کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرين مهلت و مراكز رفع نقص كارت آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي

19 ارديبهشت 1391 ساعت 19:33


تابستان کم کم فرا می رسد و ما باید برای آمدنش آماده باشیم. نکاتی که در زیر آمده است به شما کمک می کند تا تابستانی سالم را پشت سر بگذارید:


مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي نحوه رفع نقص كارت آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه را اعلام كرد.
به گزارش ايسنا، آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1391 در 6 نوبت صبح و عصر روزهاي پنجشنبه21، جمعه22 و شنبه23 ارديبهشت ماه در سراسر كشور برگزار مي‌شود. داوطلبان اين آزمون مي توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي مركز آزمون به نشاني www.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات ثبت نامي، ‌كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند. گفتني است، دريافت كارت ورود به جلسه از طريق پايگاه مذكور تا يك ساعت قبل از شروع آزمون امكان‌پذير خواهد بود و داوطلبان بايد علاوه بر كارت ورود به جلسه، راهنماي آزمون مذكور را نيز از طريق همان پايگاه دريافت و مندرجات آن را به طور دقيق مطالعه كنند. چنانچه داوطلبان پس از دريافت كارت ورود به جلسه مغايرتي در مندرجات آن از نظر مشخصات فردي، دين، زبان خارجه و يا عكس ملاحظه نمودند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهي مراجعه كنند. آدرس كليه واحدهاي مجري در دفترچه راهنماي آزمون ورودي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1391 درج شده است.
زمان رفع نقص كارت ورود به جلسه امروز چهارشنبه 20 ارديبهشت به پايان مي رسد وزمان مراجعه به مراكز رفع نقص صبح‌ها از ساعت 9 الي 13 و بعد از ظهرها از ساعت 14 الي 18 مي‌باشد.
مراكز رفع نقص كارت ورود به جلسه آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1391 تهران:
- حوزه خواهران:
دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي تهران مركزي آدرس: شهرك قدس،‌ابتداي خيابان ايران زمين، روبروي اداره برق. تلفن 8807639
- حوزه برادران:
مجتمع دانشگاهي وليعصر «عج» تهران مركزي آدرس: ميدان امام حسين «ع»،‌خيابان دماوند، جنب بيمارستان بوعلي تلفن 33797776


کد مطلب: 10893

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10893/آخرين-مهلت-مراكز-رفع-نقص-كارت-آزمون-كارشناسي-ارشد-دانشگاه-آزاد-اسلامي

میگنا
  https://www.migna.ir