کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسامی طراحان و محورهای ۹ گانه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

28 مرداد 1391 ساعت 16:58


هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از دوران مدیریت جاسبی بر دانشگاه آزاد را به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داد.
به گزارش فارس، طرح «تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دوره مدیریت عبدالله جعفرعلی جاسبی» در 9 محور توسط حمید رسایی، علی اصغر زارعی، علیرضا زاکانی، سیدمحمود نبویان و زهره طبیب‌زاده تهیه شده است.

بررسی شعب خارج کشور دانشگاه آزاد همچون آکسفورد، استفاده از امکانات و اموال دانشگاه برای امور حزبی و سیاسی، بررسی ارتباط دانشگاه با جایگاه‌های حقوقی جهت استفاده از رانت ارتباطات و بررسی ارتباط برخی مدیران دانشگاه با شرکت‌های خصوصی و حیف و میل بیت‌المال در سایه این ارتباطات، از جمله محورهای این طرح است.

بررسی هرم هیئت‌های علمی و استانداردهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه آزاد، بررسی وضعیت فرهنگی دانشگاه و سیاست‌های اتخاذ شده در آن، بررسی فعالیت‌های دانشجویی و امور فوق برنامه دانشگاه، بررسی فعالیت‌های عمرانی در دانشگاه و بررسی خرید و فروش املاک و مستغلات دانشگاه، از دیگر محورهای طرح مذکور است.

حمید رسایی نماینده تهران و از طراحان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت این طرح به خبرنگار فارس گفت: پس از ارائه این طرح به هیئت رئیسه، این هیئت طبق آئین نامه آن را به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داد.

وی افزود: این کمیسیون هم طی مکاتبه‌ای رسمی از دانشگاه آزاد درخواست کرده تا کلیه اسناد و مدارک مربوط به محورهای تحقیق و تفحص را ارائه کند.

رسایی خاطر نشان کرد: کمیسیون باید ظرف دو هفته اطلاعات به دست‌ آمده را به طراحان تحقیق و تفحص تحویل دهد و چنانچه آنها مدارک ارائه شده را برای این موضوع کافی بدانند، تحقیق و تفحص تمام خواهد شد.

وی متذکر شد: اگر اسناد و مدارک از نظر طراحان تحقیق و تفحص کافی نباشد، کمیسیون آموزش و تحقیقات نظر خود را به صحن علنی ارائه می دهد تا نمایندگان نظرشان را در رد یا تأیید اصل انجام تحقیق و تفحص اعلام کنند.

این طراح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در پایان از کسانی که اطلاعاتی درباره تخلفات این دانشگاه در دوره جاسبی دارند، خواست که آن را در اختیار کمیسیون آموزش و تحقیقات یا طراحان تحقیق و تفحص قرار دهند.


کد مطلب: 13372

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/13372/اسامی-طراحان-محورهای-۹-گانه-تحقیق-تفحص-دانشگاه-آزاد

میگنا
  https://www.migna.ir