جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ / ۰۸:۰۱
کد مطلب: 10604
۰
۲

پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دانشگاه تهران

   
دانشگاه تهران در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بدون شرکت در آزمون برای سال تحصیلی آینده دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش مهر، دانشگاه تهران برای ورود به دوره‌های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، برای سال تحصیلی 92-91 به صورت مازاد برظرفیت تعیین شده و با رعایت کامل شرایط مندرج در آیین نامه های مذکور دانشجو می پذیرد.

متقاضیان ادامه تحصیل در دوره کارشناسی با توجه به دستورالعمل دانشگاه تهران در خصوص پذیرش برگزیدگان علمی، برای دوره کارشناسی پیوسته بدون شرکت در آزمون سراسری، می‌توانند تقاضای خود را به همراه سوابق و مدارک مربوط حداکثر تا 31 اردیبهشت ماه ارسال کنند.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به دستورالعمل دانشگاه تهران در خصوص پذیرش برگزیدگان علمی برای دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون می توانند تقاضای خود را همراه سوابق و مدارک مربوط حداکثر تا 31 اردیبهشت‌ماه ارسال کنند.

دانشجویان سال چهارم دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه تهران که از نظر میانگین کل 7 نیمسال گذرانده جز 10 درصد دانشجویان برتر رشته خود باشند، می‌توانند با توجه به دستورالعمل پذیرش دانشجوی ممتاز دوره کارشناسی دانشگاه تهران برای مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون شرکت در آزمون سراسری در پایان نیمسال هفتم درخواست کتبی ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد را ارائه دهند.

متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکتری (Ph.D) بر اساس دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پذیرش برگزیدگان علمی برای دوره دکتری بدون شرکت در آزمون می توانند تقاضای خود را به همراه سوابق و مدارک مربوط حداکثر تا 30 اردیبهشت ماه ارسال کنند.

پذیرش نهایی، پس از اعلام نظر پردیس، دانشکده، مرکز و موسسه ذیربط و عدم داشتن هرگونه حکم از کمیته انضباطی دانشگاه مربوط انجام می پذیرد، بنابراین داشتن شرایط اولیه و تحویل مدارک، به منزله پذیرش قطعی تلقی نمی شود.

پذیرفته شدگان نهایی در مقطع دکتری در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی لازم است حداکثر تا قبل از امتحان جامع، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را براساس مقررات دانشگاه تهران احراز کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

لطفا کسانی رو دکتری راه بدید که تعهد اخلاقی داشته باشند نه مثل آقای .... تو رو خدا مراقب جامعه اساتید باشید که به دست اینچنین افراد نیافتد.محرمانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرضيه
Iran, Islamic Republic of
سلام،دانشجويان ممتاز ارشدي ك براي دكتري بدون كنكور ميتونن شركت كنن،بايد حتما دانشجوي خود دانشگاه تهران بوده باشن؟يا اينكه اگر ممتاز ارشد دانشگاه آزاد هم باشن قبوله؟
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد