پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ / ۰۷:۲۰
کد مطلب: 10998
۰
۳

گزارش اداره آموزش و پرورش "زارچ" از کتک زدن یک معلم در پلیس راه

پس از یک روز از برگزاری صبحگاه سپاس از معلم درفرماندهی انتظامی استان یزد ،بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، یکی از معلمان آموزش و پرورش زارچ پس از برگشت از اردوی دانش آموزی مورد ضرب و شتم پلیس راه تفت قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش زارچ ، این حادثه بعد از ظهر روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه  هنگام برگشت از اردوی دانش آموزان هنرستان شهید مدنی زارچ اتفاق افتاد.   یکی از مربیان همراه دانش آموزان گفت: در هنگامی که راننده مینی بوس جهت ساعت زدن در پلیس راه تفت، از ماشین پیاده شد ، یکی از دانش آموزان از پنجره ماشین ، با گفتن"سلام جناب سروان" ،با عصبانی شدن نیروی پلیس راه همراه شد.

وی افزود: این نیروی پلیس با اجبار دانش آموز را از مینی بوس پیاده کرد و به داخل پلیس راه برد که در این هنگام بنده به همراه راننده جهت برگرداندن دانش آموز اقدام کردیم که پس از آزادی دانش آموز ،یکی دیگر از مربیان با پائین آمدن از ماشین و در جهت پیگیری علت پائین آوردن دانش آموز ، طاقت نیروهای پلیس راه کم شد و  دو نفر از نیروهای پلیس راه تفت شروع به ضرب و شتم این مربی پرداختند که این حرکت اصلاً قابل توجیه نبود و ما هرچند برای جدایی اقدام کردیم ولی این ضرب و جرح ادامه داشت و باعث مضروب شدن مربی مذکور گردید.

رئیس آموزش و پرورش زارچ که پس از این حرکت در محل حادثه حضور پیدا کرده بود با اشاره به سخنان فرمانده انتظامی استان یزد که در صبحگاه سپاس از معلم در 18 اردیبهشت ماه مبنی بر اینکه رشد جامعه مرهون زحمات معلمان است و در ادامه وی نقش الگوئی معلمان را درنظم اجتماعی برشمرد ،گفت: پلیس راه تفت با این حرکت، برخلاف سخنان فرمانده خود عمل کرده است و بهترین سپاس از معلم واحترام به معلم باید در اینگونه مواقع اتفاق بیافتد.

کمالی گفت: این حرکت  از کسانی که مسوولیت نظم و امنیت جامعه را دارند جای بسی تأسف دارد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش زارچ گفت: مربی مضروب شده یکی از برترین مشاوران این منطقه می باشد و این عمل و در جلوی دانش آموزان، یک حرکت بچه گانه ای بوده است که در شأن پلیس کشور اسلامی نیست و ما به شدت این حرکت را پیگیری خواهیم کرد.

عزیزی خاطر نشان کرد: کسانی که ظرفیت برخورد با افراد مختلف را ندارند و فرق بین یک معلم و افراد دیگر را نمی دانند صلاحیت مسوولیت در پلیس راه را ندارند.

وی گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم جای بسی تأمل است که به خاطر عدم تحمل سخنان یک معلم او را موردضرب و شتم قرار دهند و چه خوب است آنها معلم نشدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
پیگیری شما فقط گفتن چندجمله بود یا....
کریمی
Romania
واقعا پیگیری ویشود یا به قول دوستان در حد چند کلمه است؟
Denmark
حالا با موضوع کار ندارم، ولی مگه اون پلیس جنون داشته که با یه سلام دانش آموز ناراحت بشه، احتمالا حرف دیگری بوده، متاسفانه شان و منزلت پلیس هم بین افراد جامعه رعایت نمیشه
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.