کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی مشاوره تلفنی براي ارائه خدمات روانشناسی و روانپزشکی به دانشجویان

12 تير 1391 ساعت 6:29


سرپرست مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه تمامی دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از خدمات مشاوره تلفنی این مرکز بهره‌مند شوند، گفت: در دسترس بودن خدمات روان شناختی غیر از ساعات اداری، مداخله در بحران، اورژانس‌های روانپزشکی و امکان دریافت مشاوره برای کسانی که به دلائل خاصی مایل به مشاوره حضوری نیستند، از جمله این خدمات است.

به گزارش ميگنا، دکتر مهدیه معینی در گفت‌وگو با ایسنا ، از راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای گویا این دانشگاه برای دانشجویان خبر داد و افزود: با توجه به اهداف مرکز مشاوره دانشجویی در گسترش فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف پیشگیری سطح اول و دوم و ارائه حداکثر خدمات روانشناسی و روان پزشکی به دانشجویان، این مرکز بصورت گویا و تلفنی برای دانشجویان و متقاضیان خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهد.

وی در ادامه به مهمترین خدمات مشاوره تلفنی دانشجویان در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در دسترس بودن خدمات روان شناختی غیر از ساعات اداری، مداخله در بحران، اورژانس های روان پزشکی و امکان دریافت مشاوره برای کسانی که به دلائل خاصی مایل به مشاوره حضوری نیستند، از جمله این خدمات است.

دکتر معینی در پایان خاطر نشان کرد: اغلب اوقات مشاوره تلفنی راه اولیه آشنایی دانشجویان با خدمات روان شناختی است و پس از یک یا دو جلسه، اغلب دانشجویان به این مرکز مراجعه حضوری دارند.


کد مطلب: 12326

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12326/راه-اندازی-مشاوره-تلفنی-براي-ارائه-خدمات-روانشناسی-روانپزشکی-دانشجویان

میگنا
  https://www.migna.ir