کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه علوم پزشکی یزد دانشجوی دکتری پژوهشی می پذیرد

4 ارديبهشت 1391 ساعت 10:00


  مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد برای سال تحصیلی جدید دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی می پذیرد.
به گزارش مهر، افراد داوطلب ورود به این دوره می توانند در محورهای مطالعاتی از جمله "مذهب و سلامت"، "خانواده و سلامت"، "محیط شهری، حاشیه نشینی و سلامت"، "اوقات فراغت، ورزش و سلامت"، "سازمان های رسمی و غیر رسمی سلامت"، "آسیب های اجتماعی و سلامت" فعالیت کنند.

دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد 5 نفر را در دوره دکتری تخصصی پژوهشی برای سال تحصیلی 92 - 91 جذب می کند. داوطلبان از اول اردیبهشت تا 20 تیر فرصت دارند که در این دوره ثبت نام کنند. مصاحبه این افراد 4 شهریور ماه جاری برگزار می شود.

داوطلبان استعدادهای درخشان و برتر، اعضای هیات علمی آموزشی، اعضای هیات علمی پژوهشی و داوطلبان آزاد که دارای مدارک تحصیلی دکتری حرفه ای و کارشناسی ارشد در رشته های آموزش بهداشت، پرستاری، مامایی، علوم تغذیه، علوم تربیتی، روانشناسی، جامعه شناسی، مهندسی بهداشت محیط و آمار زیستی هستند می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

همچنین دارندگان مدارک دکتری حرفه ای و کارشناسی ارشد در رشته های علوم بهداشتی در تغذیه، بهداشت ایمنی مواد غذایی، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مهندسی بهداشت حرفه ای، اپیدمیولوژی، سلامت سالمندی و سایر رشته های مرتبط به تشخیص کمیته بررسی می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

شرط اختصاصی پذیرش در دوره دکتری تخصصی پژوهشی، داشتن حداقل دو مقاله تحقیقی منتشر شده در مجلات معتبر نمایه شده در نمایه های بین المللی نوع یک به عنوان نویسنده اول یا مسئول است.



کد مطلب: 10533

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10533/دانشگاه-علوم-پزشکی-یزد-دانشجوی-دکتری-پژوهشی-می-پذیرد

میگنا
  https://www.migna.ir