جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۸
کد مطلب: 10066
۰

قتل دختر 17 ساله با ضربات چاقوی پدر و مادر عصبانی!

مادر الهه در همان دقایق نخست بازداشت، اعتراف عجیبی کرد و با بیان اینکه دخترش را خودش کشته اصرار کرد که در قتل هیچ کس دخالتی نداشته است.
روزنامه ایران نوشت:

پدر و مادر الهه که دیدند وی به‌خاطر علاقه به پسری قصد فرار از خانه را دارد دست به جنایت خونینی زدند.

شب خواستگاری بود که پدر با عصبانیت خانواده پسر مورد علاقه دخترش را از خانه بیرون کرد، بدون اینکه بداند سناریوی جنایتی تلخ را کلید زده است.

ساعت 5.8 شامگاه دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال گذشته مأموران کلانتری 141 گلستان در جریان یک درگیری در دهکده المپیک قرار گرفتند و با پا گذاشتن در محل به دعوای خانوادگی‌ای پی بردند که با دخالت همسایه‌‌ها و ریش‌سفید‌ها عاملان درگیری دست از سر همدیگر برداشتند.  

هنوز ساعتی نگذشته بود که پلیس 110 گزارشی از دعوای مشابهی در همان محله دریافت کرد و پلیس کلانتری را خبر کرد. این بار مأموران خود را در برابر تراژدی خونینی دیدند و دریافتند که دختر 17 ساله خانواده‌ای با ضربات چاقو بشدت دچار خونریزی شده و به بیمارستان انتقال داده شده است.

مأموران کلانتری 141 گلستان خیلی زود به بیمارستان پیامبر اعزام شدند و خود را در برابر یک جنایت دیدند و شنیدند که دختر جوان با وارد شدن 8 ضربه چاقو تسلیم مرگ شده است.

همزمان با تحقیقات محلی ماجرای این جنایت خانوادگی به بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد. در تحقیقات بازپرس و پلیس جنایی از خانواده قربانی جنایت مشخص شد که پدر و مادر الهه 17 ساله در قتل دخترشان دست داشته‌اند. ابتدا مادر الهه بازداشت شد و این در حالی بود که پدرش بعد از جنایت به‌خاطر فشار روحی و روانی از هوش رفته و در بیمارستان بستری شده بود.

مادر الهه در همان دقایق نخست بازداشت، اعتراف عجیبی کرد و با بیان اینکه دخترش را خودش کشته اصرار کرد که در قتل هیچ کس دخالتی نداشته است.

این زن از روز 23 اسفند‌ماه سال گذشته توسط مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران تحت تجسس‌‌های کارشناسانه قرار گرفت و با وجود تناقص‌گویی باز خود را قاتل الهه معرفی کرد تا اینکه پدر 45 ساله خانواده از بیمارستان مرخص شد و با رفتن به اداره ویژه قتل ادعا کرد که دخترش را کشته و بسیار پشیمان است.

وی در خصوص انگیزه‌اش گفت: الهه مدت 3 سال بود که با پسری به نام امین 20 ساله دوست بود، یک ماه پیش بود که به در خانه «امین» رفتم و بعد از صحبت با او و پدرش قرار شد شب جنایت به خواستگاری دخترم بیایند و با هم ازدواج کنند، اما یک هفته پیش از آمدن آنها متوجه روابط پنهانی امین و دخترم شدم و تصمیم گرفتم با ازدواج آنها مخالفت کنم.

روز حادثه وقتی «امین» به همراه خانواده‌اش برای خواستگاری به خانه ما آمدند خیلی عصبانی بودم و بعد از حضور آنها قاطعانه گفتم که این ازدواج را نمی‌پذیرم و خانواده «امین» که خیلی عصبانی شده بودند با اعتراض شدید به ما و متلک‌پرانی مبنی بر اینکه دختر و پسر سال‌هاست با هم رابطه پنهانی دارند خانه را ترک کردند.

من خیلی عصبانی بودم دخترم که خیلی ناراحت بود، اصرار به ازدواج با امین داشت و تهدید به ترک خانه را کرد من و مادرش که خیلی عصبی بودیم واکنش نشان دادیم. همسرم سراغ دخترمان رفت تا با وی درگیر شود و از من خواست چاقویی از آشپزخانه بیاورم و من نیز که خیلی عصبانی بودم 2 چاقو از آشپزخانه آوردم و یکی را به همسرم «طناز» دادم، همزمان 2 دختر دیگرم برای نجات خواهرشان دست به کار شدند، برادرم هم من را محکم چسبید در همان حالت همسرم چند ضربه به دخترم زد و من در لحظه آخر که توانستم از دستان برادرم فرار کنم ضربه‌ای به پشت کمر «الهه» زدم و دیگر چیزی به یاد نمی‌آورم تا اینکه در بیمارستان متوجه شدم دخترم را کشته‌ام.

«طناز» 44 ساله مادر خانواده با تأیید ادعا‌های شوهر مقصر را الهه دانست و گفت: کسی که باعث بی‌آبرویی خانواده ما شد خود الهه بود و همه اتفاقات در یک لحظه رخ داد.

تحقیقات نشان داده که مادر خانواده چند باری به دلیل بیماری روحی در بیمارستان بستری بوده است و نظریه پزشک قانونی ضربه چاقویی که توسط پدر به الهه زده شده را عامل مرگ دختر جوان دانسته است.

بنا به این گزارش، پدر و مادر خشمگین با اتهامات قاتل و مباشرت در بازداشت هستند تا پس از صدور کیفرخواست از سوی 5 قاضی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شوند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
بادها می وزند، عده ای در مقابل آن دیوار می سازند و تعدادی آسیاب به پا می کنند