماه، ۱۲ روز کسر خدمت تعلق می‌گیرد.

ندرلو تاکید کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه امسال دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و ... را به همراه خود داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به ریشه‌کن نشدن بیماری کرونا در کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، اعزام مشمولان به مراکز آموزش با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.