شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۶
کد مطلب: 11701
۰

آلوده و پاک‌ترین اینترنت متعلق به کدام استان‌های کشور است؟

ایسنا نوشت:مروري بر ليست آلوده‌ترين استان‌هاي ارسال‌كننده بد افزارهاي اينترنتي در فروردين ماه گوياي آن است كه در اين زمينه استان مازندران در صدر قرار داشته و سمنان پاك‌ترين استان كشور به شمار مي‌رود.

به گزارش ايسنا، براساس بررسي‌هاي صورت گرفته در مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه‌اي (ماهر)، فروردين ماه امسال استان مازندران آلوده‌ترين استان كشور از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار شناخته شد و در اين بخش رقم 599 را از آن خود كرد.

اما پس از مازندران استان تهران با تفاوتي فاحش در رده دوم جدول آلوده‌هاي اينترتنتي قرار گرفت و براي ميزان ارسال اين بدافزارها عدد 233 را از آن خود كرد. همچنين استان‌هاي بوشهر، قم و اصفهان به ترتيب رده‌هاي سوم تا پنجم آلوده‌هاي اينترنتي را به خود اختصاص دادند و همدان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، يزد و قزوين نيز در رده‌هاي شش تا 10 جدول آلوده‌هاي اينترنتي قرار گرفتند.

اما استان‌هاي سمنان، كهگيلويه و بوير احمد، خراسان رضوي، خوزستان و اردبيل نيز به ترتيب به عنوان پاك‌ترين استان‌هاي كشور از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار در فروردين ماه شناخته شدند.

اسفندماه سال گذشته نيز استان قم به عنوان آلوده‌ترين و گلستان به عنوان پاك‌ترين استان‌ها شناخته شدند و استان مازندران كه فروردين ماه به عنوان آلوده‌ترين استان شناخته شده در آخرين ماه سال 90 درصدي بسيار پايين‌تر داشته و يازدهمين استان آلوده كشور بوده است.

استان گلستان هم اسفند ماه سال گذشته به عنوان پاك‌ترين استان شناخته شد و پس از آن كهگيلويه و بويراحمد و كرمانشاه قرار گرفتند. در آخرين ماه سال گذشته استان‌هاي قم، همدان، آذربايجان شرقي، تهران و اصفهان به عنوان آلوده‌ترين استان‌ها از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال‌كننده بدافزار معرفي شدند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...