کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی چند کتاب جدید روانشناسی و مشاوره برای مطالعه

10 ارديبهشت 1391 ساعت 23:28


اخلاق حرفه ای مشاوران اخلاق حرفه ای مشاوران متخصصان، اصول اخلاق حرفه ای را پایه ی حیاتی تمام اعمال یک مشاور و روان شناس می دانند. چرا که آنان در ارتباط مؤثر با مراجعان خود روزانه و گاهی چندین بار در روز با مسایلی مواجه می شوند که مرتبط با اصول اخلاق حرفه ای است بنابراین برای این که تصمیم های آنان به نفع مراجعان باشد باید با نظام نامه های اخلاقی آشنا باشند و اصول اخلاقی را بدانند. این اصول و قوانین، راهنما و راهگشای چالش های اخلاقی و حرفه ای و چارچوبی برای حل مسایل و مشکلات آن هاست. مطالعه این کتاب به همه ی مشاوران و روان شناسانی که به اثربخشی فرآیند مشاوره می اندیشند صمیمانه توصیه می شود.

برای تهیه این کتاب به سایت انتشارات ورای دانش www.varayedanesh.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره 66475750 - 021 تماس بگیرید. آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین، کوچه نوروز، پلاک 28              










مشکلات روانی دانش آموزانمشکلات روانی و رفتاری دانش آموزان
شناسایی و مداخله مطالعات نشان می دهد که تقریبا ً یک پنجم کودکان و نوجوانان بدون توجه به این که کجا و چگونه زندگی می کنند، در دوران کودکی و نوجوانی، دچار مشکلات روانی – اجتماعی وی شوند. این مشکلات به شکل های مختلفی تظاهر می نمایند. برخی از کودکان دچار افت تحصیلی می شوند، از نظر اجتماعی منزوی و گوشه گیر می شوند، اعتماد به نفس ضعیفی دارند، در برقراری ارتباط با همسالان و بزرگسالان مشکل دارند و به قوانین و مقرّرات جامعه پایبند نیستند. با توجه به این که بخش عمده ی این کودکان و نوجوانان شکل دار محسوب می شوند. این کتاب به معلمان و مربیان مدارس کمک می کند تا مشکلات رفتاری و تحصیلی را بشناسند و با راه های مناسب مداخله در مورد این مشکلات آشنا شوند و به این ترتیب گام مهمی در جهت ارتقای سلامت روان و پیشگیری از مشکلات روانی – اجتماعی دانش آموزان بردارند.

برای تهیه این کتاب به سایت انتشارات ورای دانش www.varayedanesh.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره 66475750 - 021 تماس بگیرید. آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین، کوچه نوروز، پلاک 28                    









مهارت های زندگی زناشوییمهارت های زندگی زناشویی
کتاب های زیادی درباره مهارت های زناشویی نوشته شده اند. "کتاب مهارت های زندگی زناشویی" یکی از مفیدترین کتاب های خودیاری است که از جهت تأکید بر مهارت آموزی و تغییر عملی به جای نظریه پردازی، و آموزش مهارت هایی که بر اساس نتایج مطالعات علمی، تجارب بالینی و نظریه های زوج درمانی، از مهم ترین عوامل دخیل در تعارضات و مشکلات زناشویی محسوب می شوند، با سایر کتاب ها متفاوت است. مهم ترین نقطه قوت کتاب حاضر، رویکرد عملی آن است. مثال های روشن، برگه های فعالیت و تمرین های سازنده و تعاملی کتاب برای زوج ها، به شما کمک خواهد رد تا هرکدام از مهارت های آموخته شده را به خوبی درک و در عمل پیاده نمایید. این کتاب به زوج هایی که مایل به تغییر و بهبود رابطه ی خود هستند کمک می کند تا مهارت های اساسی زندگی زناشویی را از قبیل گوش دادن، ابراز مناسب احساسات و خواسته ها، مذاکره، حل مسأله، مقابله با خشم و تعارض و ... را یاد بگیرند و با ایجاد تغییر در نحوه ی تفکر، احساس و رفتار خود با همسرشان، صمیمیت بیشتری در زابطه ی زناشویی شان به وجود آورند.          
سایت انتشارات ورای دانش www.varayedanesh.com
آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین، کوچه نوروز، پلاک 28
تلفن اطلاع رسانی و سفارش: 66468018



New Address :
No 28- Norouz Alley - 12th FARVARDIN St - Enghelab Sq - Tehran - I.R.Iran
Tel : (021) 66475750-53(10 line) - 33305115
 


     


کد مطلب: 10713

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10713/معرفی-چند-کتاب-جدید-روانشناسی-مشاوره-مطالعه

میگنا
  https://www.migna.ir