پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۱۹
کد مطلب: 12988
۰

رتبه های برترگروه علوم انسانی برنامه ریزی منسجم را عامل موفقیت خود دانستند

رتبه های دوم و سوم گروه علوم انسانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا برنامه ریزی منسجم درسی، محیط آرام خانه و پشتیبانی مستمر والدین را ازعوامل مهم در موفقیت خود دانستند.
'امیرمحمود هوشمند'، دانش آموز ناحیه یك آموزش و پرورش كرمان و حایز رتبه دو گروه آزمایشی علوم انسانی كنكور سراسری سال 1391 گفت: روزانه 13 تا 14 ساعت را به درس خواندن اختصاص می دادم.

وی همچنین به فضای آرام و ساكت خانه اشاره كرد و افزود: در طول مدتی كه برای كنكور درس می خواندم به مهمانی نرفتم و حتی خانواده مسافرت عید نوروز را كنسل كرد.

هوشمند با اشاره به اینكه انتظار كسب رتبه اول تا سوم را داشتم، گفت: از ایام تعطیلات عید نوروز تنها روز اول و 13 فروردین را به مطالعه اختصاص ندادم.

هوشمند، پدر خود را كشاورز و مادرش را خانه دار معرفی كرد و افزود: از والدینم به دلیل فراهم آوردن محیطی امن و آرام به منظور مطالعه تشكر می كنم.

وی همچنین به سایر دانش آموزان توصیه كرد: برای كسب موفقیت از خدا كمك بگیرند و تلاش هدفمند داشته باشند.

'فاطمه سادات حسینی دهنوی'، دانش آموز مدرسه فرهنگ ناحیه یك كرمان كه رتبه سوم گروه آزمایشی علوم انسانی را از آن خود كرده است، گفت: انتظار كسب رتبه برتر را در كنكور سراسری نداشتم.

این دانش آموز كرمانی نیز به ایرنا اظهار داشت: انتظار كسب رتبه زیر 50 را در كنكور سراسری سال جاری داشتم.

وی درباره شرایط روحی خود قبل از كنكور، گفت: محیط خانه برای درس خواندن و مطالعه دروس آرام و ساكت بود.

وی با اشاره به اینكه روزانه 9 تا 10 ساعت از وقت خود را صرف مطالعه دروس آموزشی می كردم، گفت: هدف من داشتن تحصیلات دانشگاهی برای ادامه زندگی بهتر است.

حسینی دهنوی، بیان كرد: در حال تحقیق برای انتخاب رشته حقوق یا روانشناسی بالینی دانشگاه تهران هستم.

وی پدر و مادر خود را فرهنگی معرفی كرد و افزود: به غیر از كلاس ریاضی رفع اشكال مدرسه، هیچ كلاس دیگری برای كنكور نمی رفتم.

وی موفقیت خود را لطف خدا دانست و از زحمات پدر، مادر و معلمانش تقدیر و تشكر كرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
از آدمهای حسود؛ متنفر نباشید، دلیل حسادت آنها این است که فکر می کنند شما از آنها بهتر هستید... پائولو کوئلیو