کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازار داغ فحشا در جام ملت‌های اروپا

30 خرداد 1391 ساعت 5:34


زنان بدکاره در این ایام اوکراین و لهستان را برای پیگیری فعالیت هایشان انتخاب کرده‌اند زیرا می دانند فوتبال که پول های کلانی را به خود اختصاص می دهد این فرصت را برای آنان فراهم می کند تا در قبال ارائه خدماتشان پول‌های قابل توجهی نصیب خود کنند. قانون- یک روزنامه اوکراینی در گزارشی از حاشیه جام ملت‌های اروپا به میزبانی مشترک این کشور و لهستان، نوشت: این بازی ها 50 هزار زن بدکاره را به این دو کشور کشانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه شاختار دونتسک اوکراین نوشت: "زنان بدکاره در این ایام اوکراین و لهستان را برای پیگیری فعالیت هایشان انتخاب کرده‌اند زیرا می‌دانند فوتبال که پول های کلانی را به خود اختصاص می‌دهد این فرصت را برای آنان فراهم می‌کند تا در قبال ارائه خدماتشان پول‌های قابل توجهی نصیب خود کنند".

این روزنامه اوکراینی تعداد زنان بدکاره در کشورهای میزبان جام ملت های اروپای 2012 را شگفت انگیزخواند و نوشت:‌ "حضور انبوه این زنان و دختران، ماهیت کاملا ورزشی مسابقات جام ملت های اروپا را با شبهه روبه‌رو می‌کند".

شاختار دونتسک می‌افزاید:‌ "مسئولان اوکراینی و لهستانی نیز از مدت ها قبل از آغاز مسابقات به درخواست چنین زنان و دخترانی برای دریافت مجوز روسپی‌گری پاسخ مثبت دادند با این حال چون بدکاره ها نگران این بودند که ممکن است دو کشور میزبان در پذیرش آنها سقف خاصی( تعداد مشخص) را مراعات کنند در نتیجه سعی کردند در ارائه درخواست ها از همدیگر پیشی بگیرند و بسیار زودتر از آغاز جام ملت های اروپا در این زمینه اقدام کنند."

هر چند در خدمات دهی این افراد مشکلی مشاهده نمی‌شود اما هم زمان شرکت بین المللی (هیدرا) که شرکت متخصص در زمینه حمایت از روسپی‌ها است از دولت‌های اوکراین و لهستان خواسته است تسهیلات بیشتری را برای روسپی ها در جام ملت های اروپا در نظر بگیرند.

بر اساس این گزارش، روسپی‌ها با توجه به اهمیتی که برای عایدات خود در حاشیه اتفاق ورزشی مهمی چون جام ملت های اروپا قائل هستند، از هم اکنون در اندیشه چهار سال دیگر هستند.

شاختار دونتسک بیشتر روسپیانی را که به دو کشور میزبان جام ملت های اروپا 2012 آمده‌اند از کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس و اوکراین دانست و افزود: "وقتی این افراد به بهانه رویداد ورزشی مهمی به کشوری کوچ می‌کنند تنها به شهرهای میزبان مسابقات بسنده نمی‌کنند بلکه سعی دارند با سفر به شهرهای مختلف آن کشور، از مجوزی که برای فعالیت گرفته اند بیشترین بهره را ببرند."

این گزارش گرایش روسپی‌ها را برای روسپی گری در کشورهای میزبان مسابقات مهم تنها با انگیزه اقتصادی ندانست و افزود:‌ این موضوع می تواند به مسائلی چون تلاش برای تامین رفاه بیشتر در زندگی ارتباط داشته باشد.

در آخر این گزارش آمده است روسپی ها در جام ملت‌های اروپا تنها در خارج از استادیوم ها حضور ندارند بلکه با پوشیدن لباس تیم‌های مختلف و حضور در میان هواداران تیم ها در زمان برگزاری مسابقات، سعی می‌کنند مشتریانشان را از میان تماشاگران فوتبال در درون استادیوم ها انتخاب کنند


کد مطلب: 11970

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/11970/بازار-داغ-فحشا-جام-ملت-های-اروپا

میگنا
  https://www.migna.ir