کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقويم اعلام نتايج آزمون‌هاي ارشد ودكتري دانشگاه آزاد منتشرشد

15 خرداد 1391 ساعت 8:57


ريیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج نهايي آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم شهریور ماه 91 خبر داد.

به گزارش میگنا، عبدالله سجادی جاغرق در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: از هفته گذشته قرائت پاسخ نامه‌ها آغاز شده كه اين پروسه 15 روز به طول می‌کشد سپس پاسخ‌‌ها با کلید‌ها مقایسه می‌شود.

وي با اشاره به زمان اعلام کلید آزمون کارشناسی ارشد گفت: ما در آزمون‌های دانشگاه آزاد تنها از طراحان سئوال را دریافت می‌کنیم و طراحان پس از آزمون کلید را طراحی می کنند که این کار به امنیت آزمون کمک می کند. پس از آن استخراج كليد نهايي سوالات آغاز مي‌شود تا بتوان در نهايت نتايج نهايي را منتشر كرد.

رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به پذيرش حدود 70 هزار نفر در آزمون كارشناسي ارشد امسال، گفت: نتايج نهايي آزمون نيمه دوم شهريورماه اعلام مي‌شود.



فراهم شدن امكان انتخاب رشته مجدد داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد


وي همچنين از امكان انتخاب رشته مجدد براي داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد در مرحله تكميل ظرفيت خبر داد و گفت: شرايطي فراهم شده است كه داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد پذیرفته نشده‌آند، بتوانند براي مرحله تكميل ظرفيت انتخاب رشته مجدد داشته باشند.

گفتني است آزمون کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد با رقابت 622 هزار و 939 داوطلب از 21 تا 23 اردیبهشت ماه 91 برگزار شد.



اعلام نتايج نهايي آزمون دكتري در نيمه دوم شهريور


رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد درباره نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز گفت: مجازين آزمون دكتري از اواسط تير ماه براي مصاحبه با دانشگاه‌ها دعوت مي‌شوند و در نهايت نتايج نهايي آزمون دكتري نيمه دوم شهريور ماه اعلام مي‌شود.


کد مطلب: 11574

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/11574/تقويم-اعلام-نتايج-آزمون-هاي-ارشد-ودكتري-دانشگاه-آزاد-منتشرشد

میگنا
  https://www.migna.ir