کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصاویر/ اینجا کنکور ۹۸، استرس و تشویش توام با امید و آرزو

13 تير 1398 ساعت 17:15

آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ صبح امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه با برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برگزار شد.


میگنا: چهل و نهمین کنکور سراسری کشور به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در صبح و بعدازظهر پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

مسن‌ترین و جوان‌ترین داوطلبان کنکور سراسری سال ۹8 معرفی شدند.
مسن‌ترین فرد شرکت کننده در کنکور امسال سیاوش دین‌وری متولد سال ۱۳۱۷ از کرمانشاه است که در گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری شرکت کرده و جوان‌ترین فرد شرکت کننده در کنکور امسال نیز امیرمحمد کاملی متولد سال ۱۳۸۳ از تهران در گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور سراسری امسال شرکت کرده است.
در آزمون سراسری سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۴۸ هزار و ۸۴۵ نفر زن (معادل ۵۷.۹۸ درصد داوطلبان) و ۴۷۰ هزار و ۱۷۰ نفر مرد (معادل ۴۲.۰۲ درصد داوطلبان) هستند. آمار ثبت نام کنندگان در کنکور سال ۹۸ نسبت به آمار ثبت نام کنندگان در سال ۹۷ تعداد ۶۴ هزار و ۷۹۷ نفر بیشتر است. همچنین نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه امسال منتشر می‌شود.


کد مطلب: 47645

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/gallery/47645/1/تصاویر-اینجا-کنکور-۹۸-استرس-تشویش-توام-امید-آرزو

میگنا
  https://www.migna.ir