جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ / ۰۶:۰۷
کد مطلب: 11058
۰

سمینار فنون موفقیت در مصاحبه‌های استخدامی برگزار مي شود

فرهیختگان: کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال بالابردن مهارت دانش‌آموختگان در زمینه موفقیت در مصاحبه‌های شغلی اقدام به برگزاری سمینار فنون موفقیت در مصاحبه‌های استخدامی دانشگاهیان در خردادماه سال جاری می‌کند.

رئیس مرکز ارتباط با دانش‌آموختگان هدف از برگزاری این سمینار را آگاهی فارغ‌التحصیلان از روش‌ها و تدابیر لازم برای ارائه مناسب توانمندی‌های عمومی و تخصصی در ذهن دیگران در مصاحبه‌های استخدامی و شغلی عنوان کرد. مهران عباسی‌انارکی افزود: امروزه مدیران پذیرفته‌اند که پیش‌شرط یک سازمان موفق و توسعه‌گرا در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد، متعهد دارای تعلق و آشنا به امور محوله، توانمند به کارگروهی و سازمانی است بنابراین مکانیسم‌ها برای شناسایی این مهارت‌ها در جلسات مصاحبه استخدامی شناسایی شده که در این نشست به این مفاهیم پرداخته خواهد شد. وی درادامه افزود: این سمینار با سخنرانی دکتر الیاسی استادیار دانشگاه تهران در خردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود. همچنین رئوس مطالب مورد بررسی در این سمینار عبارتند از: چگونه یک برنامه توسعه شخصی برای زندگی اجتماعی و سازمانی خود بنویسیم، چگونه یک سند شرح‌حال حرف‌ها یا رزومه برای فعالیت‌های استخدامی خود بنویسیم، شناسایی راهکارهای کاریابی برای متقاضیان شغلی، شیوه‌های ارزیابی متقاضیان شغلی در سازمان‌های کشور، در جلسه مصاحبه‌های استخدامی چه اتفاقاتی می‌افتد، ارزیاب‌ها و مصاحبه‌کنندگان سازمان‌ها و شرکت‌ها در مصاحبه‌های استخدامی به دنبال چه مواردی هستند، با چه رفتارها و تدابیری می‌توانیم در جلسه مصاحبه‌های استخدامی تصویر و برداشت‌های مثبت‌تری از قابلیت‌ها و وجود خودمان در ذهن مصاحبه‌کنندگان ایجاد کنیم، چگونه می‌توانیم امکان استخدام‌پذیری و پایداری شغلی خود را افزایش دهیم و شناسایی چالش‌ها و مشکلات افراد جدیدالاستخدام در سازمان‌های کشور.
مهران عباسی‌انارکی در پایان خاطرنشان کرد: این سمینار ویژه تمامی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت در آن رایگان است. همچنین به‌منظور ثبت‌نام در سمینار فوق متقاضیان می‌توانند به نشانی اینترنتی www.aiau.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۸۸۷۷۷۵۰۲ (۱۰خط- از هشت لغایت ۲۰) تماس حاصل کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی