کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام وزير بهداشت به مناسبت بزرگداشت روز معلم

14 ارديبهشت 1391 ساعت 11:33


وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به مناسبت 12 ارديبهشت، روز معلم پيامي به جامعه دانشگاهي و فرهنگي كشور صادر كرد.

به گزارش ايسنا، متن اين پيام به شرح زير است: به نام آفريدگار يگانه‌اي كه نور آسمان‌ها و زمين است، خداوندي كه «قلم» را آفريد و به انسان «نوشتن» را آموخت. خداوند عليم و حكيمي كه انسان را به زيور «انديشه» و «تفكر» آراست و گوهر «عقل» را به او سپرد و او را در پرتو عنايت و هدايت خويش، به صراط مستقيم توحيد و رستگاري رهنمون شد.

معلمي ميراث گرانقدر انبياست و كساني كه در اين ميانه گوي سبقت مي‌ربايند و نواي راستين وحي الهي «نون و القلم» و حلاوت جان پرور حكم الهي «اقراء باسم...» را به جان قرين مي‌دارند، شايسته سپاس و ستايش بسيارند.

روز 12 ارديبهشت كه مصادف با سالروز شهادت استاد علامه آيت‌ا... مرتضي مطهري است، روز تجليل از مقام ارجمند استاد ومعلم و فرصت مغتنمي براي بزرگداشت ياد و نام آن انديشمند فرزانه و بهره‌گيري بيش از پيش از آثار و خدمات علمي وي به جامعه اسلامي و نشر افكار و انديشه‌هاي آن عالم عامل در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي است.

من اين روز را به همه استادان فرهيخته و همچنين جامعه‌ي دانشگاهي و فرهنگي كشور تبريك مي‌گويم و آرزو مي‌كنم كه با همت بلند جامعه‌ي دانشگاهي، به خصوص استادان و دانشجويان، با تعامل تعالي بخش علم و دين، شاهد حركت جامعه بشري در مسير صلح و عدالت و آزادي و معنويت باشيم. انشاءالله»


کد مطلب: 10784

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10784/پيام-وزير-بهداشت-مناسبت-بزرگداشت-روز-معلم

میگنا
  https://www.migna.ir