پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲ تير ۱۳۹۱ / ۰۶:۵۶
کد مطلب: 12055
۰
۵

شرط تخفیف 20 درصدی شهریه برای دانشجویان دانشگاه آزاد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف 20 درصدی شهریه برای دانشجویان ممتاز دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در ترم‌های تحصیلی آینده دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش مهر، فرهاد دانشجو ظهر پنج شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته از 15خرداد تا 15 تیر ثبت نام برای انتقال دانشجویان به دانشگاه محل زندگیشان شروع خواهد شد و پیش بینی می شود که طی دو ماه، 200 هزار دانشجوی دختر به شهرهای محل زندگی خانواده یا همسرشان منتقل شوند.

دانشگاه آزاد هنوز آنطور که باید اسلامی نیست

وی افزود: در مسائل فرهنگی دچار معضلاتی زیادی هستیم و در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی، اسلامیت را به اسم خود دارد و لی هنوز آنطور که باید اسلامی نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این موضوع در دانشگاه دولتی و غیر انتفاعی نیز وجود دارد، اضافه کرد: به دلیل اینکه این دانشگاه نام آزاد اسلامی را دارد، باید الگویی برای تمام دانشگاه ها باشد و تا رسیدن به  نقطه ایده آل فاصله زیادی داریم.

وی تاکید کرد: زمانی دانشگاه ها  اسلامی می شود که منابع، مراجع  و برنامه ریزی های درسی بر اساس علوم فقهی و اسلامی تدوین شود.

دانشجو ادامه داد: علاوه بر موارد بالا، وجود استادانی متعهد و به نیز ضروری است، زیرا اگر استاد تعهد لازم را نداشته باشد نمی توان توقع انتشار اسلامیت را در دانشگاه ها داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: به دانشجویان ممتاز رشته های کار شناسی و کار شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت نام در ترم  بعدی 20 درصد تخفیف داده می شود.

دانشگاه آزاد سه هزار میلیارد تومان بدهی دارد

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی  بیش از 300 هزار میلیارد تومان امکانات و 2 هزار میلیارد تومان سرمایه دارد، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همچنین سه هزار میلیارد تومان بدهی دارد که 2 هزار و 600 میلیارد تومان این بدهی مربوط به بانک ها است.

دانشجو در این باره گفت: اگرچه برای آغاز کار این مبلغ بدهی بسیار زیاد است اما می توان این بدهی را با برنامه ریزی های دقیق پرداخت کرد.

وی در پایان اظهار داشت: در بحث کیفیت پژوهشی به دنبال ایجاد قطب ها و آزمایشگاه های علمی هستیم تا دانشمندان و دانش پژوهان در تمام دانشگاه های کشور بتوانند از این طریق دسترسی بیشتری را به یافته ها و علم روز داشته باشند.



نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

بصارتی
با سلام،عرض ادب و خسته نباشید.اگر برای شما مکان داره قانون مصوب تخفیف رتبه اول کنکور ورودی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد رو برای بنده ارسال کنید؛تا بتونم از حق خودم استفاده کنم.ممنون از اینکه مطالعه فرمودید.
ایدا علیزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام ایا دانشگله ازاد برای رتبه های برتر کنکور دکتری تخصصیPhd تخفیفی دارد؟
م ر
Iran, Islamic Republic of
به سايت http://www.iauba.ac.ir/ آيين نامه تخفيفات شهريه دانشجويان مراجعه كنيد آخرش نوشته تخفيف ها براي دكتري تخصصي اعمال نميشه
Iran, Islamic Republic of
لطفا جواب سوالات را بدهید
سليمي
Iran, Islamic Republic of
سلام.....رتبه كل در كارنامه كارشناسي ارشد ازاد من رو 1 زدن .نمره اخرين فرد قبول 408...اين ب جه معنيست ? وايا ا تخفيف در شهريه ب من تلق خواهد كرفت ? ممنون ميشم راهنمايي كنيد..و جكونه بايد اقدام كنم
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .