کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرايط اسكان تابستاني دانشجويان خوابگاهي دانشگاه تهران اعلام شد

4 تير 1391 ساعت 5:35


خوابگاه‌هاي دانشگاه تهران 7 تا 27 تير تعطيلند براساس اعلام شرايط اسكان تابستاني كوي دانشگاه تهران دانشجويان واجد شرايط براي اسكان تابستاني مي‌توانند از 29 تير ماه در خوابگاه‌هاي مربوطه اسكان يابند.

به گزارش ايسنا، دانشجویان واجد شرايط ثبت نام اسکان تابستانی شامل دانشجویان دکتری ورودی 87 و 88، دانشجویان دکتری حرفه ای ورودی 85 و همچنين دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 89 هستند.

همچنين دانشجویان دکتری ورودی‌های 89 و 90 که از پروپوزال خود دفاع کرده باشند. در اين ميان ارائه معرفی نامه از دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری تا قبل از شروع ثبت نام توسط دانشجويان الزامی است.

به گزارش ايسنا، دانشجویان دکتری ورودی های ماقبل 87 ، دکتری حرفه ای ورودی 84 و کارشناسی ارشد ورودی 88 که تاریخ دفاع از رساله یا پایان نامه آنها تا قبل از پایان شهریورماه مشخص شده باشد، می‌توانند بعد از پایان تعطیلات خوابگاه‌ها در تاريخ 28 تيرماه مجوز سکونت خود را به مدت 20 روز قبل از دفاع، از مدیریت کوی دریافت كنند. در اين راستا ارائه معرفی‌نامه از دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری هنگام ثبت‌نام الزامی است.

براساس اين گزارش، به دانشجویان کارشناسی متقاضی سکونت که دارای واحد کارآموزی باشند نيز در صورت وجود ظرفیت، بعد از تعطیلات خوابگاه، مجوز سکونت داده خواهد شد براي اين دسته از دانشجويان نيز ارائه معرفی نامه به صورت اتوماسیونی الزامی مي‌باشد.

همچنين دانشجویانی که تاریخ دفاع از رساله، پایان نامه و یا مهلت کاروزی آنها تا قبل از پایان تعطیلات خوابگاه‌ها باشد، می‌توانند با مراجعه به دفتر پذیرش جهت دریافت معرفی‌نامه (با پرداخت هزینه شخصی) به خوابگاه خودگردان مراجعه كنند. براي اين گروه از دانشجويان نيز ارائه معرفی نامه از دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری الزامی است.

دانشجویان می‌توانند از تاریخ 29 تير ماه تا 22 شهريور ماه در یکی از خوابگاه های سپهر و یا فردوسی (ویژه پسران) و مجتمع خوابگاهی فاطمیه (ویژه دختران) اقدام به سکونت كنند. در این مرحله هزینه اسکان به صورت کامل دریافت می گردد.

دانشجویان می توانند از دهه دوم مرداد ماه در کوی دانشگاه (ویژه پسران) اقدام به سکونت كنند.

قابل ذكر است، براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه تهران، کلیه خوابگاه‌هاي اين دانشگاه از تاريخ 7 تا 28 تير ماه تعطيل است.


کد مطلب: 12113

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12113/شرايط-اسكان-تابستاني-دانشجويان-خوابگاهي-دانشگاه-تهران-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir