جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۸
کد مطلب: 56083
۲
۱

چگونه دوست جدید پیدا کنیم؟

چگونه دوست جدید پیدا کنیم؟
دوستی‌های سالم همچنین با سلامت بهتر قلب و عروق، کاهش فشارخون، کاهش افسردگی و طول عمر بیشتر مرتبط است. بنابراین تلاش برای یافتن دوستان جدید هرگز آسیبی به ما وارد نخواهد کرد.

از کجا دوستان جدید پیدا کنیم
ماهش گروسمن، متخصص هیپنوتیزم درمانی، ۶۲ ساله و صاحب هیپنوتیزم برکلی کالیفرنیا، طی سال‌های گذشته با پیوستن به گروه‌های مدیتیشن، و سایر گروه‌ها و نیز کلیساها، دوستان زیادی پیدا کرده است.

او اظهار می‌کند:” همه دوستانم بعد از اتمام جلسه برای شام بیرون می‌روند. من تا حدودی در رستوران با آنها آشنا می‌شوم. سپس تلاش می‌کنم تا طی چند ماه اول یک وعده‌غذایی را با چند نفر از اعضا گروه داشته باشم که در نهایت منجر به دوستی با برخی از آنها و راحتی بیشتر با کل گروه می‌شود.”


ممکن است دوستان جدیدی پیدا کنید اگر:
به یک گروه یا جمع ملحق شوید. یک گروه از اعضاء محلی پیدا کنید که علایقشان مانند شما باشد و به طور مرتب با آن‌ها ملاقات کنید. یک باشگاه کتاب، یک گروه مذهبی، دیدار با والدین، یک گروه موسیقی یا یک گروه دوچرخه‌سواری را انتخاب کنید. گروسمن می‌گوید: “نکته اصلی ماهیگیری در حوضچه‌ای مناسب است.”

در کلاسی ثبت‌نام کنید. در یک کلاس از آموزشگاه محل، کانون یا سالن بدنسازی ثبت‌نام کنید. زبان انگلیسی، رقص یا یک بازی جدید را یاد بگیرید. وقتی موضوعی مورد علاقه‌تان باشد احتمالاً افرادی را پیدا می‌کنید که بخواهند آن را با شما به اشتراک بگذارند. از اخبار محلی خود مطلع شوید. ممکن است از وقایع زیادی که در جامعه اتفاق می‌افتد، تعجب کنید. به روزنامه‌های محلی یا کانال اعلانات محل خود نگاهی بیندازید. برای دیدن گروه‌های محله آنلاین شوید، نام شهر خود را به همراه عبارت کانال اجتماعی و بازدید محلی را جستجو کنید.

داوطلب شوید. افرادی که با هم کار می‌کنند، اغلب ارتباطات محکمی باهم برقرار می‌کنند. با داوطلب شدن در یک مرکز اجتماعی، گروه خیریه، بیمارستان، موزه یا محل عبادت با مردم ملاقات داشته باشید. به یک گروه اجتماعی بپیوندید. اوبراین می‌گوید، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ملاقات با مردم این است که اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که گروه‌های بزرگ دوستانه‌ای دارند. ممکن است از قبل در زندگی خود افرادی را داشته باشید که دوستان زیادی دارند. وقتی آنها شما را دعوت می‌کنند، به آنها بپیوندید. خودتان را معرفی کنید، اولین قدم را بردارید و با شخصی جدید گفت‌وگو را شروع کنید.


دوستان آنلاین
ممکن است دوستی آنلاین به راحتی انجام شود زیرا می‌توانید افرادی را در سراسر دنیا پیدا کنید که با شما علایق یکسانی دارند. اگر درون‌گرا هستید، با دوستی‌های آنلاین احساس راحتی بیشتری می‌کنید اما اگر با دوستانتان در مناطق مختلفی زندگی می‌کنند، به راحتی نمی‌توانید شخصاً با آنها ملاقات داشته باشید یا همدیگر را ببینید. دوستی‌های آنلاین هم ممکن است نامتعادل باشد، در جایی که یک فرد از نظر عاطفی وابستگی شدیدتری نسبت به دیگری دارد. یافتن دوستان جدید بصورت آنلاین جالب و جذاب است اما ممکن است چالش برانگیز باشد. سعی کنید برای جلوگیری از بروز مشکل، مرزهای سالمی را تعیین کنید.



منبع: سلامت
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مهسا
Netherlands
سلام مطلب خوبی بود.
من از بچگیم که وارد دبستان شدم همیشه مشکل دوست پیدا کردن داشتم و حتی اگه کسیم میومد سمتم طرز رفتار باهاش رو بلد نبودم و باعث میشد دوستیمون خراب بشه و این موضوع انقدر اذیتم می کرد که تو دوران راهنمایی یکی از معلما اینو متوجه شده بود و یه روانشناس به مامان و بابام معرفی کرد که منو ببرن پیشش... خداروشکر دکتر خیلی کمکم کرد و الان دوستای خوبی دارم.
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
هیچوقت برای تبدیل شدن به کسی که میخواستین باشین دیر نیست... فقط کافیست اولین قدم را بردارید.