جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ / ۲۰:۱۹
کد مطلب: 12006
۰
۱

پذیرش دانشجوي دكتري بدون آزمون در دانشگاه ارومیه

دانشگاه ارومیه با ارزیابی مدارک تحصیلی و مصاحبه علمی توسط گروه‌های آموزشی در مقطع دکتری، بدون آزمون کتبی دانشجو پذیرش می کند.

به گزارش ایسنا ، این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 در 16 رشته (36 رشته به گرایش) بدون آزمون کتبی دانشجو پذیرش می کند.

بر اساس اين گزارش، در حوزه علوم انسانی در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، الهیات فقه و حقوق اسلامی، زبان انگلیسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی در 3 گرایش( مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی- فیزیولوژی ورزشی، رفتارحرکتی) و علوم اقتصادی که جدیدا به لیست رشته‌های دکتری این دانشگاه افزوده شده است دانشجو پذیرش می کند.

دانشگاه ارومیه در رشته‌های علوم پایه؛ در سه رشته شیمی در 2 گرایش(آلی-تجزیه)، ریاضی در 3 گرایش(آنالیز-جبر هندسی-جبرجابجایی)، فیزیک در 3 گرایش( اتمی و مولکولی- حالت جامد- نظری) پذیرش دانشجو دارد.

در رشته های علوم فنی و مهندسی؛ برق با 3 گرایش (الکترونیک- مخابرات(میدان)-مخابرات(سیستم) )، مهندسی عمران در گرایش سازه، مهندسی مکانیک در 2گرایش (طراحی کاربردی - تبدیل انرژی)، مهندسی کشاورزی در 4 گرایش (مکانیک ماشینهای کشاورزی- علوم و صنایع غذایی- حشره شناسی کشاورزی و زارعت)، علوم خاک در گرایش( شیمی و حاصل خیزی خاک) و مهندسی آبیاری در 2 گرایش (مهندسی منابع آب ـآبیاری وزهکشی) پذیرش دانشجو می کند.

اين دانشگاه همچنين در 10 گرایش از رشته‌های دامپزشکی ( بافت شناسی مقایسه ای- علوم آناتومی- بهداشت مواد غذایی- ایمنی شناسی- پاتولوژی- میکروبیولوژی-انگل شناسی دامپزشکی- جراحی- بیماریهای داخلی دامهای بزرگ- مامایی و بیماریهای تولید مثل دام) نیز دانشگاه ارومیه بدون آزمون کتبی دانشجو پذیرش می کند.

متقاضیان ثبت نام کننده باید دارای دانشنامه کارشناسی ارشد معتبر که به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است باشند و میانگین کل نمرات متقاضیان شرکت کننده حداقل باید 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) باشد و نمره پایان نامه آنها با ارزش 18 و بالاتر باشد.

بنابراين گزارش، متقاضی باید در مدت حداکثر 5 نیمسال تحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را به پایان برساند، البته به استثنای دوره دکتری حرفه ای دامپزشکی که باید حداکثر در 12 نیمسال تحصیلی، از تحصیل فارغ شود، همچنين متقاضیان می توانند مدارک ثبت نامی خود را تا پایان تیرماه سال جاری به نشانی کیلومتر 11 جاده سرو دانشگاه ارومیه ارسال کنند.

به گزارش ايسنا، پذیرش دانشجو برای رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی(رفتارهای حرکتی)برای نیمسال دوم 92-91 خواهد بود و مهلت ارسال مدارک برای این دسته از متقاضیان نیز تا 30 آبان ماه سالجاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

هر سایتی را باز می کنیم مهلتش تمام شده.قبل از این که مهلت تمام بشه هم سایت باز نمیشه یا مشکل دارد کلا اطلاع رسانی مشکل داره.
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .