سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۵۸
کد مطلب: 13372
۰

اسامی طراحان و محورهای ۹ گانه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از دوران مدیریت جاسبی بر دانشگاه آزاد را به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داد.
به گزارش فارس، طرح «تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دوره مدیریت عبدالله جعفرعلی جاسبی» در 9 محور توسط حمید رسایی، علی اصغر زارعی، علیرضا زاکانی، سیدمحمود نبویان و زهره طبیب‌زاده تهیه شده است.

بررسی شعب خارج کشور دانشگاه آزاد همچون آکسفورد، استفاده از امکانات و اموال دانشگاه برای امور حزبی و سیاسی، بررسی ارتباط دانشگاه با جایگاه‌های حقوقی جهت استفاده از رانت ارتباطات و بررسی ارتباط برخی مدیران دانشگاه با شرکت‌های خصوصی و حیف و میل بیت‌المال در سایه این ارتباطات، از جمله محورهای این طرح است.

بررسی هرم هیئت‌های علمی و استانداردهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه آزاد، بررسی وضعیت فرهنگی دانشگاه و سیاست‌های اتخاذ شده در آن، بررسی فعالیت‌های دانشجویی و امور فوق برنامه دانشگاه، بررسی فعالیت‌های عمرانی در دانشگاه و بررسی خرید و فروش املاک و مستغلات دانشگاه، از دیگر محورهای طرح مذکور است.

حمید رسایی نماینده تهران و از طراحان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت این طرح به خبرنگار فارس گفت: پس از ارائه این طرح به هیئت رئیسه، این هیئت طبق آئین نامه آن را به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داد.

وی افزود: این کمیسیون هم طی مکاتبه‌ای رسمی از دانشگاه آزاد درخواست کرده تا کلیه اسناد و مدارک مربوط به محورهای تحقیق و تفحص را ارائه کند.

رسایی خاطر نشان کرد: کمیسیون باید ظرف دو هفته اطلاعات به دست‌ آمده را به طراحان تحقیق و تفحص تحویل دهد و چنانچه آنها مدارک ارائه شده را برای این موضوع کافی بدانند، تحقیق و تفحص تمام خواهد شد.

وی متذکر شد: اگر اسناد و مدارک از نظر طراحان تحقیق و تفحص کافی نباشد، کمیسیون آموزش و تحقیقات نظر خود را به صحن علنی ارائه می دهد تا نمایندگان نظرشان را در رد یا تأیید اصل انجام تحقیق و تفحص اعلام کنند.

این طراح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در پایان از کسانی که اطلاعاتی درباره تخلفات این دانشگاه در دوره جاسبی دارند، خواست که آن را در اختیار کمیسیون آموزش و تحقیقات یا طراحان تحقیق و تفحص قرار دهند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .